Na én is végignyomtam mindkét ágat. alul szereplõ konfigomon nagyon teccetõs, a napsütötte táj sztem jól eltalált .Jó lesz ez a gamma! Öcsém 2800barton 9600non pro 512mb Ramos gépén is jól futott, assemtudomilyenmeghajtóvanpedignáladenemai
sm3 alatt hiába vártál élsimításra, mert hdr+aa nem nagyon megy együtt csak radi x1k-n..
Na végigtoltam a második mapet is.. Benyomások nagyrésze pozitív. Legfeelingebb amikor a lovon vágtatva felhúzom az íjat, belassul az idõ és orrbalövöm szegény apachokat
nekem bejövös!
Na nállam is ez van, de levettem shader 2.0-ra és egybõl van élsimítás és nem olyan az egész mint egy részeg ember látomása.
Hú, nem szóltam lol.. A másik map, ahol lovat kell lopni már kicsit izzasztja szeginyt 10-15 fps-re.. Viszont shader model 2-vel még brutál felbontásban is perfekt, 4x AA-val meg anisoval.. Driver: 84.21 forceware
Én ForceWare 91.31 WHQL drivert a Gef 6600-amhoz. És 1024-ben SM2-vel minden medium körül futogat azért még játszhatóan, 20-25 FPS-el.
Én már csak a multiban reménykedem hogy valami jót is mutat, pisztolypárbaly vagy valami ilyesmi remélem lesz benne.
Nos megnéztem a gémet, nálam teljesen játszható full beállításokkal (A64-3000+, 7600gt 1gb ram), és naggggyon teccik. Hardban nyomom, még csak az elsõ pályát láttam, de a feeling hatalmas.. Ördögszekerek, a pap, a színvilág.. Nagyon üt. És brutál a fõhõs miközben irtja a népet osztja az igét jobbkézbõl.. Kurva yo :D SM3.0 nagyon szép, a fizika is pöpec.. Teccik.
Mármint a BM-ben nem gépzabáló volt hanem dinamikus árnyék.
Most épp ez volt a téma hogy a dinamikus árnyék nem gépzabáló, mert a Blood Moneyban is az volt, ráadásul sokkal látványosabb mint a CoJ-ban, és mégis egy átlagos felhasználó gépén is simán elfutott, tahát itt csak az optimizáció lehet a hiba.
Azért ne hasonlítsuk már a Hitman: Blood Money 2. pályás környezetének grafikáját ehhez. A himané ehhez képest nemes egyszerûséggel egy f*s. AA+AF-el high-on, nem segít azon semmi. Érdemes ott is megnézni a textúrák minõségét, stb. Ott ilyen 2048x2048-at nem fox látni, az az engine hírbõl sem hallott ilyenrõl.
Végig vittem a demót, a Reverenda Rayes küldetés valahogy jobban tetszett mint a Billys. A Billyében nekem a lovaglás nagyon nem tetszett, szerintem azt inkább TPS-ben kellett volna megoldani, mint a Battlefieldben pl az autót lehet TPS és FPS nézetbõl is vezetni, így mindenki azt választja ami tetszik neki, ráadásul sokkal jobban is nézne ki ahogy a puskával félkézzel lövöm az ellenséget mint a Gun-ban. OFF Én most nem a víz állagáról beszéltem, hanem a színekrõl. valós trópusi tájFar cry Szerintem ez sokkal inkább hasonlít az eredeti környezetre mint a CoJ egy Forró vadnyugati tájra.
