Azt nem vágom miért csak Ute után kapunk embereket, többi tag után kapunk egy nagy semmit. Vagy talán a készitõk is sejtették, hogy mindenki utálni fogja? Na az a LOL!!!!!
Ölesd meg! Kapsz helyette két kölyköt, és így 20 fõ helyett 21 embered lesz :) jó csere.
Sõt, állítólag, ha saját embereddel löveted le, akkor még EXP-t is kapsz.
Lehet, hogy olyan modern az ûrruha, hogy egy kis wc is bele van építve... így oldották meg azt a komoly problémát, amit ez a helység jelentett az Aftershcokban.
Még a végén kiderül, hogy az emberiség megmentõi, 20darab pelenkás marslakó
Meglátásom szerint valóban nem volt akkora szerepük a scannereknek, mint lehetett volna. Mire le tudtad õket gyártani, addigra elég ütõképes csapatod lett, de az ellenfelek maradtak kb ugyanazon a szinten.
És lesz itt is valami ilyesmi technológia, hiszen különbözõ vizuális módokkal lehet majd nézni a pályát: hõ, psi, normál, meg még ki tudja mi.
Szerintem is irtó hasznos a kúszás térdelés. Tökéletes lenne ha valóban tréningel lehetne megkapni azt a tulajdonságot. Mint ahogy gondolom mesterlövészt is lehet majd képezni...
OFF Nekem a földi doppler scanner általában minden ellent bemért, egyedül sgk ellen nem használtam, mert addigra már felesleges volt. ON Kiváncsi vagyok itt is lesz-e valamilyen hasonló scanner.
/off Érdekes, pedig kipróbáltam én mindenféle scennert a játékban, de valahogy haszantolan volt mindig, talán 1x mért be valami idegent, igaz nem is nagyon erõltettem :) 10-12es szint után meg már verhetetlen volt a kis csapatom, 1x2x volt csak halálközeli élménye 1-2 táposabb emberemnek, de õk voltak a frontemberek, tudták mire vállalkoztak mikor felbéreltem õket :D off/
Hogy mit érek el? Próbáld ki a következõt! Direktbe ráfogod a fegyvert az egyik embereddel a másikra. Egy álló embert nézd meg hány százaláék a találat esélye és ha letérdel akkor is. Majd döntsd el, hogy van-e értelme :)
Ebbõl adódik, hogy csak úgy lehet biztonságosan ellõni az elsõ sorban lévõ feje felett, ha az elsõ fekszik és a hátsó áll különben frenly fire lesz belõle. :) AS-ben a derékmadasságú romok, illetve kamionplató mögül tüzelsz térdelve, akkor az ellenfél legtöbször a romot illetve a kamiont találja el, mert csak a puska csöve látszik ki amit képtelen eltalálni. :) Gondolom itt is így lesz. Nomeg jobban néz ki, ha térdelve lõ.
Nos egy ürruhában nem egyszerû futni, vagy éppen kúszni, de itt ez sem lehetetlen, csak gyakorolni kell :) Vagyis a tréningnél az athleticset kell fejleszteni a futáshoz, és a suit wearingot a térdeléshez illetve a kúszáshoz.
A fekvésnek, térdelésnek, lopakodásnak, sétálásnak az elõzõ részben semmi értelme nem volt, szal engem nem zavar , legalább átláthatóbb az irányítás. Ha mégis benne lesz a teljes gameban, itt se fogom használni.
Jól látom a képeken, hogy nincs fekvés és térdelés a játékban? Továbbá futás sétálás és lopakodás? Nem értem. Azt hittem csak a demoban nincs, mert butitva van. Pedig a hely ki van neki hagyva. Titeket nem zavar,?
Azt hittem 6. az már majdnem kilenc.
Értem Én hogy 9.-e de vajon hozzánk mikor ér le? És vajon hogy lesz levédve a játék? Én mondjuk az elõzõt is megvettem, nem is bántam meg.
Hát állítólag február 9, szóval még egy kicsit hozzá kell adni a 7 naphoz, de már nem sokat!
