na közben emgitn összekevertem a quicksavet az autosavvel. Már megijjedtem, hogy autosave nincs a gameban.
Kandurex: Én csak a Tutorial-t próbáltam még ki, kellett is mivel sok a változás, fõleg a karakterünk skilljeit illetõen. Akkor a várban is vannak újítások, meg szinte az egész egy újítás a csatától kezdve csomó mindenig :D Egyébként e alapján a fél óra után egész hangulatosnak tûnik. A grafika szép, buggal nem találkoztam(!!!), igaz néhány töltésnél megakad a kép, de nem fagy ki a játék! Sztem eddig jó. Amit sajnálok, hogy Single map csak 2 van ami hát eléggé szegényes :| Zeneileg jó, de szvsz a 2 job volt iylen téren, meg a anrrátor faszi hangja sem illik annyira a játékhoz, ez rontja az élményt kissé számomra. De majd játék közben jön ki, hogy milyen is lesz ez igazából...
A hangulat teljesen rendben van, a pályák szerintem nagyon jól vannak összerakva. Megmaradt az a darkos fantasy fílingje, és az egységek dizájnja is egész jó. Szóval ezen a téren erõs a játék. Grafikát tekintve csak kicsit ver a heroes 5-re, azért azon picit látszik, hogy 2008-ban kellett volna megjelennie, de engem ez a része annyira nem izgat. Közelrõl sem rosszak a modellek, a látványvilág, dizájn ráadásul kárpótol. A látvány összességében tehát szép. Mondjuk annyi zavaró, hogy bár nagyon jók a várak belülrõl, nem lehet bennük szétnézni is felfedezni azokat az épületeket amiket megépítettél, mert kb. jelentéktelenül picik, és a kamera magától "utazik" bent. Tehát nem érezni a váron, hogy tényleg fejlõdik :| Maga a játék tele van újításokkal, kezdve attól, hogy attribútum pontokkal növelhetjük a hõs képességeit, és a skillrendszer, ami szerintem kurvajó. Bejön egy körülbelül 100 négyzetbõl álló tábla, mindegyik típusú négyzet más bónuszt ad, vannak pl. resistance, leadership, meg attributum bónuszok, és elindulunk a tábla alját, ahonnan négy irányba mehetünk, és mindig a szomszédosokat érhetjük el. Akkor vannak ilyen kontroll pontok, amiket ha elfoglalsz, akkor a saját földtípusod lesz alatta, ezek általában erõforrások mellett vannak, és ha elfoglaltad, egy erõs lény terem ott ami védi, tehát amolyan erõdökként is szolgálnak. Na és ami nagyon jó, hogy rengeteg féle cucc van, amulettek, páncéldarabok, fegyverek különbözõ bónuszokkal, és ami a legjobb, hogy látszanak a leaderen hogyha ráaggatod õket. A zenék tetszenek, nekem az elõzõ rész zenéi elég jellegtelenek voltak, ez viszont egész jó. De a narrátor hangja tényleg gagyi. Orrból beszél, teljesen amatõr, és nem is illik a játék hangulatába...
Az nincs, land guardian van helyette. Also, the gamer will be able to make use of what used to be Rodplanters (they are called Land Guardian now) not only as a tool to expand the territory of the race’s influence on the map but also as individual units with their own peculiarities and upgrade system. Land Guardians are a kind of forts that can be used in tactical and strategic planning.
Remelem kozeleben van a mostani etalonnak a King's Bountynak es kiegeszitojenek, mert valljuk be a Heroes sorozat kipukkadt az utolso reszekkel, nem hozta a regen elvart minoseget.
Hot-Seat elvileg van sõt talán LAN is. De csak Patchekkel rakják be a végsõ multit és a sok-sok egy és több játékos pályát. A béta orosz verzióba még nem volt benne. A kiadási és költségvetési problémák és cserék okozták ezt szerintem. Szerencsére a Kalypso megoldotta és elvállalta nemrég a kiadást. Õsszel eljön a Undead népes kiegészítõ abban már tuti végleges multi lesz.
Ja értem,...õõõ...varázsló választottam, de mégis az Empire -el kezdve Lambertet kapom harcos kasztként? Vagy azt gyorsan le kell cserélni? Venni a várba mágust?