OFF: A Hitman 4 második pályáján igencsak szép kilátás nyílik egy vízesésre, és egy nagy vízfelületre és a növényekkel tûzdelt tájon szaggatás nélkül kalandozhatunk. Nameg a karneválos pályán elképpesztõen jól megoldották hogy több százan táncolnak mégsem akad a játék. A dinamikus árnyék az Opera folyosóin a leglátványosabb, amikor futunk, és mindkét oldalon vannak lámpák, ott nagyon valóságosnak hat az árnyék, és még látványos is.
jó tipp, elinditottam, h megnézzem, erre letoltam az elsõ pályát, az árnyékokat csak az elején néztem... nemtom, mennyire számol dinamikus árnyékokat, mert pl ha egy tûzhöz odamegyek nincs árnyékom :( lehet persze gfx bug is, de a pálya folyamán többször is elõjött... sok szempontbol kidolgozottabb a h4, ezekután azt mondom valoban csucs engine, viszont nagy kültéri pályát, komolyabb látótávolsággal nem tom tettek e bele ... mert azért a juarezben elég szépen ellátni! (jah, és a legtöbb mostani játékban az ATI x800 szérián pixeles az árnyékok széle, de a hitman4ben nem! +1 pont)
ON (és itt tényleg befejeztem a grafika boncolgatását, ami egyébként amugy is másodlagos lenne(de persze azért fontos), csak itt ugye már a játékélménybe szólt bele párunknál... fullnál visszatérünk rá, vagy jobb enginnel vagy jobb VGA-val ;) )
Szerintem az aszt abrazolja az emberunk pap volt, es mivel megoltek a seriffet ugy vette fel a regen letett pisztolyait, hogy boszutallhasson.Persze a jatek soran biztos lehet /kell/ majd hasznalni valamire
tudom és én ezzel midnig is igy vagyok de annyira azért nem izgat ez a game :) majd a fullet meglesem a bétademot emg meghagyom annak aki szereti ilyenen idegelni magát :)
A jóember bibliája mire jó, hirdeti az igét, vagy mi?
hali! valakinek volt olyan gondja hogy kivélasztom az elsõ pályát,megvárom még felmegy a csík,kb 5 perc.és mikor felér a csík egy pillanatra kikapcsol a monitor majd vissza és csak egy zöldes fekete üres képernyõt kapok vissza hanggal.vártam már de a gép mégcsak nem is tölt.nem reagál semmire és csak a reset segít.
ötlet,tipp?
Ne azzal foglalkozzal, hogy mas mit irkal rola, probald ki, neked lehet, hogy bejon.
lehet modnom ezt nem probáltam, a leirások alapján inkább nem szedtem le :) ettõl függetlenül szvsz fölösleges a farcry-al dobálozni, szép szép, de attól nekem mgéritka egy lecseszett szinvuilágú/hangualtú game volt midnenféle álitgatással együtt is...
Amugy vegigvittem a demot en is, es a masodik palya jobban tetszik, mint az elso, es jobban is fut, nalam minden maxon szuresek nelkul folyamatos, nagyobb lassulasok nelkul,ha kijon en valoszinuleg adok egy eselyt neki
A far cry-ban allitani lehet, hogy meleg vagy inkabb hideg szineket akkarsz pld. cold, a viz meg itt meg valosagtalanabb pld. a HDR miatt majdnem feher szine van
õõõ, asszem te sem sokat láttad mgé a valódi természetet, farcry-hoz sok köze nincs az tuti, igaz CoJ-t mégnem probáltam de ha kevésbé élénkebbek a szine az biztos hogy csak jobb lehet :) (és igen a valóságban nem oylana viz mintha folyékony takony és fogkrém keverékében usznál, hiába néz ki jól :P)
"...a játék észak-amerkai változata 2007. elejére csúszik, s így egy idõben jelenik meg a next-gen konzolos változattal - amit egyébként szintén most jelentettek be. Állítólag mindez az európai megjelenésre nem lesz hatással..."
Ógy, hogy otthagyod a lovat valahol, leszállsz. Közelebb mész a kiálló peremhez, és elõveszed a lasszót. Azzal mikor együtt mutatja a fát és a lasszót, akkor megnyomod a jobb oldali egérgombot, és miután rádobod a fára, rátekeredik. Ezután tudsz föl-le húzózkodni, és himbálni is magad. A 2. fás rész hardon nekem rohadt nehéz volt..
