Úgy tûnik, hogy valamelyest mégis csak jobban magukénak tudhatják majd a Grand Theft Auto IV-et az Xbox 360 tulajok, mint a PlayStation 3 verziót preferálók, a Take Two ugyanis megerõsítette azon pletykákat, melyek szerint csak a Microsoft nextgenjét fogják támogatni letölthetõ epizódikus tartalommal.
A dolog azt követõen vált gyanússá, hogy a 2008-as üzleti évre vonatkozóan a PS3 nem került szóba a témával kapcsolatban, pedig korábban még úgy volt, hogy mindkét verzió exkluzív letöltésekkel lesz majd bõvíthetõ. Az egyelõre még kérdéses, hogy a távolabbi jövõben a PS3 tulajok is beszállhatnak-e majd a buliba... forrás: Gamer365 magazin
"A GameFAQs.com oldal lelkes fórumozóinak köszönhetõen, eljutott szerkesztõségünkhöz a törökországi Xbox Magazine GTA4 elõzetese. A magazin 10 oldal hosszú elõzetesében nagyon sok új információ szerepel. Nem is húzom tovább az idõt, íme a cikk tartalma röviden:
Mikor mozogsz, érzõdik ahogy a karaktered jár a talajon, valamint talajtípustól függõen változnak a hang effektek is.
A HUD teljes mértékben eltûnt, nincs semmilyen grafikus megjelenítés (alacsony minõségû képek), csupán vizuálisan láthatod, hogy éppen mi van nálad. Például ha golyóálló mellényed van, az a karakteren meglátszik, valamint ha meglõnek, akkor látható hogy sérült a mellény is.
A lángszóró, valamint különbözõféle rakétavetõk még mindig nagy szerepet játszanak a játék során, tehát jelen lesznek a játékban. A robbanások nagyobbak, valamint realisztikusabb mint bármelyik elõzõ GTA epizódban. A demo-ban egy küldetés során egyfajta láncreakció szerû robbanási sorozatot kellett elindítani, mely gyönyörûen nézett ki. Az autók nem robbannak fel csak úgy, ha lõsz rájuk fegyverrel, vagy ha felborulnak. Ahhoz, hogy ilyen módon pusztíts el egy jármûvet, szükséged lesz robbanószerekre, vagy egy rakétavetõre. A futás mostmár nem idõszakos. Niko akármennyit tud futni egy huzamban, miközben fárad, maximum lassabban fut majd. Több RPG elem is megtalálható a játékban. Erre az egyik küldetés szolgálhat például, amikor is egy este 7 óra körül érkezõ vonatra kell felszállnunk, amennyiben ezt nem teszzük meg, a küldetést el sem kezdhetjük. A játék fizikai elemei teljesen újjá lettek dolgozva. A lövedékek nyomai meglátszanak az eltalált felületen, az emberekbõl, akiket eltalálsz vér folyik, valamint különbözõ testrészek eltalálásával, akár meg is béníthatod ellenfeledet (ha vállon találod például, egyértelmûen nem tudja majd használni az azon az oldalon lévõ karját egy ideig.). A játék során nem lesz szükségünk ételre, nem lesznek barátnõink, valamint nem tudjuk karakterünk fizikumát sem fejleszteni. A Statisztikai elemek, mint például a vezetés, fegyverkezelés még mindig jelen vannak a játékban és a történet során folyamatosan fejlõdnek. Ha a játék területére gondolunk, adjuk össze a GTA San Andreas fõvárosainak területét... A játék grafikája állítólag kenterbe veri a Saint's Row vizuális elemeit, valamint a látótávolság nincs meghatározva, mely elméletileg annyit jelent, hogy addig láthatjuk be a játékteret, ameddig csak lehet. Bizonyára sok örömteli információ derült ki a cikkbõl. Amint új információnk van a játékkal kapcsolatban, egybõl leközöljük." forrás: GTAPlace
Öntsd oldalba egy vödör vízzel menet közben, vagy esetleg egy kis benzinnel és pörkölj rá. Így nem kizárt, hogy mindent cserélned kell. :sry
ez a téma nem biztos hogy ebbe a topikba való,nem? :) amúgy én azt,hogy gépet kéne vennem nem úgy értettem hogy a 2 hónaposat kéne felujítani,mert húdegazdag vagyok,hanem úgy,hogy ezt az 5 éves kiszolgáltat kéne végre lecserélnem,csakhát erre most éppen 0 pénzem van,ez az utolsó dolog amire költök,pontosabban csak akkor áldozok rá,ha valami olyan behal benne ami nélkül nem megy,mint pl az a rohadt táp pár hete.5e HUF-om bánta :(
Eddig is esélyes volt rá, de ezekután szerintem szinte biztos, hogy Vista exkluzív lesz. 1 év múlva már biztos tûrhetõ elterjedtsége lesz a Vistának, eleget fog hozni a profithoz, ha csak azon adják ki + valószínûleg dob picikét a Vista eladásokon is.
