Az alábbi linken kicsiben, de hanggal a teljes verzió is megtekinthetõ.
eurogamer.net/game.php?game_id=5499
Ezen a linken pedig egy kicsit nagyobb méretben: trailer
Igazán nem szép tõlük, hogy a tegnap még igen kellemes hosszúságú filmecskét így megkurtították. Tegnap még volt lovasroham, ágyúsortûz, meg hasonló nyalánkságok.
We’ll of course keep you updated with news from E3 as it happens at www.totalwar.com. Indeed, be sure to check back later this week for your first chance to see the official E3 Medieval 2 trailer – your first opportunity to see the game in motion in all its glory.
That’s not the only treat we’ll have in store for you at that particular corner of the web. As we hinted in our previous newsletter, massive changes are afoot at www.totalwar.com this week and we think you’re going to like what you see.
jah meg: The Brisbane studio have been working tirelessly and have put together a bundle that includes three new battles that will be fully playable on the show floor. Another battle - a night siege on an English castle, along with the first showing of the Aztecs in combat and a new demonstration of the campaign map - have been reserved for a behind-closed-doors showing. Previews and accounts of these battles will be flooding the web in the next few days szal végre betekintést nyerünk a kampány mapra is.
Megváltozott a Totalwar.com, sok új infó van a MTW2-rõl egységekrõl, érdemes benézni, én épp most fedezem fel.
Azért a zene súlyos. A csata alatti... ORGONASZÓ dörömböl, néha szopránkórus vegyül kakafóniába, Istenítélet-feeling teljesen, LOL. :))) Azonkívûl baromi hosszú a zene, nem olyan kis rövid, nem lehet megunni a loop miatt.
Milyen zenérõl beszélsz?? Honnan lehet letölteni??
Na nézegettem kicsit a trélelt, a minõség ellenére annyit sikerült kivennem hogy mûködik a ember-ember elleni csata grafikus megvalósítása. Az alapok úgy látom nagyon hasonlóak, pl. a 2 méteres felugrás a rohamkor. Ami újdonságnak tûnik :
Ami igazán új, amikor betalál a támadó. Eddig az volt hogy csapkodták egymást, ha nem volt jó, hátrahökölt, aztán akit osztottak egyszer csak hanyatt dobta magát. Finomítottak a "kivédés" animáción, tehát nem csak csap egyet felé a támadó, mire õ visszahököl hogy na, hé!, hanem ezt egy helyes kis motion capture helyettesíti. Viszont úgy tûnik nincs folyamatos párharc, a védõ nem emeli oda a kardját hogy védje, csak áll egy darabig és jön a motion-capture hátrahökölés variációkig. Isten adja hogy ne legyen igazam, lásd újra az RTW legelsõ trailerét ahol ez már mûködött... szúrtak, védtek gyönyörûen. Fixa ideám hogy az már egy mûködõ teszt engine volt. :)
Az MTW2-ben a menetrend hasonló - úgy néz ki a történet hogy interakitiválnak egymással, lassan közelítenek egymáshoz, a támadó lovag szépen hasbaszúrta az igazhitüt, a kard szépen kijött a hátán és elõremeggörnyedt. De itt nincs vége, mert ekkor csak a földkerül, egy mennyei hang mennyei hang benyögi hogy FINISIM, mire jön még egy animáció, a gyõztes nagy levegõt vesz, és egy favágós mozdulatvétel után a feje fölött lendítve belevágja a földön agonizáló szerencsétlenbe a bárdját, vagy még egyszer jól hasbaszúrja, éles pengével csap az elõregörnyedõ koma tarkójára... reccsen az orrcsont, fröcsög a vér, hörög az ellen, szakadnak az inak, jujj de szép, örül a kis lelkem, jézuskára tuti ezt kérem! Vajon milyen rétinget fog kapni? :D
megujjult a totalwar.com ;) érdemes megskubizni,nagyon szupi kis flash site lett :)
Van új trailer, végre nagyon sok in-battle animaáció látható, fõleg a vége felé.
De a legsúlyosabb szvsz ahogy betöltik az ágyut, jön a fószer, kezében ágyugolyó, beledobja, a másik pedig megtömködi egy rúddal..!
