Hát igen...lassan elérkezik az idõ mikor egyre több ember száll ki ebböl a pc gépfejlesztésnek álcázott rablásból, vesz egy konzolt és minõségi játékokkal játszik évekig gond nélkül...
de talán madj ez ha menni fog a gépemen akkor cool ;)
Quake 4 nekem nagyno nem tetszett... Battlefield 2 meg a komoly játékmóddal, mikrofon, squadok, meg a sok játékos mód, nagy pálya, és nem õrült, stratégikus játék (multiba) nagyon élvezetes a játék, az UT inkább lazítás. Call of Duty 2 -be már inkább a lövöldözés, de nekem mondjuk tényleg jobban bejön az is mint az UT, azt hogy mér azt nem tom... Szerintem élvezetesebb mint UT-ban ott lövöldözni mindenkit. Egyébként én úgy tudom hogy sima UT, UT2003 és UT2004 van, 2005 -rõl nem tok :/
Csak azért mondom mert az én barátaim is meg vannak buzulva és állandóan a Call of Duty-t meg Battlefieldet nyomatjuk, pedig kiváncsi lennék q4-re is pld.
Az a röhej, hogy a 2005-ös UT bõven hozta azt a szintet mint most a Battle 2, sõt az alapjáték szerintem jobb volt. Nem értem ezt a második világháborús megbetegedést.
Szerintem jó lesz. >>Szerintem<<
úgyis lejjebb lehet venni majd a grafikát talán
Sztetek az aláírásomban látható gépemen elfog indulni a játék?
azt a gépet cserélned biztos nem kell, legfeljebb hozzávágsz még 2 ugyanolyan memóriát és 1 ugyanolyan videókártyát :)
nagyon szép lesz, nagyon várom!!!! Én most vásároltam be nemrég új gépet, remélem nem kell újra cserélnem.
annyira azért erre a képre ne alapozz, ez "csak" egy magas poligonos modell, elég nagy textúrával, szoval bár, ha sok ijen lesz :D de ne féljetek generációváltásvan, átkell állni, mostantol csak ijenek jönnek, namegmivel kb.2010-ben megáll a fejlõdés, akkormeg mire odaérünk legyenmár elég szép egy grafika...
Woww eza kép naggyon durva http://www.wpc-fr.net/images/articles/3-screenshots-de-l-unreal-engi/u3-21.jpg
Félek kicsit h erö mü kell majd hozzá :(
http://www.unrealedforum.de/tutorial/unreal_engine_3/unreal_engine3_05.jpg ennyi poligon lesz látható... de a gpu csak ennyit számol: http://www.unrealedforum.de/tutorial/unreal_engine_3/unreal_engine3_06.jpg a speedtree: http://www.resourze.co.za/Wallpapers/albums/userpics/10001/Unreal%20Engine%203%20Wallpaper%205.jpg ez pl. hajas kép: http://scr3.golem.de/screenshots/0507/endless_saga/screenshot_1024.jpg ezis hajas részben: http://www.wpc-fr.net/images/articles/3-screenshots-de-l-unreal-engi/u3-21.jpg
vannak hajas képek, mindjárt megis keresem, semmi komoly, amugy, szimpla lap a haj, cask egykét normal meg bump map van rátéve, és amiatt szép
Látott valaki hajas képet? Vagy minden u3.0-ás kari vagy kopasz, vagy sapkás?
én valamelyik újságban azt olvastam, hogy az ageia jelenleg képtelen a vizet kezelni magasabb szinten, lehet hogy egy-két tócsával elbír ha belehajítanak egy gránátot, de nagyobb vízfelület szimulálásahoz komolyabb PPU-ra lenne szükség
jó, jó szép, de 2k4 is szép volt akkor, most se csúnya mégis valahogy nem az igazi...ha visszahozzák azelsõ fílingjét ehhez a grafikához akkor azt mondom okés, bár kétlem hogy ez sikerülthet...:(
Szép, szép, de sok kamuzás is van azért az epicnél...
