Nos, egy újabb review olvasható itt bár nem értem miért a srácot választották erre a feladatra, mikor egyetlen korábbi résszel sem játszott, és amint kipróbálta ezt, már el is havazott vele... Legalább annyit megtudtunk, hogy aki még nem játszott vele korábban, annak kell majd egy kis idõ, hogy beletanuljon. Bár szerintem nem kell olyan sok. Én az Aftermath-al sosem játszottam, de az Aftershock nem okozott különösebb gondot, szóval szerintem aki lelkes, az önnyedén kitanulhatja ezt is majd.
Õk viccesnek találták. :-) És a kép tényleg a Cenegától szármatik, szóval még csak nem is egy vicces kedvû photoshop-os kreálta.
Agamemnon és Agamemnon69 egy szemály, csak az Agamemnon az otthoni gépen van beállítva, míg az Agamemnon69-et mindenhol máshol használom... azért kedves feltételezés volt, hogy direkt írok két néven...
te és a vip-s agamemnon 2 különbözõ emberke vagytok, vagy netán skizó vagy?
Két hónapja nem adtak ki új képeket. És mosta ttól tartok január eleéig várhatunk mire valami újdonságot megtudhatunk a játékról. Bár akkor már talán demó formában kapjuk az újdonságot...
Jó, az aftershockot én sem játszanám újra, még így majd' egy év távlatából sem. De amíg játszottam vele nagyon tetszett.
Szóval én bízom benne, hogy most egy kicsit jobb és egy kicsit változatosabb lesz, mint az Aftershock volt.
Csak el kell fogadni, vagy legalább meg kell szokni az UFO: Afterlight új designját. Egy demót mindenképpen kipróbálok.
reggel megnézzük trélerkét és még ennél is okosabbak leszünk :)
nem tudom, én bizakodom egy tûrhetõ kis gaméban, aftermath és aftershock kimaradt...ennek egyelõre bizalmat szavazok
Érdekes lenne ha nem lenne random, bár engem nem zavarna, az aftershockot sem játszanám végig ujra semmi pénzért, még akkoris ha most gyorsabban menne mer tudom mi mikor történik :)
Kíváncsi vagyok, hogy vajon mennyire lesz randomizálva a kezdõ húsz fõ. Azért jó lenne, ha legalább egy kicsit más lenne, ha az ember elkezdi újrajátszani...
Ezt találtam a játék hivatalos fórumán:
"Since the characters' starting stats don't seem to be random, can't they at least randomize the starting crew?"
"From what little I've gathered the base has limited resources to keep people alive and awake, but there's people waiting in stasis/crygenesis/something for the new world to be liveable.
So a limited amount of people can be awakened at any one time. But if and when someone dies, that leaves room and resources to wake up a replacement.
I too hope that it is possible to select the initial team based on personal preferences. In fact, to me this seems so obvious I would be surprised if this is not at least partially the case. "
Team of 20 (remember in the trailer, they mentioned this "Team of 20"?)
(Left to Right, see http://www.worthplaying.com/kiwi_popup.php...reenshot_17.jpg ) Ute Heinemann Harald Zamyatin Diego Ramirez Samantha Svensson Hikaru Yoshimori Tadeusz Yoshimori Gene Lawrence Mark Wells Pauline Benat Oliver Vera Fernando Ramirez Inge Heinemann [Elderly librarian woman] Jacqueline (Jackie) Wells Mary Edgar Barker Willhelm Schrooten Neil Barker
---Seen in screenshots, but not in team of 20--- Rita (red haired goth girl.. mmm) Olga Zamyatina Claude (kid with baseball cap turned backwards)
---Rets--- Billie Oghie Preggie Tabbie
Azért egyre több jel mutat arra, hogy 20 ember fogja kolonizálni a Marsot...
- úgy tûnik nem lesznek túl változatosak a pályák (legalábbis abban a változatban nem voltak, amelyikben a srác játszott) - drone-ok szintet lépnek és képességeket kapnak (kép)
Hi all, i was reding the release-list of Cenega games for this year. And guess what ? Acording to this list czech version of Ufo:Afterlight will be released before Christmas....