Lassan futnak be beszámolok az e3-rol
ezen a linken például egy srác ir az élményeiröl amit tapasztalt és miket tudott meg a fejlesztöktöl kedvcsinálonak visszatér a medievalbol a csaták közti fogoly ejtés amit a csata végén vagy átadsz pénzért vagy kivégzed öket ez a tábornok rettegetség illetve lovagiasság képességekhez ad hozzá,beszél az uj céh rendszerröl,a csatákrol,uj toborzási rendszerröl amiben több könnyü gyalogost illetve kevesebb elitet állithatsz elö egy körön belül,beszél a boszorkány/eretnek üldözésröl stb itt pedig: gamespot preview ign preview egyelöre ennyit találtam
Birom ezeket az újságírói hülyeségeket:
get rid of one of the major problems in Rome: Total War: The fact that armies in Rome all looked like soldiers cloned from a single man
Hát nemtudom, engem valahogy kurvára nem zavart a dolog :). Inkább az AIt fejlesszék, meg ne legyen annyira bugos...
És megvan a válasz arra is, hogy hogyan oldaották meg az 1 éves körök problémáját:
The recruiting system has been improved, so now you can raise armies in a single year, rather than having to slowly build them over the course of decades .This means that you can suddenly go from peace to total war in just a few years in the game.
Erre az új rendszerre kíváncsi vagyok mert azért tényleg LOl volt hogy egy nagyobb sereget felhúzni több évbe tellett:D még parasztokból is:D
valahol azért reális volt mert ha kiálltál volna a fõtérre egy nagy kupac arannyal hogy most azonnal felfogadsz 100000 embert nem biztos hogy ennyien jelentkeztek volna, fél év alatt összeszedni egy csapatot már reálisabb szvsz bár a negyedévesnek én is jobban örültem volna
Remélem a változtatásban a városok nagyságán fog múlni pl nagyobb városokban körönként 2-3 egység is képezhetõ vagy mondjuk az elsõ egység normál árú de a második már dupla annyiba kerül stb
eddig még sehol nem láttam ezt a hosszitott verziót ilyen képminõségben,max 1-2 napos lehet...ugyhogy új :) és ide senki nem tette még fel :P lol
Pontosabb idõpont a játék érkezésérõl: 2006 November Egyik Sega interjúból kiderült ;)
A hardwired-en ultrabrutál 100 megás videó megtekinthetõ!!! Közvetlen link
Szép is, jó is, de nekem ez már túl modern, marad a Róma :)
Nekem meg pont ez az idõszak jön be jobban, sokkal jobban mint a róma, arról nem is beszélve, hogy róma tiszta bug, meg az Ai is vicces, bár tény hogy sokat fejlõdött 1.0 óta, de az ostromok nem az erõsségei..
Szeged, de ne offoljunk :) Eszméletlen jó a videóban a katonák mozgása, azt hiszem nem árt majd még ramot vennem, mert nem veszem le a grafikát, az is biztos... Csak jönne már, bár pár uv-t máris elkönyvelek...
Amit nagyon hiányoltam az eddigi részekbõl az a vár többszöri megtámadása.. szóval hhogy egy ostrom során én fogom magam egyszer megrohamozom és ha nem sikerül akkor el kell vonulnom felemelve az ostomgyûrût... ez zavar kicsit.. mind a középkorban mind az ókorban ha elsõre nem sikerült bevenni egy várost akkor ugyanazon ostrom során nekiestek még jó párszor... ÉS nem elfutottak a támadók csapot papot hátrahagyva...
btw ez ugyanaz mint ami eddig is volt csak nagyobb felbontásban.. szóval semmi újdonság...
Alapvetöen ehhez a progihoz CPU kell, kert kurva sok AI-t kell számolni, és sok object is lehet. A VGAból sztem a jelenlegi 6600gt-m megtszi, max leveszem a felbontást, de amíg gyenge procim volt, a roma folyton akadozott nagy csatáknál.
Legegyszerqbb módja egyébként hogy eldöntsd proci kell vagy VGA hogy beraksz egy nagy csatát. Ha akkor is szaggat amikor 2 ember van csak a látóteredbe és egy darab fa, a CPU nem bírja számolni a dolgokat eléggé, hiszen attól hogy nem látod még minden emberke csinál valamit.
Valóban elég proci igényes, de én az õ konfigját néztem és az az X600 az nem túl erõs, ezért mondtam, nem általánosságban!
Hát az nem fog több shader futószalagot rakni a vgaba, meg igazából sokra nem is mész vele, hiszen a vga órajele ugyanaz marad, szal az fsb emeléssel nagyjából 0 eredményt fogsz elérni szerintem.
