Az, hogy mindkettõ 1.4-es, de egyik 75 ,másik 100 lóerõs. Ezt nem értem. Amikor vettük, az mondta az eladó srác, hogy Pesten x helyen kicserélik a chip -et, és akkor 100 lóerõs lesz a 75-ös. És ez nem chiptuning, mivel a 75-ös vissza van folytva és az alap a 100 lóerõ! Csak ebben én nem vagyok biztos.
A Suzuki jobb vétel szerintem, listaáron majd' 600 ezer Ft-tal olcsóbb, és erõsebb is. Valójában 50 ezer Ft-tal drágább a Suzuki. (A Polo 2 milliós akciójával számolva)
tehát, 3 millió fölötti áron vettétek, 1,4 75 lóval, több mint két éve? tényleg drága :) bocs, nem cikizlek, csak érdekes. annyiért 90 lovas alsó-közepest lehet kapni, és ha ügyes vagy, belealkudod a klímát :)
persze itt az uj swift-re gondolok elsösorban. az ignis már más kategoria. az alto meg vagon R pedig nem auto hanem trágya a javábol.
ugyan miért nem? méretre egy kategoria, teljesitményre is kb egy kategoria ergo szerintem simán össze lehet hasonlitani. kis négyajtos bevásárloauto közepes motorral. a polo talán jobban extrázhato, magasabb presztizsü szekerecske de a magyar árérzékeny piacon tul drága.
szerintem is nagyon drága a polo ahhoz képest hogy egy kis p5s auto. egy kategoria a swift-el méretre, és a suzuki még jobban is megy. mondjuk soha nem vennék suzukit, ahhoz tul elfogult vagyok de akkor is. meg olcsobb is, nemtom mennyivel...
Hát amit reklámoznak, hogy már 2 millától vehetõ, az olyan is. A miénk több mint 60%-al drágább volt.
dehogynem, új Passat 1,6 8V 102 LE pl. Úgytudom, hogy most a Poloba, meg az Ibizába van egy 75 meg egy 100 lovas 1,4-es. Sztem a 75 lovas 8 szelepes, a másik meg 16
ja ez ilyen linkelgetös topic :) mikori a polo? mert ha 2001 utáni szerintem biztos hogy 16 szelepes (szerintem már nem csinálnak 8 szelepest pedig lehet nem ártana de nem tudom biztosan)
Kínai piachoz igazodó VW Ismét nõ a Volkswagen forgalma Kínában. A tavalyi évi gyengélkedés után az idei elsõ negyedben felfutást mutatott a VW kínai üzlete: a 2005 elsõ negyedhez képest közel 40 százalékkal nõttek az eladások, március végéig a cég 164 ezer autót adott el Kínában, ebbõl 19 ezer Audi-modellt. Ami igazán érdekes az az, hogy a VW a forgalom csökkenését új, a kínai piachoz igazodó modellek bevezetésével megállítani, 2009-ig 9-12 új modellt akarnak piacra dobni. (www.a5.hu)
ezen a bogáron is nagyon komolyak a felnik. gyönyörüek de a golfra szerintem annyira nem mennének. Harly, amit lentebb mondtál, hogy te olyanokat raktál volna rá, (gyári alu) én is gondolkoztam rajta, de egyrészt mocsok drágán jött volna ki márkaker-bõl, másrészt én valami sokküllõset akartam, mindenki 5-6 águakat pakol a kocsijára nekem az annyira nem jön be :)
Szerintem jól néz ki, bár én ilyet tettem volna rá: Bár ez túl általános, de ez is nagyon jól áll neki,
vagy ilyet (bár ezek gyáriak, de nem rosszak)
opsz kicsit nagy lett. bocsesz. amugy sokkal kevésbé ráz és pattog itt ezeken a trágya pesti utakon most a kocsi pedig pont az ellenkezöjére számitottam eredetileg :) kellemes csalodás :)
Szerintetek illenek ezek a kerekek a szekérre? elég vegyes visszajelzéseket kaptam az ismerösöktöl. bocs a minöségért, telefonos kép.
Májustól kapható a Volkswagen Eos Május 19-étõl lesz kapható Németországban a Volkswagen tavaly, a Frankfurti Autószalonon bemutatott kupé-kabriója, az Eos. A modell sokáig minõségi problémákkal - konkrétan beázással - küszködött, azonban a vártnál elõbb sikerült megoldani a felmerült problémákat, így az eredetileg júliusra tervezett bemutatót sikerült két hónappal elõrébb hozni. Az Eos Németországban 25.950 euróba kerül, ennek alapján 6,5-7 millió forintos hazai indulóárra lehet majd számítani, igaz azt egyelõre nem tudjuk, hogy hozzánk pontosan mikor érkezik meg a keménytetõs Volkswagen. A németek évi 50 ezer Eos-t kívánnak összeszerelni.
Ez nem eredeti kép, ezt úgy csinálták programmal, csak gondoltam berakom, mint egy érdekességet.....szerintem jól néz ki :)
Azt megtudja valaki mondani, hogy egy VW Polo 1.4 -es benzines motor az 16V -s? Mert a prospektusban az van írva, sõt a motor borításán is ott figyel a 16V, viszont élõben nincs semmi a motorborításon, csak az, hogy 1.4 -es.