Nédd má egy Kandurex :)
Úgy látom eléggé hasonló játékokkal játszunk mi, hogy mindig összefutunk. Na megnéztem énis a "próbaverziót" és vegyesek az érzelmeim. Azért írom ezt, mert amikor felraktam az oroszok által felújított king's bounty alapjátékot pár éve elõször úgy pofánvágott a hangulata, hogy hajnal 2kor fejeztem be(ugyanez volt a heroes of might and magic3 al is). Ilyet itt nem érzek egyelõre bár megmondom õszintén valami 2 órát játszottam még vele majd elválik mi lesz ebbõl. Igazából semmilyen negatívumot nem tudok mondani, egyszerûen nem érzem azt a késztetést(tudjátok mirõl beszélek remélem), hogy mikor indíthatom már el újra egy kicsit. Na sebaj majd jobban belemerülök lehet jobban fog tetszeni. Ez erõsen szubjektív vélemény ám, és lehet egy kicsit hablatyszerûre sikeredett .
Nem vazeg. A sztoriban Lambertet fogod irányítani az embereknél, pont.
Amúgymeg vehetsz mellé egy mágust, nevesíted és képezheted is, majd minden szinten újra megveheted (a hõsöknél) és képezheted tovább ugyanazt a nevesített mágust, csak level 1-rõl (vagy valami röhejes szintrõl), viszont a képességei megmaradnak (skill). Így gyorsan képességekben a fõkarid fölé nõhet és az egy mágusnál igen szép dolgokat eredményez.
Ami gáz, hogy szintek végén általában van pénzért hõsképzõ lehetõség valahol szinte mindig, így az aktuális szintlimitig lehet úgyis tolni a hõst minden szinten, csak pénz kell, de sok. Ez így xar egy kicsit, mert akkor minek parádézol végig a csatatéren, mikor az egységeidet nem viszed tovább (így értelmetlen õket szénné tápolni), hanem õ állítja össze szint elején, hogy szerinte mid lehet ott éppen a sztori szerint. Aztán ez a ruszki verza, lehet javítottak ezen.
:( grrr....fene, pedig én mágus mániás vagyok...no, mindegy, szóval akkor harcos
Nem rossz játék kicsit jobb mint az elõzõ része. A grafikája elmegy, egy ilyen jellegû stratégiához megfelel, a csata közben tetszenek a méretarányok a mozgások, de még szerintem lesz 1-2 képesség változtató patch. Egy apró bugot azt hiszem kiszúrtam, van olyan varázslat az embereknél amivel az ellenfél lényének a páncélzatát lehet lenullázni 3 körre és erre van 75% esély ütésenként. Nálam úgy 7-8 ütésbõl ha 2szer volt hatása, ami nem 75%.
Egyébként kicsit nehéznek tûnik, normál modban játszok és már viszonylag az elején megtámadott egy olyan elf csapat ami 3 elit íjászból és egy gyógyítóból áll. Mire oda érek a harcosaimmal hozzájuk, már leölték az én íjászomat és papmágusomat, nekik meg még nem volt semmi veszteségük, szóval nem érdemes elkapkodni a támadásokat hanem fel kell tápolni az embereket mindenképpen. Nem mûködnek azok a taktikák mint az elõzõ részekben.
Ami még tetszik a játékban, hogy itt nagyobb a vihetõ emberek végsõ limitje, a nagy lények pedig csak egy helynyit foglalnak és nem kettõt mint az elõzõ részben. A karakter fejlõdés a hõsnél jópofa ahogy a tárgyak is. A többi pedig nagyjából ugyan az mint volt, bár még csak 2 órát játszottam vele.
3 titán, earthquake = win :P
amit az elején választasz, az hogy milyen + képességet kapjon lambert.
Sziasztok, nekem nem tudom miért, de mikor elindítom a játékot semmi gond. Elindítom a tutorialt akkor ahogy kiXelem a szövegét a tanítóablakon lefagy a játék... Ez mitõl lehet? és az egér mozog.. ez a vicc.. Reinstaláljam a Windowst? Mert a régi Ruszki verzió meg elindult szó nélkül szóval nem lehet a gépem hibája..
Nalam ez a jatek nem fogja megvaltani a vilagot az mar tisztan latszik. Egy eros kozepesre ertekelem, marad a KB mint etalon.
