German tuner Väth has unveiled a tuning and styling package called V18K for the Mercedes-Benz C200. It's not an overboard package as one might find from other tuners but rather something mild yet spicy. Väth increased the C200's standard 184hp (135kW) to 215hp (158kW). Because of that top speed goes up to 149mph (240km/h).
breaking news :P CLS Grand Edition: Matt design... Induló ára a CLS280 Grand Edition-nek: 67.300 Euros márciustól kapható...
"designo magno platinum" fényezés választható szinek: obsidian black, iridium silver, carneol red vagy flint grey kerekek: 245/40 R 18 (front) and 275/35 R 18 (rear)
tetszik, hogy a Mercedesbõl nem egy állat sportautót faragnak, hanem csak finoman változtatják meg. picit, stílusosan adják elõ, hogy mindenkinek tetszen az autó...
most nincs kedvem, de majd szemezgetek még az újdonságokról. ez tényleg egy teljesen új modell lett. remélem a betegségek sem jönnek át a mostani E osztályból :)
ez a 250es diesel lesz az S-ben is... azért az röhej, hogy az új E teljesíti az EU5 és EU6os normákat, az új 730D béjemvé meg nem. lol
mivel az E-Class most a legidõszerûbb modell a most megjelent GLK mellett, ezért a motorokról és felszereltségekrõl is ejtsünk pár szót: Motorok: BlueTEC és BlueEFFICIENCY Az új direktbefecskendezõs 4 hengeres motorok átlagfogyasztása: 5,3 liter/100km, károsanyagkibocsátás: 139 gramm Az ój E-Class-ban az ÖSSZES motor teljesíti az EURO5-ös normát! (Az új 730D BMW "csak" EURO4!) Ezenfelül az E350 BlueTEC motor már a 2014ben bevezetendõ EURO6-ost is! A világ legaerodinamikusabb luxusautója címet is megkaphatná az autó a 0,25-ös CW értékért.
Az E 250 CDI, 150 kW/204 LE 500 newtonméteres nyomatékkal, 25%-kal erõsebb, mint az elõzõ V6 diesel motor, de a fogyasztása csak 5.3 liter / 100 kilométer. 139 gramm CO2 / kilométer. Az új 4 hengeres diesel motor E 220 CDI, 125 kW/ 170 hp és az E 200 CDI, 100 kW/136 hp, 5.3 liter / 100 kilométer. A az új csúcsmodell E-Class diesel, az új 6 hengeres E 350 CDI, 170 kW/231 hp, fél literrel kevesebbet fogyaszt, mint az elõzõ E 320 CDI. 2009 õszétõl elérhetõ a V6os diesel. Az E 350 BlueTEC 155 kW/211 hp már teljesíti az EU6-os normákat ami 2014tõl lép életbe. Az összes többi motor EU5üs lesz természetesen.
A benzinesek, amik szerintem eddig sem voltak nagy étvágyukról híresek, még 20%-kal kevesebbet fognak fogyasztani. na ezt majd meglátjuk. E 200 CGI (135 kW/184 hp 6,8l/100km) 6seb. kéziváltóval, és E 250 CGI (150 kW/204 hp, 7,4l/100km) 5seb. automataváltóval, az új direktbefecskendezõs 4 hengeres 1.8as turbós motorral jönnek, változó szelepvezérléssel.
Az E 350 CGI direct befecskendezõs (215 kW/292 hp) és a csúcs E 500 (285 kW/388 hp) 0,6 literrel kevesebbet fogyaztanak 100km-ként. ÉS jön a kihagyhatatlan E 63 AMG 386 kW/525 lóerõvel.
A V6 és V8 modellek 7G váltóval érkeznek, persze kormányról vezérelhetõen.
A V6 modellek E 350 CDI és E 350,plusz a V8as E 500 lehetséges lesz rendelni 4matic rendszerrel.
Lesz légrugó (jajj), energiatakarékos generátor, klímakompersszor, start/stop funkció, kisebb fogyasztás és környezetbarátabb motorok. Kíváncsian várom már :)
Van fehérben nyitott:
A Brabus az fekete
Az csak egy sima SLR,ami fehér,és matt feketék a felnijei.