I guess, they hope that people in CZ will help them in bug-fixing release date, 4 december 2006, only for CZ
Nem lesz nagyon mellékes embered. Mint mondták, egy maroknyi tudós indult útnak, és velük kell majd mindent csinálni. Nem úgy lesz, hogy építek egy lab-ot, és akkor a kutatások majd jönnek. Embert kell hozzájuk rendelned, de akkor Õk nem tudnak harcolni, fejlõdni, építeni, szerelni, gyártani...
Szóval nem zárnám ki, hogy a twenty az az össz létszám lehet esetlegesen.
És igazad van Fenrir, mert a korábbi részekben sem irányítottam több embert, csak akkor akiket irányítottam, azoknak nem volt más dolguk a csatákon kívül...
Ja persze, mert az ezelõtti részekben több embert irányítottál...
Aftershockban is limitált volt, de úgy emlékszem, hogy a legelsõ részekben sem volt örök mennyiségû. Ilyen alapon 20 emberrel szabadítjuk fel a Földet?
A Trailer jó, csak meg kell szokni a ToyStory-s grafikát. Persze jobb lenne, normális grafikával, de ha jó, bugmentes, újdonságokkal és kihívásokkal teli lesz, akkor az sem számít igazán...
"your team of twenty" ? 20 emberrel kell majd meghódítani a Marsot, miközben velük kell építeni, kutatni és gyártani? Nem lesz semmi...
hat akkor ki is vettem a kedvencekbol ezt a topikot, ez a kiddy stilus egyszeruen okadek... mar koze sincs a regi UFO feelinghez... marad remenynek a konkurencia...
Annyi legalább kiderült a szövegbõl, hogy nem lehet majd teketóriázni, és egybõl mindenkit támadni kell, amiddel csak tudod, és jó alaposan meg kell majd fontolni, hogy kit viszel küldetésre, illetve hogy kit osztasz be a kutatáshoz, arról nem is beszélve, hogy mit fogsz kikutatni...
Vedd azt is figyelembe, hogy akkor azért még fiatalabbak voltunk.
Egyre több a fenntartásom a grafikával kapcsolatban :\
Kezd kiveszni belõle az ufó hangulat rohamosan. Még annó az ufo 1-ben összexartam magam nem 1x amikor elõcammogott egy-egy dög pl egy teherhajó rakterében vagy egy ház hátsó udvarában, de ezek a mostaniak a marson már nevetségesek.
Amúgy arról tudtok valamit, hogy milyen védelem kerül rá? Megint Starforce?
Ez utóbbi miatt kényszerültem kihagyni az Aftershock-ot, nem készült hozzá crack. Másrészt nemrég voltam az 576 üzletében (ez ritka alkalom, nem is tudom, talán pillanatnyi elmezavar tört ki rajtam), és láttam, hogy még mindig 6 rongy, pedig már nem mai játék. Plusz jár hozzá egy ilyen féreg is, ami ott fog fityegni az ember gépén. Starforce-os játékot nem veszek ennyiért, emiatt inkább a Cod-ot vettem meg.
Te nyertél. Lent az tényleg másik játék, miért nem vettem észre?
-hat ha neked az egy starcraftos marine, akkor jo regen jatszottal mar a jatekkal :D -detto -oize azt tudod, hogy az a kep NEM EBBOL a jatekbol lett shotolva(az egy tok masik project :DDD) plane, hogy a kepen erosen ranged weaponnak latszik az a "zealota penge"... hint: zealotnak melee weaponja van scben... -hehe goliath... szerintem meg inkabb a robotzsarubol a lepegeto robotzsaru(nemtom emlexel meg a regi robocopra :D) nagyon eroltett a parhuzam vonasa, dehat vegulis :D
Csak átfutottam ezt a topikot, és néztem a képeket:
50. hozzászólásban lévõ képen egy Marine látható. 51. hozzászólás, 1. kép: 3 Protoss Dragoon 28. hozzászólás, 2. kép: Zealot-ok szaladgálnak kivont pszi-pengékkel, ugyanitt a jobb felsõ sarokban egy Goliath álldogál. Fejlécben lévõ kép baloldala: ezt a háttérképet már láttam valahol (felfegyverzett terran-ok pózolnak, a háttérben egy bolygó). Fejlécben lévõ kép jobboldala: ismerõs ez a csápos nõnemû idegen, a színvilág színtén: vörös légkör, marsi felszín.