Hát elsö pályán van 2 olyan csapat is akit azért nem egyszerû legyûrni(33-as szintü 2100as hp-ju troll az egyik unit), de megoldható 4-es szintü karimmal azért elvertem. a guardianom meg annyira durva már ami a resource-t öri,hogy szinte verhetetlen 31-es lett ö is annyiszor támadták ..:)
A guardianok idõvel szintet lépnek és egyre jobban átkonvertálják a környezõ területet. Nekik nem kell harcolni, csak idõ kérdése és maxon lesznek szintben.
Fogalmam sincs, de jól néz ki ahogy terjed és szép lassan mindenhol a te területed lesz. Az is lehet, hogy bónusz termelést ad az ottani mananyerõ helyeknek, termelõ épületeknek, kitudja...
Amúgy elég magas szintû guardiannal szinte bármilyen NPC csapatot meg lehet állítani, mert csak idézgetni kell a lényeket, míg teli nem lesz a pálya! :D Kivétel természetesen a nagyon erõs nem igazán sebezhetõ egységek (sárki), azok ellen szart sem érnek az idézett lények.
Annak ad nyersanyagot a bánya, akinek a területén van. Ez a lényege a terület terjedésének, mert máshogy nem lehet õket elfoglalni.
Map editor van amúgy? (Húú, úgy látom, én vagyok az egyetlen, akinek még nincs meg a game...)
Az lehet, de ha elfoglasz egy pontot, akkor folymatosan terjed onnan kifelé a saját területed befolyása. Nem rögtön változik át, hanem szép lassan, látványosan.
Az oroszt én is végigvittem, hónapokkal ezelõtt. Azért is érdekel, hogy mennyiben lett más ez a mostani release. Map editorral mi a helyzet? Meg tényleg, az oroszba volt egy mókás bug. Ha benyomtad a támadást, akkor az animáció alatt még lehetett használni a lény képességét. Pl. lehetett egyszerre támadni és védekezni, vagy támadni és kihagyni a támadást, hogy a következõ körben 2szer támadhass, magyarul elsõ kör kivételével mindig lehetett 2szer támadni. Ezt javították?
Meg elkezdtem hozzá magyarítást készíteni. Ha valaki be akar segíteni, jöhet nyugodtan, még nagyon az elején járok. Remélem a szöveges fájlok ugyanolyanok, mint az oroszba. Megnézné valaki?
Nagyon sok mindent javítottak. A játék fel lett patchelve/javítva a június 25.-ei angol kiadásra 1.06-ra. 6 Patch kellett a szinte tökéletes játékélményhez!!!! :) De sikerült. :) Mindjárt végzek az emberek 1. pályájával. Tutorialt érdemes végignyomni, nem is lett hosszú.
Az az idegesítõ, hogy az elsõ pályán szinte mellettem tûnt oda egy elf sereg 3-4 2. szintû íjásszal. :D Nincs is váruk azon a pályán szerintem. :) De eddig mindig megdöglöttek szerencsére a hõsei. Az a trollos hely nem volt könnyû, de sikerült másodjára.
Tényleg a katonák szintlépését hogyan oldották meg? Még a 2-ben ha meg volt építve a fejlesztéshez szükséges épület, akkor a megnyert csata végén alakultak át az egységek.
Basszus, nekem minden fajjal harcos kasztot tol be...pfff...
Köszönöm a rengeteg választ xP Újratettem a játékot, és érdekes, mert a campány módban nem fagy le, csak a tutorialban... Ti megcsináltátok a tutorialt? Kíváncsi vagyok, van akinek fagyott még
Lambert és a két másik kampányhõs harcos. Ezen a tényen nem változtat, hogy mágus úrral játszol e vagy sem. Ergo mindenképpen harcos hõsöd lesz. Vihetsz másik hõst is, adhatsz neki nevet és meg is vásárolhatod a késõbbi pályákon, de attól még a kampányhõs harcos lesz és az is marad. Mindenkinek. Illetve asszem láttam olyan modot orosz fórumon, ami minden csk-t mágussá tesz vagy vmi ilyesmi. (Szal mágusos támadást ad neki, meg ugyanazt a skill táblát). Amúgy egész sok mod készül a játékhoz, meg pl ki lehet bontani a textúrákat, modelleket, animációkat.
