Én mielõtt ilyen kérdéseket föltennék átovasnám a fórumot, ami 160 hozzászólásnál nem lehet probléma. Viszont ha már kicsit gondolkodnék akkor talán a patch szóra rákeresnék, még egyszerûbb. És igen, tudom hogy fölöslegesen írom le mert semmi nem változik, csak épp most lett kicsit elegem. A másik meg, nem biztos hogy jó ötlet a közvetlen belinkelés, pont ezért adtam úgy meg a linket ne mutasson már vissza egy fórumra.
Ez inkább furcsa... ugye elõzõleg volt téma, hogy egyfajta védelemként használják a patcheket: akkor védtük a céget, hogy ez korrekt megoldás hiszen lényegében az 1.0 verzióval kipróbálhatod, mert az is full játszható... most, hogy kétnaponta jön ki patch, kicsit olyan feelingje van, mintha 80%-osan adták volna ki, azt ontják magukból a patcheket. Nehogy már két nap alatt képesek legyenek módositani, kitesztelni, kiegyensúlyzni a változtatásokat. Annyire azért nem egyszerû a program :) Mindegy, várok egy kicsit, hátha enyhül ez a patch áradat :)
Szerinted nem lehetett jól játszani az 1.0-t? Van akinek fagyott, van ahol a memóriát telítette be szép lassan, de ez nem egy dungeon lords. Ha vennéd a fáradságot és elolvasnád mit javítanak. Inkább tweakelés mint bugok írtása. link #168
Pffffffff. :P Akkor egy kis olvasnivalo belole. Van benne boven bug.
+ Fixed Planetary improvements: Virtual Reality Center and Stock Exchange to be better.
+ Fixed Metaverse difficulty rating (doh!)
+ Fixed human-specific text in Events.xml
+ Fixed display name for Battle Stations Mark IV
+ Fixed Ship Design Upgrade button so that it removes all but the hull and jewelry.
+ Fixed Fleets with 0 moves bug.
+ Fixed Fleet movement exploit where you could remove a ship and the fleet got its full moves restored.
+ Fixed GNN Goto bug on Planet Details window
+ Fixed bug where players that turned off "Show Intro" option would get a crash when starting the Campaign
+ “Invasion Cheese” effect removed where planet populations after the invasion were incorrect.
+ MEMORY FIX: I’ve implemented a more efficient and thread-safe way of destroying scene nodes when they are no longer in use. This will speed up ALT-TABs and cut down on memory usage significantly.
+ Fixed a GNN Goto button popup bug in Planet Details screen
+ Should fix auto-save issue some have reported (multithread issue).
+ Fixed the problem where the game was reporting “Not in an Empire” for some players who are in an empire. The code that checked for valid empire data was requiring the presence of a website URL; that information is now optional.
+ Fixed a bug in classGalaxy::CalcGameDifficulty(); it was including the first minor race in its calculations.
+ Fix for an exploit that allowed players to build improvements more cheaply/quickly than they should.
Mint írtam a bugok csupán kisebb része. Amit idéztél abból láttam a "not in empire" ill. a "memory fix". Minden más tweak/balance/egyszerûsítés. Persze ha szó szerint akarod értelmezni a dolgokat, akkor több van benne, de azt próbálom már egy ideje magyarázni ez egy vásárlás után is támogatott játék és bizony ez a jó példa.
Nemértem mit vagytok úgy oda. Manapság kész játékot nem adnak ki. Évek óta ez a tendencia, mégis mindíg mindenki fel van háborodva a sok patchtól. Örüljenek neki vazze. Van olyan gém ami iszonyat bugosan jelenik még és nem nagyon csinálnak hozzá patchokat....
Én örülök neki ha javítgatják szépen a játékokat.
Jaj mar ez pl mi ? Apro kis tweak/balance mi ? LOL + Fixed bug where players that turned off "Show Intro" option would get a crash when starting the Campaign
+ Fixed Ship Design Upgrade button so that it removes all but the hull and jewelry.
