Jajj, úgy jáccanék már egy olyan WWII-õs fps-el, ami nem abból áll, hogy a hõs amcsikkal agyon gyakom a gonosz csúnya németeket, miközben 3mmm ment le a zöld hp csíkomból. Lehetne monnyuk csinálni valami SWAT féle sérülési rendszert, hogy picit élethûbb legyen, nomeg nem egyedül, vagy 3 társammal (taktikai csapat játék címen) kéne leölnöm a fél wermachtot.
Igazából a CoD-ban csak akkor van valami kihívás féle (nomeg élethûség) ha az ember a legnehezebb fokozaton nyomja, az 1 úgy egész élvezhetõ volt. Azt sejtem, hogy a 2 is csak valami Arcade-os náci apritás lesz easy-n, szal asszem rögtön heavy-n kezdem majd, talán úgy lesz valami hangulat féleség.
Attól félek, hogy a cod 2-õt is el fogják baszni, jáccottam a demojával, és nekem abból egy nagy eszetlen hentelés jött csak le.......megazé kiváncsi lennék, hogy mikor csinálnak egy olyan ww2-õs fps-t amiben a németekkel kell menni.
Amit stratégiában én most nagyon várok az a spore, szerintem nagyon jópofa játék lesz, ha valaha elkészül.
hát igen abba nem kell anyit figyelni sokmindenre, mint pl egy összetet startégiai elemek stb. persze azért király játék csak mondom.
a startégia gyártók meg tényleg bekaphatják, a Settlers és az AoE sorozatot is sikerült elbszniuk..
"Nem hiszem el, hogy ezeket a 3D-s motorokat nem lehetne úgy megvalósítani, hogy az igényesség megmaradjon, de az erõmû igény ne legyen ekkora."
Én se, de ha jól írnák meg, akkor nem kellene megvenni mindíg a méregdrága hardvert (elfogadható játékélményhez*), és akkor senki se járna jól, csak mi, az meg nekik (játékfejlesztõknek) nem igazán jó, inkább mi szívunk, õk meg keresnek...
*na igen, a játékélmény szupercrisp grafika nélkül is lehetne eszméletlen (BGII, Planescape Torment, Fallout I-II, stb), dehát az említett kevés idõ és még megannyi tényezõ akadályt jelent. A Bioware egyik embere mondta, hogy amikor a BGII-t csinálták, rengeteget dolgoztak, annyi minden volt benne, de a siker titka az volt, hogy volt egy kész grafikus motor, tehát tudtak a játékra koncentrálni, nem pedig a grafikára, ma meg akkora verseny van ezen a téren (grafika), hogy állandóan a grafikát fejlesztik, és amellett még megpróbálnak a játékra is koncentrálni, ami már kicsit nehezebb, eddig jól megy nekik, de egyre kevesebb játékfejlesztõ van, aki a grafikán kívül másra is ad.
Optimalizáció, hajj... Ebben a pénzéhes világban, ahol sokmindenki a "semmibõl" akar megélni és a szükséges idõ 1/4-ét kapják meg a cégek egy játék fejlesztéséhez. Meg akárki akármit mond, a legtöbb játék folyamatosan egyszerûsödik, butul, hogy el lehessen adni, mert már 2 gombot nyomni egyszerre hatalmas teher egy játékosnak (tiszt. kiv.), szerepjátékoknál is ez van, ha egy jót akarok játszani, akkor mindíg a BGII kerü elõ, vagy egy régebbi RPG. Mondjuk az NWN 2 rõl rengeteg infó napvilágot látott, és az eléggé ígéretes, fõleg az tetszik hogy egyszerû lakosként kezdünk (volt ez már máshol is), aztán onnan leszünk kalandorok. Csak nehogy elõjöjjön a gyermekbetegség: Fél világ enyém, van 5 erõdöm, gondolataimmal ölni tudok, és erre bemegyek egy városba és leparasztoznak, meg húzzak már innen, hogy ki vagyok én ebben a világban, hogy be merek szólni... :D.
csak mivel a grafikus gyártók ontják magukból z újabb karikat a béna fejlesztõk el vannak látva persze az új kártyákkal.
