Igy van mindig C&D majd a lista alapján. Eddig is mindig igy csináltam soha nem volt hasonló motor hibám pedig több órás repülésem is volt vele. Most valahogy random előjött. Először azt hittem climb soran túlterhelem... ugye PNG a domborzat miatt viszonylag gyorsan kell emelkedni de szerintem a 1200ft/s nem szamit extrém terhelésnek, meg is néztem kisebb teljsitmenynel ugyan nem gyullad ki a motor de jobb majd bal hajtomu leallas szintén előjön.
AS Twin Otter- el kapcsolatban van valakinek sok sok tapasztalata? Pár órát beleraktam mar de még mindig ér meglepetés, mostanaban (3 repulesbol 2x)AYKO-ONB utvonalon, felszallas utan FL 120 ra emelkedné1200ft/s VS- el. Kb a climb felénel először a jobb majd a bal hajtómű tűzjelző jelez majd sorban le is állnak. A gepet sikerult vissza siklatni a közeli AYKO ra. De vagy valami nagyon elkerüli a figyelmemet vagy nem tudom mi lehet. Soha nem fordult meg ez elő nalam..
Lett egy fura jelenség, és már nem először. 747-8F, robotpilóta megy szépen ahogy kell, egyszercsak bedől balra a gép. Gyanús volt, úgyhogy külső nézetbe váltok, az oldalkormány jobbra kitért, amennyire csak lehet. Balra nyomom, de a maximum ameddig megy az a közép állás. Ez így repüléskor jó is, de a kifutón sem lehet vele így balra kanyarodni. Eddig talán 3 alkalommal csinálta ezt. Minden gombon van, még az sem lehet, hogy véletlenül bemozdítottam valamit, meg aztán elvileg az oldalkormánnyal semmit nem csinál a robotpilóta. Valaki tudja mi lehet?
(szerk.: oké, hogy valósághű, de a Légikatasztrófák sorozat alapján ha jól emlékszem az oldalkormány hiba a 737-eknél jött elő egy időben, nem a 747-nél :D ) Utoljára szerkesztette: zolee145, 2017.02.05. 11:51:08
Ja 430 TAS, de te a műszerről terészetsen nem ezt olvasod le hanem az IAS. Google kereső: TAS, IAS, GS
Hlai egy kérdés (csak hogy értsem egy kicsit a model kezelést a gameben) Mért van az hogy külsö nézetben 30-35 fps van vc kokpitben 20 -25 re vissza esik am modellek nem bonyolultabbak ugyan annyi tris meg néztem a texturák se sokkal mi veszi el az erő forrást ennyire?
cuki, ugy tudnam jellemezni mint mondjuk a heavy metal ban a nightwish .........erdekes mert noi eneks van de amugy egy fos
repülés közben már másabb egy kicsit nem tudom élesebbre állítani de mozgás közben már nem annyira észrevehető köszönet még egyszer a segítségért
Sziasztok! Előre is elnézést kérek, hogy a problémámmal ide írok, de az FS2004 topik elég halottnak tűnik. Nem tudnátok segíteni, honnan tudnám letölteni az oroszok által készített FS2004 ORBX remake valami frisebb változatát? V5.1-et találtam, de annál már sokkal újabbak,szebbek is vannak. Sajnos most anyagi nehézségeim miatt csak olyan számítógép áll rendelkezésemre, amin szépen csak az FS2004 fut. Segítségeteket előre is köszönöm!
igen a dc fixerben kivettem a legacynál azu alsó 2-t igy mostmár van árnyék módosítottam azóta a cfg fájlt és az inspectort is pár youtubeos videó segítségével már csak élesíteni kéne még egy kicsit rajta
köszönöm a segítséget átböngészem kipróbáltam a beállítást igy is szép mostmár csak még nem sikerült találni olyan pozíciót amibe látszanak az árnyékok itt egy videó amibe látszik mire gondolok 1:14 perctől az ablakkereten aerosoft
Shadows - Gen 3, enable boost checked - slider at just under 20% Reduce fall off, toned shadows checked - Contrast slider at 12-13% Reduce Fade checked, shadow bias at 0.5 - force vc walls unchecked I don't fly jets so the rest is default
Clouds - all checked except Cloud Cull <----hard on FPS when checked (on my rig) and cumulus clouds selected in FSX
Other - left column checked - right column unchecked
Bloom - limit env. and limit scaling both checked Reflective slider at 70% Lights emissive at 63% Headlights 'switchable' slider at 33% Lights alpha/halo 'switchable' slider at 37% Light glare halo slider at 15%
Water -Sky reflection max 41% Sky reflection min 33% Ambient light 105% Night sky reflection 27% Moon ambient light 46%
az inspectorról még nem sikerül olyan kis képet csinálni amin látszik is a beállítás. de itt tartok most. a félny változik csak nem olyan az árnyék hogy egy sötét vonal jelzi hanem az egész fülkében változnak a fényviszonyok
feltettem és próbálgatom a dx10 fixert és az inspectort is most nincs árnyék egyáltalán de megnézem mit kell és hogy beállítani neki. a dx10 fixer tett egy zöld négyzetet a bal felső sarokba azt el lehet tüntetni?
