jaja állt, még volt 1-2 perc a továbbindulásig és gyakran van egy két törzsutas akik kiszámítják a 22 óra 50 percet.
nem 22:50 kor még csak Miskolcról indul, 23 óra 50et várta Szögeden. Amúgy meg mondta, hogy épp kiengedte a kéziféket és nyúlt volna az indexért amikor csattant a Volvo mire észbe kapott akkorra meg már a Merci is belerepült a "konvojba". Ha a kézifék be lett volna húzva akkor sokkal jobban összepréselte volna a hátulját így meg rögtön el is indult.
uhh...szerencse hogy kiengedte...két irányból csattant a két kamion ?? a volvos biztos elaludt...
Nem akarok leszolni egy sofört se,de ez már a csoportos balf...-ok gyülekezete volt.Mert enm elég hogy az egyik kamionos nem látott a szemétõl,dehogy a kollégája se!
Am ti az AEG 95-ösrõl ami fent látható (régebbi) mi a véleményetek ?? Mert nekem csak jó.
Énmeg ennek a busznak a söfõrét ismerem aki volt a volánnál a balesetkor
1x volt muter születésnapi partiján (nagybátyám feleségének az unokatestvérének a férje) szóval nem nagyon ismerem....de nem értem hogy mért csinálta ezt ... elõtte kamionozott.....attól még hogyha késett nem kéne a kanyarban szakadó esõben 60al vagy mittomén hánnyal menni...
Régi jó magyar Ikarusznál nincs jobb!!! Lenyomnak naponta 200 km-t, és kérdem én hány éve hmmmmm? hány éve...szorozd meg szépen a napokkal... van benne km az biztos, és a mai napig mennek. Nem lesz olyan busz még1x, ami ennyit kibírna...
Kérlek szépen a MAn SÜ 313-as naponta 2x megtesz lb 1000km-t Gyulától-Pestig .... szal nem csak az ikarusok tudják ezeket... 200km az meg egy busznak semmi már nem azért ...legfeljebb elõvárosinak..
mi 50 kmre lakuknk kb pesttõl... innen naponta 2 kanyart gurítanak le naponta... az 200 km De ha mondjuk Szécsénybõl jön, az van akár 500 is egy nap... nem több.. Elõzõ jav: 1 sofõr 9 órát vezethet egy nap
nem 2x 1x :P ja és pestig gyomaendrõd 3óra szal...még pár hely és este 8kor ott van gyulán mikor pihent a busz 1órát egész úton (lehet többet) és 2õkor indul el a Népligettõl...
jah... és a MANod még nincs 30 éves... majd ha annyi lesz, akkor beszélhetünk arról, hogy ki-e bírja...
tavaszi kiadás ..legalábbis akkor hozták dunaújvárosból erre a vonalra olyan Április fele :D Ja és nem mondtam egy szóval se hogy a favom .. nekem az E95-ös visz mindent(régi) ...de azért a man is karaj busz...csak nem az utasnak XDXD
az E95-ös egyébként tényleg jó... Nekem az tetszik benne, hogy modern, és mégis megõrizte azt a "kocka" jelleget, amit a régi járgányok.. nencs csúnyán lekerekítva a lámpa meg az eleje
Mintha szebb lenne a Kisalföldön a régebbi E95-ös mint a Körös-nél :S Ez szép :
Tökéltesen igazad van. Egyébként meg a pihenõ idõket általában az odaút végén veszik ki,kivehetnék utközbe sok kis pihibe is,de akkor senki se utazna busszal,mert sose érne a célba,ha meg olyan hosszú a járat,akkor két kezesbe nyomják le.
Én szerintem a fényezés miatt szebb,mint a körösé.Tul sok észre vehetõ különbség egyébként nincs a kettõ között,lényeges küllemi változáson csak 2. generációs E95-ösön történt.Egyébként a kisalföldesek szinte csak Rába motoros gépeket hajtanak,mármint ami az Ikarusokat illeti.De szerintem nem is kell magyarázni,hogy miért. Én soföröktõl ugy hallom,hogy az E95-ösök tartossága megbizhatósága,nem a legjobb.Legnagyobb részébe motort kellet már cserélni,hol ott futnak még 200-asok az eredeti motorral.
kérlek szépen az 100 hogy szolnokon megáll másütt nem tok mert még nem mentem gyomaendrõdnél messzeb gyula felé..... kb 10.50 fele ér pestre és 2kor indul hazafele....általában 1 sofõr szokott lenni....
íNekem az egyik kedvenc gyártóm a NABi volt amíg (szinte teljesen) meg nem szûnt. Ezt a busz egyébként magyarországon gyártják, kivétel a motort A formáját szerintem azzal lehet magyarázni hogy az amerikai piacra készül. Az elõvárosokból viszi az utasokat a belvárosba, és a parkolójegy egyben menetjegy is (az a célja hogy az emberek ne kocsival hanem busszal közlekedjenek). Az egyetlen típus amivel utaztam az a NABI 700SE Felépítését tekintve színházpadós, ami annyit tesz hogy a 2. ajtó után az utastérben van egy lépcsõ. Az elsõ ajtónál egy nagyon kicsi lépcsõfok van míg a 2. ajtónál kettõ és ezek is viszonylag alcsonyak Ez a megoldás ötvözi az olcsóságot (elvileg) és viszonylag megfelel az esélyegyenlõségnek, fõleg hogy a rábákbban, credokban és Ikarusokban 2 lépcsõ van Különösebb minõségbeli hibákat én nem tapasztaltam, egyedül egyszer egy hibás váltást A nabik szervízigényességérõl, áráról tud valaki bõvebbet?
Mi is a járat utvonala pontosan amivel jársz,és mennyi a menetideje? Biztos tart 10-15 perces szüneteket egy két megállóhelyen,hisz megvan szabva többek között az is,mennyit lehet pihenés nélkül levezteni,egy huzamban.
Én se tudok arról,hogy a NABI-val baj lenne. De ha nagyon mélyen leásunk a gyár történetében,akkor kiderül,hogy az Ikarusnak is füzödnek szálai a gyárhoz.
Azért tartom kizártnak,mert ugy tudom ezek az EAG-ok Volán tenderen nyertek,és igy kerültek a Volánokhoz,tehát eltérõ számban,és talán kivitelben is,de minden volán kapott belõle.
gazdag leszek ha a volánbuszhoz megyek dolgozni :O "AUTÓBUSZVEZETÕ (Pilisi és Váci Forgalmi Térségbe) Amit elvárunk: - „D” kategóriás vezetõi engedély, - PÁV II. alkalmasság, - erkölcsi bizonyítvány.
Amit nyújtunk: - versenyképes jövedelem, - ingyenes utazás a Társaság autóbuszjáratain, - juttatások évente mintegy nettó 300.000 Ft értékben: formaruha, munkaruha, étkezési utalvány, üdülési csekk, internet elõfizetés stb. (választás szerint), utazási kedvezmény a családtagoknak is, üdülési lehetõség Piranban az adriai tengerparton és Balatonlellén, a társaság üdülõjében, - Szükség esetén szállást is biztosítunk"
Értem,akkor lehet 10 órát vezet egy nap a soför,ami szintén müködik,hiszen hetente kétszer,ez is szabályos.