és akkor a munkanélküli mit mondjon ? akinek még munkája sincs, nemhogy pénze... ebben a grabális állatok által vezérelt országba...
hát,ha ez kell hozzá hogy jöjjön PC-re,tehát hogy a Micro$oft megvegye a "games for windows" cumók közé,én benne vagyok!dobnám fel egybõl a vistát,najó,elõbb kéne vennem egy gépet amin elfutna a játék,dehát ez még odébb van,sajnos
Figyelj, elõször is: X9600-os kártya nincs vagy 9600 vagy X600 vagy X1600. Most melyik?
Másodszor: Olyan sincs, hogy egy monitor min. felbontása: 1280x1024, 75 Hz. Szerintem te a natív felbontásra gondolsz, de azért lehet kisebbre is állítani max. pixeles lesz.
Harmadszor: Még nem is biztos, hogy kijön a játék, de ha ki is fog jönni PC-re, kizártnak tartom, hogy a 3 videókártya közül akármelyiken is menne folyamatosan 1280x1024-ben...
Tegnap közöltem le a hírt, melyszerint a Grand Theft Auto 4-hez készülõ epizódikus kiegészítõket, csakis az Xbox360 tulajok vehetik kezükbe, míg a PlayStation 3-al rendelkezõk maximum az alapjátékkal tolhatják. Nos, kiderült hogy a Microsoft ezért busás árat fizetett a TakeTwo-nak (ugye milyen meglepõ?), számszerint 50 millió dollárt. A kis titokra úgy derült fény, hogy a kiadó nemrég közzétett pénzügyi eredményeinek listázásán ott szerepelt az a bizonyos "Deferred Revenue" sor, melynek jelentése Halasztott bevétel. A bejegyzés egyszer 25 milliót tartalmaz, majd aztán a mellette lévõ szám már 50 milliós értéket tartalmaz.
A SeekingAlpha oldal szerkesztõinek köszönhetõen már azt is tudjuk, hogy miként is megy majd végbe a tranzakció a kiadó számára...Az elsõ kiegészítõért a Microsoft nem kevesebbet, mint 25 milliót fizet majd, ezután, a késõbb megjelenõ kiegészítõért ugyancsak ennyit fizet majd a szoftveróriás. Ezen információk ismerete mellett, már bizton állíthatjuk, hogy a Play Station 3-al rendelkezõ játékosok nagy hátrányba kerültek.
Hát mivel ez a PC változat (már ha lesz) témája, nem sok mindenkit hoz lázba. A Sony fanoknak kár csüggedni, kaptak már egy rakat exkluzív GTA-t a konzoljaikra eddig.
A Rockstar Games egyik legjobb fogásai közé tartozik, a GTA4-hez bejelentett epizódikus tartalmak kiadása. Ugyebár ezt még anno a Rockstar egyik sajtókonferenciáján leplezték le a fejlesztõk, így számíthattunk arra, hogy exkluzív anyagról van szó. Az egész 2006 szeptemberében kezdõdött, mikor a nevezetes cég egyik szóvívõje bejelentette az epizódikus kiegészítõ csomagok megjelenését. Azóta minden egyes játékportál azon gondolkozott, hogy vajon multiplatformos megoldást választanak-e a fejlesztõk, vagy egyértelmûen exkluzív tartalomról beszéltek?
Nos, most elérkezett a válasz, maga a TakeTwo egyik szóvívõjétõl mely így szól:
"The Grand Theft Auto IV episodic content is exclusive to Xbox 360."
Az angol szöveg magyarra fordítva, a következõképpen hangzik:
"A Grand Theft Auto IV-hez készülõ epizódikus tartalmak, csak és kizárólag Xbox 360-ra jelennek meg."
Ez persze érthetõ is, ugyanis a Microsoft az egyik legóriásibb vállalat az Egyesült Államokban, melynek köszönhetõen a Rockstar sem volt rest kiegyezni velük. Ez a fogás nagyon sok bevételt hozhat mind a Microsoft, mind pedig a Rockstar Games számára. Sajnálatos módon a Playstation 3 tulajdonosoknak be kell érniük az alap játékkal.
És szerinted ezt honnan kéne tudnunk? Még csak azt sem tudjuk a játékról, hogy lesz e PC-n. Vagy csak álltalánposságban kérded? Arra meg van megfelelõ forum. (a kérdésedre a válasz az a játéktól függ)
Sziasztok. Egy Ati Radeon X9600 videókártya bírná 1280×1024 75Hz-et? Mármint h a játék nagyon akadna? Mert a monitornak a legkisebb felbontása az 1280×1024 75Hz. Köszi
Mivel ma játszódik, ezért nem. Meg hát amúgy se lenne sztem :)
ubisoft felvásárolta a Reflectionst és "állítólag uj lendületet adtak a játéknak" és szeretnék már végre jokat száguldozni NY-ban, ha jönne az a kicseszett játék...
szerintem lényegtelen most a játék szempontjából, hogy a driver 4 hogyan fogja visszaadni a várost
Akkor a GSC is másol. Õk meg Csernobilban fényképeztek :)
Amúgy te a Paralell Linesról beszélsz? Mer akkor nekem tök mindegy, hogy másolják (meg egyébként is :) ), ugyanis az tudtommal nem fog megjelenni PC-re
GTA3-ban szerinted milyen város volt? A gta elsõ részében is new york volt az alapja liberty city-nek. Az már máskérdés, hogy egy felülnézetes játék mennyire tudja visszaadni egy valódi város hangulatát.
