Tourist Trophy - The Best of Road Superbike Simulator
Tegnap esti kép:
Most már tudom, hogy a TDU-ban vannak motorok is. Azt hittem csak autókról szól. :) Getaway - mint stílus és nem mint játék. A 2000-es évek elején mókás húsvér srácok Porsche Turbo-val, Honda NSX-szel, Suzuki Hayabusával és még ki tudja mivel Stockholm stb. helyeken hergelték az ugyancsak húsvér rendõröket.
A TDU-t x360-on megsasolom, bár ahogy elnézem az irányításban a Tourist Trophy erõsen veri. Egy próbát megér. Mint ahogy a TT Superbikes is. Kössz a tanácsot. :)
Másik:
Pillanatnyilag innen tudom az elsõ személyes benyomásokat a leggyorsabban megtenni.
A 2-al játszottam, mert abban elvileg benne van minden. Aminek gagyi még az irányítása, az a Getaway. :) Amúgy van ilyen igényt kielégítõ játék. Test Drive Unlimited. Motorok irányítása korrekt, rendõrök vannak, a táj is a helyén van.
Én baromira díjaznék egy Tourist Trophy irányítással bíró, utcai motorokra épülõ, alaposan kidolgozott UTCAI sportmotoros játékot, amolyan getaway stílusban a Live for Speed jellegét ill. az NFS Hot Pursuit 2 rendõrök elõl festõi tájékon menekülõ sajátosságait ötvözve.
A Tourist Trophy-ban nekem az fáj, hogy 100-ig nagyon nehezen akarnak felpörögni az õserõ-sportgépek is. A valóságban amíg egy átlag személyautó 60-70-ig gyorsul, addig a 750-es, 1000-es sportmotorok már 200-nál vannak. Ebben benne van az is, hogy Polyphony Digital termékei soha nem a sebességélményrõl voltak híresek. A TT ez alól kivétel, itt csak a 100-ig gyorsulást rontották el.
Még Makaóba (más városi pályát nem láttam) sem jutottam el, csak oldalkocsis motorral. Azt hinné az ember, hogy megkapja a BSB motorjait, mert a borítón is az van és a játék menüjében is, de csak olyan MotoRacer szerûen válogathatunk Hondák közül. Bár lehet, hogy nyereményként kapjuk meg a többit. Ja, és újraindításnál megint betölti az egész pályát, szóval nem keveset ücsörögtem a loading felirat elõtt, ugyanis irreálisan erõs az ellenfél és könnyû elesni. De vannak érdekes pályák benne, van esõ is és a sebességérzet is megfelelõ. FPS ok.
A videoban annyi látszik, hogy a kanyarokban rángatja a kormányt, ez igaz.
Na, de az FPS sebességélmény és a városban való döngetés... :)
Ez a "pfujnehogykipróbáldazéletbeninkábbajátékban" jobb lenne.
Angliából simán. Bagóért rádsózzák, ugyanis egy szar. Lehet, hogy a türelmemmel volt a baj, de több órányi próbálkozás után sem sikerült megszoknom az irányítását. Egy GP500 és Tourist Trophy után elég kiábrándító játék. Pedig szívesen végig mentem volna a Man szigeten, de odáig nem jutottam el benne.
Szép.:) Én mostanság nem nagyon tolom, de tegnap elõtt játszottam egy kicsit, hát, a nürburgringi idõmet (7:25:xxx)meg se közelítettem a leg jobban 29:9 volt...:( JAh, gixxer rel..tuninggal.
Háát, most, hogy nincs normális gépem egy idõre, így csak a ps meg a net van. És 2 kor amikor hazaárek, lecke megír, utánna be ps elé, és ált 7 óra gém.
Jah, am, most pár perc alatt firkáltam egy gagyi bannert, de jobb mint a mostani szöveg.
LOL, atya úr isten mit írtam... LOOL, értem ért írtad ezt..SRY, az nem 8 hanem nulla.. Uff b@zmeg, micsoda égés... De végülis, ha az pályaelhagyásnak számít, hogy a hátsókerekem kifele lecsúszott a kerékvetõröl, akkor bevallom az kb 8-10 szer megesett, de úgy nem hagytam el, hogy elõnyöm legyen...
Héjj... Mindent beleadtam, nem vágtam le, semmi... Ne feltételezz rólam rosszat.. Minek csaljak??Ez csak egy game, meg egy ps2... Monnyuk, amúgy se csalok, soha az életben...
Na akkor most egy kis "terep". Nürburgring.8h honda:7:15:927. Ujjfen, 0 esés,0 megingás,0 elváltás,8 pályaelhagyás.. Erre mondj valamit.. 8h hondával.!!!!
LOOOLL, akkorát estem, szintén a zzr 1200 -al.. Nürburgring, újabb teszt, hátsóegyenes, 1 esbe elkezdem felhúzni szép lassan, eljutok a 3. ig, amikor is, egy kátyúnak, se buckának nem nevezhetõ "jelenség" megdobta a bájkot, a fordulatsány ~2700 zal feljebbugrott, mikor visszaértem a füldre kikapta alóllam az aszfalt a bájkot.... Én leestem, a cucc, meg ment 1 keréken tovább...:CCC
Ha 1 tizeddel lejjebbveszem, akkor csak 294 et megy.
Te, hát én mekkorát csalódtam ma, tegnap este megkaptam a "Kawasaki zzr 1200 rm" et.. Háát, hondolom, csak nem lehet olyan szar... De tegnap este már nem teszteltem nürburgringen.. Ma felbuzdulva, hogy de szép-de jór, meek egy kors kört vele.. Hát akkorát náztem mikor nem tudtam 7:50 alatt beérni, hogy csak na.... Hátsó egyenesbe ahhol gsx-r 1000 rel egyszer 404 kmh val mentem, (de átlagba 380 at meek ott, mert nem akarok elszállni) erre ez az 1200 es fos full leghosszabb áttételen megy 303 mat.. Nabammeg...
Helló!! Hogyan lehet egykerekezni mert amit mondtatok az nem müködik!
Ja ok, akkor meg van, mert nekem minden ezüst lett, nincs 1 bronz se...
Ja amúgy NYÚ kerord, 8h honda-nürburgring-7:19.:)-0 esés-0megingás-0félreváltás. De még többet is tudnék, mert nem mindenhol raktam oda a motort kellõen.
Há de szídom, mert a yoshimura szutyka valencián 3 mp vel megy jobbat,pedíg eléggé ha mondhatni pró vok, de ez a 8h s honda is nagyon itt van, jáccva (nem is gondoltam, de majnem rekord lett)-az az, elhülyültem, estem stb, így nemtem nürburgringen 7:43 mat, akkor most ha ma belehúzok akkor mi lesz???
515:azt asszem az egyik 8h s bájkkal együtt kapod.
A motorozás szerelmeseinek szeretnék adni egy kis linket. Sajnos nekem nincs ilyen nagy gépem, nekem csak a kamerás szerepe jutott, de nagyon élveztem. Kommentáljatok az oldalon, hogy hogy tetszik. Köszönöm, hogy megnézitek: http://videa.hu/main.php?page=search&u=89467
Azthiszem jogsinál kapod a sok ruhát meg bukót... Ahogy viszed a jogsit.