Milyen monitorod van? TFT-n csak a natív felbontásban lesz szép a kép (tehát átlagos méretûnél 1280*1024). Esetleg élsimítást kapcsold ki, ha beraktad, az szokta még elmosni a betûket.
De igen, ilyen, de miennek kellene lennie? Én azt hittem ez a normál... Mi van ezen elcsúszva, vagy szétesve?
Na, most hogy már tudom, hogy Ute-t ki lehet nyírni, azthiszem a telje3s játékban ezzel kezdem...kell a fenének a vénlány! És a kölyköknek hála a 20 fõ helyett 21 fõ lesz a bázison. A gyerekek milyen bálítottságúak? katona/tudós/technikus ???
Szóval neked nem ilyen a menü 1024×768-as beállítás alatt?
Nem gondoltam volna ,de nagyon király lett ez az Afterlight!!! Ez már majdnem, hogy méltó a régi részekhez :))) Jó a stratégia, jó az RPG rész is,és a taktikai rész sem rossz. Mindekinek , sõt még a régi nagy ufo fanoknak is csak ajánlani tudom.
Ute-t kinyírtam mint a szél, másnapra már meg is jött a két zöldfülü ikergyerek, sajnos az egyik a élete masodik küldetésén megmártózott a Beastman Captaintól származó plazmafröccsben... rip! kemény az élet a marson..
Hát, egyáltalán nem vágom ezt a gamet, alapbeállítás nála az 1280×960, ha lejjebb veszed teljesen "összeaszalódik" a kép. Viszont 1280×960-on nem laggzik, míg az aftershock 1024×768-on is kb. 5-10 fps-el futott durvább helyzetekben (és rondább volt a grafja). A demoban meg egy csomó dolog benne van mégis csak 440 mega. Mit csinálnak ezek az Altarnál? Remélem a végleges játékban is így marad.
Azt hiszem úgy van, hogy alapból a bázis körüli terültekre tud repülni. Amennyiben egyel nõ az üzemanyag, akkor egyel távolabb tud repülni. Ha még eggyel nõ, akkor már kettõvel távolabb, és így tovább.
Ha ájult enemy van a térképen, és a csapatom éppen arrafelé halad, akkor általában a kednenc egységemmel szoktam kinyírni (Samantha)... persze, ha majd másnak kell az exp, akkor majd más is gyilkolhat. :-)
Igen, én is így vettem észre, ha marad ájult enemy aki nem pusztult meg akkor nem adja be. Talán bug, talán feature, majd kiderül. Bár ha nagy a túlerõ még mindig fölragadhatsz pár dolgot aztán spuri vissza. Érdemes elolvasni a libraryban a bejegyzéseket. Pl. a fuel ellátmánytól függ milyen távra tud a mi kis UFO-nk repülni. Ha nincs akkor csak saját területre lehet menni, ha kevés van akkor csak szomszédos(sajátjaink melletti) tartományra, ha majd lesz sok akkor meg vígan repülünk. Pedig elsõre nyersanyagnak gondoltam.
Tanulság, hogy bármi is a pályán a cél, ha kell a cucc akkor úgyis ki kell mindenkit nyírnod rajta.
Én úgy vettem észre, hogy kizárólag akkor ajánlja fel, ha minden ellenfelet kinyírsz. Ezért volt érdekes, hogy mikor a beastman-eknek vagy kiknek a kapitányát kinyírtam, akkor mission accomplished és csókolom (pont az evakuációs területen álltam). Ezért betültöttem a pályát, kinyírtam mindenkit és így a fõnök hulláját is elvihettem... amivel persze nem értem semmit, mert demo :-)
Amúgy a méret mindegy, majd meglátjuk mennyi lesz pontosan.
Szerintem csak fel fogja ajánlani a küldetéseket, és nem csak úgy megtámadjuk õket. Persze idõvel megkapod mindet, ezt nem vitatom.
Amúgy attól számomra még nem logikus, hogy attól, hogy elloptál egy artifactot, attól miért lesz független egy terület, de legalább nem mindig az van, hogy ölj meg mindenkit. Persze, ha így teszel, több xp-t kapsz. Meg talán fel is lehet pakolni az UFO-ba a dolgokat.