ááá csak másolják a Driver4-et, ahol szintén New York 80-90%os másolata van a játékban csak driver kezdetektõl próbálja így készíteni a városokat, GTA meg...
és eggy hoszabb hir: Nagyon sok magazin elõzetes került már fel oldalakra, ezek közül ha jól emlékszem, anno még a *** magazin is szerepel. Most viszont egy újabb, több tartalommal rendelkezõ elõzetest állítottak össze, mely igencsak meglepõ dolgokat tartogathat a számotokra. Az elõzetes ezúttal is hosszú, 8 oldalas tartalommal rendelkezik. Nem is fecsérelném a szót, jöjjön a lényeg:
Az utcai részek kidolgozása sokkal realisztikusabb, ennek köszönhetõen gyakran belebotolhatunk sörös üvegegbe, vagy különbözõféle dobozokba is. A játékban csak egyszer kell töltési idõre várnunk, azt is csak akkor, mikor elkezdjük. Állítólag ez az egyetlen alkalom, mikor a történet során betölt a játék, mely azt jelenti, hogy teljesen dinamikus játékmenetet kapunk.
A Rockstar-os srácok teljesen új rendszert dolgoznak ki a rádiókhoz a játékban.
Lehetõségünk lesz Niko kinézetét változtatni (csak az öltözékét, fizikumát nem!).
A Vice City-ben és San Andreas-ban megismert ingatlanfelvásárlási rendszert nem láthatjuk viszont a játékban. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem lehet majd rejtekhelyeket, majd kisebb vállalatokat futtatnunk.
A szerkesztõk azt állítják, hogy a pálya majdnem ugyanakkora területet tesz ki, mint anno a San Andreas.
A különbözõféle ugratások, illetve Rampage küldetések, lehetséges hogy kimaradnak a játékból.
Négy különbözõ módszert próbálhattak ki a szerkesztõk, mikor el akartak lopni egy jármûvet.
A játékban lesznek bandák.
A HUD egy egyszerûsített változat volt, mely egy-két másodpercre mutatta a városrészt, melyben éppen tartózkodtál, valamint a fegyvert ami éppen nálad volt.
A szerkesztõk jövõ hónapra is ígérnek egy kisebb összefoglalót a játékban található lehetõségekrõl
Nemrégiben jelentettük a hírt, melyszerint a Wedbush Morgan Securities embere, Micheal Pachter kijelentette, hogy ésszerû lépés lenne a Take2 számára elhalasztani a játék megjelenését, 1-2 héttel. Az ok, a sok akkoriban megjelenõ nagy cím volt, az egyik ilyen például a Halo 3, mely ugyancsak nagy rajongótábornak örvendhet, valamint sok bevételtõl eleshet a kiadó, hogyha akkoriban dobja piacra a GTA4-et. Viszont most, maga a TakeTwo egyik fejese, Lainie Goldstein jelentette ki, hogy mind a Grand Theft Auto IV, mind pedig az összes többi jelenleg fejlesztés alatt álló játékuk megjelenik az elõzõleg közzétett idõpontokban. A kijelentés oka nem más, minthogy a kiadó most tette publikussá, az elõzõ költségvetési évének bevételeit, mely április 30-án ért véget.
lesz benne nyitható csamagtartó amit akkor nyitsz ki amikor akarod és azt pakolsz bele amit akarsz de jó
A tegnapi Take Two pénzügyi tájékoztatón a cég illetékesei megcáfolták Michael Pachter, a Wedbush Morgan Securities elemzõjének korábbi kijelentését, miszerint a GTA IV-et néhány héttel ugyan de elhalasztják. A T2 vezér szerint a megjelenés kõbe van vésve, tehát marad az eredetileg is kitûzött október 16-ai megjelenés. Michael Pachter egyébként arról nevezetes, hogy állandó jelleggel vegzálja a Take Two-t és valami oknál fogva mindig annak ellenkezõjérõl beszél, ami be fog következni.
ezt amúgy hogyan csinálják a rockstarnal és a blizzardnal hogy semmi nem kerül ki a készülõ játékukról?GTA4,SC2,mindkettõ tábora hatalmas,mégis alig kerül ki valami infó a játékokról,csak csurran-cseppen valami,az is max 2 mondat amit a site-ok felhízlalnak 2 bekezdésre...
"Már rengeteg infónk van a GTA IV-rõl, de az ingame anyagok, nem éppen tolonganak. Szerencsére ez hamarosan megváltozik, ugyanis ebben a hónapban, egész pontosan 28-án megérkezik a GTA IV második trailer-e. Az elõzõhöz hasonlóan, ennek is lesz címe, mégpedig a „sokat mondó”(haha) „LOOKING FOR THAT SPECIAL SOMEONE” néven. Tehát lehet megint várakozni"