+ Fix for an exploit that allowed players to build improvements more cheaply/quickly than they should.
Oké, részemrõl vita lezárva, csak azt akartam mondani semmi egetverõ nem volt vele, nekem az egér kurzor megfagyás volt ami zavart az is több óra után jött elõ. És tetszett hogy foglalkoznak vele aktívan az után is hogy eladták a játékot. Persze lehet csak azért védem mert kicsit megtetszett, elég ritkán jelenik meg játszható game a 4x kategóriából. Ennyi
Igen azt elkell mondani rola, hogy egyre csiszoltabb lesz ezekkel a javitasokkal. A vegen meg elhoditjak a jatekosokat az MOO sorozattol ebben a kategoriaban.
Nincs ezzel semmi gond, csak szokatlan ez a kétnaponta patcheljük dolog... ez szerintem a ló másik (bár kétségkivül jobb) oldala. Mondom, az egészben az a furcsa, hogy kétnaponta rájönnek, hogy finomhangolni kell valamit :)
Szerintem az lenne az elgondolás, hogy ne kéthavonta adjunk ki 1 nagy patchet, hanem folyamatosan javítunk. Nekem ez jobban tetszik, bár kevesebb idõ van a tesztelésre így lehet új bugokat is behoznak. Vagy pont az egyszerre kevés változás miatt nem? Majd elválik.
A játék jó. Figyelemmel kisérem az official fórumot és van rá remény, hogy még jobb lesz (ha megfodaják azoknak az ötleteknek legalább egy részét). Painful fokozaton már nyertem, most már mazohista fokozaton játszok. Egy haverom megvette eredetiben, tõle megkaptam én is ment is jól (nekem csak off-line gépem van). Az udatekkel viszont meggyûlt a bajom. Az itt talált patch segített, szóval köszi és csak így tovább (remélem a többit is lesz olyan jó valaki belinkelni ide :) )
Nyertél painfulon? OMG. Grat.
És milyen gyõzelem volt? Hódítás? Influence? Diplomacy?
THX! Conquest victory volt. Az elsõ játékot még though fokozaton úgy nyertem meg, hogy nem is ismertem a szabályokat, csak éppen a mai napig gyakran játszok Orion2-vel :-). (különben a gazdaságom pont ezért teljesen tropa volt, viszont a sok-sok minor civnek el tudtam adogatni a régi techeket és így jutottam valamennyi pénzhez.) A trükk az, hogy megfelelõ hajót kell gyártani az Ai flottái ellen (az könnyen kikémlelhetõ, pl. a diplo ablakban is, hogy milyen hajói/techjei vannak. Most egy gigantic térképen játszok, mazohista fokozaton, lassú kutatás-os opcióval. Extra szabábályként teljesen békésen játszok: azaz nem üzenek hadat és ha mégis háborúra kerül sor akkor békére törekszem. Egy viszonylag hosszú, békés idõszak után szép lassan mindenki hadat üzent nekem. a 16*16 szektoros térképen már kb egy szektorba szorítottak vissza, amikor szép lassan sikerült visszavágnom. Mostanra megerõsödtem és rájöttem: nekik elég indok a háborúra, hogy gyengébb vagyok, mint õk (persze csak számbeli fölényben vannak, a gazdaságom most nagyon erõs, ezért technológiában vezetek. ezután elkezdtem egymásra uszítani õket (a frissen elfgolalt bolygókat ajándékozgattam oda azért cserébe, hogy egymásnak essenek. (azután persze visszafoglaltam õket, így elég sok találmányt sikerült ellopnom.) a tendencia meggyõzõ, de azt hiszem nem fgom befejezni.. nem túl nagy poén hatalmas térképen mozgatni a sok-sok egységet, mindenre odafigyelni. Szerintem az ai is bénább ilyen nagy map-on. Szerintem az Ai különben se valami forradalmian jó. A gazdaságát talán jól megszervezi, de a stratégiai/taktikai részben még mindig gyenge.
