Borsod Volán-hoz jött most két ilyen Volvo 7700 busz. Qva jól néznek ki. (ugyan ilyen sárga mind kettõ csak annyi hogy nem Volánbusz hanem Borsod Volán van rá írva
Dél amerikában nem számít a magas padló,peronok egy szintben vannak a buszpadlóval,nem ugy kell feltornászni rá.
De vannak: Csepel 344, D350, D450Ny, D752. Tûzoltók: Csepel D420, D710, Ikarus 526, Rába TÜ4 SLF 6000, Csepel D750 TÜ 1.1, IFA W50, Roman Diesel, UAZ 452. A többi az személyautó. Én a www.topcardkiado.hu oldalról rendeltem, egy naptárral együtt.
Na erre kiváncsi vagyok,hogy mi fog kisülni! Nem ok nélkül fektet be vki ekkora összeget városi közlekedésbe! De egy biztos,ezzel megint a magyar buszgyárak kerülnek lépés hátrányba! Sajnos
Nem tudom miért nem látod a képeket :( a többiek kommentjei alapján õk látják.
Hát a tanulmányaim jó messze állnak a busz tervezéstõl (kereskedelmi suliba járok) de hobbi szinten jól elvagyok az ilyenekkel.
egy újabb mû: ex athéni volvo 7700A típusú busz eredeti ->
és már Ik 435ös ajtókkal ->
Nem tudom mit tanulsz,vagy milyen végzettséged van,de elmehetnél busz tervezõnek!:) Amugy szerintem jó,hogy nem létezik csuklós Localo,mert nem lopta be magát a szivembe!:D
Egyetértek. Rondák lettek volna így az 55ösök és szerintem is jól áll a 435ösnek a bolygó ajtó. Na itt a feljavított localo (tényleg jobb a csuklós változat mint a szimpla 4 ajtós)
Nagyon jók lettek! A 4ajtós nyújtott localot megpróbálnád úgy "megrajzolni" hogy a 2 ajtó közt egy minicsukló legyen és a kerekek közelebb kerüljenek egymáshoz?
A kép nem látszik, de azt hiszem, te nem Ikarus 55-öst, vagy 66-ost montázsoltál. Én arra gondoltam!
Na már el is készültem vele. Remélem ilyenre gondoltál. Inkább BKVs busszal készítettem, mert úgy találtam csak két olyan képet, amelyikeken a buszok ugyan abban a szögben állnak.
ha szükség lenne az eredeti méretû képre, szólj, e-mailben elküldöm ha kell.
Huu, hát köszönöm az elismeréseket.
Megpróbálom, hátha sikerül. Jól értelmezem hogy egy 435ös ajtajait cseréljem ki bolgyóajtókra?
Egy helyközi festésû buszt "átfestettem" dunaújvárosi helyi színekbe ->
Egy elsõ generációs volvo alfa localo (csak a Dunaújvárosi Alba Volán tulajdonában van ilyen típusú busz (csak itt vesznek ilyen szarokat) eredeti ->
Ezen az elsõ ajtót cseréltem ki egy 200as Ikarusoktól megszokott ajtóra ->
Egy második generációs volvo alfa localo (egy fokkal jobb) a Route 66-en ->
És végül, de nem utolsó sorban ugyan ez (az elõbbi) busz eredeti kinézetében ->
Majd elsõ két ajtó nélkül. Így elvesztette a lapospadlós mivoltának elõnyeit, sõt még a kassza címke is a hátsó ajtóhoz került. Szerintem ez sikerült a legjobban. Íme ->
Elkezdtem montázsokat csinálgatni szabadidõmben. Szerintem elsõ próbálkozásra nem is lettek rosszak. Várom a véleményeiteket
Egy erdeti, ha jól tudom, a pontos típusa Ik 280.33F ->
és egy plusz ajtó a harmadik helyére ->
Egy második generációs (szóló a harmadik ajtó) volvo alfa localo ->
és 4 ajtóssá nyújtva ->
Egy Ik C83as aminek a második ajtaja a motor miatt gyárilag elõrébb van ->
és már a második ajtó nélkül ->
Végül pedig egy egyszerû Ik 280as eredeti ->
és a második ráncajtó helyén már sárga színû bolygóajtóval ->
dedurvaaaa:O:D:D:D amugy lehet h ez egy kicsit off, de:D hogy lehet ugy kinyomtatni vmi képet(jelen esetbe ezt a buszos alaprajzot), hogy a méret ne változzon, szal h valós méretbe tolja ki a nyomtató, mert az enyém az egy közepes képet is A4-es méretûre próbál formálni:S:S segítsen vki lécci:D:D amugy az eredeti rajzokat nem lehet kinyomtatni...senkinek nincs olyan nagy nyomtatója:S:S lekicsinyitettem, és igy külön raktam az alvázat, a vázat meg a többi kerekeket meg ilyesmit, és igy kéne egy méretbe kinyomtatni