na akkor szerintem egy probat meg ér rakd fel az inspectort admin modban elinditod a profile editort, rakeresel Microsoft Flight simulator 10 és ott levo beallitasokat kell modositani avsim foruman van kulon resz a dx10 fixernek ott vannak guideok mit kell beallitani javaslom probald meg aztan ha barmi van szolj
dx9 vagy dx10? ha dx10 Scenery fixer progi megvan? abban a shadow tab alatt tudod javitani ezt shadow boost option alatt. DX9 ben nekem valami mindig volt vele...
Sziasztok! van egy i5 6500 3.2 ghz proci ami egy 1050 ti 4gb vel működik és van hozzá még 8 gb ddr4 ram de az fsx ben a belső dinamikus árnyékok szélei elég pixelesek van telepítve acceleration és van rajta ezdok, fsuipc és aerosoft a320, meg pár reptér és ultimate terrain de nem találom azt az opciót amivel tudnék élesíteni rajta. a gépek felbontása ok és a statikus objektumoké is tud valaki segíteni? Utoljára szerkesztette: mustangdc3, 2017.01.26. 18:54:49
Nem igazán találom a bajt, szóval beállítottam máshova ezeket a gombokat. Viszont most, hogy mentem egy kört a 787-10-essel jobban tetszik a gyári 737-es. :)
akkor nem ez okozta valami mással keffentetted el. az air fájl különben sem kezeli közvetlenül az eseményeket, a többi meg nem játszik. nézd meg az fsuipc-t, hogy használja-e. ha nem, menj be az fsx control konfigjába és tedd rá egy teljesen semleges funkcióra az egyik nem működő nyilat (pl. a sztroboszkópra). csekkold, hogy működik-e. ha működnie kellene (van áram meg minden) de mégsem, akkor mentsd el a control fájlt (appdata\roaming\fsx\controls mappa fájljai), és töröld ki. fsx indulásakor létrehozza és alapértelmezett értékekkel feltölti. próbáld újra a sztrobit beállítani, kipróbálod, ha jó akkor mehet az axisra a nyíl meg az összes többi beállítás. ha nem jó, megszívtad, muszáj lesz megkeresned mi "nyeli" le az eseményt. Utoljára szerkesztette: nibron, 2017.01.26. 16:45:20
Köszi a választ. Két read me van a csomagban, de csak az animációkról írnak. Egy olyan mappa van amit az Airplanes mappába kell kicsomagolni (ebben van a modell, meg gyakorlatilag az összes többi file is), meg 3 file-t az Effects-be. Nem derül ki ebből, hogy hol teszi tönkre az irányításomat, plusz ha ezeket a dolgokat letörlöm akkor miért marad meg a probléma?
nagy a valószínűsége, hogy amit felraktál az direkt leköti a "nyilakat", és azért nem tudod bekonfigolni. mert általában a gombnyomás esemény előbb van feldolgozva az addonoknál (dll,gau,xml). az alapkezelő csak a nem feldolgozott eseményeket kapja meg. nézd át az addon doksiját, valszeg le van benne írva. tipikus, ha pl. az fsuipc-ben beállítunk egy billentyűt, akkor azt az eseményt az fsuipc dolgozza fel, és nem kerül továbbadásra az alapkezelőhöz.