De a képességei megmaradnak. Csak a szint ugrik vissza 1-esre. Szal azért elég ütõs tud lenni. Én tolvajt vittem így annó az orosz verzióval, és igen ütõs volt.
Leader toborzásnál van egy olyan, hogy veterán, s annál újraveheted a korábbi hõseidet.
Nagyon jó ez a játék! Kíváncsi vagyok xfire mikor fogja már jelezni...
Novemberben körül jön az elsõ kiegészítõ Feltámadás alcímmel. Azt hiszem eleget beszéltem. Jönnek a holtak!!!! Jövõre pedig elvileg a törpék tavasszal. A törtpéknél egyensúlyozási problémáik voltak eddig azért nehéz õket behozni egyelõre. Már ebben a részben is vannak azért halott egységek és törpék is néhányan.
Képek a halottas várról, hõsrõl területrõl, egységeikrõl rajzok.
Na, már ebben a fórumban leírtam az orosz verzioról a tapasztalataim, melyek nagyon rosszak voltak (ha valakit érdekel megkeresheti). Ma kíváncsi voltam és ujra elkezdtem ezzel az eu-s verzióval. Az elején vagyok, de még nem láttam változást mert a 4. napon jött egy Elven Strider négy harcossal és amikor közülük csak egy Elven Hunter íjász maradt kb 500Hp-vel és 100 körüli sebzéssel ki is végezhetett volna sok harcosomat, még gyõzhetett is volna, de nem csinált semmit és így lekeszabolhattam. Visszatöltöttem, de ugyanaz történt. Ilyen rövid játék után már egy rosz tapasztalat. Ha ugyan azok a hibák lesznek benne abbahagyom, nem kihívás, ja és Hard-on nyomom mint eddig.
na ez fasza, a 2-ben is nagyon szerettem az élõholtakat. Legstílusosabb egység a játékban a death knight hõs volt :D ahogy meglendítette azt a qrvanagy, zöld energianyalábbal bevont kardot
Annyi hogy valaki sírt miatta, hogy nincs mert sok szar helyzetbõl már kihúzta. Akkor nem látom értelmét miért nem jó neki ez a battlesave ami ugyanannak felel meg kb.
Akkor mentünk benne amikor akarunk térkép nézetben. A battlesave meg jó dolog sokszor kihúzott a bajból.
Az elsõ pályán az emberekkel csak az eleje volt nehéz, de osztani kell rendesen a varázslatokat az ellen csapatokra harc elõtt és akkor már egál az elején is. Nem tudom ti hogy csináljátok, de a legegyszerûbb legyõzni a guardinokat legalább 2. szintû idézett lénnyel. Utána nincs veszteség meg sérülés a csapatomban.
Most már azért egyre jobban tetszik a játék, de várom már azt a pályát ahol teljesen ki lehet fejleszteni a lényeket. :)
Aki játszott a második résszel, annak mi a véleménye errõl az új epizódról? Igaz csak pár percet szántam rá, szóval abszolút elsõ benyomás a dolog, de nekem ez sokkal igénytelenebbnek tûnik.
hát eddig tényleg elég szarnak tûnik a balansz. még csak a második map végefelé járok, 8as fõhössel, de... mióta megkaptam inoelt, gyakorlatilag nincs csapat aminek esélye lett volna 5-ös leadership meg az elején gyorsba feltápolt egységek mellett. valamint lehet, hogy valami bugba botlottam, de mintha a fõhõsömön permanensen rajtamaradt volna a +15 strength bónusz, aminek nekimentem, pedig néhány kör alatt lejárna elvileg. Már legalább 15 kör óta megvan az a +15 strength nála, és ha visszatöltöttem sem javult meg a dolog... így meg már most 220 környékén sebez.
Elözö pályáról a 10 körös +50 strenght bonuszt áthoztam én is ,de nekem elmult..BTW Battle mage leidéz pár (3-4 elementált) onnantól meg cask ütni kell a népet..Imperial knightok elég erösek majdnem jobbak mint a 10-es szintü hõsöm, de act II közepén vagyok szal ha te 8-as szintüvel végignyomtad akkor eléggé siettél :) Ezzel a bandával az elsö néhány kört szoktam lenyomni majd gyors csatával lejátszatom...
