Na nézegettem kicsit a trélelt, a minõség ellenére annyit sikerült kivennem hogy mûködik a ember-ember elleni csata grafikus megvalósítása. Az alapok úgy látom nagyon hasonlóak, pl. a 2 méteres felugrás a rohamkor. Ami újdonságnak tûnik :
Ami igazán új, amikor betalál a támadó. Eddig az volt hogy csapkodták egymást, ha nem volt jó, hátrahökölt, aztán akit osztottak egyszer csak hanyatt dobta magát. Finomítottak a "kivédés" animáción, tehát nem csak csap egyet felé a támadó, mire õ visszahököl hogy na, hé!, hanem ezt egy helyes kis motion capture helyettesíti. Viszont úgy tûnik nincs folyamatos párharc, a védõ nem emeli oda a kardját hogy védje, csak áll egy darabig és jön a motion-capture hátrahökölés variációkig. Isten adja hogy ne legyen igazam, lásd újra az RTW legelsõ trailerét ahol ez már mûködött... szúrtak, védtek gyönyörûen. Fixa ideám hogy az már egy mûködõ teszt engine volt. :)
Az MTW2-ben a menetrend hasonló - úgy néz ki a történet hogy interakitiválnak egymással, lassan közelítenek egymáshoz, a támadó lovag szépen hasbaszúrta az igazhitüt, a kard szépen kijött a hátán és elõremeggörnyedt. De itt nincs vége, mert ekkor csak a földkerül, egy mennyei hang mennyei hang benyögi hogy FINISIM, mire jön még egy animáció, a gyõztes nagy levegõt vesz, és egy favágós mozdulatvétel után a feje fölött lendítve belevágja a földön agonizáló szerencsétlenbe a bárdját, vagy még egyszer jól hasbaszúrja, éles pengével csap az elõregörnyedõ koma tarkójára... reccsen az orrcsont, fröcsög a vér, hörög az ellen, szakadnak az inak, jujj de szép, örül a kis lelkem, jézuskára tuti ezt kérem! Vajon milyen rétinget fog kapni? :D