Tényleg, mikor ajánlja fel, hogy mit vigyél el a csata után az ufo-val? Mert nálam nem ajánlotta fel minden sikeres küldetés után.
A játék kb. 2 giga lesz, ezt írták a fórumokun. A demo erõsen scriptelve van, szal ha le is vennéd a 10 napos korlátot valószínûleg fagyna. Amúgy meglepõen szórakoztató, az elmúlt 2 after-izék után nem vártam volna. Pláne ha csak kevés bug lesz akár a régi körökre osztott hangulatot is idézheti. A terület nem lesz a miénk, csak lehetõséged lesz elfoglalni(geocuccot telepíteni) mert leírtottad a reticulianokat. A teljesben biztos meg lehet támadni minden szomszédos és ellenséges régiót, itt gondolom script védi.
Valóban egy dvd körül lesz, mert 4 Gb-t hely kell majd a játéknak.
És bár lehet, hogy nincs korlátozás a kutatáson, attól tartok, hogy még ha tovább is lehetne folytatni a játékot, akkor is elfogynának, mert gondolom egy csomó kutatáshoz kellenek külsõ tényezõk, amik ki lettek hagyva a demóból. Lásd a Reticulanoktól megszerzett dolgot.
Amúgy arról az artifactról jut eszembe, azért nem semmi felderítéssel rendelkezik a marsi tábor, hogy így meg tudják határozni eme tárgy helyét... Bár attól hogy elraboljuk, miért lesz a miénk a terület? Maguktól kihalnak az ellenfelek?
A demóban csak 5 küldetés erejéig harcolhattál viszont a fejlesztésre, gyártásra és a terjeszkedésre nem láttam limitet.
Amúgy persze, hogy nem 500 Mb lessz a teljes játék, nem a kõkorszakban élünk :)
Mostmár minimum 1 dvd-re kell tenni mert az snassz :P
Én azt csináltam, hogy a tutorial után, amikor a Mars bolygója látszott elmentettem a játékot és amikor letelt a 10 nap, visszatöltöttem és megnéztem mást is. 3-4 ilyen próba után már eléggé be lehet szokni, hogy mi hogyan és miért mûködik.
Szép meg jó a demó, csak kár hogy kissé rövid. Mire felfognám mit lehet csinálni, sutty és vége; kilencedike meg még rohadt messze van.
Gyanítom, hogy nemigen lesz ilyen unlockos peccs/mod/krekk mert szerintem nincs limitálva a fejlesztés meg hasonlók, ergó egy ilyennel a játékot végig lehetne játszani.
Irták, hogy csak 5 harci küldetés van benne, hogy minden fajtát megnézhess.
Erre godoltam én is hogy nem lenne több küldetés hiába jáccanánk tovább.
Én nem találtam még semmit sem, amivel sikerülne rávenni a játékot, hogy tovább engedjen játszani...
Bár lehet, hogy hiába is játszanánk tovább, lehet, hogy újabb küldetések nem lennének, illetve, további kutatnivalók, vagy gyártanivalók.
Már csak 19 nap.
A kívánt követelményeknek sztm megfelel, igaz nem az ajánlott gép, de a határok közé esik (1.6 P4, 768 MB RAM, ATI Radeon® 9550(128) ). 4 GByte-t a demo sztm nem igényel, de az is megvan.
Meglepõ hogy majdnem full grafikon akadás nélkül megy a gém, az aftershock simán beakadt ha 7 emberrel voltam küldetésen, igaz nem tok élsimítást és HDR-t 1x-re haszálni. A beastmanek meg átvették a wargotok szerepét most õk repülnek végig a pányán pár skulótól.
Eléri ezt a géped?
