Hatalmas csillagrombolókat vezethetsz a mélyûrön át. Bolygók felszínén pedig sosem látott organikus fegyverekkel rendezed le végleg a csillagközi diktátorokat és minden korrupt bûnözõt meg gyanús fagyiárust és lopakodó lufiárust, aki az utadba merészel állani. Deep Shadowst pirospont illeti a Boiling Point szép grafikájáért. Sajna remekmûvük hangulata már kérdéses volt, a dögletesen lassú 3D motorról már nem is beszélve..
Ám ez nem tágította el orosz barátainkat ama dicsõ elképzeléstõl, hogy kidolgozzák a Half-Life I. idegen bolygón játszódó emlékezetes részét és ízig-vérig sci-fi FPS-t kovácsoljanak belõle! "Ajajj..." rettenhetnek meg ennél a pontnál sokan. Talán pár ember gerincén jeges borzongás fut végig. De hát mit ér a csinos következõ generációs kártya a rávaló körmönfont játékok nélkül? Nem mindegyik ártatlan kis doboz mélyén lapul ám oly meglepetés, mint amilyennek ez a Precursors készül! Már csak a veszélyességi pótlékot kell megfizettetni valakivel, hiszen ki tudja, mi végzet éri majd a gyanútlan játékost, ki a nyári forróságban vagy a téli nagy zimában belemeríti magát a Precursors univerzumba?
30%-a a Precursorsnak ûrszimulátor. Földi és idegen ûrhajókat vezethetünk, szétlõhetjük a támadókat és különféle árukkal kereskedhetünk naprendszerek között, valamint küldetéseket hajthatunk végre. Fõszereplõnk egy zsoldos, aki alig várja, hogy bizonyíthasson, így tárul fel elõttünk az FPS rész. Megszállhatunk ellenséges hajókat és FPS módba kapcsolva leirthatjuk az ellenállást. Más hajókra átszállva beszélhetünk NPC-kkel vagy vizsgálhatjuk át a rakományt, illetve védekezhetünk a hajónk páncélzatát átlyukasztó és a nyíláson keresztül átmászó idegenek ellen.
70%-a a játéknak FPS a bolygók felszínén. Fegyvereket és felszerelést vásárolhatunk, hogy legyen mivel szétlõni a gonoszokat. Szerepjáték módszerrel fejleszthetõ a fõhõs. Nemcsak organikus fegyverekkel harcolhatunk, de vezethetünk élõ jármûveket is szép számmal. Az NPC-k természetesen nemcsak emberek lesznek. LOADING képernyõ megszûnik létezni, mivel a Precursors minden töltögetést a háttérben végez. Play Ten Interactive lesz a kiadó és a megjelenési dátumot egyelõre jövõ januárra állította be..