Szerintem pár nap és lessz hozzá olyan mod vagy peccs ami ezt a korlátot is feloldja, ha játszott valaki az SW:EaW-ral akkor tudja, hogy ott is csak napok kérdése volt ez :P
Azt nem vágom hogy hogy müködik ez a terraformálás mert építettem 1 terraformálót azt nem történt semmi a területen, taktikai küldetésen nem volt ott de úgyan olyan színe maradt vagy kevés ez a 10 nap vagyis úgy 6 volt kb. De ezt egész normálisan sikerült optimalizálniuk. És igen Uténak elég idegesítõ hangja van + kinézete. És ami jó még sztem hogy egész gyorsan lehet gyártani. De remélem ténleg lehet majd formálni az embereket mert ha a teljesbe is ott lesz Ute
Csak a sima windows hibát észlelt ezért leállt üzenet. Szerintem a telepítõvel van a gond, mert az áll le hibával. A playware-ról szedtem, lehet, hogy hibás?
Viszont azt még nem igazán értem, hogy mondjuk snipert hogyan fogok csinálni valakibõl. Csak én nem vettem észre, hogy ott van, vagy ti sem találtatok ez irányú fejlõdésre vonatkozó adatot?
Azt már tudom, hogy egy technikust majd mindig a csapattal kell vinni, aki képes lesz az ûrruhák javítására. Persze, csak ha képzett, és van nála javító készlet...
És kell majd egy tudós is, aki gyógyítja az egyéneket... Mert ha jól vettem ki, ehhez is tréning kell, de csak a tudósok tudják megtanulni.
Ami nagyon tetszik, hogy nyugodtan elküldheted a csapatodat képzõdni, attól még elmennek a küldetésekre, és nem kell mindig átalakítani a csapatot, meg a taktikát.
Hát igen, és a hangját is ki kellene cserélni Uténak nem csak a képét.
Letöltöttem a demot, és amikor rákattintok a setupra, kidob egy hibaüzenetet, tehát el sem kezdi telepíteni. Mi lehet a gond.
Ja, a zene egész jó. És ha a múmiát valahogy le lehetne cserélni...
A 10 nap alatt már terraformálni kezdtem a Marsot, és radarokat is emeltem volna, ha lett volna idõm...
Nah lenyomtam a 10 napos demot. Nem olyan rossz ez, a grafika egyáltalán nem zavaró, a hang is elég jó bár az Ute nevû múmia hangszíne förtelmes, mint valami vakarcs olyan. Maga a menedzselõs rész nagyon skálázható, nekem eddig bejövõs. Reméljük nem starfoce-os lesz mint az Aftershock.
Jah a kamerakezelés tényleg egy xar :)
A honlapjukról:
New sections started up January 17th, 2007 This site's sections Buy, Fans and Support have been started up to prepare for worlwide releasing of the game. Remember - UFO: Afterlight is coming out on 9th February!
Az utolsó sor a lényeg.
Nah, este lekapjuk és megnézzük :)
ne használj flashget-et :)
Amugy meg egy hasznos link, javaslom az uk-s vagy holland szervereket, ha nem tul terheltek.
Pont kérdezni akartam, hogy a bázist mikor megtámadja az ember, akkor van-e valami hatásos fegyver a megjelölt objektumok elpusztítására. Ezek szerint a TNT. Akkor addig meg sem támadom, míg le nem gyártok egy tucatot...
A játék hangulata szerintem egy az egyben az Aftershock. A kamera nagyon szabad, olyan szögbõl nézed a játékot, amilyenbõl csak akarod.
A Barbi stílus szerintem egyáltalán nem észrevehetõ.
Van benne ûrruha sérülés, ami, ha nem tudod megjavítani, szépen lassan kinyírja az emberedet.
Ha lõsz, akkor még a töltényhüvelyek is potyognak. Igen nagy!
És most már értem, hogy mire gondoltak, hogy egyszerûen nem lesz elég embered mindenre... még szerencse, hogy attól hogy valaki tanul, vagy gyakorol, még el lehet küldeni akciózni.
Ha csoportosan küldesz el embereket valahová, akkor együtt haladnak a leglassabb diktálja a tempót, és amíg mindenki meg nem érkezik a helyére, addig nem is nyavajognak, hogy nincs feladat.
Egyedül a banya nem tetszik... de túl képzett ahhoz, hogy kilövessem.