HW requirements
Minimum MS Windows® XP or 2000 with DirectX® 8.1 1GHz CPU 512 MB RAM nVidia® GeForce™ 5700 or ATI Radeon® 9500 MS DirectX® 9.0 compatible soundcard 4 GB free hard disk space DVD ROM drive
Recommended MS Windows® XP or 2000 with DirectX® 9.0c 2GHz CPU 768 MB RAM nVidia® GeForce™ 6600 or ATI Radeon® 9700 Pro Sound Blaster® X-Fi™ sound card 4 GB free hard disk space DVD ROM drive
Kis problémám támadt a játékkal. A PC-Dome-ról szedtem le, feltelepítettem, elindítom a játékot... és el is jutok a betöltõ képernyõig - amikor gondolom kreálja a pályát -, de ha az optionsban mindent alapértelmezésben hagyok, akkor a 100%-s betöltés után 6 perccel lefagy és hibával kilép, ha a felbontáson kívül bármit állítok, akkor pedig a 100% betöltöttség jelzés után a képernyõ elfeketedik és mintha megszakadna a kapcsolat a szgéppel. Az utobbi hibából csak reset-tel lehet kilépni. Mi lehet a gond?
A kutatásról valóban nem mondja meg, hogy mire lesz készen. Ez szerintem sokkal életszerûb, szóval nekem bejön. A gyártásnál, és a fejlesztésénél is megmondja, hogy még hány óra, illetve nap van vissza.
Egy dolgot hiányolok csak, bár lehet hogy benne van csak én nem találtam meg: a kutatás és fejlesztés pillanatnyi állapota. Vagy egy csík, vagy egy százalék lehetne, így fogalmam sincs, hogy mi hogyan áll.
Amúgy a katona/kutató csoport végzi alapból a geoszondák lerakását, a katona/technikus pedig a bányák felépítését. Ha ki van fejlszetve náluk a driving skill akkor gyorsabban mennek a felszínen a jármûvel, ergó hamarabb járják körbe a területet.
A bannert én tettem be, miután megkérdeztem itt, hogy melyik legyen...
Azért ha valaki találkozik az idõkorlát feloldását megoldó file-al, az lécci tegye közzé.
Amúgy tényleg hihetetlen az Aftershock után, hogy a mentés annyi idõbe telik, míg rányomok a save gombra.
Az építkezés is eléggé összetett. Van egyszer a bázis, meg vannak a "tartományok". A bázison akkor tudsz építeni, ha be van osztva legalább egy embered a megfelelõ helyre, és persze ha van elég nyersanyagod.
A tartományokon elõször egy geological probe vagy mit kell építtetni a tudósokkal, és ezek után tudnak a technikusok különbözõ bányákat építeni.
Ute nekem sem szimpi gondoltam kinyiratom, hardon eltartott egy darabig mire a maszkalo robotok lelovoldoztek porgetem az ido, erre eccercsak azt mondja a 'human eroforras manager' hogy uj ember erkeztt :) megnezem hogy ki s mifele erre latom hogy ket 'gyerek' akik csak katonak es olvasom hogy ute 2000ben szuletett europaban es az USA szineiben volt az olimpian gondolom abbol a csodaszerkezetbol ebresztik fel az embereket ha meghal vki
De az Ute mér katona egyáltalán nem olyan a felépítése mint aki jó lenne katonának bár kitudja lehet hogy a készítök az öreganyukat küldenék háborúba.
Látom végre optimalizálták a gamet, erre nem számítottam. Remélem a bugokat is lecsökkentették a minimumra. A "majdnem fps" nézet nagyon teccik és az, hogy szebb lett a grafikája. Viszont a droneok fegyvere még mindíg a levegõben lebeg. Az Uten vagy kin meg röhögtem egy nagyot mikor meghallottam ezt: yes, ready, yes, ready, yes, ready. Azért a teljes gameban majd kirugom vagy megöletem.
Ez a demo egyre jobban bejön, mostmár kezdem átlátni a dolgokat.
Van ugyebár 20 ember akiknek más és más a dolguk. Van egy 4-es katonaosztag aki csak harcolni tud, van egy 4-es katona/technikus (a technikus beosztható a gyárba is), van egy 4-es katona/tudós (a tudós beosztható a gyárba, van egy 3-as tudós, egy 3-as technikus és 2 jolly joker ember aki technikus/tudós. Eléggé változatos eddig szvsz :P
Az építkezõs részét még nem nagyon látom át, de párszor lenyomom a demot és az is menni fog.
Azt be lehet házigazda jogok nélkül is csak a megfelelõ helyen kéred, hogy ebbe a topikba ezt a bannert tegyék be.