Egyébként úgy megnézném azt a tech demó videót amivel az a 2 pali elnyerte tetszését az nvidiának és sikeresek lettek. Nem tudja valaki holl találom meg? :D
szerintetek ez jobb lesz a volfejstein 3d-tõl?:D
AZ MSN címem: hazatolcson@hótmél.gremany
Foxx: nálam aludhat. sokszoros haszon van egy házam olcsóért. játszhatok a crysis-el full grafon, és van aki fõz mos takarít ha be is akarja kapcsolni a gépet
Azt olvastam hogy japánban nincsenek megelégedve a ps3-al... Pfff még ki se jött és már most elvan avúlva? Mirt nem tesznek bel jobb vidikártyát? jaaa bocsii
Azért nem kellene lenézni õket. Van amiben jobb az X-Doboz meg a Játékállomás 2. És az pedig a verekedõs játékok órákig tudom gyakni az unokatesóimat és mindig én nyerek (mert csalok)
És egy X-dobozon lehet futtatni Adobe Premiert? 3D Studio maxot? Photoshopot? Lehet rajta netezi? Vagy esetleg szövegszerkeszteni? És ezekhez is kell gép rendesen(jó az utcsó kettõhöz nem). És ha már pénzt adok ki gépre akkor úgy csinálom hogy másra is jó legyen. Csak játékra még nem fejlesztettem(mármint játék kedvéért). És ezek után sem fogok. Csak kihasználom majd az új technológia okozta árzuhanást. Elég lesz nekem 2008-ban DX10-es kari meg 4 magos proci és 6 giga ramra bõvíthetõ alaplap meg PhysX kártya(addigra talán már meg is tudom majd venni félhavi fizetésbõl) És addig is elleszek low-on vagy mediumon nem kell nekem ultra high.
de ha már ennyire fejleszteni kéne a gépet akkor inkább gazdaságosabb lenne venni egy x360ast és ott nem kell foglalkozni a gáffal mert ugy is fullon van.
igen az engem is érdekelne. De ha veszek egy GF7800 256megás karit mellé 2 giga 400-as ram és egy 3ghz-s dual p4... szerintem mennie kell mediumon is, és csak azért nem high-on mert nem dx10-es. És jövõre egy ilyen konfig szerintem lesz vagy 80-90k és nem 130-150 mint most. (márha jobbik fajtát akarsz).
Amúgy meg most olvastam, hogy a játék nem DX10-re épül, hanem csak 1-2 dolgot vesz a dx10--bõl. Szóval akkor msot egy full dx10-est képzeljetek el=
én a gépigénytõl annyira nemfélek. arra lennék kíváncsi ,h milyen a játék full max grafikán(persze ingame kép/videó) és hogy milyen gépen csinálták képet/videót. videót már láttunk persze belõle e3on de annak a minõsége igencsak sz@r.
Átvezetõ animáció? Ilyen grafika mellett csak az élõszereplõs átvezetõk lennének jobbak. Szerintem az csak egy ilyen "gyorsan nyomjunk egy szkrínsátot és rakjuk fel netre" típusú kép. HOgy ne hagyják lankadni az érdeklõdést. Mert szerintem full grafon max minden nem így nézne ki. Vagy ha igen akkor nem kell neki majd akkora gépigény.
szerintem kapitányos kép valami átvezetõ animációból van.
szerintem ezek a képek nem full grafon vannak. Pl annál a kapitány és katona képnél látszik a "fûrészfog" azaz nem full AA. De a másik kettõ... húúúúúúú
Az olyan gépeket, mint ma a tiéd, vagy az enyém...már az usa használlta az öbölháborúban.... mikor is volt az elsõ?
Ja így már értem... Hát elég nagy pofátlanság de ha gémelni akar az ember, akkor nem tehet mást.... :\
Nem, ez az általános csúcspont, nem BEOSSZÁK, hanem kizsigerelig az utolsó cseppig a pénzt az adott technológiából, rég túllépve a piac etikai normáit.
kb. 8 - 9 évvel ezelõtt bemutatták az rsx1000 porcesszor családot, amit semmiféle grafikai mûvelet nem tudott lassítani (nem fizikai értelembe), a procsszor kiskereskedelmi forgalomba nem került, a fejlesztés átadták.
Hát nem tom... A képek között erõsen felturbózottak is vannak, meg hihetõek is... Amúgy semmi extra , kicsit több objekt meg nagyobb texturák :))))A tankos kép lehet az igazi játékból való...
Amúgy a fotórealisztikus játék az milyen? Mert már elég régóta használhatnak a készítõk fótókat texturához... Mondjuk a Crytek (sajnos) mindent rajzol...
