jó tipp, elinditottam, h megnézzem, erre letoltam az elsõ pályát, az árnyékokat csak az elején néztem... nemtom, mennyire számol dinamikus árnyékokat, mert pl ha egy tûzhöz odamegyek nincs árnyékom :( lehet persze gfx bug is, de a pálya folyamán többször is elõjött... sok szempontbol kidolgozottabb a h4, ezekután azt mondom valoban csucs engine, viszont nagy kültéri pályát, komolyabb látótávolsággal nem tom tettek e bele ... mert azért a juarezben elég szépen ellátni! (jah, és a legtöbb mostani játékban az ATI x800 szérián pixeles az árnyékok széle, de a hitman4ben nem! +1 pont)
ON (és itt tényleg befejeztem a grafika boncolgatását, ami egyébként amugy is másodlagos lenne(de persze azért fontos), csak itt ugye már a játékélménybe szólt bele párunknál... fullnál visszatérünk rá, vagy jobb enginnel vagy jobb VGA-val ;) )