Ami tetszik: fegyvereket lehet cserélgetni, egyszerre több is lehet a kézben (bal-jobb), realisztikus sebzés (attól függ, hogy elég-e egy golyó, hogy hol találom el), jó fizika (lásd az istállóban a ládapakolós hl2-feelinges részt), kiváló grafika dynamic shadow-al + HDR-el (minden megvan, mi szem-szájnak ingere), kidolgozott karakter-modellek, szép növényzet, élvezetes játékmenet. Ami nem tetszik nekem: csõszerû játékmenet :( , korlátozott mozgástér, agyonscriptelt lineáris játékmenet...
en is ott tartok a sziklas resznel, hogy lehet ott at menni, meg nem probaltam, de most arty ugy a fulembe bujtatta a bogarat, hogy nekiallok, es probalkozok meg vele, hatha engem is eler az a feeling, kulonben uzenem arty-nak, hogy egyaltalan nem rossz ha valaki kiall a velemenye melett, es megprobalja megmutatni masoknak is a pozitiv velemenyet valamirol, es az o szemszogebol valaminek a szep oldalat, ez most nalam sikerult es megprobalom ismet, hatha jobban bejon
Végigvittem mindkét pályát hard-on. Nekem iszonyatosan bejön. Az utóbbi idõk egyik legjobb alkotása az Oblivion és a Condemned Criminal Origins mellett.
Sokkalinkább valóságosak benne a természet színei mint a CoJ elhalványított erõsen hûvös beütéssel rendelkezõ színei.
Meg az is erdekes, hogy miert sziklahoz allt a loval, ha egy fas resznel allt volna meg egybol nem 30 lenne az a szam.De igazad van abban, hogy a far cry-ban, es a fear-ben sincs megfeleloen kidolgozva a belso terek, foleg a fear ben nem, ez mar nekem akkor is feltunt/a far cry-ban mondjuk az elejen a hajon szep a belso ter aztan meg a tobbi helyen eleg lowpoly/ de megszepiti az elekeket vagy nem, nalam az fut 1280-ban 4X8-ban very high-on /a Ridick is/ es ugy olyan grafikajuk van, hogy lemaszik az asztalra.A belso tereknel meg ez se mutat olyan nagyot pld. egyszeru targyak, nem sok targy es elege kidolgozatlan, olyan HL2 szintu.Amugy a GRAW-ban az elso palya elejen hagytam abba a felhaborodasom veget.
Nagy nehezen átmentem azon a nyomorult sziklás-ugrálgatós részen (iszonyat nehéz hard fokozaton, amin játszom), és próbáltam elrohanni a tûznél ülõ indiánok vagy mik elõl.. odarohantam az egyik lovához, felpattantam rá, és elkezdtem vágtatni, hogy hátha megúszom élve. Erre elõkapta a mordályát, aztán úgy leszedett a lóról vágta közben, hogy ihajj. És mivel hard fokozat, egybõl meg is firgeltem of course..
plz linket szebbrõl ;) (de ugyan ilyen közelrõ legyen és nagy hegyek lábánál, ne közeli kõdarab modell... ;) ) Ez sajnos csak ált. ennél is csunyább szokott lenni, láthato h a talaj részletessége egy ujabb layer, ami a sziklára már nincs ráhuzva: elõbukkan az alap, gagyibb textura :(
Meg nyilván van határa mindennek, igy is legtöbbünknél szarul fut, irták volna 1024 megás gfx kártyákra? mert akkor elfért volna mindenre 2048x2048as tex ;)
Szvsz a szikla sem tré más gémhez viszonyítva. Ezen a képen látszik, hogy nem low graph-on csinálta, aki lekapta, és nem is 6600-on meg 9600xt-n az is biztos. Ami ilyen graph mellett 29 FPS-t kitol magából, az egy 7800 v. 7900 vagy x1800 / x1900 volt.
aaatttika: kértem pár játékot, képekkel... ugyanis, tudod, az idõ megszépiti az emlékeket :)
- Riddicket nézd meg most, és kérlek nyomj be egy shotot egy BERENDEZETT szobárol... jahogy nincsenek igazi tereptárgyak, csak dobozok ? ;) Ok, a modellek kellemesek, de a texturák alacsony felbontásuak rajtuk :(
- Oblivion szép, cserébe ugyanigy lassu :) Nekem pl ez gyorsabban megy, mint az Obli... fõleg belsõ tereken.