1000% hogy ps. Nézzétek meg a kép forrását. A virtuális tuningoldalról van a link. Csakúgy mint pl. ez:
A GX3 tanulmány láttán mindenki reflexbõl a Super Sevent kezdte emlegetni, de nem is tudtuk, hogy mennyire igazunk lesz. Colin Chapman szuperprimitív sportgépe a mai napig elpusztíthatatlan: hivatalosan a Caterham gyártja, de több száz helyen készül még hasonló. A lényeg egyszerûbb nem is lehetne: kell egy keskeny csõváz, egy jó futómû, fékrendszer és kormánymû, valami jelképes burkolat, két ülés, egy kormánykerék, egy váltókar és három pedál. Az így nyert néhány száz kilós szerkezetet azután bármilyen átlagos motor úgy mozgatja, hogy a legtöbb méregdrága sportkocsi állva marad mellette a lámpánál. A Volkswagen GX3 tanulmánya is ugyanezt az iskolát követi, annyi különbséggel, hogy kereke csak három van neki, így ha lehet még egyszerûbb és olcsóbb. A tanulmányból azonban sorozatgyártmányt csinálnak, ezért olyan futómû-beállításokra van szükség, amelyekkel a villámgyors tricikli nem borul fel, vagy csúszik árokba az elsõ kanyarban egy lelkes amatõr kezei közt, ezért a VW a Lotushoz utalta be a jármûvet egy gyors tuning-kúrára. Ahogy a Lotus tesztpályáján készült fotókon látszik, a brit mérnökök a biztonság kedvéért gyorsan fel is szereltek a járgányra két, alaphelyzetben a levegõben lógó kitámasztó kereket, nehogy felboruljon, miközben gurulni tanul, és nekiálltak a próbálgatásnak. Azt ugyan nem tudni, hogy mikor végeznek a munkával, és így a GX3-asból mikorra lehet szériagyártmány, de hogy lesz, az most már egész biztosnak látszik, ahogy az is, hogy a gyártás Észak-Amerikában folyik majd. Ettõl persze nem kizárt, hogy Európában is forgalomba kerül a könnyû motorkerékpár-pótlék, hiszen az átszámítva alig 3,6 millió forintos ár és a lélegzetelállító menetteljesítmények nyilván mifelénk is sok rajongót hozhatnának a VW háromkerekûjének.
Touran Facelift?
Új motorok a VW Touranban
Erõsebb dízelmotort és kétfeltöltõs benzinest kap a VW buszlimuzinja. Ugyan mindkét típusváltozatot bemutatták már tavaly, a Frankfurti Autószalonon, de a forgalmazás csak most kezdõdhet. Az 1,4 literes, mechanikus kompresszorral és turbófeltöltõvel egyszerre izmosított, TSI fantázianevû benzinmotorból a Touranba a 140 lóerõs változat került, 220 Nm csúcsnyomatékkal. A nagy, több mint 1400 kilogrammos dobozkarosszériával persze nem lehet csodákat tenni ekkora teljesítménnyel sem, de a 200 km/h-s végsebesség és a 9,8 másodperces gyorsulás 0-ról 100 km/h-ra így is jobb, mint amire a Touran a papíron 10 lóerõ elõnyben levõ kétliteres FSI motorral képes. Ráadásul a TSI motor fogyasztása is kedvezõ: vegyes üzemben elméletileg beéri 7,4 liter benzinnel 100 kilométeren. Aki alacsonyabb fogyasztás mellett még virgoncabb Tourant szeretne, az mostantól választhatja a 2 literes, 170 lóerõs TDI motort is, amely eddig csak a Passat-vásárlók számára volt elérhetõ. Ezzel az egyterû akár 9 másodperc alatt is elérheti a 100 km/h-s tempót, a végsebessége pedig 214 km/h, miközben a gyári adatok szerint szabványos vegyes ciklusban mindössze 6,5 liter gázolajat fogyaszt 100 kilométeren.
Golf V mit Facelift
Fun-Golf
Golf Variant
Neuer Sharan
Polo Spyder
Új SUV-Modell
Fox Fun
Fox Plus
Fox GTI
Passat R36
Polo GTI
Touareg Dreitürer
Touareg Pick-up
Érdekes elképzelés...