Erre azt hittem, hogy Concept Art festmény, de melette volt egy másik shot, amin ugyan ez a jelenet van egy picit késöbb, pöttyet közelebbi UFO arcokkal :D
Fenébe is, emiatt a vacak miatt még végül updatelni kellesz a gépem, pedig már egy életre lemondtam ezekrõl a hülye fejlesztgetésekrõl amivel a PC -s népet vágják át a tisztelt gyártók :(
Demó amúgy várható esetleg egy 2-3 hónappal elõbb?
Crysis: Fagyievõ idegenek
Dixie Flatline, 14:52 - PC - Játék: FPS
Dum di dum di dum di dum... a dallam, amire a gyerekek gerjednek a szülõk pedig rohannak az ablakhoz a páncélököllel, hogy kilõjjék a sárga autót vezetõstül mindenestül. A GameSpot a Crysis-ról készített nekünk egy szép nyálcsorgató cikket, s mint kiderül az idegenek fagyasztott állapotban szeretnék elszopogatni a Földet. (Thx Jodakapista!) Az eredeti GameSpot cikk... (brutális jégkrémmel!)
A történet szerint egy titokzatos meteor zuhan az ûrbõl egyenest a Spratly szigetek kellõs közepébe. Egyedül az nyugtalanítja a világ államait, hogy ez a meteorit nem semmisült meg becsapódáskor. Valószínûsíthetõ, hogy inkább leszállt a szigeteken. Az Észak-Koreai katonaság érkezik elsõként a helyszínre, s rögtön le is zárják a szigetcsoportot. Természetesen az amerikai speciális erõktõl is odaküldenek egy csapatot, hogy szaglásszák ki mivel is állnak szemben. Hõsünk eme csapat egyik embere, s a játék elején fõként a helyi katonai erõkkel kell kakaskodnia, majd a "jön még kutyára dér" fázisban kinyílik az idegen objektum és azon nyomban szétcsapja az idõjárást - befagyasztják ugyanis a fél világot. A játék utolsó harmadáról egyelõre nem beszélnek a fejlesztõk. Annyi bizonyos, hogy fel kell készülnünk némi zérógravitációs hentelésre. (Lehet, hogy elég lenne egy 110-es High Explosive-ot bedobni az ajtón, ahogy az XCOM-ban is csináltuk a kisebb ufóknál...)
A Crytek-et három játékmániákus fivér - Faruk, Avni és Cevat Yerli - alapította. Elsõ próbálkozásuk az X-Isle nevû techdemo volt. Csudaszép növényzettel, dzsungellel megfejelt szigetet mutatott be, telis-tele dinoszauruszokkal. Vettek egy nagy levegõt, hónuk alá csapták a demot és kimentek a 2000-es E3-ra, kifizették a belépõt és Cevat - aki angol nyelvtudását játékokból és filmekbõl szerezte, azokból is fõként a káromkodások maradtak meg - nagy nehezen rávette az egyik Nvidia alkalmazottat, hogy vessen egy pillantást a mûvükre. A nagy 3D szörnyellának tetszett, amit látott, s végül a GeForce kártyák képességeinek prezentálására, techdemoként felhasználták. Innen már csak egy lépés volt megállapodni az UbiSoft-tal, s a Far Cry már készült is gõzerõvel. A cégnél közel 120, a világ minden tájáról toborzott, alkalmazott dolgozik - többek között - a Crysis-on (vannak magyarok is a fedélzeten).
Szokatlan táj tárul elénk. Fagyba borult trópusi szigeten mászkálunk, melynek partjainál még a hullámok is merevre fagytak. Az alapötlet 2004-ben, a Far Cry fejlesztésének vége felé fogalmazódott meg Cevat fejében. A bossz azt kérte a csapattól, hogy hûvös paradicsomi állapotokat teremtsenek, azaz fagyasszanak le egy szeletet a dzsungelbõl. Az ötlet mindent felborított volna és a kivitelezésre sem volt elég idejük, mivel mind a Doom 3, mind a Half Life 2 ott lihegett a csapat nyakában. Eredetileg a Far Cry-ban két idegen faj, sõt dinoszauruszok borzolták volna a kedélyeket, de az idõ szorítása végül a mutánsokat hagyta életben.
A Far Cry kiváló tapasztalatgyûjtés volt a csapat számára, s már kezdettõl fogva tudták: ahhoz, hogy a két vetélytárs elõtt léphessenek piacra, meg kell nyesniük a tartalmat. Egy feltörekvõ stúdiónak esélye sem lett volna a gorillák árnyékában. Az elfojtott kreativitás így a Crysis-ban fog megnyilvánulni mélyebb történet és kifent technológiai megoldások képében.