- Far Cry... na, erre fokozttan igaz, h az idõ megszépiti :) Én nemrég vettem meg origiben, aktivan játszom vele hetente, eleve a texturák kisebbek: nem a mai VGA-kra készült, a belsõ terek "üresek" szintén ...
Hozzátenném, talán rémik doom3/riddick stb, h ott az árnyék FEKETESÉG, nem valos áttetszõ, igy nem csoda h picit más a gépigénye! FEAR nem rossz példa, csak ott a modellek széle, texturák voltak helyenként bénán illesztve, ill picit kisebb felbontásuak a texturái. De ok, ez tényleg rendben van!
GRAW-ot biztosan abbahagytad az elsõ pályán, mivel nem sokkal késõbb olyan részek jönnek, amirõl miután shotot csináltam a topikjába, már a korábban fanyalgok is elismerték h rendben van ... és talán csekkold, h pl a fák hogyan vetnek árnyékot egy harci jármüre a játékban: a kulcsszo: DINAMIKUSan ;) (=pokoli gépigény)
------------------
laragirl(hwsw) shotja, ez csak egy példa a kidolgozott modellekre:
a nyeregrész pl elég brutál !! de ha a talajra vettek egy pillantást, az sem 64x64 pixeles allandoan ismétlõdõ, ahogy szokott lenni ... :)
Tudnék angolul megnézném a game rendes fórumát ott miket irnak róla!
Arra "találták föl" az AA-t, hogy ne legyen hatszögletû a korsó pl. Ha bekapcsolod az antialiasingot driverbõl, akkor egybõl nem lesz hatszögletû. Az már más kérdés, hogy ha az SM3 be van kapcsolva, akkor a game nem fogja engedni az AA-t, mert HDR+AA nem megy együtt..
Hmm.. en nem mondtam, hogy csunya, de kertel par jatekot ami szebb pld: Ridick, Oblivion,stb. de meg a far cry is, es ezeknek a gepigenye kozel sincs ehhez.Nem tudom mi szamolta dinamikusan az arnyekokat, es mi nem, de ilyen arnyekokat lathatunk a Ridick-ben,Fear-ben,de meg a DOOM-ban is.Kulonben nezd meg az apro targyakat pld. korsokat milyen hatszogletuek, es, hogy neznek ki, mondjuk a pisztolyok se valami szepek.A taj oszesegeben nem rossz, viszont az zavart, hogy eleg keson, es eleg nehezen lehet eszrevenni az ellent, es egy kicsit ugy jatszottam, hogy mindig elorementem, mar lottek ram akkor vissza, es megint elore miutan lattam az ellenseget.A GRAW-rol meg inkabb ne beszeljunk, mert abba en semmi szepet nem latok, azt a gepet meg fekteti.
Nemhinném, hogy baj lenne a meleggel, mert direkt odatoltam egy rendes ventillátort a gépházhoz ami ien likacsos, szal betud rajta áramlani rendesen a levegõ.
És ez télleg jó, mert game közben kb. 60-61 fokos a vgam, alapesetbe kb. 52, ami tökéletes.
De mondom a vírusírtóm, ami egyben tûzfal, meg tököm tudja mi, vmi hibát talált a gamma fájlai között. Vmien rosszindulatú fájl vagy nemtom.
Na mind1, majd leszedem teljesbe a gammát.
Amúgy sokan írták, hogy sokat tölt nekik. Nos ez télleg a shaderek miatt van. Splinter cell: chaos theoryba is amikor betöltötte a gammát, még várni kellett nem kevés idõt amíg a shader model 3.0-t elraktározta a gamma.
Itt meg még a betöltésnél elraktározza gondolom ezeket, és nem csak utána, szal ezért tölti be ien lassan.
Az én 2 magos (4 megás) procimmal is ezvan, amúgy nyílván gyorsabb lenne, hogyha egy 15000 rpmes vinyóm lenne :D.