Annyit bonyolódott a helyzet, hogy ha átrakom más gombokra az irányítást akkor működik. Csak a nyilakra nem hajlandó reagálni. Találkozott már ilyennel valaki?
hát szerintem te félre értettél de lehet nem foglamaztam tisztán, de végül is tök mindegy. Nem mondtam hogy jobb, ha szimplan a weather enginet akarjuk osszehasonlitani mert hat OPUS az akkor felesleges bevonni az ASCA-t azt max rex el érdemes, ennyit mondtam plusz nekem is volt OPUS nem volt vele gondom sőt, de most AS16-at kicsit felve pont ugyan azért amik az általad leirt tapasztalatok, de megvettem es pozitivan csalodtam. Asca val detto ennyi. Mindenki vegye ami neki tetszik isten ments hogy en raeroltessem masra az en izlesemet. Maradok Tisztelettel
ha figyelmesen elolvasod, akkor láthatod, hogy az engine-ről és a textúráról is szó van.:) a rex viszonylatában inkább csak a textúráról, az opusnak nincs textúrája ahogy az as16-nak sem. a hifi részéről a textúra most az asca, de a régebbi csomagjaiban volt mind a kettő, stbstbstb... de nem is ez a hsz. lényege, nem is igazán értem miért ezen akadsz fenn?:) még azt is elfogadom, hogy az as16+asca összességében jobb, végülis ez a legfrissebb fejlesztés, tehát tartalmazhat olyan dolgokat amiket eddig mások nem csináltak meg. a hifi mindig is elég jól használható cuccokat csinált, de az active sky sorozat textúrái a többség számára nem voltak olyan jók mint a rex-é. a rex viszont vacak engine-t gyártott. amikor jött az opus, akkor a hifi engine-je ment a kukába. most pedig az van, hogy kihomorított a hifi egy új engine-el és egy új textúra pakkal. ami szép és jó. de most jön az ami nekem nagyon nem tetszik. a hifi-nek van egy igen furcsa üzletpolitikája. ha visszanézel pár évet láthatod, hogy elég gyakran megváltoztatja a projekt nevét. magyarán rendszeresen megjelenik tőle új termék. ami történetesen mind weather engine + textúra pakk. és újra és újra megveteti veled nem kevés krajcárért. és amikor megveszed (mert szeretnél naprakész maradni) látod, hogy ugyanazt kaptad meg újra. a régieken pedig egy bizonyos idő után kikapcsolja az online licenszellenőrzést. ez ma már nem igazán elfogadott üzleti modell (ez volt az oracle-os példa). nincs is több ilyen addon-om, de más területeken sincs ilyen (az oracle termékekre is van alternatíva) úgyhogy örülök, hogy annak idején leszálltam erről a hajóról, kiváltottam számomra tökéletes módon, és ez nekem így jó. ez lett volna ezzel kapcsolatban a véleményem, remélem így már jobban érthető. Utoljára szerkesztette: nibron, 2017.01.26. 12:32:57
de csak ugye te az opus al hoztad ossze akkor ne az as16+asca combot nezzuk hanem csak az as16 vs opust ennyi :))) Mert akkor nem fair, a REX et meg egy az egyben AS16 al osszehasonlitani se fair mert rex a weather engine mellett - ami egy fillert nem er, textura is na ott mar lehet az AS16+ASCA comboval osszehasonlitani. Amugy opusra visszaterve en hasznaltam es meg voltam vele elegedve szoval senkit nembeszelnek le rola, valahogy nekem az AS16 jobban bejon ennyi,. de igazad van egy jo alternativa
as16 relacioban hogy jon ide a textura? az weather engine texturara ott asca, vagy akar rex verziok. AS16 on the fly flight plan change, a cloud retegek szerkezete, wind, turb szerintem mind merfoldekkel jobb mint az elozo verziokban. surfing on the clouds effekt meg szuper. En eddig nem bantam meg de teny hogy voltak erdekes huzasaik. Nekem mindig rexem volta miota kijott fs9 re de mindig volt vele gondom is soft cloouds standalone eleg jo, de ASCa most envtex el nekem jobban bejon de ez izlesek es pofonok, rex mar mar rajzfilmszeru szaturacioban szenved Utoljára szerkesztette: Hypo, 2017.01.25. 22:12:26