Én sokkal rosszabbra számítottam az orosz verzió tapasztalatai után amit hallottam. Megmondom õszintén nagyon kellemes csalódás eddig a játék, ugyan a szokásos balansz gondok megvannak (csoda lett volna, ha nincs), de más problémát én nem nagyon találok rajta. Grafikája nagyon szép (mondjuk én imádom a dark-fantasyt és sztem sokkal jobban vitték át 3D-be, mint a Heroesnál), az animációk csodásak, a hõs fejlõdési rendszere ötletes, mondjuk hiányolom a single mapokat, meg hot seat mapból is kevés van, a campaign módot most tolom, arról még nem nyilatkozok. Jah és lehetett volna új lényeket is berakni a népekhez, mert azok gyakorlatilag ugyanazok mint a 2ben, de gondolom féltek a balansz miatt, ezért nem bolygatták. Nagyon féltem tõle, hogy lebutítják a játékot (ahogy az elmúlt évek összes sorozatánál megfigyelhetõ), de szerencsére nem úgy tûnik. Viszont a map editort nagyon várom, meg a kiegészítõt is. Engem kajakra megvett eddig a game, a Heroes 5nél sokkal hangulatosabbnak tûnik(mondjuk az is igaz, hogy a Heroesnál óriásit csalódtam, gyakorlatilag egy lebutított H3at adtak ki 3D-ben)), szóval irány a csatamezõ testvéreim!
A bug, amit korábban írtam még mindig megvan. Szóval amíg a támadás animációja megy, be lehet nyomni a lény képességét. Így pl. egyszerre lehet támadni meg védekezni. Upsz... Remélem ezt majd javítják, mert az elfek utolsó íjásza így gyakorlatilag négyszer lõ (elsõ kört leszámítva) ha kihasználja vki a bugot, s így iszonyat kemény. Sõt, már a védekezés is túl nagy elõny támadással együtt.
Amúgy sztem grafikailag, hangulatilag, zeneileg, animációilag mindent visz, jó kis game lett. A witch hunter iszonyat jó lett.
Én elindítottam a játékot, meg akartam nézni egy harcot. Itt volt egy haverom, akivel nagy fanjai voltunk a 2-nek és kíváncsiak voltunk milyen lett a harc. Lõttem a hõsömmel, ami úgy nézett ki, hogy a nyílpuskát oldalra tartotta, köze nem volt az ellenfél irányához. A lövés során semmiféle lövedék nem hagyta el a nyílpuskát. A lövés animációja során simán elnyomhattam más képességét a hõsnek és az is "végrehajtódott". Az ellenséges egység lefeküdt (elõször azt hittem meghalt, de kiderült, hogy csak rossz helyen vágták meg az animációt, valójában csak elhasalt aztán felállt) a lövéstõl és ezt eljátszotta akkor is, amikor misseltem. Miközben támadt az egyik egységem az összes többi eltûnt (ez gondolod feature, talán ki is kapcsolható menübõl, szóval ezt nem rovom fel).
Egy szó, mint 100 mi, akik nagyon szerettük a második részt ennyit láttunk, 2-t támadtunk és léptünk is ki elkönyvelve, hogy ez siralmasan igénytelen lett.
De ha ennyi jót írtok róla, akkor valamikor megpróbálkozok vele még egyszer. :)
Kapcsold ki az animáciot meg a kamera követést és nem fogsz ilyesmit látni.
Ne mond már! A támadás animációja közben tényleg lehet képességet használni, ez igaz, de az összes többivel nem értek egyet. Az ellenfél irányába lõ, nekem nem tûnt fel a lövedék hiánya (sõt, úgy emlékszem van lövedék), a modellek nagyon szépek, az animáció is jó. Szó sincs igénytelenségrõl. (Engem konkrétan csak az zavar, mikor a kamera mutatja az animációt, csak egy kõ eltakarja a kilátást, de tényleg más gond nincs vele). A balance meg tényleg gond, de pl. a varázslatoknál javult a kettõhöz képest, ahol ha összegyûlt a kellõ manna, akkor szétvarázsolhattál bármit. Az AI meg reméljük a kieggel azért fog fejlõdni.