Érdemes megnézni a Trackmania Sunrise-t na nálam az az etalon itt az irodai gépen egy 9200-as ATIval és 1.7-es procival 256MB rammaal olyan graffot produkált, hogy az nem semmi. na azoknak mehet a dícséret.
de természetesen én is inkább olyan gémekkel futok össze amelyket egyszerûen nem optimalizálnak. haj
nemtom tényleg nem túl szép és mégis erõmû kell hozzá, nembaj én most a Call of Duty 2-t várom
Érdekes... emlékeztek még a C64-en a Wizards-ra? Szinte egész hétvégén fel sem keltünk a gép elõl annyira élveztük a játékot és senki nem kritizált semmit. Mi van most???
A vicc az, hogy a fiamnak nagyobb teljesítményû gépre lenne szüksége, pedig többnyire csak játszik rajt, mint nekem, aki programozok.
Nem hiszem el, hogy ezeket a 3D-s motorokat nem lehetne úgy megvalósítani, hogy az igényesség megmaradjon, de az erõmû igény ne legyen ekkora.
Mikor lesz az,hogy egy játékfejlesztõ cég ki meri jelenteni,hogy kétszázezer forintos gép kell minimum a játékhoz. Akkor majd lehet olyan szinvonalas játékokat csinálni. Én minden évbe
Igazad van, szép a Doom 3 motor de tényleg elég furcsák a texturák, mind1 szerintem a Q4 hasonlítani fog a Doom 3-hoz, mármint lesz 1 alaptörténet és aztán megy az eszetlen hentelés mint a Doom3-ban. Azzal is játszottam 1 ideig de kb a felénél meguntam és letöröltem. Gondolom a Q4 is elég ilyesztõ játék lesz , de nem fog sokkal többet nyujtani mint a Doom 3!!! Nekem a Q3 volt a mindennem de már azt is meguntam.
ha olyan lesz, mint a Doom3, akkor nem követem el azt a hibát, amit ott elkövettem. Megvettem. aztán 1 hónap múlva féláron is alig tudtam tõle megszabadulni.
le lesz töltve, aztán +látjuk...
Én már csak az UT2007-ben bízok meg az EPIC-ben (multis)FPS-ek terén, de azért megnézem ezt is, lehet bejön, de szerintem a DOOM3 motor nagyon rossz (olajozott vagy mûanyagos karakterek)ehhez.
Nem csodalkozom. Maradok a Q1-nel. A legjobb quake.
Doom 3 motor, Doom 3 graf, csak annyi a különbség, hogy a Doom 3 már vagy 1 éve megjelent, ha nem több, ez meg csak most készült... úgylátszik ez a motor ennyire képes, többre nem... a gyártónak biztos nem volt kedve egy új motort készíteni ehhez a "tömegjáték"-hoz az túl sokba került volna, és csak 10szeres profitjuk lett volna nem pedig 80szoros
Hát ja, megérdemli a 70%-ot grafikán kívül megint nincs benne semmi, mint a legtöbb divatjátéknál...
ROTFL .. kvék 4 .. igazából semmi _új_ nincs benne, csak pár _jobb_ dolog .. ugye grafika fõként.
Attól még nem lepõdnék meg, ha télleg 70%ra lenne értékelve, akár a következõ számban......sõt igazából számítok rá. Csak nézzetek körbe, hogy az elmúlt 1-2 évben megjelent húdenagyon beharangozott folytatásokból hány lett egy nagy rakás szar...........elárulom 99%-uk. A játékfejlesztés már a pénzõl szól, nem a kreatívitásról, akár a filmgyártás. Sajnos a garázs project-es korszaknak már rég leáldozott, pedig ott születtek a legnagyobb játékok. A kiadók nem szponzorálják az egyedi game-ket, mer azok valami újjat nyújtanak, amire nem biztos, hogy vevõ a közönség......ergo nem biztos a profit, tehát mehet a kukkába. Ha egy mûfaj épp nagyon népszerû (pölö eddig a zombihentelõs fps, de ez már leáldozóban van, most jön a fantasy), akkor csak olyan játékokat hajlandóak támogatni, mer azt biztos veszi a nép. Az nem számít, hogy az összes ugyanarról szól, ugyanúgy néz ki, csak a lóvé jöjjön belõle.
mi ez a kamu hír? nem is volt még rendes review, aktuális szám a F.E.A.R.-rõl szól fõleg