Hát sztem te tanulj meg a sorok közt olvasni."48 pixel, 8 vertex és 16 texture mapping (TMU)".A TMU nem = a pipeline-al.Jelenlegi ismereteim szerint. Persze a pipeline-onkénti több TMU bõven lehetséges, viszont akkor ilyen lett volna oda írva- 16 pipeline és 48 TMU.
Akkora nagyot nem tévedtek. Az ATI szerint a "memória gyûrûs" megoldásuk miatt nem kell a 32 pipa, elég a 16. Másik fórumon egy fazon, aki programozás szintjén ért hozzá, azt írta, hogy ez egy lépés a DX10-ben megkövetelt egyesített PS+VS rndszerhez. Majd meglátjuk.
Szerintem ez a 48 pipás rendszer kamu. Majd 1 éve (kb. 2004 Nov. v. Dec-ben) olvastam egy ilyen "félhivatalos forrást", ahol az volt írva, hogy az R520-ban 350 milla tranyó, meg 32 pipa, meg 700Mhz-es mag lesz...nézd meg mi lett belõle igaz.Nem azt mondom, hogy szar lett a X1800, mert télleg gyors, csak nem annyira, amennyire várták+még a SM3-at sem sikerült teljesen implentálniuk, eggyes források szerint.NV inkább csöndben volt, és nem marketingezett, mint azelõtt, csak fejlesztett.
"mert ott díszeleg a game elején a nagy Nvidia logó." Meg az ati logos játékoknál is azért megy gyorsabban :DD pl egy teszt
Még kisejött az x1800xt, ami csak 16 pipeos, azt most már 48ba gondolkoznak?
Amúgy énis ati drukker vagyok árak ide vagy oda. Az nvidia kártyákkal sok jatek csak azért megy jobban, mert ott díszeleg a game elején a nagy Nvidia logó.
Pár évig nincs gond a játékokkal!
Nah de most az milyen brutál ha 2 ilyen kártyát SLI-be összevágsz!
Majd akkor éljenezzünk, ha már a boltokban lesz az ilyen képességû kártya.
Hat a rohadt nvidianak jelenleg jobb kartyai vannak olcsobban, mint az atinak. Ettol eltekintve viszont(sot inkabb pont azert) szivesen latnek egy kis dongolest.