Több apró motívum befolyásolja a késõbbi eseményeket. Egyik csapattársunk idõ elõtti eltávozásakor például nem lesz ki tanácsot adjon szorult helyzetben, s kénytelenek leszünk a nehezebb utat választani. A játékmenetnek pedig adtak egy kevés taktikai töltetet is. Az általunk viselt nanopáncélzatot például felkeményíthetjük, így több skulót tudunk majd benyelni, viszont lassabbak leszünk és fordítva. (Tiszta X-Wing nem?)
A játék kimondottan PC-re érkezik még idén télen, támogatja a DirectX10-et és a grafikusok jamaikai dzsungeltúráztatásának hála a dzsungel sem fog plasztikus hatást kelteni.
városos zombi túlélõs heleyett városos démontúlélõs kéne.Pokol kapui megnyíltak,mert vmi gyerek valahogy kinyitotta,oszt utána írtás,de nem ilyen hiper lövök 1et fekszik mind fegyó,hanem amik léteznek.Meg sok legyen benne a kis bejátszás,meg amikor nem kell csináln demmit csak követni vkit,meg nézni mit csinál.
Hát a havoc alapból csak valami fizikai engine ha jól tudom, semmi mást nem tartalmaz, 3ds maxhoz is van... Egyébként nem tudom, de nem rég óta csinálnak részletes fizikát a játékokhoz...
Havoc a legjobb?Melyik gémbe volt elõször,meg ki csinálta?
Na jah ez igaz... Jólenne már ha csinálna valaki egy igazi városi zombi-survivor gamet... Olyat mint a holtak hajnala film... Csak nem olyan gagyit mint a land of the dead... Lennének npc túlélõk is meg ilyenek... :D Meg kíváncsi vagyok stalker-be télleg megcsinálják e azt az AI life dolgot.. Mert ha igen, akkor a következõ cry-tech játékba is lesz olyan, mert ahogy látom elég maximalisták.. Szal egy olyan engine-el lehetne egy ultra brutál kinézetû nem lineáris játékot készíteni... :D
Sztem az lesz... Az a legkevesebb... Mert végülis meglévõ fizikai engine-el dolgoznak, csak belekell építeni a játék engine-jébe... Sztem ebbe is havok lesz..
Étred.Ki tudja mióta tudnák már ezt a fotorealisztikus technikát alkalmazni.Már rég igaziból csinálnánk mindent,verekszünk,lövünk,megyünk,látunk...Csak a technika nem tartott ott hogy tökéletesen futtassa ezeket gémeket.
A Dx10-ben van fantázia. Gondoljatok csak bele. Ez lesz az elsõ Dx10-es játék. Nemtudom emlékeztek-e az elsõ Dx9-es játékra mekkora szám volta akkoriban. És ma nézd meg modnjuk a Prey-t, vagy esetleg egy Hl2-t. Mekkora grafikus fejlõdés? Irdatlan nagy. Akkor most képzelj el egy játékot mondjuk 2010-ben. Szerintem már a Fuji S5600-as gépemmel csinált képeket nem lehet majd megkülönböztetni egy játékból kilopott szkrínsáttól.
10 percig nézegettem a képeket és az állam még mindig a padlón van. No remélem azért hogy minimumon legalább a "fizika" normális lesz benne és szaggatás nélküli.
Tudom olvastam, épp azért írtam, hogyha már itt tartanak, akkor a cryengine 3 már biztosan fotórealisztikus lesz...
Amúgy sztem ha így haladnak, a következõ engine-jükön futó játékok már télleg fotórealisztikusak lesznek...
Hát öcsém... Ez ultrahalábrutál.... :S Már csak az a kérdés, hogy mikor, és honnan lesz pénzem gépre... Lehet kihúzom 2007 karácsonyig, de akkor egy igazi gyilkos gépet veszek majd.... :D
Még jóhogy, különben az eddigi hozzászólók össz gépteljesítménye nem lenne elég a futtatáshoz
hííí a képek nagyobb lettek mint gondoltam :S itt egy videjó is http://www.gamestar.hu/downloads.php3?op=visit&lid=5413
Nem is nagy a gépigény. Anyám hajszárítóján is fut mediumban. Nem nem kellett crack: bedugtam a kéket a zöldhöz átírtam a 3-at 4-é és aztán két klikk balra, indiántánc és ment is. Nem tudjátok hogy kell tovább menni ott ahhol tartok? Na lécciléccilécci
én iPod on nyomom.....
SF-os?? 386-os megy még vagy 486-os kell?? Haver aszonta commodor-on tolja...