magyar fájlokat lelehet tölteni vhonnan? nem a gúgli, nem a mittoménmi, ne hülye válaszokat adjatok pls, hanem linket, elõre is köszi! és a rush for bombhoz is remek lenne1ilyen.
HELO, valaki tudna adni egy JÓ CD kulcsot? mert ami van azt nem lehet beírni! túlhosszú...
Nem értem mi ez a "hála istennek nem õk nyertek"
Egyrészt mi épp azon az oldalon álltunk, következésképp a háború végén vesztesek lettünk ennek minden nyûgével...(pl kevesen tudják, hogy még 1. VH-s elpáholásunk miatt a Trianoni béke egyik paszusa kimondja, hogy nem építhetünk gyorsforgalmi utat a határig 75 évig. Így 1996 ig nem lehettt olyan sztádánk ami elért volna pl hegyeshalomig.... és ez csak egy az ezernyi megszorításból!)
Másrészt nem tudhatod mi történt volna , ha németek nyernek.
Valószínû ugyanaz mint így csak éppen nem komcsi uralom lett volna 40 évig hanem náci ami lényegében ugyanaz mert mindkettõ diktatura és mindkettõ véreskezû. Valószínüleg az is ugyanígy megdölt volna magátol és akkor nem angol lenne a számtech nyelve hanem német...
"Egy olyan játék ami alatt nem általános célú oprendszer van, hanem egy speciálisan játékra kihegyezett oprendszer vagy csak szimpla API, az sokkal többet tenne lehetõvé."
" A proci sokat bír, csak ugye ugyanaz a mûvelet ami oprendszer nélkül 5 ütemciklus volna az oprendszer miatt lesz 500 ütemciklus"
Ez így nem igaz. Az oprendszer nem sokat számít, hacsak nem nagyon gyenge a géped. Persze a taszkváltás erõsen OS függõ, de ez nem gond, ha max. annyi szálon fut a progi, amennyi a magok száma. A mai játékok ezért mind 1 szálúak.
Inkább a memória késleltetése az, ami erõsen visszafogja a mai procikat.
Ezért izgalmas a cell, mert ott a cache-ben van a kód és az adat is, és a RAM-ot kvázi vinyóként használja.
Lehet ilyet írni. A proci sokat bír, csak ugye ugyanaz a mûvelet ami oprendszer nélkül 5 ütemciklus volna az oprendszer miatt lesz 500 ütemciklus - hát így már nem annyira sokat. A multitaszk, védett mód, stb jó sok mindent elbonyolít, játék alatt erre nem volna szükség. Egy olyan játék ami alatt nem általános célú oprendszer van, hanem egy speciálisan játékra kihegyezett oprendszer vagy csak szimpla API, az sokkal többet tenne lehetõvé.
"Nekem meg az kiábrándító egy felülnézetes (azért felülnézetes mert nem tudnak az egységek normálisan mozogni) stratégiában hogy nem tudok kiadni egy olyan parancsot az egységeimnek, hogy ABCD század átkaroló mûvelet, hanem egyesével (vagy csoportokban, célkijelöléssel) kell sz.rakodnom velük."
Nem könnyû ilyen szintû AI-t írni. És még ha sikerül is, nem biztos, hogy a proci elbírja.
"Okés, ne lõjjék a tankok 5 méterrõl egymást. De akkor felejtsük el a felülnézetet is, mert ugye 2.VHban nem volt mûhód, de még helikopter se volt általános (amúgy is lelõtték volna). Szóval a játék radírozzon meg rajzolgasson, mint ahogy akkorban szokás volt. Néha hibázzon az ezért felelõs tiszthelyettes, és ilyenkor kapjon 30 nap kurtavasat.
De akár egy mai kori stratégiában is az volna a realitás, hogy a kezelõfelület mondjuk alapban digitális térkép (persze csak fejlett országoknál), gps adatok alapján rajzolt egységekkel. Az ellenfél egységei az utolsó ismert pozíción feltüntetve, és mellette a timer hogy mikor látták, meg esetleg berajzolva az extrapolált útvonal. Amikor a gps mûholdat leszedték/zavarják, akkor saját egységek is kb így, max gyakoribb frissítésekkel. Rádiócsend idején nem látunk semmit se, csak ülünk órákat és isszuk a kávét, meg hallgatjuk az ellenséges civil rádióadókat, hogy lelõtték-e a B-2-est.
Amit tehetnénk az kb kimerülne annyiban, hogy A és B egység xy taktikai formációban támadja meg a 28-as számú ellenséges egységet. Meg utána megjönne a kárjelentés, vagy a süket rádió, ami ugye azt is jelentheti hogy nem jött be az akció, meg azt is hogy bedöglött a rádió adó.