Van általános über stratégia? Pl. mennyi gyárat érdemes, érdemes-e külön fejlesztõ bolygót, meg gyártót létrehozni? Mennyire érdemes magasan tartani az approvalt? Hogy lehet sok pénzhez jutni? :)
Szomorú lenne, ha létezne egy ilyen játékban über stratégia :)
Ahogy a manual irja meg normalon is csak 75%-on megy a gazdasaga. Engem meg ugyis kemenyen lenyomott (gazdasagilag). Itt ahogy olvasom kulf forumokon is arra panaszkodnak h strategiailag gyengusz. Nem upgradeli a hajoit, nem tamad okosan, osszevontan szoval hiaba van meghizva, nem tudja ervenyesiteni az erejet. (SEIV AI -nak kisertetiesen hasonlo gyengesegei voltak(
Hát nekem egészen más tapasztalataim vannak. Nekem nagyon is összvontan-összehangoltan támad, szívok is miatta nagyon...
Az SEIV-ben a legnehezebb fokozaton (amin játszottam)az ai bonusza +400%-os volt (egy kutatási/gyártási pontja neki ötöt jelentett, mégis le lehetett gyõzni.) A galcivben (álítólag) ez a bonusz jóval kevesebb. Though fokozaton még ugyanolyan feltételekkel játszik, mint a human player, mégis valahogy sokkal jobban megy neki. Úgy lehet legyõzni, hogy jobb ahjókat kell gyártani, és el kell foglalni a bolygóit szép sorban. Ebben elég gyenge az ai. nem tud hódításra koncentrálni, csak küldi egyesével a fleetjeit akkor is ha nincs esélyük. Lehet, hogy ez a legjobb ai, amit írtak, de még mindig nem az igazi. (azért maga a játék így is jó)
Ez a küldi egyesével, pont olyan mint a StarLords : Imperial Order -ben az AI..
jó, de mégis vannak jobbak, meg rosszabbak... pl. én Normal alatt kezdtem, és gyakorlatilag labdába se tudtam rúgni, most kezdtem egy újat, itt már azért tapasztaltabb vagyok, de még mindig nem az igazi :C
Nem tudja vki, hogy új telepítésre elég a legutolsó patchet felnyomni, vagy kell az összes?
Még egy kérdés: itt most mennyitõl lakható egy bolygó?
Miután a méretük csak minimálisan tér el, tehát az újabb kicsit nagyobb, ezért gondolom elég a legutolsót fölraknod. A bolygók mérete most arra utal hogy mennyi épületet rakhatsz le, szal egy 3-as is kolonizálható csak nincs sok értelme
Oké, majd tüzetesebben is átnézem a manualt. Elsõre szépnek tûnik, bár néha kissé idegesít, hogy mutatja a bolygókat is. Úgy tûnik, mintha azok két csillag között félúton tartózkodnának. Különösen, mivel tényleg egy, két vagy három lépésre vannak a csillagoktól a bolygók. Egy kicsit megijedtem akkor is, amikor bejött a bolygó, és ezeket a kockákat mutatta. Nagyon olyan érzésem volt, mint a nagyon rossz emlékû MOO3 "DEA"-ai köszönnének vissza. Most már persze kiderült, hogy nem ugyanaz a szitu.
Nézd meg a #39-es hozzászólást. Lehet, hogy az a megoldás. Konkrétabbat én sem tudok mondani, mert szerintem más verziónk van, nekem sima két CD-és, ott meg nem volt semmilyen aktvilás, indult egybõl.
Feltelepitettem a ket CD-et majd raraktam a patchet ami itt volt valami linkbe. Aztan elinditottam a Play Game es megjelenik egy feher ablak hogy keri a emailt es a Serialt... :(
Most megprobalom ujratelepiteni es elinditani patch nelkul.