Meglehet, hogy már homályosak az emlékeim, de elsõre ez ugrott be.
meg érdekes a kamera állás, eddigi modern ufo szériából nem emléxem hogy lehetett alulról nézni, vagy legalábbis földszintrõl (nem mintha a régi ufókban lehetett volna ).
Még meglátjuk hogy mekkora jelentõséget fognak biztosítani a PSI-nek. Mintha azt írták volna, hogy lehet majd kontrollálni az ellenfelet, de ki tudja, hogy mi kell majd hozzá. Azért az a két gépágyú tetszik.
Persze ez csak poén volt (nagyon remélem hogy nem lesz ilyen probléma), amugy az aftershockban én csak nagyon ritkán találkoztam ilyesmivel. A leg idegesitõbb élményem az volt amikor civileket kellett elvezetni a biztos zölden villogó területre, és állandóan elakadtak az embereim, mert a civilek mentek jobbra balra, még akkoris amikor elkezdõdött a misszió, és a jobbszélsõ emberem akit követniük kell, meg se mozdult :)
Hát nemtudom, de ha te adnál ki játékot, kiengednél olyan képeket amibõl kiderül, hogy az egyik legnagyobb kihivás lesz a játékban (ujra) az egységek mozgatáskezelése :)
UFO: Afterlight, under development by ALTAR GAMES and published by CENEGA PUBLISHING, a third game in the modern UFO series, will hit the shelves on 9th February 2007. ""
Jó sokáig tart a polirozás, ha már "kész" a játék.
The game is "finished" already. Last month we've just been balancing it and solving only very especial bugs or crashes. Language localizations have started also. We will release trailer and gameplay video soon. So Cenega's release date is supposed to be honoured. We hope the game will be downloadable shortly after official release and little cheaper by that - you can save money
player must adapt his tactics during the game as the enemies change and grow stronger, hardly two missions are the same
aliens and robots in your team
hostile environment requiring the use of different types of spacesuits
opportunity to mind-control your enemies and use psionic abilities
UFO: Afterlight takes us to Mars, where a human colony has been built with the help of the Reticulans not long before the events of UFO: Aftershock took place. Mars base is self-sustainable and provides all the necessities for survival of humans on a foreign planet, mainly breathable air, water and food. Although the people inhabiting this colony have the technologies and knowledge required for their further development, basic survival is their major concern. Their only activity is the research of a nearby excavation site, which proves the existence of an ancient intelligent and highly developed alien civilization.
The player will enter the game when the research drastically affects all Mars inhabitants. New and unexpected enemies appear in the form of robots, built centuries ago by the unknown aliens for their protection, whose purpose is to eliminate any traces of other civilizations on Mars.
Humans on Mars now have a good reason for their own development, even though not knowing yet that the planetary self-defense mechanism might not be the worst awaiting them, and that their unintentional opening of hyperspace gates will bring an even bigger enemy right to their door. After all attempts to contact the Earth Laputa fail, the colonists are left with no other choice than to fight the enemies with their own means, or be annihilated.
Szerintem csak hozzá kell szokni ehhez az új designhoz. Hogy mennyire lesz világvége hangulata, azt nem tudom, én nem is szeretem, de szerintem el lehet majd szórakozni egy marék tudóssal a Marson.
És mint a képekbõl kiderült nem lesz tele WC-vel, hogy az legyen a kihívás, hogy hogyan jutsz ki a WCkbõl, mint az Aftershockban...
Pontosan errõl beszéltem én is, a grafika annyira nemszámit, szivesen játszanék a dos-os ufo-val meg a terror from the deep-el is, nagyon tetszettek anno. De ha ilyen gyerekes lesz a grafika... Lesz benne egyáltalán vér, vagy rózsaszin buborékok fognak röpködni ha eltalálsz valakit? :) Nehéz elképzelni, hogy lesz ebben világvége hangulat.
Hát várni várom énis, de a képek alapján már most csalódtam (egy kicsit)