És ha nem csinálsz semmit egy emberrel, csak részt veszel a csatában, akkor is kapsz tapasztalat pontokat. Azt még nem tudom, hogy kevesebbet kapnak-e a többiek, ha van olyan embered is, aki nem csinál semmit, ezt még meg kell nézni, vagy a többiek tõle függetlenül megkapják ugyanzt az exp, mint ha ott sem lett volna, mert ha megkapják, akkor mindig max fõvel kell menni.
Ez a 10 nap hamar lemegy, és a bázisépítéshez sajnos esély sincs az idõkorlát ill az erõforrás hiánya miatt, bár itt úgylátom egy egészen jól felszerelt bázissal kezdünk szóval nem is kell. így csak a taktikai részt lehet igazán próbálni.
Úgylátom ismét értelmet nyert az aknák illetve bombák gyártása. Van olyan küldi, hogy fel kell robbantani valamit és csak a TNT a hatásos. A lõfegyverekkel meg ott semmire se mentem szóval load lett a vége. :)
A tréningen egy kicsit változtattak, ugyanis ha tréning alatt elkezdek egy küldetést, akkor félbe tudja hagyni a tanulást és onnan folytatja ha visszatért ahol abamaradt. Továbbá a tréning is épületbe megy, azaz elõtte építkezni kell és nem lehet csak úgy a szabadban, mint az elõzõ részekben. Végül is a marson vagyunk. :)
Talált sülyedt :) 10 napos -játékbeli- határ van aztán vége. Mellesleg nem olyan rossz! Tovább bonyolították az egészet aminek örülök :) Rengeteg dolgot lehet tanítani az embereknek. Van aki inkább military, van aki science beállítotságú. Azt nem igazán értem így elsõre, hogy ha valakit a kutatásba befogok, akkor az hogy fog szintet lépni?
A sarokcsiszoló jó móka, texaszi láncfûrészes helyett, marsi sarokcsiszolós Harald :) vele gyûjtöttem eddig a legtöbb XP-t, igaz a korházi ágyat is õ nyomja a legtovább. :)
El sem hiszem. Pedig tegnap még semmi jele nem volt, hogy kiadják. Már látom, hosszú éjszaka lesz...
(Amúgy mikor megláttam, hogy 5 új üzenet van a fórumban, arra gondlotam, hogy mi történt, csak nem adták ki a demót?)
A kezelés elmegy. Végre ismét repülni kell a célhoz, nem úgy mint az aftershockban :) A környezet elég hepehupás, ami nem lenne baj. magas hegy, mély kanyon de amikor a kamera átmegy a hegytetõrõl a kanyon felett a másik oldalra, akkor a karakterek eltõnnek a képrõl, mert lemegy automatikudan a kamera a legalsó pontra. Ez egy kicsit bosszantó, és a textúrák alá is elég gyakran belátni, ha egy mélyebb völgyben mászkálok.
Áh köszi, ez tényleg jobb mint a hivatalos forrás! :)
A fegyverekhez nem értek... de az Aftershock-ban is ilyen forgó csöves izével lõttem az idegeneket. Meg az Afterlight-ban is ilyenek vannak a képeken.
Na meg Harald sarokcsiszolója... Azért az megint vicces, hogy elmész egy másik bolygóra, és sarokcsiszolóval fogsz nekiálni az idegen robotok deaktiválásának...
DE istenel lee nem a tár forog. Na jó ha igazán percíz akarok lenni akkor foroghat a tár ha úgy nézzük hogy a csõ egyhelyben van mikozben lõ. Remélem én is hogy február elején megjelenik.
Valóban egy kicsit korábban is kiadhatnák a demót, de attól még van értelme... (amíg felkerül a netre a tört verziója, addig játszhatsz a demóval )
Hehehe... mi értelme van a demónak ha a fullal egy idõben jön ki? (szarkazmus off)
Lassan egy hónapja semmi infót nem közöltek a játékkal kapcsolatban.
Jó lenne már egy demó, de állítólag csak a játék megjelenésével egyidõben adják ki. És még a megjelenésrõl is ellentmondásosak a hírek. Remélhetõleg valamikor február elején kiadják. Bár akkor lassan be kellene jelenteniük, hogy aranylemezen van, nem?
Ja! És a Neo is a mátrixban ilyennel darálta az ügynököket :)
Nos eddig mindkét epizódban az emberek fegyverei voltak a legjobbak, AM-ben az összecsukható fegyók nagyot ütöttek :) És úgylátom ismét jók lesznek a gránát alapú fegyverek is az ingame videók alapján.