Ja, értem. Én nem tettem fel patchet. Pont emiatt. Ha felrakod, akkor a patchet is crakkelni kell. Volt is itt valahol vmihez link is. Rá kéne keresni a neten a p-crackekre is, de eddig még (lustaságból) nem foglalkoztam vele.
Mivel nincs túl sok kép itt a fórumon, meg kell, hogy kérdezzem, Ti komolyan ezzel a játékkal játszotok?
Ez volt az a rész, ahol azt mondtam, hogy 2006-ban nem vagyok hajlandó egy ilyen nem is tudom mivel játszani.
Hahó, ennél még a SuperMarionak is jobb grafikája van, ami vagy egy 20 éves program!
Nem tudom elhinni, hogy ember 2006-ban ezért képes pénzt kérni.... vagy adni:
Na figyelj te IQ light segg, a vilag egyik legjobban keresett jateka a Galciv 2 most. Par grafikai resz lehet hogy nem top 3d de ki nem szarja le, itt a strategia a lenyeg. Ha jo grafikat akarsz menjel a nullszint bfme 2-vel jatszani ami olyan egyszweru hogy meg a 9 eves kisocsem is jol tolja, viszont marha jo a grafikaja.
Szóval mielött mindannyian megsértõdtök, csak biztos akartam lenni, hogy én is ugyanazzal a játékkal játszottam, mint Ti.
Az én világomban ez valami nagyon gyenge próbálkozás.
Lehet, nektek nagyon tetszik, szívetek joga. Nem azért néztem ide fel, mert le akartam szólni ezt a játékot. Kerestem egy jó ûrstratégiát, amiben egy kicsivel több birodalomépítés van, mint a Nexusban, és hasonlókban. De úgy tûnik kicsit túllõttem a célon. Ehhez a játékhoz nagyon fanatikusnak kell lenni.
Tehát, amikor egy bolygót 2006-ban úgy jelenítenek meg, mint egy 10x6-os táblát, 1987-es grafikai szinten, amikor egy ûrbéli csata két pukkanás, illetve amikor a földi csata arról szól, hogy két kocka bamászik a képernyõre, akkor ne haragudjatok meg...
Eszembe jutott, ismeritek a Reuninon címû ezer éves stratégiát? Azthiszem az volt az Imperium Galactica elõdje a 90-es évek elején, na GalCivII kb ezen a grafikai szinten van.
További jó játékot, és nézzétek el, hogy kifejtettem a véleményem a játékotokkal kapcsolatban. Mindössze nagyon csalódott vagyok, hogy tovább folytathatom a keresést...
Te hol a faszban elsz? Olvassal mar kicsit a kulonbozo jatekteszt oldalakon, ign stb, az osszesen 90%+ -ot kapott a jatek, de gondolom mindenki egy hulye csak te nem akinek nem tetszik a grafika. urbeli harc pukk pukk? ember te teljesen nullszinten vagy mar bocs, probalj megveri par AI-t intelligent vagy felette utana pukk pukkozz. Szanalom hogy mennyire marhasagokat irsz mar bocs. Na menjel szepen mas jatekkal jatszani ez nem a te jatekod, es ne irkalj marhasagokat ide.
Ja es EZ a legjobb urstrategia amit valaha lattam, magasan veri a space empires 4-et is.
A pukk-pukk-ot onnét szedtem, hogy elkezdtem játszani a küldetéssel, és ott amikor sikerült megtámadnom egy másik hajót, akkor ezt csinálta: pukk-pukk :-) Semmilyen beleszólásom nem volt.
tromy, nem kell így kiakadni, mindössze annyit mondtam, hogy más világban élünk, ettõl még lehet normálisan kommunikálni.
De persze, én marhaságokat írok, mert azt mondtam, hogy nem óhajtok egy ilyen grafikájú játékkal játszani...