VW Marrakesh (2006)
Ja de legalább tudjuk majd miért lesznek a halálesetek kidobja a Hibaküldést azt bummmm
Láttunk már autókba tervezett számítógépeket és azokba integráltakat is. Most azonban essék szó valami egészen másról. A Microsoft és a Volkswagen közös megállapodást kötött, melynek értelmében közös erõvel fejlesztenek ki egy autót, amely valóságos technikai csodaként lép az úttörõk mezejére. A Volkswagen Eos minden utasa számára egy 7 inches érintõképernyõt kínál, amelyeket egyenként hajt meg egy-egy 650 megaherzes processzor. A mini-PC-kben egy 20 gigabájtos merevlemez is lapul majd, amelyeken tetszét szerint tárolhatunk bármit. Az Eos számítógépei nem csak videózásra, zenehallgatásra és videójátékra lesznek alkalmasak, hanem alkalmazhatjuk õket GPS-es navigációs rendszerként is, de a beépített WLAN-nak hála internetezhetünk is. Így menet közben böngészhetünk a neten, intézhetjük a levelezésünket, no és persze kikapcsolódhatunk. A Volkswagen Eost élõben az idei Cebiten mutatják be, forgalomba pedig idén nyáron kerül majd, várhatóan 7.000.000 forintos alapáron.
Én azért eben nem vagyok biztos, de nem egy Golf képét tettem ki :)
Csak jókat hallottam a Corradok-ról, kivéve az 1.8-as G60-asok azok amiket én elkerülnék a helyedben. Ha a totalcaron megnézed a népitéleteket, akkor ezekre mondanak sok rosszat. A legfontosabb, hogy milyen állapotú, mert ha szép és megkimélt, már amenyire lehet, akkor mûszakilag sem lehet annyira rossz, de az ember azt látja szerintem, hogy milyen élõben...
Volkswagen luxusiroda 50 millióért Nagykövetségek kedvence A tavalyi Frankfurti Autószalonon bemutatott Volkswagen Multivan Sport Edition után megérkezett a Business változat is, ami elsõsorban sokat úton lévõ üzletembereknek ajánlott. A Multivan Buisness már elsõ ránézésre különbözik a hagyományos egyterûektõl: a sötétített üvegek, a krómozott hûtõrács, a hangsúlyos sárvédõív, a 18 colos kerekek és az opcionális metálfekete fényezés mind-mind szokatlan extrák ebben a kategóriában. Ez azonban csak a kezdet, ami igazán figyelemre méltó, az a belsõ felszereltség. A belsõ borításhoz például a fabetéteken kívül összesen 8 fajta (4 Alcantara és 4 Nappa) bõrt lehet választani, javarészt ezzel a két anyaggal (mármint bõrrel és fával) van kibélelve szinte az egész belsõ tér. A hátsó négy "Pullman-bõrülés" egyenként elektromosan állítható, fûthetõ, valamint comb- és fejtámasszal ellátott. Az autó bal oldalából gombnyomással elõ lehet hívni egy asztalt, a hátsó két ülés között pedig található egy hûtõbox a pezsgõnek, vagy bármi egyéb, hasonló méretû tárgynak. A kocsiba beépítettek egy két SIM-kártyával mûködõ mobiltelefont, a felárért rendelhetõ Multifunkciós Mobil Iroda csomagban pedig még van fax, nyomtató, szkenner, fénymásológép és Internet is. A tetõkárpitba beépítenek egy 15 colos LCD-képernyõt, amit laptophoz csatlakoztatva monitorként is tudunk használni, de a parkolókamera képe is ezen jelenik meg. A hangrendszerrõl is érdemes néhány szót szólni: minden ülésbe külön-külön beépítettek egy fülhallgató-kimenetet, így a többiek zavarása nélkül hallgathatunk zenét. Persze a hifire sem lehet panasz: a 400 Wattos rendszer valószínûleg kellemes hangélményt nyújt. Ezzel kapcsolatban említendõ meg a DVE hangrendszer, ami a tetõkárpitba és az ülésekbe épített mikrofonok és hangszórók sora. Lényege, hogy segítségével különösebb hangfelemelés nélkül tudnak beszélni a hátsó sorokban ülõk a sofõrrel, akinek hátrafordulnia sem kell, így biztonságosabban vezethet. Kicsit fura viszont, hogy a 6 lemezes CD-váltó egy ilyen kocsiba opcionális. A Multivan Business háromfajta motorral kapható, természetesen a VW paletta felsõ részérõl: egy 3.2 literes, hathengeres, hatsebességes kézi váltós, 235 lóerõs benzines, és két 2.5 literes, öthengeres, ugyancsak hatsebességes manuális váltóval szerelt 130, illetve 174 lovas turbódízel erõforrással. A dízelekhez opcionálisan rendelhetõ Tiptronic automata váltó, a 3.2-eshez széria. Bár ebben a kategóriában nem ez a lényeg, de a 130 lóerõs, 2.5 literes motor 15,4, míg a 3.2-es, 235 LE-s erõmû 10,5 másodperc alatt gyorsítja fel a mintegy 3 tonnás kocsit 0-ról 100 km/órás sebességre. Az autó ára természetesen tükrözi a felszereltséget: a gyári modellek közül a legolcsóbb a 2.5-es, 130 lovas PD TDI motorral szerelt, ezért 30,2 millió forintot kell fizetni. A szériamodellek közül a 3,2-es motorral, Tiptronic váltóval szerelt darabért kérnek legtöbbet, mintegy 34,7 milliót, de persze az extrákkal ezt is fel lehet tornászni 50 millió közelébe
Ez nekem is egy nagy kedvencem, csak nagyon kevés van belõle....:(