Húúú ma jópárszor láttam az újj Volvo buszokat ami a Volánnak van.Nem rossz,nem rossz.
Na találtam 1 jobb/kifejezõbb képet a csoda masináról:P:).
Ma a Mars téri(Szegedi busz állomás) látogatásomkor készítettem 2 fotót egy igen jó állapotban levõ Ikarusról:D:D. A kép minõség elég szar(K700i 2X zoom:D) És semmi gödörben nem állt a busz:D.
És evvel utaztam Bordányba...jó kis gép:P
Üdv
Azért látszik,melyiket nem viselte meg az eset!:):):)
Miután a Volvo megnyerte a BKV tendert valoszinüleg nyerõbb pozicióban indult a tenderen.De szerintem szinte az összes gyártó készit csuklós,helyközi buszokat,mert az végülis a várositól annyiban különbözik,hogy egy vagy két ajtóval van kevesebb rajta. Arra még én se jöttem rá,hogy miért a piacon kapható legdrágább buszokat kell vásárolni.
Hmm 1.5milliárdból 20 DB-ra futja az annyi mint darabonként 75 milla :O Csak nem megfeletkeztek hazánk hitelállományának nagyságáról? Azt tudja valaki még miely gyártók indultak a tenderen?. Talán egyedül csak a Volvo gyárt elõvárosi csuklós buszokat?
Nekem még nem volt szerncsém utazni rajta,mert valoszinûleg a helyi volán nem kap ezen Volvokból. Hát ha városi ülések vannak benne,lehet,hogy nem a legkényelmesebb.
Az az elsõ széria volt, az újabbak már 70 fölött voltak. Bár szerintem az elsõ széria is 70 környékére ért az utólagos légkondi beszereléssel... Ha már légkondi: kb. mennyibe kerül egy buszos klíma? És errõl jut eszembe: most, ebben a melegben már nem utálom annyira a Localo-kat (azért nem tökéletes a szellõztetés (sem), az ablakoknál nagyon jól érezhetõ a hideg, de középen, a nagy állórészen elég fülledt idõ van nagy tömeg esetén). :)
De a Neoplan se olcsobb sokkal:kb 65 millió ha jól olvastam egy cikkben. Pilstingiben vagy egy gyáruk,a stuttgart-möhringeni gyár telejesen bezárt.De én szerintem törökben is van gyáruk.
Képzeljétek el...ma hazafele jövet a Citaron végre nem fûtöttek a 30°-ban hanem bekapcsolta a sofõr a klímát...
Igen!! a t..öm kivan a volánnal! csak kíváncsi vagyok hogy mennyibe kerül. a volvóhoz képest!
Nah...ha a Neoplánról van szó akkor elméletileg Oroszország...vagy lehet hogy orosz tulajdonú busz...kitudja :) Amúgy az ára?Miért érdekel ez?Venni szeretnél eggyet? :)
Szerintem a Solaris sokkal jobb pozicíóban van a városi buszok piacán.A Solaris egy nemrég alakúlt cég akik inkább a városi buszokra koncentrálnak,míg a Neoplan mindig is távolsági buszok gyártója volt.Igy az összehasonlítást adott szegmensben nehéz lenne megitélni,mert más a két gyár profilja.
Sok típus hasonlít az amerikai buszokra (nagy vonalakban) Sokhelyen ha nem lennének ott a japán ákom bákomok azt hinném hogy amerikában készültek a fotót
Nem rég utaztam a miskolci neoplán buszon és nagyon kényelmes volt.megkérdeztem az ismerõsömet aki a miskolci közlekedési szarságnál dolgozik hogy milyen a busz! azt mondta hogy a legjobb busz eddig nem volt vele semmi baj.
A gyorsjáratokat általában rásegítõ járatként használják,amely csak a nagyobb állomásokon áll meg,igy a menetidõ töredéke,ahhoz képest,amit a másik jár.Ezt alkalmazzák távolsági,de helyközi járatban is.
Már emgvan a bal alsósarokban a tábla, távolsági járatok. De arra még nem jöttem rá mit takar az hogy gyorsjárat? Nálunk inkább falujáró van ami azt jelenti h bemegy minden kisebb faluba is
Há', de pont ezt írtam én is. :) Mind1, a lényeg, hogy nekem tetszik az új is, meg a régi is, de azért maradok Citaro párti. Ma a sofõr bá kicsit kikormolta az egyiket... nem ment rosszul, pedig nem ma darabok, amik itt járnak ('98-asok), de ebbõl is látszik, hogy külföldön azért jobban vigyáznak a buszokra.
A két kép között annyi a különbség,hogy a BKV volvoi,még nem új szériásak,mert a szerzõdést nem arra szól a szerzõdés. De szerintem kicsit felemásra sikerült az új 7700-as széria.Az eleje nem olyan szép,de a hátulját nagyon eltalálták!
Igen... És? Nem igazán értem mit akartál ezzel a hsz-el. Kértél egy képet az új 7700-as seggérõl. A bkv-nak még a "régi" van. (az FLR-es sorozat már kicsit eltér az elõdöktõl, de még az is régi homlokfalas, euro 3-as (igaz abban már 6 fokozatú váltó van, meg más a mûszerfala is, plusz még egy-két apró eltérés)) Új homlokfalas Volvo-kat meg különbözõ Volánok vettek/kaptak.
Na igen... Az új 7700-aska. :) Kár, hogy a bkv-nak még/már nem lett ilyenje. De látom a légkondit+szinezett üvegeket lespórolták az új szegedi csodákról. :S
Srácok ti hova töltötitek fel a képeket? Mert én eddig itt a képfeltötléshez töltöttem,de ide csak 20kb-s képeket lehet...az meg nem a legjobb... Köszi elõre is.
A 6 éves busz neked öreg?? (bár nem vagyok benne teljesen biztos, hogy ez Rába Premier 092, annál rövidebbnek tûnik, meg elõfurdulhat, hogy '99-es) Mindenesetre Bp-n (és még számos helyen) szép számban közlekednek '86-os (vidéken még ezeknél öregebbek is akadnak) gyártású Ikarusok.
grat, jó képek lettek Fõleg a belsõrõl készült tetszik amikbõl általában a buszokkal foglalkozó oldalakon hiány van Külön érdekességa tetõcsomagtartó. Kíváncsi vok mit csináltak volna a rendezõk ha vki fölmászik oda :):)