Most lehet én vagyok túl óvatos, de ha játékfejlesztõ cégem/kiadóm lenne, ezt így nem biztos hogy élbõl bevállalnám, hogy a jelenleg menõ RTSekkel szemben egy ilyen gámát csináljak. Más kérdés, hogy én személy szerint tutira élvezném, hisz tiszta tengeralattjáró szimulátor volna. De Vérpistikének biztos nem tetszene, és õk a vásárlóerõ jelentõs része."
Szerintem nagyon élvezetes is lehetne egy ilyen játék, különösen multiban. Csak sajnos ma mindenki a csúcs 3D grafikát akarja.
Azért van felülnézet, mert nem tudnak az egységek önállóan gondolkozni, így folyamatos irányításra szorulnak.
Nekem meg az kiábrándító egy felülnézetes (azért felülnézetes mert nem tudnak az egységek normálisan mozogni) stratégiában hogy nem tudok kiadni egy olyan parancsot az egységeimnek, hogy ABCD század átkaroló mûvelet, hanem egyesével (vagy csoportokban, célkijelöléssel) kell sz.rakodnom velük.
Ezt az önálló gondolkodásra képes egységek dolgot már sokszor beigérték, bár tény, hogy én eddig soha nem láttam, hogy megvalósult volna. :)
Monnyuk a felülnézet, és az önálló gondolkodás között nem értem az összefüggést, de minnegy. :D
Egyébként nekem nincs azzal semmi bajom, ha valami nem valósághû egészen addig, amíg az nem megy a játékélmény rovására. Nálam ez az 5 méterrõl lõjjük egymást dolog nagyon kiábrándító.
Na és mibõl gondolod hogy nem éltem? :-P
Én csak belekötöttem a játék egy nem valósághû tulajdonságába, vagyis a felülnézetbe. Ugyanúgy ahogy te belekötöttél abba, hogy a tankok sose lövik egymást ilyen közelrõl. Te abban látod a fejlesztést, hogy a tankok messzirõl lövöldözzenek, én meg abban látom a fejlesztést, hogy ne robotokat, hanem önálló gondolkodásra is képes egységeknek adjunk parancsokat. Nem hinném, hogy a tiéd több valósághûséget hozna mint az enyém. És mindkettõ képes lenne arra, hogy eladhatatlanná tegye a játékot.
Hjajj, nem érted mirõl beszélek. Nem azt mondtam, hogy tank szimulátort, vagy mitomén WW2 szimulátort kéne csinálni, hanem a játék élményrõl volt szó.
A Panzers igazából azon kívül, hogy magyarok csinálták, nem nyújt semmi extrát, van ilyen egy tucat, és arról beszéltem, hogy ezzel nem fognak befutni.
"Okés, ne lõjjék a tankok 5 méterrõl egymást. De akkor felejtsük el a felülnézetet is, mert ugye 2.VHban nem volt mûhód, de még helikopter se volt általános (amúgy is lelõtték volna)."
Ezzel az erõvel ne is jácc 2. VH-s játékkal, mer akkor még nem is éltél. :D Na, ez ugyanolyan komoly érv volt, mint amiket te soroltál fel. :)
Okés, ne lõjjék a tankok 5 méterrõl egymást. De akkor felejtsük el a felülnézetet is, mert ugye 2.VHban nem volt mûhód, de még helikopter se volt általános (amúgy is lelõtték volna). Szóval a játék radírozzon meg rajzolgasson, mint ahogy akkorban szokás volt. Néha hibázzon az ezért felelõs tiszthelyettes, és ilyenkor kapjon 30 nap kurtavasat.
De akár egy mai kori stratégiában is az volna a realitás, hogy a kezelõfelület mondjuk alapban digitális térkép (persze csak fejlett országoknál), gps adatok alapján rajzolt egységekkel. Az ellenfél egységei az utolsó ismert pozíción feltüntetve, és mellette a timer hogy mikor látták, meg esetleg berajzolva az extrapolált útvonal. Amikor a gps mûholdat leszedték/zavarják, akkor saját egységek is kb így, max gyakoribb frissítésekkel. Rádiócsend idején nem látunk semmit se, csak ülünk órákat és isszuk a kávét, meg hallgatjuk az ellenséges civil rádióadókat, hogy lelõtték-e a B-2-est.
Amit tehetnénk az kb kimerülne annyiban, hogy A és B egység xy taktikai formációban támadja meg a 28-as számú ellenséges egységet. Meg utána megjönne a kárjelentés, vagy a süket rádió, ami ugye azt is jelentheti hogy nem jött be az akció, meg azt is hogy bedöglött a rádió adó.