szerintem az opus nem rosszabb mint az as. nekem a hifitől az as2012 volt a legutolsó engine, hát az közel sem tudta azt amit az opus. és mivel a 6.5-től használtam az active sky-t, és így azért elmondhatom, hogy elég jól ismerem, nagyon nehéz elképzelnem, hogy dobták az addigi igen vacak engine-jüket (bár sokkal jobb mint a rex) és írtak egy másikat ami már jó. textúrában meg mindig a rex volt a jobb, most akkor abban is lazán kidomborítottak? na mindegy majd ha szembe jön velem megsasolom. de a mostani állapottal meg vagyok elégedve és ez a lényeg. amit írtál az telepítés után rendben, de meg lehet oldani. nem a vatsim szerverről beszéltem, hanem a licensz szervert ha kikapják alólad (mert ugye ez azzal műkszik), na akkor cseszheted. és azt már megcsinálták párszor. elég csak feltelepíteni vmelyik régebbi engine-jüket. persze reklamálhatsz, udvariasan válaszolnak, hogy kedvezményesen upgradelhetsz, és erről már többször is kellett kapnod levelet. úgyhogy én inkább az ilyen húzások miatt sem szívesen térnék vissza hozzájuk. sok addont vásároltam már, de ilyen "szimpatikus" megoldásokkal nem igazán találkozni. a munkámban is talán csak az oracle aki hasonló (azt sem javasoljuk már senkinek sem). fslabs meg majd előbb-utóbb a víztoronyhoz kap...minél drágább egy cuccos annál jobban hekkelik. majd ha meg lesz, akkor biztos olcsóbb lesz, vagy még előbb. de lehet, hogy csak az első időkben ennyi, bevásároltatják a fanokat, azután illesztenek a piaci környezethez. láttunk már ilyet, nem ők lennének az elsők. Utoljára szerkesztette: nibron, 2017.01.25. 22:02:21
Bár jogos hogy a ASCA+AS16 kombo " kifinomultabb" nekem soha nem volt opussal az általad leírt problemám.persze sokat kell nyűgődni a beallitasokkal de utanna sima. Evek óta hasznalom REX el de se "négyzet" se semmi....
klasszikus : ".... Ám azt is le kell szögezzem, az UI felület meglehetősen gagyisztikus, de szerencsére nem kell sokat baszkodni benne sose. :D .." :)))))))
Én is sokat tipródtam, kell-e nekem ez az AS16+ASCA kombó. De végülis azt kell mondjam, nem bántam meg. Zongorázni lehet a különbséget az Opussal összevetve. Míg az Opusnál rendszeresek voltak az egyik pillanatról a másikra gyökeresen megváltozó időjárás és felhőkép, addig az AS16-nál ez gyakorlatilag nem létezik. Aztán az Opus sajátja volt a négyzetekben megjelenített felhőkép is, ami adott esetben nagyon ronda tud lenni. Ezt szintén nem tapasztaltam még az AS16-nál. Szóval én egybehangzóan az AS16-ra szavazok - az Opus egy kis freeware butaságnak tűnik mellette... :) Igaz ami igaz, van egy kis árdifferencia is, de még épphogy az ingerküszöböm alatt volt - ellentétben az FSLabs cuccával ugye... :D Azért az az egy-két évet tudom használni aztán kirántják alóla a szervert mondatod szerintem nem igazán állja meg a helyét. Egyrészt szerintem ezt nem hagynák szó nélkül a júzerek sem, másrészt ott a lehetőség a beállításokban a VATSIM szerverről szedni az időjárást ha nagyon akarod. Ám azt is le kell szögezzem, az UI felület meglehetősen gagyisztikus, de szerencsére nem kell sokat baszkodni benne sose. :D
:)))) mondjuk ez barkivel elofordulhat mar ami az addon cegeket illeti:) asca mar mas teszta ileltve en megvettem hozza az ENVTEX kieget ami szinten dual installeres
"van discount regi felhasznaloknak" nézegettem, de asszem már nem esek bele (elég régi projektjeim vannak pont mivel kiváltottam őket), a másik meg, hogy jelenleg nincs is szükségem rá. pár hete abban maradtam magammal, hogyha majd valakinek telepíteni kell, akkor majd megnézem azon, és az alapján eldöntöm. de alapvetően szerintem egy kissé eltúlzott a hifi üzletpolitikája, magyarán szerintem elég sokba kerül "naprakészen" maradni náluk. mert évente eldobják az aktuális projektet, és kihoznak egy másikat más néven, ami többnyire inkább csak átnevezés esetleg az ui-n kicsit csinosítanak de lényegében ugyanaz mint előtte volt. és megvetetik veled mégegyszer. persze meglévő júzereknek felkínálnak egy barátibb árat, de az sem annyira olcsó. kikerülni meg nem lehet, mert ha nem váltasz még egy-két évet tudod használni azután kirántják alólad a szervert, és nem lesz időjárási adatod, mert az csak rajtuk keresztül jöhet. viszont kapsz egy rendkívül szimpi üzenetet, hogy ez elavult, vedd meg az újat.