Na én fel is tettem a medieval 1 et hát igaz kicsit régi de azé nagyon jó kis játék sztem míg 2 nem jön ki addig ez lesz a vezetõ game, remélem a grafika olyan lesz mint a vedeoban(igaz kár mert szegény vga megfog hallni) na de az élmény:DDDDDDDD
Fel a fejjel, a CA aztat állítja hogy ha most megy jól a RTW High detailen, a MTW2 is fog menni mediumon. A LOD detailekkel nagyon jól lehet skálázni, és alig veszed észre.
Ma reggel végig nyomtam az száz éves háborut az angolokkal a mtw 1 ben és remélem a II ben több hadjárat vagy harc lesz mert a csatáknál most csak négy van sajna és azok se tul nehezek mert a középkorba annyi csata volt hogy akár több százat is lehetne csinálni. De a hogy elnéztem a videót ugy látom nem egy két katonával kellesz harcolni.:DDDDDDDD
Szeretném itt is közhírré tétetni a Magyar Egységlista 2.1-es kiadását, ezzel együtt a Magyar Invasion MTW II mod fejlesztésének elindítását! Vess rá egy pillantást a http://towahun.gportal.hu szükségoldalon a Magyar Invasion menüpont alatt, majd kommentáld a Haditanácsban! Uccu neki, vesd el magad, harca fel! ;)
Spitz
Egy pár uj video: 1) Ez 3 perces egy custom battleböl elég jo ,de látszik hogy az ai-n még nem dolgoztak kellöen,de mondták is ,hogy az e3 után fognak ráfókuszállni mivel a játék nagyobbik része nagyjábol kész,a mozgás/ölési sebesség sem végleges még:
2) Ez egy 6 perces egy várostrom szerintem ez az eddigi legjobb video látszik ,hogy végre a várostromhoz fel kell vonulni nem oda rak le a falak alá mint a rome-ban medieval-ban szal elég igéretesnek tünik:
3) Egy magazin uj elözeteéböl szemezgetnek a forumon:
(RPG elements: vices & virtues have been expanded, especially for agents. They are more like characters now & are treated like 'heroes' so your able to keep them longer & customise them more. If you are given a mission by the Council of Nobles to say, assassinate the king of another faction, this would be a particuly tough job, so he might earn equipment like a prototype handgun or false documents that let him infiltrate. If you use one skill over & over again, like in oblivion, he get better at it. There’s also a reasons not to go down one road to hard as you might end up corrupt, or a goody two shoes, which both have plusses & minuses.)-ez az egy uj ifno van benne ,de ez elég igéretesnek tünik. 4) És itt egy ujabb e3-at megjárt ember élmény beszámolojának összegzése:
Legálisan,de szerintem aki rendelkezik internet eléréssel és az nem modemes,ha megveszi is elötte ki fogja probálni ugyhogy adjunk hozzá 1 vagy 2 napot amondó vagyok.
Egyykis csemege elég rossz minöégü képek a kampány maprol ami még elég kezeti stádiumban van ,de még igyis elég hangulatos: http://www.activision.de/new_forum/index.php?act=ST&f=14&t=2641&
Ha jól látom a minimappon akkor mi leszünk a Red Player
Úgy tudom, gyárilag nem lesz játszható Magyarország.
akkor majd felteszem az 1.01-es patch-t, majd arra rámegy a Hungarian Invansion kiegészítõ, amit majd a 2.07-es patchel upgrédelem, utána a 6.1-es realism móddal aktiválom és legvégül egy 8.1-es patchel zárom....
...aztán törlöd a ge... francba az egészet, és fölrakod a Medi I.-et. :D
az lesz.... csak abban nincs MEHHHHIKÓ!!!
de már a tököm tele a sok peccs peccsének a peccsével.... ez is tuti ilyen lesz...
Én - 'sten látja lelkem - egyszer peccseltem fel 1.2-ig a Rome-ot, amikor ki akartam próbálni az Europa Barbarorumot. Természetesen nem ment. Agresszív uninstall, egy "gyors" install, aztán azóta is alappal tolok én a világon mindent.
Eléggé meglepne mert akkoriban azért fontos ország voltunk, bár Rome-ban is a Macedónok alapból nem voltak játszhatók (mai napig nem értem hogy miért) szal akármi lehet...