"A GameFAQs.com oldal lelkes fórumozóinak köszönhetõen, eljutott szerkesztõségünkhöz a törökországi Xbox Magazine GTA4 elõzetese. A magazin 10 oldal hosszú elõzetesében nagyon sok új információ szerepel. Nem is húzom tovább az idõt, íme a cikk tartalma röviden:
Mikor mozogsz, érzõdik ahogy a karaktered jár a talajon, valamint talajtípustól függõen változnak a hang effektek is.
A HUD teljes mértékben eltûnt, nincs semmilyen grafikus megjelenítés (alacsony minõségû képek), csupán vizuálisan láthatod, hogy éppen mi van nálad. Például ha golyóálló mellényed van, az a karakteren meglátszik, valamint ha meglõnek, akkor látható hogy sérült a mellény is.
A lángszóró, valamint különbözõféle rakétavetõk még mindig nagy szerepet játszanak a játék során, tehát jelen lesznek a játékban.
A robbanások nagyobbak, valamint realisztikusabb mint bármelyik elõzõ GTA epizódban. A demo-ban egy küldetés során egyfajta láncreakció szerû robbanási sorozatot kellett elindítani, mely gyönyörûen nézett ki.
Az autók nem robbannak fel csak úgy, ha lõsz rájuk fegyverrel, vagy ha felborulnak. Ahhoz, hogy ilyen módon pusztíts el egy jármûvet, szükséged lesz robbanószerekre, vagy egy rakétavetõre.
A futás mostmár nem idõszakos. Niko akármennyit tud futni egy huzamban, miközben fárad, maximum lassabban fut majd.
Több RPG elem is megtalálható a játékban. Erre az egyik küldetés szolgálhat például, amikor is egy este 7 óra körül érkezõ vonatra kell felszállnunk, amennyiben ezt nem teszzük meg, a küldetést el sem kezdhetjük.
A játék fizikai elemei teljesen újjá lettek dolgozva. A lövedékek nyomai meglátszanak az eltalált felületen, az emberekbõl, akiket eltalálsz vér folyik, valamint különbözõ testrészek eltalálásával, akár meg is béníthatod ellenfeledet (ha vállon találod például, egyértelmûen nem tudja majd használni az azon az oldalon lévõ karját egy ideig.).
A játék során nem lesz szükségünk ételre, nem lesznek barátnõink, valamint nem tudjuk karakterünk fizikumát sem fejleszteni. A Statisztikai elemek, mint például a vezetés, fegyverkezelés még mindig jelen vannak a játékban és a történet során folyamatosan fejlõdnek.
Ha a játék területére gondolunk, adjuk össze a GTA San Andreas fõvárosainak területét...
A játék grafikája állítólag kenterbe veri a Saint's Row vizuális elemeit, valamint a látótávolság nincs meghatározva, mely elméletileg annyit jelent, hogy addig láthatjuk be a játékteret, ameddig csak lehet.
Bizonyára sok örömteli információ derült ki a cikkbõl. Amint új információnk van a játékkal kapcsolatban, egybõl leközöljük."