van discount regi felhasznaloknak, mondjuk en is vacilaltam de csak amiatt hogy as16 only fsx vagy p3d asca mar konnyebb az alapbol mind kettot tamogatja
az asca+as16-ot már nézegettem én is, de egyelőre nem adnék ki ennyi pénzt mostanában erre, már csak azért sem, mert van teljesen jól működő rendszerem. a hifi-nél pedig már eleve sem szeretem, hogy már nem is tudom hányszor megvettem az aktuális szarukat. az opus előtt engine-nek az ase-t használtam. úgyhogy már csak ezért sem biztos, hogy újból a felhasználójuk szeretnék lenni. amúgy igen szépnek tűnik, de nekem szép az opus+rex is.
...egyetértek az előző hsz-el.Rex enyhén szolva is alkalmatlan live weather hez. Eppen ezért max egy próba erejéig használtam csak. Rex td+ soft cloud a texturakhoz plusz opus vagy valami mas a live weather enginhez ami ajanlott. En is ReX+ opus kombot használom.De ott van az ASCA AS16 Kombo is amit ajánlanak!
anno én is megvettem, de az engine-t nem sokat használtam, mert nagyon sok baj volt vele, meg amikor működött sem volt annyira tetszetős. az engine-el áttértem akkoriban az opusra, a rex-ből csak a textúra maradt meg, és a mai napig így használom problémamentesen. illetve azóta a textúrát is lecseréltem, de maradt rex, csak a legutolsó textúrapakkra lett cserélve (a neve most nem ugrik be, nem annál a gépnél vagyok).
egyébként a rex-nek van log-ja ott megtudod nézni, hogy mi volt éppen a baja, de a rendszergazdai indítás az alap neki. ha win10-et használsz és a júzered rendszergazda, az még nem garantálja, hogy az alkalmazás is megkapja a rendszergirizda jogokat. én a helyedben elsőre azt nyomoznám ki, hogy miért nem indul az engine, az egyszerűbbnek tűnik. itt vagy jog probléma szokott lenni, vagy sérült/hiányzik vmelyik modul, esetleg az egyik dll inkonzisztens az alkalmazással. de ezekről az esetekről mindig van bejegyzés valahol. helyi logok, windows naplók, stb. Utoljára szerkesztette: nibron, 2017.01.25. 11:08:34
Sziasztok srácok! Segítséget szeretnék kérni a REX Essential+ Overdrive időjárás programhoz! Az alap programnál csak a surface adatot hozza a reptérnél.. illetve nem jól tölti be az adatokat a játéknál! Letöltöttem hozzá a SP1-et! Ott bejöttek a szél adatok már a különböző magasságoknál is, viszont nem indul el a REx engine! A SP2-nél betölti elindul a REX Engine is, betölti a játékba az adatokat, viszont a REX monitoron nem lehet látni az útvonalat azt irja ki system error 404! a SP3-nál megint mindeen adat bejön a REX-ben, viszont nem indul el a REX engine! Tud valaki valamilyen megoldást rá?
ezt senki nem is vitatta, gyonyoru egy jol megpakolt p3d nem vitas mai hardvereken meg jobb. Mondjuk nekem FSX SE se szallt el egyszer se smoothabb mint a sima fsx volt, dx10 el meg meg jol is nez ki:) Mondom megegyszer azert nem egy uj tipusrol beszelunk hanem egy rancfelvarrasrol jol sikerultrol teny de muszaj lenne meglepniuk a 64 b ites vonalat. mert valljuk be oszinten a tobbseg felhasznalot a vizualitas vissz ra a meg tobb addonra nem a bonyolult repulogepek magaban okozzak a gondot hanem ezek melle meg a taj a felho es meg sorolhatnam es mindez benne a 32 bites rendszerben.....egy biztos kijon a 64 bit az elsok kozott ugrok ra volt szerencsem Xplane 11 hez is, érdekes, egyfelol lenyugozott par dolog benne a masik oldalrol olyan idegen plasztikus szokatlan volt hogy csak na
melyik reszeben mondtam hogy nalad nem fut jobban???? en azt mondtam hogy FSX SE es P3d alap kozott akkora kulonbseg nincs persze hogy van alapbol dx10 11 es a tpobbi nyalanksag de ami a fo gondot okozza mind kettonel az ugyan az maga az ALAP. Igen P3d jobban kihazsnalja az ujabb hardwereket egy bizonyos pontig de ott is CPU fuggo minden igazabol a lod radius OOM VAS gond ugyan olyan issue es mivel szebb ujabb hardwereken hasznaljak meg jobban terhelik es a vegen ugyan oda jutnak. NEM MINDENKI persze lasd te es meg sokan masok csak azert ne ringassuk magunkat abba hogy AKKORA nagy kulonbseg van a ketto kozt.
