Az csak nevében MAN.Nagyon nagy valoszinüséggel török összeszerelés,mert az sokkal olcsobb mint a német összeszerelésü.Éppen ezért a hiba forrás is nagyobb.Itt Pécsen török Merci buszok vannak,és elég sok a baj velük,állitólag konstrukciós hibájuk van.
Itt nálunk (Hajdú-Bihar megye) Ikaruszokon kívül leginkább MAN-ok vannak. Azok a fehér Manok még elmennek, de az a zöld...... -.-
Ja és ma reggel a -15 fokban a régi Ikarusok pöcre indultak a többit ugy kellett bebikázni.
Engem az idegesít legjobban hogy a Magyar Állam hagyta hogy tönkre menjen az Ikarus buszgyár.Minden országban a hazai gyártású buszokat részesítik elönyben,de magyarországon sajnos ez nagyon nem igy van,és ez nagyon szomorú.Ezek a külföldi buszok nem birják a magyar utakat.Lásd BKV Rt Volvo buszai.65 millio darabja és már széthullanak!
Van benne valami.. a #130-ba található busz állítólag folyton felmondja a szolgálatot. Én még csak egyszer láttam hogy vontató húzta (a szimplát)
Én ugy gondolom,hogy bhogy is fejlödik a buszipar 200-as Ikarus családnál jobb buszt nem fognak gyártani.Nagyon sok 2-3-4 éves busszal több probléma van általában,mint a régi 200-sokkal.
A régi ikarus-oknak, amik még magas hasmagassággal és padlóval rendelkeztek, fordul az utánfutó kereke, de sztem ezt a vontatóhoz képesti szög határozza meg (gondolom van benne egy mehanika, oszt csá)
Az újakba, amik alacsony padlósak, és valami idióta kitalálta, hogy a "vontatott" kocsiba rakja a hajtott kerekeket, ott nem fordul.
Azt azért nem mondanám hogy nem sajnálom, de tényleg õ tehet róla. "aki másnak vermet ás, maga esik bele" na jó ez annyira nem pont ideillõ.. :) Amúgy elég szarügy
Mindig is jó és tanulságos témák ezek. Közlekedés mindig is lesz ahogy balesetek is. Minap meséli egy taxis ismerõsöm, hogy balfék gyerek a haverjaival azon versenyzett, hogy ki mer leugorni a 4-6 villamosról mielõtt beérkezik a megállóba. 2005.12.27.-én a Margit-hídnál is gyorsan szétfeszítették a hátsó szerelvény ajtaját és leugrott az egyikük. Viszont elfelejtett szétnézni mielõtt kiugrott. A megállóban feltornyozták a havat amik kis buckákat alkottak. Hát rá is ugrott egyre és a lába azonnal becsúszott a villamos alá. Az orvosok szerint még az a szerencse, hogy levágta mert ha beakad még valahova és elkezdi vonszolni maga mellett a villamos akkor elkeni a 24 éves srácot az aluljáró lépcsõjét körülvevõ betonszegélyen. Abszolut nem sajnálom a srácot csak a szüleit. IJ
régen már eléggé barcikán volt egy szörnyû baleset, a buszsofõrrel lett valami és nkeiment telibe az oszlopnak szinte elkezdete az oszlop félbeosztania buszt, 3an meg is haltak benne:( muternak szoltak anno telón hogy késõbb menjen be dolgozni emiatt. keressek róla képeket?
Rólam június elején pattant le egy suzuki az Attila és Krisztina krt keresztezõdésénél. Címlapsztori lettem 1-2 újságban :)
Mit vársz egy 1,5 tonnás és egy 20 tonnás (nem tudom pontosan) jármû találkozásánál? Mondjuk van olyanis mikor a kocsinak semmi baja és a nagyobb jármû meg össze vissza tõrt.
Jártál ma a Derék-Villencér sarkon? Valami postás kocsi belement az egyik buszba + egy másik kocsiba, és ez pont a kanyarba... kb. 15-20 percet állhattak ott a buszok. Ugyanis a kocsisok még éppen megfordulhattak, és a szervízúton vagy a füvön elmentek.. én is kénytelen voltam leszállni a 19-esrõl.
Ha jobban megskubizod a képet, láthatod, hogy akár úgy is megoldhatták a kép készítésénél, hogy a buszt ketté vágták is beállították ebbe a "póz"ba õket :DDD
Dunaújváros fele Siófokról ilyen buszokkal szoktam nyomulni, amilyen a képen látható, csak persze Alba Volános színekben (sötét kék alapon fehér betûkkel, hogy Alba Volán).
Meg enyhén van egy olyan érzése benne az embernek, hogy 2 perc múlva megfulladt, fõleg ha a hátul lévõ "doboz" közelébe ül..
#3" border=0 resizemod="on" onload="rmw_img_loaded(this)"> Ez a kettõ asszem a legújabb fajta #3" border=0 resizemod="on" onload="rmw_img_loaded(this)"> #3" border=0 resizemod="on" onload="rmw_img_loaded(this)">
Igen van troli is, új fajta, asszem akus, mer mikor leeresztettel ment, akkor is kussolt :)
vagy ha tud vki olyan oldalt, ahol ez le van irva, nekem az is jó
sziasztok, kaptam a napokban egy eredeti ikarus fordulatszámmérõ, azt szeretném megkérdeznni, tudja-e vki, hogy hogyan mûködik (megszakítóból kijövõ jelet hogy lehet a gyorsaságnak megfelelõen folyamatos árammá alakítani)
Az új zöld színûbe meglehet fulladni! Fõleg hátul a két ülésen!
Tudjátok én azt a kort szerettem, amikor az (azt hiszem) ikarusz 255-ösök, sárga színbe, retkesen, és pöfögve járták debrecen útját. Amikor még (ezt magnumrolcsi tudja bizti) a 24-es még az egyirányú utcába fordult a kishegyesirõl :) Amikor kockaladák, skodák, trabantok, watrburgok voltak többségbe az utakon (trabantból 5 év tapasztalatom van :))
Sosenám bántanálak :DD Köszi a kimerítõ választ, tanulságos volt :P Mivel én konkrétan a 260-asokon nõttem fel, és imádom õket úgy ahogy vannak ezért részrehajlok nemkicsit :DD