üdv. elkezdtem hardon az emberekkel a gémet, kb 10. körben betámad egy hozzám képest brutál elf sereg , esélytelen legyõzni. Ezt most mégis hogy kellene megoldani ?
Valaki csinált pályát a játékhoz, itt a link: http://disciples3.ru/forum/showthread.php?p=237341#post237341 Meg tudná nézni valaki, hogy neki mûködik e, mert nekem nem tölt be. Lehet a verzió miatt, vagy valami, nem tudom, kíváncsi vagyok, nektek megy e.
Leírom már én is a véleményem hirtelen felindulásból.Az érzéseim rendkívül változóak.Mikor elkezdtem 1 óra után kikapcs nem igazán fogott meg.Aztán újabb 2 óra játék és szitkozódás után kezdett tetszeni el is ment a délutánom.Aztán jött a feketeleves az elsõ fejezet végén amikor a nállam jóval erõsebb csapat elvert.Játék kikapcs,cigi.Aztán vissza mert eszembe jutott hogy lehet venni valahol varázslatokat amikbõl pont hiányom volt mert a trollok ellen muszály volt ellõni õket.Varázslat megvesz,gyõzelem,öröm...amíg el nem kezdõdött a 2 pálya.Megint 0 szintû egységekkel kell szenvedni?Ne már, legalább a lovag kisérõnk maradhatott volna, hiszen õ a követõnk, nem egy mezei paraszt.Végül látom hogy az összes tekercs nállam maradt az elõzõ pályáról.Hát akkor anyit veszek amennyi a játék végéig elég, másra úgy se kell költeniaz elsõ pályán.Hát eddig ennyi, nem tudom merre billen majd a mérleg nyelve.
Én az elsõ pálya végéig jutottam, aztán abbahagytam. Nem állítom, hogy rossz, el tudom képzelni, hogy van, akinek nagyon tetszik. Rengeteg apró hibát találtam, amik nem teszik tönkre a játékélményt, de bosszantóak, de nem szeretném ezeket a szemére hányni, pláne hogy egy fillért se fizettem érte, nem lenne jogom Szerintem a legnagyobb hiba az, hogy nem õrizte meg azt az egyediségét, ami megkülönböztette a HoMM-tól, a Kings Bountytól, sokkal hasonlóbbá vált azokhoz.
Tessék, Hitler is megmondja a frankót. :)
Szerintem meg pont nem hiányzik belõle a multi, Hitler hülyeségeket beszél
Ez a videó valami hatalmas! :) "Láttam a videón hogy a fejlesztõk World of Warcraft fanok..." lol azt a videót én is láttam. A release dates cucc is marha jó. Ugyanakkor szerintem nem lett rossz a játék. Meg most õszintén! Mi az eget másoltak szerintetek a heroesról? Hogy 3d-s, meg hogy harc közben lehet mozogni? Bocsi, de ezt már jóval a heroes elõtt kitalálták... Nem vágom ebbe mi a heroesos. Másrészt meg maradtak a discipleses sajátosságok, szóval minden ok. Csak kellett volna még vagy 2 év, hogy befejezzék és ne egy félkész játékot adjanak ki.
Hol is írtam azt, hogy bármit is másolt a heroes-ról? Azt írtam, hogy nem õrizte meg az egyediségét és igen, többek között például a harcrendszer tekintetében. Nem azt írtam, hogy a heroes-ról másolta, nem azt írtam, hogy a heroes találta fel a 3d-t (??) csak annyit, hogy a disciples sokat feladott az egyediségébõl. Kettõnk között az a különbség, hogy én tiszteletben tartom a Te véleményed Te pedig úgy néz ki nem fogadod el az enyémet... ;)
Bocsesz, de félreértesz, én ezt a videóról írtam, nem a Te véleményedrõl. Meg elég sokan mondják, hogy másol a heroesról. Azért írtam, mert én nem értem, mit is másol. Senki nem írja hogy miért, csak hogy heroes klón. A disciples egyedisége a lord type, a dark fantasy style, a globál varázslatok, az egységek fejlõdése, a nyersanyagok, a történet, a szépen megrajuolt, modellezett karakterek, a kis létszámú csapatok, stb. Ez meg sztem maradt.