Hallottam olyat, hogy elvileg szeptember végére kéne megjelennie a mostani állás szerint... Nekem annyira a rovarvetõs- lekicsinyítõs, fantasy-marhaság fegyverek kevésbé jönnek be, maradnék a hagyományos kommandósabb, szimulátorosabb cuccoknál.Az uccsó videó nagyobb felbontású verziójában a végén a fregattok, rombolók felrobbanása szerintem elég állat volt!:) A lökéshullám tetszett! A csatahajók majd bázisként is fognak állítólag funkcionálni... :) Bár arra leszek kíváncsi, hogy a vadászgéppel, amivel az ûrben is lehet menni, azt vajon lehet-e használni a légkörben? Mert ami videó volt errõl az lehet, hogy felszálás után szimplán csak ''intróval'' kilõtte az ûrbe...
Nehezen akarom elhinni, hogy végre lesz(?) egy ilyen játék, amiben minden benne van: hogy akció fps/rpg/ ûrszimulátor kombó, amiben el lehet foglalni a csatahajókat, amiben kersekedni lehet, amiben nincs kötöttség, amiben le lehet szállni a bolygókra és gyalog vagy terepjáróval felfedezni, amiben azt csinálsz, amit csak akarsz!!!... (Kivéve talán a többjátékos módról még nem hallottam, hogy lesz benne).
Mennyi játékról ígérték / hazudták már azt, hogy minden benne lesz, azt mind bukta volt... Hiszem, ha látom!Jelenjen már meg végre!!!(Bár inkább irtsák ki rendesen a hibákat belõle, semmint hogy idõ elõtt, félkészen kiadják...)
Hát nemtudom, remélem nem kell neki erõmû... meg az sem tudom h pl a Mass Effectet mennyire tudja majd ûberelni, bár kétlem, nem ez a gém lesz az amitõl lefordulok a székrõl a látvány és izgalom láttán... mert a Mass Effect egy film, egy brutális kaland!
Hangok max annyira furák mint amennyire maga a gém:), illik hozzá sztem, talán fura amire felfigyeltem az a kis lézer pisztoly, idétlen a hangja de sztem bõven belefér ebbe a világba:). Gyorsnak tünik az endzsin és talán nem lesz annyira gépigényes. Jah igen van ûrcsata, be lehet szállni a jármûvekbe, mech robotba stb...
Én még nem néztem meg de sokan mondják hogy a hangok nevetségesek igaz ez???
Ja és ha igaz amit irtál akkor már csak egy valami kell a megfelelõ optimalizáció ami mostanában "idegen" fogalom :(
Ez nagyon hangulatos!, rengeteg jó 5let, színes és sokoldalú világok, jó fizika minden ami kell. Csak ne legyen rövid és akkor egy sikervárományos egyedi fps születik!
Hát ehhez is kell még1 év!! :( és aztán még ki tudja, hogy hova tolják... :(
Most olvastam, hogy elkezdték a Boiling Point folytatását. Akkor viszont ezzel elkészültek, de mikor jön?
Hatalmas csillagrombolókat vezethetsz a mélyûrön át. Bolygók felszínén pedig sosem látott organikus fegyverekkel rendezed le végleg a csillagközi diktátorokat és minden korrupt bûnözõt meg gyanús fagyiárust és lopakodó lufiárust, aki az utadba merészel állani. Deep Shadowst pirospont illeti a Boiling Point szép grafikájáért. Sajna remekmûvük hangulata már kérdéses volt, a dögletesen lassú 3D motorról már nem is beszélve..
Ám ez nem tágította el orosz barátainkat ama dicsõ elképzeléstõl, hogy kidolgozzák a Half-Life I. idegen bolygón játszódó emlékezetes részét és ízig-vérig sci-fi FPS-t kovácsoljanak belõle! "Ajajj..." rettenhetnek meg ennél a pontnál sokan. Talán pár ember gerincén jeges borzongás fut végig. De hát mit ér a csinos következõ generációs kártya a rávaló körmönfont játékok nélkül? Nem mindegyik ártatlan kis doboz mélyén lapul ám oly meglepetés, mint amilyennek ez a Precursors készül! Már csak a veszélyességi pótlékot kell megfizettetni valakivel, hiszen ki tudja, mi végzet éri majd a gyanútlan játékost, ki a nyári forróságban vagy a téli nagy zimában belemeríti magát a Precursors univerzumba?
30%-a a Precursorsnak ûrszimulátor. Földi és idegen ûrhajókat vezethetünk, szétlõhetjük a támadókat és különféle árukkal kereskedhetünk naprendszerek között, valamint küldetéseket hajthatunk végre. Fõszereplõnk egy zsoldos, aki alig várja, hogy bizonyíthasson, így tárul fel elõttünk az FPS rész. Megszállhatunk ellenséges hajókat és FPS módba kapcsolva leirthatjuk az ellenállást. Más hajókra átszállva beszélhetünk NPC-kkel vagy vizsgálhatjuk át a rakományt, illetve védekezhetünk a hajónk páncélzatát átlyukasztó és a nyíláson keresztül átmászó idegenek ellen.
70%-a a játéknak FPS a bolygók felszínén. Fegyvereket és felszerelést vásárolhatunk, hogy legyen mivel szétlõni a gonoszokat. Szerepjáték módszerrel fejleszthetõ a fõhõs. Nemcsak organikus fegyverekkel harcolhatunk, de vezethetünk élõ jármûveket is szép számmal. Az NPC-k természetesen nemcsak emberek lesznek. LOADING képernyõ megszûnik létezni, mivel a Precursors minden töltögetést a háttérben végez. Play Ten Interactive lesz a kiadó és a megjelenési dátumot egyelõre jövõ januárra állította be..
info: Hardwired
FarCry Mod
Precursors, a sci-fi action game from Deep Shadow, developers of Boiling Point, leads you into unexplored regions of space, where he can fly with huge battle ships from planet to planet. / Precursors egy sci-fi akció játék a Deep Shadowstól eljuthatsz a felfedetlen bolygókra ahova ûrhajókkal tudsz közlekedni..