KI ÍRTA EZT A CIKKET??? Nos,egy kis felvilágosítás: 1. Jack Driscoll NEM producer hanem Carl Denham a producer 2. Jack Driscoll az író akit Carl Denham bérelt fel! 3. Elõbb olvass utána és azután írj cikket!
na megvan a tûr lelõhelye végre... bár ott is van egy tûz a vízesés mögött de nem onnan kell kihozni, ott csak a kapunyitó lófasz van, a tûz egy másik barlangban van jó messze, tele van pár kukaccal meg rákkal...:D
elakadtam egy helyen, egy hatalmas barlagban, tûz kéne a bozót elégetéséhez a kapunál de csak egy vízesés mögött van tûz és nem bírom kihozni onnan sehogy
Hát nyomogasd a 4 cselekvés gomb vmelyikét...nekem ez bevált... Én meg a fatörzses pályán vok (tudjátok amikor Kong lelök a szakadékba) Nagyon bírom. Fõleg amikor én esek le! Ollyan sirály!!! nem akarok innen továbbjutni,annyiszor végignézem hogy elvéresül a kép és zuhanok lefelé.1ébként a játék elég könnyû ahhoz képest h több mint 9000 ft-ba kerül...asszem ha megunom a fatörzses pályát 1 hétvlge alatt kiakasztom...lehet h most hétvégén
Mit kell ott csinálni amikor Kongal kinyírtam az óriás denevért,de az oszlopot nem tudta eltûntetni onnan. Mit kell csinálni
kö..ög raptorok
remélem tudtok segiteni v hogy
Kéne 1 kis segítség nem tok továbbjutni a brontoszauruszos pályán amikor jönnek a raptorok és valamit kell csinálni a tûzzel
Sziasztok! Reális áron megvenném a King Kong PC-s változatát. Ha valaki megválna tõle, az imperator(kukac)freemail(pont)hu címre írjon.
Szeva! Valaki tud segíteni? A the log vagy az azutani pákyán nem tom, ott akadtam el mikor a kongal vok és dobálnak a bennszülöttek lángoló dárdával, nekem meg le kell dobálnom egy fatörzsel meg egy darab sziklával, remélem igy már vki emlékszik, szóval nem itt hanem asszem a pálya végén vok, a hegy tetején egy ajtóba ütköztem amit egy répa alakú szikla torlaszol el, kong ezt megfogja de nem tudja felemelni(hiába nyomogatom az akcíó gombot), meg a csaj se segít semmit csak gubbaszt a kapu mellett. ha vki tud kérem segítsen!!!
Elég jó a King Kong Játsszottam a Demóval csak a grafika volt a nagyon vacak
Nem rosz már játszottam vele de azért nálam a Heroes Might&Magic a királyking
hi
a battlefront 2-rõl már ne is beszéljünk... ritka xar game lett... tök merev, kiszámítható és szinte semmi ujjat nem tud felmutatni az elsõ részheu képest... dobtam is ki a francba....
Én viszont nagyon nem szeretem a lineáris játékmenetet. Valahogy marhára tud untatni. Ilyen volt pl. a Max Paine. Jó grafika, jó hangulat, jó ötletek, de olyan fájóan lineáris volt, hogy végig sem játszottam. Bemész egy folyosóra, jobbra ballra ajtók, de csak egy van nyitva, amelyiken be kell menned. Na, szóval ez a lineáris játékmenet.
durr! durr! durr! durr! durr! durr! durr! durr!
Ingyen küldjétek el nekem a Kin Kong játékát egészben légyszives Az :[email protected]
Az a monoton játékmenet amirõl most beszéltél, a lineáris az egyenes játékmenet, kb olyan mintha egy völgyön mennél végig, mindig csak elõre egyik feladat a másik után de a feladatok nem feltétlenül tökegyformák :)
Bár szvsz ugyan, de a lineáris játékmenet nem azt jelöli elsõsorban, hogy nem tévedhetsz el, hanem azt, hogy maga a játéknak a menete pályáról pályra ált. változatlan. Mindig ugyanazt a 2-3 dologt kell csinálod gyakorlatilag, csak más pályán.
Egy nagy rakás szar az egész[moderálva]
megragadom újra, h utálom az olyan játékot, ahol nem lináris a játékmenet. a splinter cell3-fél ugyan arra 3-4 út is van az jó, de pl a riddik féle középpontból rohangálunk mindenfele már elég idegesítõ (mégha a játék maga kiemelkedõ), a pop2es van egy középppont és néha visszatérünk, meg elég ratyi (mégha megintcsak a játék összeségében jó). nálam jó hírnek számít, ha valahol arról siránkoznak, h egy játék lineáris :)
kár hogy starforces:(
Adrien BrodY...
Na azért kéne a Game! A másik a T-rex-nek két ujja volt a kezén de itt ha jol láttam három van( GAGYI!!!!) De azért jó