Mellesleg a fegyverekrõl nekem a fallout jutott az eszembe -legalább is képileg-, az az atomháború utáni RPG, ha rémlik még valakinek. :) Az amire tegondolsz -apuci :)- tisztára mint a Gatling laser a fall outból:) illetve a plazma fegyver mását is meg lehet találni ami kisértetiesen hasonlít az egyik képen látott fegyverhez. Persze it lehet más lesz. Valószínû itt is apuci lesz :)
Hát nemtom, amit eddig én képen láttam az biztos nem m60as, az valami forgótáras izé, mint a helikoptereken, meg a predator filmben apuci néven volt :)
Lényegalényeg valószinüleg azzal is szanaszét darálhatjuk majd az élieneket, mindenféle realitásközeli élmény nélkül :)
Hát igen az eléggé unreál volt, hogy m60asokkal kiírtunk egy sokkal fejlettebb fajt, legalább azt megcsinálhatták volna, hogy a pajzsos alienek ellen ne hassanak a ballisztikus fegyverek, ehh ...
Szerintem annyira nem gáz a grafikája (mármint a stílusa), az igaz, hogy nincs dark feelingje, de nekem nem is hiányzik. Az egy tonna fegyver azért nem hiányzik nekem, mert egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hány fajta fegyvert használtam az Afteshock-ban, és talán még minden ujjamat sem kellene használnom... Szóval ha sok fegyvert tesznek bele, akkor azt úgy tegyék, hogy legyen is értelme. Nehogy megint az legyen, hogy a sima földi fegyverek, némi kiegészítõvel a legjobbak... Jó, mielõtt vita lesz, szinte legjobbak...
Nyolc friss kép látott napvilágot az UFO: Afterlight címû stratégia-szerepjáték keverékbõl, melyben a Marson próbál boldogulni az emberiség megmaradt része szülõbolygójuk pusztulása és a baráti idegenek eltûnése után. Természetesen most is felbukkanak majd új ellenfelek és barátok, rengeteg új fejlesztés és egy továbbfejlesztett grafikai motor és szerepjáték rendszer várja a játékosokat.
Amúgy annyira nem újak... De nem sok helyen jelentek meg. A honlapon nincsenek fent.
A Cenega fórumán arról beszélgetnek, hogy milyen lenne, ha egy embert a saját izlésed szerint állíthatnál össze, arc, hang, név, tulajdonságok...
Én nagyon támogatnám az ötletet... Ha már én nem is megyek a Marsra, legalább a kevés ott harcoló között legyen egy emberke akit én formálok meg.
Hogyha készen van már november óta, és januárig csak csiszolják, szerintem akkor nagy és bosszantó bugok már nem lesznek benne, vagy csak akkor jönnek elõ, ha már nagyon sok tesztelõ van, azaz kiadták a játékot...
Ebböl a nagy tolongásból arra következtetek hogy nem sokan tudnak a topic látogatói közül csehül.
Aki tud egy kicsit csehül, az légyszi nézze meg #11546" TARGET=_fnew>ezt hátha meg tudja mondani, hogy nem új megjelenési dátumról van-e szó... Mert január 16. van beleírva... De szép is lenne...
én elsõre vmi éljenzésnek,v karnyujtásnak néztem a ferde jelek miatt :D a hibákat meg minden játékban észreveszem :D de csak azért,mert ált. hátráltatnak a sikeres küldetésekben :D
lol lenne, azaz lots of lought (remélem jól irtam), simán sok röhögés madjarul, teccikérteni?! :)
Egy szóval se mondtam hogy van olyan ami bug-free, (bár ha tényleg hosszu ideig tesztelnek egy játékot és valóban minõségi munka eredménye, és még a kiadó is fasza, nem lenne lehetetlen dolog hogy legalább már a béta tesztek idején minimalizálják a bugokat)
ufo-nál maradva azért mondok neked 1et, pl az aftershock, igaz elejétõl fogva 1.2 patchel nyomattam, és egy kezemen meg tudnám számolni a valóban idegesítõ bugokat, szal számomra 1általán nem volt bughalmaz.
Hát ezt még mindig nem vágom, oksi, hogy Ti a cikkbõl szedtétek ezt, de akkor vajon miért nem írták ki egyetlen hivatalos oldalra sem? Sem az UFO:Afterlight, sem a Cenega, sem a Morphicon nem ír errõl, és a hivatalos fórumon sem láttam nyomát... Nem lehet, hogy a Morphicon esetleg Európában adja ki, vagy valami ilyesmi?