bezony. nem csak látványban van elég nagy változás, hanem sokkal stabilabb is (főleg az újabb gépeken), és a vas problémák is sokkal később jelentkeznek, így sokkal több addont lehet bepréselni. win10-es rendszeren pedig sokkal jobban-stabilabban beépül a grafikus környezetbe mint az fsx. szerintem már csak ezeket elég nagy kód változtatással lehet elérni. most már a v3-hoz is van megfelelő mennyiségű addon, véleményem szerint így már határozottan megéri áttérni. jó, egy csomó addont újra meg kell venni, de ez már nem technikai probléma.
Üdv! Megint én. Ma kitaláltam, hogy 787-essel akarok repülni. Egész ügyesen tudok röpködni a 737-essel, nézzük meg ezt is. Leszedtem, bemásoltam, felszállnék... de nem megy. A nyilakkal irányítanám, de semmit sem reagált. Jó, ez van, vissza a 737-eshez. Na már az sem reagál a nyilakra. Létezik, hogy egy addon gép kinyírja az iránygombjaimat? Utoljára szerkesztette: zolee145, 2017.01.24. 22:21:28
igy van bar akkora elorelepes FSX es P3d kozott nincs alap kodilag, es meg kisebb FSX SE es P3d kozt ahol ugye higm mem fix es a tobbi eleve megoldva...talan a 64 bit lesz az amiert igazabol erdemes lesz váltani
Teljesn világos srácok amiket írtok, és pont az ebbe az egészbe a legjobb hogy mindenki testre szabhatja magának repterek látvány stb kiegekkel amikér igen sokat kellet fizetni nyilván (sajna) . Sokat olvastam a témában mostanában a VGA csere után se várt fps értékek miatt és az FSX azért elég elavult szoftver már képtel kezelni a hardvert és játszhatatlanná teszik az új kiegészítők meg 4Ks textruák stb. Nekem csak ebből elett elegem. Ezzle szemben a P3D folyamat fejlődik már minden kijővő kiegnek van v3 installja. És igen dx11 miatt is szebb is stb. Én csak a tapasztalataimat irtam le nem megtériteni akarok senkit :) 10 évet meg van az FSX nekem is de eljárt felette az idő úgy gondolom.
mondjuk a csapda ott van hogy p3d alapbol ugye smoothab meg hat dx10 dx11 emiatt az emebrek hajlamosak elegge megpakolni es egy FTX global+vector es flytampa eham meg egy fslab 320 hat......:)
+1 vagyok én is :) Amiket használok, arra jó az FSX nekem is. Nem váltok még.
ezzel kb még tobb szazezren vagyunk igy:))))))) persze utobbi idoben probaltam olyan addonokat venni amik dual de nem jellemzo mindenre pl ASCA dual de AS16 nem, NGX nem, de TFDI igen...stb, egy biztos eleg sok penz van fsx ben ahhoz hogy csak ugy atvaltson az ember plane ha egy ido utan ugyan oda jut....
Sajnos nem olyan egyszerű azért váltani P3D re :/ Pl nekem rengeteg addonom van amit direkt FSX hez vásároltam illetve sok addon drágább is P3D hez. HA valaki eleve FSX re rendezte be a gépét annak mindenképp lutri. Főleg hogy nem biztos az se hogy jobb e mint az FSX. Ott is sz@pni kell nem keveset a finomhangolással,illetve kell az erős config is.Szerintem inkább az a jellmező hogy ha már valakinek végképp tele van a töke az fsx el az nem nagyon tud mibe kapaszkodni és előszedi a p3d -t aztán majd lehet hogy 2 év használat után rájön hogy ugyanolyan f@s mint az FSX.
igen jól mondod ahány ember annyi konfiguráció annyi szoftver variáció, tweak....én csak kerestem a megoldást hogy végre nyugodtan landolhassak. Az én high end hez közelítő gépemnek jobban megfelel a p3d tegnap felraktam mindent és még pdmge vel is meg volt a 30 fps semmi lag és ez most megnyugtaott.