Elsõsorban normal mappingot, meg valami reliefre hajazó-t támogat a motor (technology siteon mintha csak normal lett volna kiírva), ami azért nem csúcs, ismerjük el. Láttam olyan motorból képeket ami vitte a parralaxot lazán, és nem u3.0 volt.
Fényeknél szintúgy kamuznak. Írja az oldal, hogy elvileg végtelen fényt lekezel, majd a következõ sorban szerényen megjegyzik, hogy a hardver korlátai miatt az artistok csak 3-5 fényt használnak jelenetekként. Na jó használnak kisebb fényeket is, mondjuk a specularra és így tovább, így persze jóval több, de csak 3-5 teljesen dinamikus fény. Lenne még mit optimalizálni.
500k-1500k poly, írja a techsite. Nagyon szép és jó, csak ott a bökkenõ, mellé van írva jelenetekként, vagyis nem annyira amennyit a motor kirajzol, a képernyõre. Vagyis durván 300k - 500k amit valósan ki is rajzol. Nagyon durva becslésre.
Szép, ügyes és okos, de bõven többre is képes lehetne. Többet vártam az u3.0-tól...
Fake a borito. Jol latszik a bal oldalon,az ipsek korvonalainal, hogy vmi smooting tool-al eleg amator szinten dolgozott vki. Ugyanakkor tul erosre vette a kontrasztot. A bal oldala profibb, de azis fake. Kb olyan szintu ez mint a kiadas elott letoltott, magyar nyelvu Doom3 boritom :)
sajnos nem. nézd meg a Gamestar.hu-t majdnem szívrohamot kaptam kétmagos 64 bites proci 2Giga RAM 7800-as kártya 512 Vram stb.. nem sok embernek fog szépen futni... jó a minimuma kissebb de az se kevés...
Minimum +51MB ramot be kell tenned, és nem ártana ha a videokártyád tudna majd PS3.0-t is ... Mivel az AGP behatárolja a dolgokat, vagy AGP-s X1600 vagy HA lesz, akkor AGP-s GF7600. Mostanság megy ugye 6600GT/6800GeForce. Sajnos a 9600 széria nem túl gyors, még ha eltekintünk is a PS2.0 tudásától ...
Hol olvastad, hogy nem lesz benne dodge? Dodge alap az UT-knál, én még sehol nem láttam (sem BU, sem PU sem egyébfansite) hogy azt írták volna nem lesz dodge! Hülyeséget mondtál...
hello Szerintetek 1 ilyen gépen elindul vagy nem, ha nem mit cseréljek ki benne? 2.66 proci ATI radeon 9600 XT 512 ram
még kicist korán van, de... nem lesz benne dodge? ne már? minigun annyira nem baj, az ilyen vég- élet leszedõs cucc volt.
Az elején a lightning gunt utáltam de egyre jobban megszerettem. Viszont a shock-al fõleg a kombóját gyûlölöm, sokszor beletaccsoltam már :(
Remélem lesz onslaught és VCTF tábor is. Jó lenne ha vctf felkerülne clanbase-ra.
Ha tényleg 25 giga lesz és a pályák 80 megások :) akkor bekészítek neki egy 200GB-os vinyot, elvégre az UT nem csak egy játék, több annál, egy egész játék ömlemény. Ne feledjük h ut2004 esetében nem egy játékot kaptunk, csomo modot, total conversiont, és ugyebár ezek elgtöbbjének van single playere is. Az már más kérdés hogy a Redorchestra-n kivül nem terjedt el egyik sem multiba, pedig nagyon jó kis stuffok. Bár asszem Redorchestra most átment HL2 mocira. Reméljük visszatérnek :D
Egyszóval az UT az egy nmagyon jó kis játék, mindenkinek ajánlani tudom még a 2004-et is, és a 2007 is bízzunk benne.