Most lehet én vagyok túl óvatos, de ha játékfejlesztõ cégem/kiadóm lenne, ezt így nem biztos hogy élbõl bevállalnám, hogy a jelenleg menõ RTSekkel szemben egy ilyen gámát csináljak. Más kérdés, hogy én személy szerint tutira élvezném, hisz tiszta tengeralattjáró szimulátor volna. De Vérpistikének biztos nem tetszene, és õk a vásárlóerõ jelentõs része.
Jó, gyilkold le a nácikat, aztán a következõ évben meg majd azt hallgathatod, nem a zsidók sírását, grat.
A COMBAT MISSION esetén is megoldották, csak hát a nagyon rondára sikerült. Ilyen grafikával a CM csúcs játék lehetne. Az utóbbi idõk RTS felhozatala szerintem nagyon gyenge az Age 3,SS 2,Panzers max közepesre sikerült.
Mindig szoktak ígérni "teljesen lerombolható interaktív környezetet" és sose valósul meg
Szép a mozdony a képen
Igen, még 2d-s volt de szép grafikával
Nekem bejött a hangulata, jól megvalósították a kõ-papír-olló elvet; mindennek megvolt az ellenszere Sudden Strike 2
A Csehek most az élvonalba tartoznak legyen szó akár játék fejlesztésrõl, vagy számítógépes grafikáról, pedig nem hinném, hogy ott sokkal jobb a helyzet, mint nálnuk. Tehát M.o. is megtudná csinálni, csak kéne hozzá egy kis kreativitás, és bátorság.......no meg nem utolsó sorban pénz. :)
Persze van ebben valami, hogy nehéz lenne megoldani, de semmi sem lehetetlen. Ezért mondtam, hogy kéne valamit újitaniuk, mert valjuk be, ez így ebben a formában csak egy tucat WW2-s stratégia, hiába magyar. Persze örülök neki, hogy van egy ilyen jó játék fejlesztõ csapatunk, akik képesek letenni valamit az asztalra, de a világ sikerhez ez kevés. Nézzétek csak a Cseheket meg a Maffiát, mertek valami újat csinálni, és egy pillanat alatt berobbantak a köztudatba, nem méltatlanul.
Ezt komolyan nem vágom. Az addik ok. hogy nem 5 méterrõl lövik egymást a tankok a valósában. De mutassatok nekem 1db olyan stratégiai játékot, amiben messzebbrõl lövik egymást.
Egyszerûen lehetetlen megoldani, mert nem lennél képes átlátni a csatateret.
igazad van abban, hogy a tankok soha nem lovik egymast ilyen kozelrol a valosagban. De ez es az osszes tobbi hasonlo jatek nem a valosag. Meg a legdurvabb szimulator jatekok sem adjak vissza a valosagot 100%osan. Valoban meg lehetne oldani, hogy a tankok 1-2 kilometerrol lojek egymast, de ebben az esetben a grafikat el lehetne felejteni, hisz ahoz, hogy egy 1024x768as kepernyore felferjen 1 kilometernyi terulet ahoz a tankoknak kb 2 pixelesnek kellene lennie.
Elég primitív vagy. Na nem vagyok náci, de ez a szöveg. :) Mintha valamelyik neoprimitív-komcsi punk manusz/együttes szájából jönne. :) Ja és meg nem kövesedett dinócsontok? LOL. Ha igaz is lenne, messze voltak még akkor a klónozástól, hisz még a DNS-t is csak a 2. vh. után fedezték fel... És ha ismerték volna, mi lett volna, t-rexeket uszítottak volna az ellenségre? LOL...
Rakéta ügyben viszont jól mondod.
De elkanyarodtunk a témától. :)
Engem ami legelõször felidegesített, az a cikkhez mellékelt képek, áll az a szerencsétlan maus 3 shermanel körbe véve, uramtyám, hol volt ilyen a 2. világháborúban??????? Hogy 4 tank 5 méterrõl lõjje egymást???? Még ennek a nagy dögnek se lenne esély ilyen közelrõl, akármilyen vastag a páncélja.
Egyébként kiváncsi leszek mikor fognak 1. világháborús játékot csinálni....
Ez igaz, és egyedül a technológiai elõnyüknek köszönhették, hogy egyáltalán elérték azt, amit elértek.
Ez igaz. De hát azért közben is voltak velük gondok.