Csak mert a honlapon, és a Cenega honlapján sincs semmi ilyesmi... Ha rámész a Cenega oldalára, akkor ez a játék a fõ látványosság...
Na neszeneked február 9,
"A taktikai illetve stratégiai játékok kedvelõit némi türelemre kell intenünk, ugyanis sokak kedvence, az UFO-sorozat legújabb része csak márciusra készül el. A késés mögött valószínûleg üzleti érdekek húzódnak meg. A címet most már biztosan tudni, mivel nem a Cenega, hanem a Morphicon adja ki."
Miféle üzleti érdek, talán annyira bugos lenne februárra, hogy a kutya nem venné meg?
Nos, azért a képekbõl arra lehet következtetni, hogy nem lesz midnig gyerekjáték komolyabb sérülés nélkül megnyerni egy-egy csatát. Vagy csak nagyon kezdõk volta ka tesztelõk, mint irták korábban.
Vannak érdekes fejek az tény. Bár ha megszokod a grafikáját akkor már úgysem lessz annyira feltünõ. Nekem is egy kis idõmbe tellett amíg megszoktam a wow "gyerekes" grafikáját, de mostmár egyáltalán nem zavar.
OFF - "...de a folytatások sosem értek el átfogó eredményeket, legalábbis akkorát nem, mint az X-com elsõ epizódja. Az Altar Games ennek a szomorú ténynek a megváltoztatásán dolgozik,..."
Nem az a sorozat, de a téma kicsit ugyanaz <UFO>, és csak az eladásokról beszélt, semmi egyéb összehasonlitást nem olvastam.
ON - Végre külön kapnak exp-et a katonák, hurrá, viszont az öreglány tényleg gázos, bár lehet hogy van special attack-ja, jbbgombbal odacsap a táskájával a gonosz szörnyekre :)
1993-ban jelent meg az UFO széria elsõ darabja, az "Ismeretlen ellenség". A játék hatalmas sikernek bizonyult a világ összes tájékán, beleértve Magyarországot is (ez volt amúgy az egyik elsõ teljesen magyar nyelvû játék). Nem sokkal késõbb követte a második rész, ahol már a tenger fenekén kellett megküzdenünk az idegenekkel, késõbb azonban ellaposodott a név - annak dacára, hogy még szimulátort is készítettek belõle. A 21. század elején aztán ismét elõvették, de a folytatások sosem értek el átfogó eredményeket, legalábbis akkorát nem, mint az X-com elsõ epizódja. Az Altar Games ennek a szomorú ténynek a megváltoztatásán dolgozik, kiválasztottjuk pedig az UFO: Afterlight névre hallgat. A történet egy futurisztikus jövõben, a Marson játszódik, ahol szokás szerint összefutunk kedvenc idegeneinkkel, amibõl persze véres harc kerekedik ki. Az Afterlight ezúttal kimondottan RPG-s jelleget kap, minden karakter részletesen ki lesz dolgozva, amire szükség is mutatkozik, hiszen az új grafika mellé új harcrendszer is párosul, külön taktikai formációk lesznek az épületek ellenõrzésére, a városban járõrözésre stb. Felerõsítik, sõt kulcspozícióba helyezik a diplomácia használatát, de az elmaradhatatlan kutatás is több szálon fog futni, mint az elõdökben. És persze új idegenek, új hajók, új fegyverek - mindez a tervek szerint 2007 februárjában.
Hát, ez a srác sem sokat játszott az UFO:Afetr sorozattal... Miért kell midnig az X-Com-ot venni alapul? Ez már nagyon régóta nem az a sorozat. Sosem volt az...
Az biztos! Gondolj bele, éjjel összefutnál vele valami félhomyályos sikátorban...
Azért azt nem értem, hogy kinek az ötlete volt ezt a vén nõcit berakni katonának. Kíváncsi leszek a háttérsztorijára, hogy miként lett belõle katona. Még nem is játszottam vele, de már most nem szimpatikus...
Na, ez már legalább elárul egy-két dolgot. Kit kivel öltél meg, ezért ki mennyi XP-t kap, mennyi sérülést okozott. Jó lesz ez!
CENEGA and Ascaron Entertainment have announced that UFO: Afterlight will be released in the UK on February 16, 2007.