Ahh, bírom ezt a fegyverlámázást, akinek nem tetszik menjen boxolni, heh. Azért van, hogy használjuk (Redeemer kivétel, Ion Painter is egy kicsit, bár az már taktikusabb). A rendszerkövetelmények korrektek, de egyetértek vele, hogy nem végleges, kb, függetlenül attól, hogy a borító fake-e. Csak azon gondolkozom, hogy amikor a n00b kisgyerek ezt kéri az anyucitól, és a Tesco/MM/Egyéb ker. power gépei atomokra robbannak, mikor beteszi a lemezt, mert már a beolvasáshoz sincs ereje, akkor mit szólnak. Mert az fix, hogy a felhasználók 90%-a kb egybeszerelt gépet vesz. Mondjuk ezek közül valki jobbat, valaki kevésbé jobbat, de a gépigényt látva szerintem nem lesz nagy a magyar játékosok tábora a kezdetben (UT2004 megjelenésekor is ugyanez volt). Umm, amúgy a verebek azt csiripelik, hogy kb az alapinstall 20-25 giga lesz, ami szerintem nem unreális, ha megnézzük, hogy az UT2004 nálam 12 gigát foglal (valakinél meg 30-at), és a 2007 ben mennyivel részletesebbek a textúrák, meg egy pálya (retail) 70-80 megánál kezdõdik. Ja igen, bye-bye floaty snipermelee stílusu gameplay (nem lesz d. dodge, vagy csak minimális, meg hasonlók), isten hozott Impact Hammer és Sniper, jó újra látni (persze csak ha jó lesz), sajnos bye Minigun, remélem a Stingert nem cseszik el, éljen a sima UT mozgása, halkan megsúgom, sokkal nehezebb a sima UT mint a 2004. Most így kb. ennyi, peace, már nagyon várom az UT2007-et, meg is veszem azonnal, ahogy kijön.
azért ut2004 sem olyan rossz. Igaz mai napig vannak akkora lámák. Mondjuk dupla dodge ismerete a minimum. Na meg a flak lámaság :) Szerintem 2007 kifejezetten nekik készül :(
100-at? Hol kapsz 100-ért PC-t?? 200 az még oké, de 100-ért nem érzed, hogy kidobod a pénzt az ablakon és nem kapsz érte igazán semmit?
A konzolok árát lehet,hogy rosszul tudom, de az inkább 50-70 (a ps3 talán 120-150, az xbox360-at nem tudom). Ott a játékok a drágák, de ott összetartóbb a warez. Ahogy én érzem, a konzolosok ott tartanak, mint mi a c64/BSS idején ;)
Jimmy (respect ;), szerintem a PC-k sem bõvíthetõek jobban, mint a konzolok. A régi gépet odaadtam anyukámnak, mert semmi nincs benne (talán a ramot és az ide vinyót kivéve) ami a mai szabványoknak megfelel (értsd cpu slot, agp-pcie,..) bár ez sem igaz, mert a ps2 csatlakozó.... :)))))
Tudod van aki inkább költ 100-ret a gépére, minthogy 200-ret költsön egy konzolra, egy két játék miatt. Mert lehet hogy a gépét nem fogja kidobni, mert a kedvenc játékai nincsenek konzolon. A 2 fenntartása együtt meg jóval drágább mintha csak egy pc-je lenne...
micsoda problémák ezen meg azon a videokártyán nem indul a pécé ezért lesz mindig is szarabb!egy konzolt érdemesebb vennni igaz nem lehet bõviteni de nem is lesznek ilyen problémák.
az csak egy hír volt valami találgatás, ami mindenhol megjelent, BU-n is írták, hogy fentartásokkal kell fogadni! Én inkább ennek hiszek:
The most visible technological improvements in UT2007 come from the move to Unreal Engine 3. Environments are now alive with rich shaders, and per-pixel lit. As such, a DirectX 9 compatible card is a must. Expect the minimum spec graphics card to be an NVIDIA GeForce FX or ATI Radeon 9700 level card. If you're looking for decent performance however, you'll need to aim a little higher. At E3 2005, Epic's Tim Sweeney suggested an NVIDIA GeForce 6800 Ultra level card for decent frame rates at 1024x768 resolution.
a rendszerkövetelmények a beyondunreal.com-ról valóak, azok pedig nem kacsáznak! Miért kellene dx9-et feltétlen nyomniuk? bár biztos tudják mi miért lesz.
