figyeljetek.Kéne egy kis segítség.Tudtok olyan tárhelyet ajánlani ahonnan egy kéept bármikor betudok linkelni ide? :) Mert szeretnék egy gépen rajzolt Ikarus E94-est mutatni.Amit Gumikacsak csinált :)
hát gondolom ha beírod a google-ba hogy Ikarus 280 akkor kiadja a 280-as ikarusokat :D :D :D :D De a gyerek tré aztán nemtudja mi az hogy képbeszúrás vagy URL beszúrás.Újreges :D :D
A Keletinél láttam, s ha nem tévedek, 30-as tábla volt rajta. (Azon a vonalon kb. két és fél hónapja lett lecserélve az IK 260-asok nagy része szóló Volvóra.)
Láttem Pesten egy Új csuklós volvót, amit BKV vonalon tesztelnek. VIlágoskék színû, és egy kicsit más a pofája, mint a 7700-é. Nem tudjátok, hogy miért? Nagyobb, jobb, mint a 7700?
:D:D A faszit ismerem. Ott csövezik a megállóban. Marha büdös. :) 87-óta vagy hogy csövezik az utcán. Vasárnap is beszéltem vele. Kicsit pipa vagyok rá. A délutánosok azt mondják, hogy az egyik kollegának kellett kirángatnia a buszból az egyik este, mert épp a 2-es ajtóval szemközti falat hugyozta le pöttyet becsípve. A slagra meg mi dobtuk össze a pénzt még tavaj, hogy ne kelljen már minden szarért kihívni a szerkocsit. Úgyis Õ is csak utántölti vízzel meg járatja, hogy visszahûljön. A gond csak az volt, hogy minden szabadidõnket elvette a hûtés. Ezen a nyáron már nem is erõltetem annyira a locsolást. Esetenként fellocsolom a végállomás megállóját, hogy az utasok ne dõljenek ki mire odaér a busz. Amint látom az MTI épületébõl jött ki egy kiváncsiskodó és fényképezte le a csávót. :) :D
Gabesz! Öreggel mizujs? Nem dolgoznak vagy mifene van? Szétdolgozzuk a belünket. 3 elvont szabadnapot adtak már 1-1 kollegának. Hol késik az utánpótlás? :)
Át kéne építeni a buszmegállókat, nem? Ha a metro is ott lesz, akkor nem lenne felesleges pénzkidobás?
Érdekes hir,kivûncsi vagyok mi lesz a folytatása az ügynek.Számomra elég meglepõ,hogy esetleg ilyen buszokat hoznának pestre,bár már korábban az Ikarus 293-asa is volt proba üzemen a BKV-nál akkor honosítás elmaradt. Ikarus 293
Egyébként olvastam egy cikket a pécsi közlekedési rt-rõl,és még pécsen a mai napig futnak 1978-as 280-asok.Ez azért figyelemre méltó szerintem.:)
Szerintem a villamosoknál ez létezik,bár szerintem ott is csak az ujabbaknál.Hát igen utolag nehéz, a megfelelõ müszerek beszerelése,ha meg cserélgetés van akkor abból meg csak kavar van.
Jaja, ez igaz. Csak elég macerás a dolog, mivel nem tud az összes busz mérni és ilyenkor jönnek az átcsoportosítások, meg a problémázások a saját kocsis emberekkel... Ez ugyan itt off, de vajon a villamosok is tudnak mérni? Mert villamosos knorrozásról még nem hallottam. :)
Ja, itt nem errõl van szó, hanem a knorrozásról (utasszám mérés). Mert általában évente egyszer szokott lenni, idén meg már másodszorra van (ráadásul pár hónap telt csak el az elõzõ óta), ezt furcsállom.
Ez sok minden másra is igaz,ahol uj vezetõség jelenik meg,ott ritka,hogy ne legyenek változtatások.Az vicc egyébként,hogy csak azért vitték el a buszt,hogy szét szedjék javítani meg luxus volt.Szétszedni az utasok is szét tudnák,szét tudják,Lehet,hogy a rongálok,szerelõ mühelyek beépített emberei,és már elõre szét szedik a buszt nekik!:):):):)
Ezt a knorrozást nem értem... Tavasszal is volt már (Óbudán úgyszint), akkor most miért van megint? Ez az új vezetõség akciója lenne, hogy hol kell majd ritkítani, süríteni?
Javítok! Az információ téves volt. Bár hónapok óta hallom, akkor sem fedi a valóságot. Ugyanis megérkezett a telephelyre a busz. :) De semmit sem csináltak rajta. Kicsit szétkapták mint cica a lábtörlõt, de semmi javítás. Ezek után nemigen cserélném vissza a 11-est a 6-osra. Ez utóbbi rengeteget eszik. Még 2. átfolyás mérõt is kapott, mert hihetetlenül sokat zabált. Addig a 11-essel a 78-ason a 6.5 liter norma helyett lazán megfordulok 5 lityóból. Jó hogy tojást rakok a pedál alá, de azért megéri. A 6-os így is át kéne feketén alakíttatnom a vez.ülés miatt és a mögötte lévõ fûtés miatt, ugyanis ez még az elsõ tervek szerint kerültek beszerelésre. Lehet, hogy a könyöklõmet átrakatom :) A 11-esben a légkondit megszerelték. Asszem mûködött is pár napig :D Megkaptam, már voltam is vele párszor. De knorrozás van egész nyáron, és így nem mindig kapom meg. Ráadásul egész hónapban számkérõ vagyok, tehát hajbókolnom kell a 412-es számokért.
Olvasom, persze. Tudom, hogy elkészült. 2 hét alatt kész lett. Csak a jogi herce-hurca miatt nem adják át. A két prototipus (BPI-005, BPI-006) közül az enyémet megrázták padon egy 250.000 km futásteljesítménynek megfelelõvel. És ezen megy a vita. A busz tip-topp-ra fel van újítva csak vastagon áll rajta a por. Addig is júliustól megkaptam sajátnak a púpost (BPI-011) Amíg ki nem fizetik a felújítás árát addig Fehérváron tartják a verdát.
jókis busz bár festhették vólna kicsit szebbre amúgy jó
Bence (ha még olvasod ezt a topicot)! 10-06-od állítólag elkészült! Azt nem tudom, hogy még fehérváron van -e, vagy visszatért Kelenföldre...
Új jövevény(ek): ;)
Igen szerencsére van pár felujítva,a baj csak az,hogy ezek döntõ többsége a volt NDK-ból lett visszahozva,mert Magyarországon,nem gondoltak arra,hogy megörizzék az utókor számára.:(
hát de azért valamit ír az Ikarusról..de sztem a következõ LÓERÕ újságban lesz a 2.része...ezek 62.-részig mennek..és több Ikarus is lesz benne tuti :) Még BKV cikk is van benne