Ez így mind szép és jó, viszont minnélt több a felhasználó=> annál nagyobb a szerverek telítettsége => nagyobb a lagg, és egyre kevésbé játszható a játék. Hála az égnek ez néhány alkalomtól eltekintve még nem mutatkozott meg, de a Blizz alaposan felkötheti a gatyáját, mert újjabban így is egyre több a hiba. És épp eért soha sem dõlhetnek hátra. Sõt. Minnél népszerûbb a játék annál többet melózhatnak.
Sztem annyira nem jó,hogy én legyek a 4.000.001-edik.
"így a fejlesztõk már most is hátradõlve élvezhetik munkájuk gyümölcsét." nem mondod...
Inkább a tulajdonos meg a kiadó, nem?
kína viszonylag elég fejlett (indiához képest) és asszem a föld lakosságának kb harmada lakik ott, szal nem vonok le következtetéseket
Nagyobb piac kína mint az államok? Ez azért érdekes, mert minden játékot az amiknak fejlesztenek. Lehet, hogy a jövõben ez nem így lesz?
szerintem közel sincs ahhoz a szinthez a játék hogy 4000000 vásárlót megérdemeljen. 3-4 hét alatt simán meg lehet unni.
Mondjuk havi durván 4000000*3500FT sima bevétel... :) Szép!
Nem meglepõ eredmény a hatalmas marketing hadjárat után. A játék magában szerintem közelébe sem ért volna ennek az eredménynek.
[keresi az állát]
Az biztos, a Blizzard tudja a dolgát, bár régebben már bebizonyította, hogy többször a bevétel jobban érdekli, mint az, hogy a játékos jól szórakozzon (lsd. Diabló II-es patchkorszak, a lábtörlõvé minõsített karakterek, stb.). De attól függetlenül elismerést érdemelnek, mert mind a WoW, mind a LoD nem hiába lettek ilyen jók.
nos, szerintem remekül csináltál ezt az egészet, méghozzá azért mert:
-Diablo-nál megmutatkozott, mennyire jok ebben a témában a blizardosok -Warcraft nevét belefüzték, ami szerintem nagy siker volt, 2-3 mindenképp, igy az azt jobban kedvelök is belekostoltak a játékba, mégha nem is mind huzamosabb ideig..
ez egy remek marketing volt, amiböl láccik is a bevétel természetesen a játék minöségének köszönhetik a legtöbbet, de a fent emlitettekröl sem szabad megfeletkezni.