A borítóban lehet valami, de a másik oldal nagyon meggyõzõ! De lehet azért nincs rendszerkövetelmény, mert + egy dobozban lesz amjd benne a játék.
Szerintem kamu a borító, mivel nincs rajta rendszerkövetelmény, s az elején lévõ két figura meglehetõsen homályos (mintha a hátoldalon lévõt nagyították volna fel). A rendszerkövetelmények is érdekesek, miért lenne DX8 renderer, ha Gef6 a minimum?
Én is úgy gondolom, hogy nem lesz olyan vészes a hardwareigény mint ahogyan a grafika kinéz. Eddig még mindegyik UNREAL ENGINE-t elég jól optimalizálták. Remélem nem a fizika lesz a hunyó.
Juhúúú Nagyon várom már a picikét! Izzítom is a Razert nehogy kialudjon mire kidobják!
Fog menni, ne parázzatok. Mire kijön, lesz 7600GT-is kb. 35 ropiért, az meg biztos elviszi, max. AA nélkül. A probléma tényleg inkább a fizikával lesz, mármint ha teljes pompájában akarod élvezni a játékot. A teljes fizikáért, ha minden igaz, nem kell mindenképpen aegia kártyát venni 70k-ért (már ha egyszer megjelenik), elég lesz ha veszel 2db ATI kártyát (az új generációkból), ezeket használhatod crossfire-ként, avagy az egyiket átnyomhatod fizikai kártyának. Az ATI-sok azt ígérték hogy a következõ driver már tudni fogja ezt a funkciót (bár elég homályos hogy a mostani 1xxx-es kártyák is tudni fogják, vagy csak az 1900-as, ami most jelenik majd meg).
már több promo is volt, itt ott, és ottis gépen nyomták, és jol ment, nemlesz gond, ala oblivion azis megy és mégis csodaszép, a kérdés csak az mijen gépen, bár nemlesz gond... a poligonok meg nem ojan sok van belõlük csak ugy látszik, még egy 2 éves interjuban volt rola szo... hogy már akkor multiznak néha... de az akkori verzio csak max. 5 karatkert birt el egy pályán:D szoval, volt mit fejleszteni
Szerintem nem lesz gáz a mai vidkarik többségével sem sem, DX 8.1 óta az ilyen fejlett textúrák nem okoznak gondot.
Én úgy vélem a szûkkeresztmetszet a CPU, a képeket elnézegetve ráadásul rengeteg poligonnal, és ráadásul a cikk szerint ugye fejlett fizikával dolgoznak.
De azért bíztató, hogy a tavaly bemutatott demó (amibõl a képek is valók) elvileg valós idõben futott, egy akkor már létezõ vason. Szal talán nem kell megijedni.
Azt már nem merik kiírni, mégis milyen vidkari fogja mindezt kezelni..mondjuk 2 dual magos SLI-be kapcsolt Gef.7800? 1 TerraB RAMmal???
Ezt a játékot nem is annyira, de az Unreal 3-at már sokkal inkább várom (remélem nem marad el). A multizásnál én is jobban kedvelem a régebbi idõkben játszódót (pl. COD2, BF, MOH).
Ezek a képek túl szépek!
Én is inkább a "valós" játékok hive vagyok ez a sci-fi UT környezet annyira nem jön be de biztos nagy király lesz a játék , nekem a 2004 is tetszett bár nem tud annyira lekötni mint mondjuk egy CS
a képek eléggé jók, de az eddigi UT-k nem tudtak megfogni, sztem ez se fog