De lényeg, hogy vesztetek! És így helyes.
pont h RfB-ben és a Panzers sorozatban a grafika a szép mer realitás az nincs(mi az h Panthernek gyengébb a lövege mint Tigrisnek...) ja német tankok cask a Panther után voltak jok...
Nos én a Náci bukó fa__ _______ __________k jó, hogy veszzettek.
De második világháborus német rakéta teknológia nélkül még mindig nem tudtunk volna a Holdra repülni.
Amugy a német tankok jókvoltak csak a motor kicsi volt.(hála égnek)
És a németek találtak megnem kövesedet dínó csontokat. És nagy valószinüséggel akartak klonozni. (hadi célokra)
Csak annyit mondok:
Ne ocsmárold a másodikvilágháborus tehnológie mert anélkül még a holdra sem mentünkvolna. De viszont a nácikat LEKELL GYILKOLNI!!!!
Ki tuggya, azért lehet beszartak volna amcsik ha egy ilyen jött volna velük szembe. :D
"ha igazi tankcsatát akarsz arra ott van a close combat"
Akkor mi értelme az egésznek????
Mehetnél játékterembe lövöldözni 2 pötyivel egymásra, ha neked nem számít a realitás, ez meg egy stratégiai játék, amiben ez halmozottan száémít.
ha igazi tankcsatát akarsz arra ott van a close combat!
amugy Maus lóf@szt se ért(volna) mivel egy hid se birta el a sulyát meg se birt mozdulni joformán ja és jön egy IL2 Sturmovik aztá szevasz 100akárhány tonnás konzervdoboz...
Azért valjuk be, nem váltotta meg a világot a panzers. :)
És hirnevet is legföljebb olyan szinten szereztek, hogy, stromragion....ja valami rémlik, ha jó tudom valami bukarestben van a székhelyük...nem? :)
A magyarok mindig is szerették a saját sikereiket sokkal nagyobbnak feltüntetni, mint amilyen.
Valószínûleg ez a játék sem fogja megrengetni a gamer társadalmat.
Újjitásnál meg olyanokra gondolok, hogy pölö hagyhatnák a fenébe a hp csíkot, a legnagyobb baromság amit valaha kitaláltak. Vagy amit már mondtam, hogy ne 5 méterrõl lõjék egymást a tankok. Ezek nem olyan húdenagy újítások (szakmai szempontból), amiket nehéz lenne kivitlezni, és sok kockázatot sem rejtenek, viszont a játék élményt fényévekkel feldobná.
"akkor legalább ne valami tucat vackot csinálnának, ezzel nem fognak befutni, vagy maradandót alkotni"
Tévedés, pont ezzel futottak be... A Panzersek elég komoly nemzetközi sikert arattak, a Phase Two jelenleg éppen vezeti az olasz eladási listákat az Age of Empires 3 és a Need for Speed Most Wanted elõtt.
"Semmi ötlet nincs benne"
Ez mondjuk elég relatív, amit az eddigi kevés infó alapján lehet tudni (párhuzamos versenyfutás két oldal között Berlinért, prototípusok bevetése, ha el nem basszák ötletesnek ígérkezõ skill rendszer a gyalogosoknál), az alapján azért több van benne, mint sok más, hasonló témát feldolgozó játékban.
Ha lenne rá pénzük biztos mernének valami merészet csinálni, de mint tudjuk, a kiadók nem szeretik a bizonytalant. A magyaroknak meg le kell tenni néhány kasszasikert ahhoz h olyan projektbe fogjanak ami nem a megszokott "merész és új". És ugye a Stormreign a stratégiák terén már bizonyított.
Mellesleg nyíregyházán készül egy fantasy játék de eccerüen nem haladnak vele mert nincs pénz, nem találnak kiadót, mert túl költséges a siker pedig nem garantált. :(
Errõl a tankról én is olvastam, jó nagy dög volt, kár, hogy nem tudták sorozatban gyártani.
DE, mikor fog már végre leszokni a stormregion (meg az összes többi fejlesztõ) arról, hogy a tankok 3 méterrõl lövöldözik egymást. Az egy dolog, hogy WW2-s stratégiát csinálnak (bár ezt sem értem minek, mert annyi van belõlük, hogy nem igaz), de akkor legalább ne valami tucat vackot csinálnának, ezzel nem fognak befutni, vagy maradandót alkotni. Semmi ötlet nincs benne, ugyanúgy ahogy az ezelõtti játékaikban sem volt. Fiuk könyörgöm valami merészett, valami korszakalkotót.
Az a Maus elég brutálisnak néz ki...:-) Bár csak prototípusok léteztek belõle, érdekes volna tudni, mihez kezdett volna érdemben az IS-2-esek ellen.