A Ferihegyen nem ezt használják, mert ez asszem a 2000-2003-as széria, és a Ferihegyen még a régebbiek vannak, sõt mi több azokon ülés is van egy kettõ
Valaki help! Most kezdtem bele a C56-os Classic modellezésébe. A tetején légkondi van? Van rajta valami felirat? Esetleg nincs valakinek róla egy közeli képe?
Van rajtuk általában légkondi,ez csak pénztárca függõ.Általában van rajt felírat.Sajnos olyan képet nem tálaltam sajnos amin le lehet olvasni a feliratot.
sok buszon ilyen izomerõvel oldalirányban mûködtetett, nyanyaallergiás klíma van ;-)
Hát igen kinek mire jut.Sajnos ez van.A legrosszabb amikor van normális légkondi,csak a soför vagy lustaságból,vagy üzemanyag sporolás miatt nem kapcsolja be,és nincs minden buszon elhuzható ablak,vagy kézzel nyitható tetõablak.
na az meg a másik kedvencem, mikor egy deka ablakot nem lehet nyitni aszt mejd megfúlik az ember a buszon, du hazafele tömve van, bödös van ajjjjjj, nincs is annál jobb ;-)
Az biztos ha az ember buszon utazik,ami véletlenül még esetleg helyi járat is,az biztos hogy felejthetetlen élményekben lesz része.Utaztam már olyan buszon is amin elromlott a fütés,sajnos nem ugy hogy nem müködött hanem nem lehetett kikapcsolni.És a vicc az egészben az,hogy ez tavasszal volt,amikor már egyébként is jó idõ volt kint.
Az biztos ha az ember buszon utazik,ami véletlenül még esetleg helyi járat is,az biztos hogy felejthetetlen élményekben lesz része.Utaztam már olyan buszon is amin elromlott a fütés,sajnos nem ugy hogy nem müködött hanem nem lehetett kikapcsolni.És a vicc az egészben az,hogy ez tavasszal volt,amikor már egyébként is jó idõ volt kint.
Szerintem a külsõ nem minden.Hiába néz ki jól ha müszakilag megbizhatatlan,természetesen a külsõ se elhanyagolható.De a busz vásárlásnál föleg Magyarországon nem a külsõ fontos,hanem az ár.
hát egy szóval sem mondtam hogy nem lényeges a mûszaki paraméter, de viszont gondolom egy külsõleg jól felszerelt busz, mûszakilag is jó... ...lgalább is nem láttam 1 olyan buszt sem, ami jól néz ki, és közben szarul menne vagy akármi
Én ezzel a busszal utazok sokat,szerintem jól néz ki+Volvo fõegységes. Csak az a baj,hogy elég sûrûn lerobban,hol a váltó esik szét,hol a motor adja meg magát.Én ugy gondolom,hogy legyen bmelyik busz,motor gyártó,tud hibás szériát piacra dobni.
össz visz 18 darab van belõle , 10000ccm, Cumminse amerikai motor, és a hangja...yeah...na és a hagngja....úúúh...yeah...aki még nem hallotta az adjon meg mident érte, gyönyörû...yeah
és az a borjú, szelíd képe, és mikkor pihen és leül mint a régi citroenek, yeah imádom, na és a hangja....yeah, mikor a fékrásegítõt benyomják, vagy mikor gyorsul...oohhh
A 420 lóerõvel és 2000 Nm forgatónyomatékkal rendelkezõ Scania motor az ördög mûve. A gyorshajtás kísértése óriási. Még szerencse, hogy elektronikusan 100 km/h-ban határozták meg a maximális sebességet, mivel számításaink szerint a kipróbált híddal akár a 150-160 km/h is elérhetõ, mire a motorvezérlõ elektronika megfékezné a száguldást.
jól néz ki, hogy a hátsó kerekek mind levannak fedve, mint a régi Citroen XN-en. #619 a fölsõ Setra, szóval az emeletest láttam pár teszten, pl törés teszten, és nem volt valami bizalomkeltõ ami belõle megmaradt. A fölsõ része majdnem teljesen leszakadt, és a hátsó része, szóval a motor meg teljesen belement az utastérbe. Amúgy meg jó busz
Én nem tudok olyan buszról,ami ugy meg lenne erõsítve,hogy egy törésteszten ne törjön apró darabokra.Ha rendesen meg lenne erõsítve jó párszor nehezebb lenne,pedig igy se könnyû,ami hátrány a mostani paicon.
Tiszaújvárosban szerelték össze vmi üzemben "állítólag" de nem akarok én sem hülyeségetm ondani majd megkérdezek vkit ugyis van imserõsöm. AMugy nem tul jó mer ok hogy jól néz ki megm inden de buzikevés a hely...szvsz elbaszták a helykihasználást...
Nem kell östehetségnek lenni,hogy kiderüljön az ARC közel se fog annyiba kerülni mint egy Volvo.Egy Volvo 65 milla,kizárt,hogy az ARC valaha is lesz annyi.De az se lenne igazságos,ha két buszt egy lapon emlitenénk.