nem ez az elso mmofps, planetside, wwiionline, es meg sorohlatnam.
en sirva futok ki a szobabol ha 60 as pingem van quakeban, es itt ketlem hogy akar 200 ala menne a ping, egyszoval ezt a jatekot felesleges elkesziteni
a neocron egy fa$z 10nap trialt is csak úgy ad ha fizetek és ha megszakítom 10napon belül visszafizeti
a trailer viszont nagyon igéretes a grafikkal nem finomkodtak
a JO pl neten játszható fps, de a serverek pl sose szoktak 100, 150 embernél többet kiszolgálni. az mmoban az a nagy a szimpla neteshez képest, hogy pl. az ao-ban is 10.000 emberke rohangál realtime. Wowban ez nem tom mennyi, de a lényeg, hogy sokkal nagyobb volumenü ezért massive
Mar nagyon regota van WW2Online es Neocron. Mindketto FPS alapu, szoval ilyen mar volt es van.
Azt hiszem maradok az Anarchy Online-nál. Annál legalább csak a bonus packokra kell pénzt költeni(feltéve, ha nagyon erõs karit akarsz csinálni a gaméban).
Vsz a harc hasonló. AMivel ez több lehet egy sima Multi FPSnél, az a történet, meg, hogy nem 32 arc nyomja egyszerre, az ottani világban élsz, pl. van házad ott, berendezve - a történet alapján ez módosítva: van saját csöved, ahol laksz és rengeteg haszontalan kacatot tárolsz -, illetve küldik vannak, nem fõleg a harcra megy rá a hangsúly, stb. Mint most az SWG. Bár az ingább 3rdP mint FPS ... :)
Egy mmofps ben mi a nagy újítás a neten játszható fps ekhez képest ?
Sztem ki kell várni a végét, és majd a vallatásnál eldõl hogy veszik e mint a tesco gazdaságost vagy bukta lesz. Manapság minden online-ba megy, vásárlás, helyfoglalás, árverés, ... miért ne fejlõdjönek ki a gammák is ezen a téren. Hisz az online játékok nagyrésze azért is jó mert meg kell hogy legyen vásárolva('namost kinek jó?). Természetesen a készítõknek, nem kell extra starforce-ra költeni hisz a hitelesítés a szerveren történik és õket nem érdekli honnan van az install, csak a kEy legyen OK-s. Lol. Ismerek sok olyan emberkét, akik azért VettéK meg a gammát mert akarják tolni neten is. Jobb mint a starforce! De azzal is sok sz... kell megenni mire elindul a gamma. De lesz majd erre is hackelt szerver.
MI-vel ellátott dolgok csak számolási kapacitás kérdése. Ha az MI miatt lagol egy MMO játék, az már régen rossz, mert a szolgáltatónak nincs pénze vasra. Az hogy sokan mozognak akkor sok adatot kell küldeni az tény. Viszont az adatok aránylag egy kaptafák, tehát jól tömöríthetõek, ezért korántsem lineráis a sávszél igény növekedés az új playerek számával. Már persze ha tömörítve küldik a mozgás adatokat... WoW tényleg igénytelen, az 5 millió eladott példány, meg az hogy jelenleg is 2. az USA eladási listán ezt mutatja. A pár méter az kb 1 km benne, ha távolra állítod be a látótávolságot. A többi stimm.
kár h sablonsztori, vis kár h sok iyet látunk már, ami 1általán nem új dolog sztem. az h a játék fps alapú semitõl nemdobja fel a történetet ami tipikus "posztapokaliptikus hûminnyá kihalunk meg mutálódunk" elméletre épül.
ha 1 mûfaj nem vmi híres avagy nincs is az talán azért van mert nem is keresett. sztem 1 sima fpsel is joban jártak volna...
Erre akartam válaszolni nem pedig HUmanEmber41st kommentjére, bocsi
"amit még komolyan senki nem érintett. MMOFPS érkezik 2006 végén, kérem szépen!" azért ennyire nemkell hasraesni tõle, valamilyen szinten wwiionline is tekinthetõ mmofpsnek, szóval ez nemolyan hûde forradalmi :)
Ez naon igaz, én is ezt akartam irni, de ki tuda , lehet hogy 1 mahajó netkódot fognap röppinteni a fejlesztõk, majdmeglátjuk addig ne mondjunk semmi biztosat, bizzunk benne
WW2 online-ban már megoldottak sok kérdést. Csak iszonyat dobozformája van minden katonának , jármûnek. Talán ilyen aréna-szerûségen belül lehetne harcolni,. Mondjuk lennének mindenhol ilyen toborzó irodák különféle missönökhöz. Aztán a megadott idõben elindulna az ütközet a két csapat között. Így egy különálló szerver tudná intézni a dolgokat, nem lenne akkora LAG.És ha valkit kinyírnak spownolhat a csata kezdõ pontján mindig...
De mi van ha vki itt meghal? Egy fps-ben többször szokott meghalni az ember mint egy rpg-ben.
Ja és RPG = Role-Playing Games valamint FPS-First Person Shooter
MMO = Massive Multiplayer Online
elmondaná vki, hogy mi a k.rvaanyja az a MMO_P_??? már bocs nem vagyok képbe az ilyen szép, játékkal kapcsolatos rövidítések ügyében...
Magic Magnetic Online akármi?
az MI-vel ellátott dolgoktól és a playerektöl függhet a ping ..szal ami mozog mert azt át kell küldeni a szerveren ha sokan mozognak lagozhat és minél intelligensebb a mozgás annál több az adat..de a grafikátol semmiképp.Wow pont azért "igénytelen" mert le van szükitve a látohatár pár méterre
"Talá mert egy RPG még magas ping mellett is relatív jól játszható, de egy FPS... Ilyen grafikával ez a jelenlegi körülmények között játszhatatlan lesz. " Grafikai beállítástól nem függ a ping. Akinek szaggat ha tömeg van az levesz a grafikából - WoW se ultrahigh qualityn megy sokaknak, így játszható 1-2 éves alaplapra integrált videozsugával is. Az persze igaz, hogy magas ping mellett - grafikai minõségtõl függetlenül - nem igazán lehet FPS-t csinálni.
"Bevallom õszintén, mindig is benne volt a gondolataimban, hogy ha lehet MMORPG-t csinálni, akkor miért nem próbálkozik meg valaki egy MMOFPS megalkotásával?"
Talá mert egy RPG még magas ping mellett is relatív jól játszható, de egy FPS... Ilyen grafikával ez a jelenlegi körülmények között játszhatatlan lesz. Persze amíg a karik a városban söröznek addig nincs gáz, de amikor minden milisec számít egy akcióban akkor ahhoz bitang gyors szerverek kellenek (ráadásul sok). Ergo a game 100%, hogy fizetõs lesz. Még ki sem jött, de már most fogadni mernék, hogy bukta lesz a magas pingek miatt.
Azér nem az elsö vannak hasonló probálkozások ahol FPS szerüen bárhova lehet löni és lehet FPS nézetet beállítani:Planetside; Project Entropia stb..
Elég régen a porondon van már ez a játék is. Azért kockásabb a feje, mert még fejlesztés alatt áll.