Az elején a két csókát vmi altatóval lõtte le? (szólt a zene, nem hallottam mit beszéltek)
Aha valami olyasmi. De sztem inkább ilyen méreg szerûség volt.
Hááááááttt,ez nem vmi jó.Nem.Ez istencsászár!4Ember, ilyen cucchoz kell vas,de kit érdekel.Gyûjtök bagon pénzt oszt veszek belõle.Sõõt!A gémet is eredetiben veszem meg.Multizni ezzel?Pfuuuu.Nem tom milyen lesz de vmi jó lehet az is.ÁÁ MÉÉGGGG!!
Én sem, szerintem qrva szar volt :))))) Még a mai csúcskártyákkal is vannak olyan helyek egyes pályákon, ahol érthetetlen módon leesik a frame rate 35 körüli értékre :)
én mikor megszereztem a gémet, jó hülyén jelenitette meg a vizet.... -.- ilyen világoskék valami volt... az árnyékok is randák voltak... minden maxon ovlt! (6600 AGP8* asszem az volt a másik gépen akkor is :D)
FarCryra gondolok. De a Crysis is jó játék! 3szori végigjátszás után sem lehet megunni!
holott a hl2 motorja mellett az egyik legjobban optimalizált motor a cryengine, úgyhogy nagyon érthettek hozzá. talán nem geforce2-vel kellett volna játszani
Hülyeség... A mai modern filmek sem véletlenül mennek 30 fps-el... Plusz 25 fps-nél már annyira küzd a géped a kép elõállításával, hogy igen-igen késnek a beviteli eszközök( egér, kormány stb...) . ezért szeretik a játékosok a magasabb fps-t....40-50 fps alatt nem az igazi....
LOL, légyszi oktasd ki hazánk egyik élvonalbeli FC játékosát... (ez most nem seggnyalás, ez tény. a legjobb meg én vagyok :)))))))))), najó nem, én már rég nem játszom)
Ne kezdjük megint a vitát. A filmeken kemény motion blur van - emiatt ha pl. leállítod a videót (pause) akkor láthatod, hogy ha épp mozog valami azon a képkockán, akkor az elmosott (motion blur). Emiatt érzékeli az emberi szem folyamatosnak a 25FPS-t. De az érzékelés szó nagyon relatív... Ha végig 80fps felett játszol és utána hirtelen leesik 30-ra, akkor az igenis akadni fog (legalábbis annak fogod érzékelni), ha egyszer elõtte hozzászoktál a jóhoz.
De valszeg az nem Motion Blur, hanem mivel még mindig hagyományos fotoemulzióra rögzítik a filmeket(mert még mindig az a legjobb...) kevesebb fénynél az adot filmkockához sokkal hosszabb exponálás kell, ezért bemozdul ... Mint a "rendes" fotozáskor, bár ez is az, csak nagyon sok képet fotoznak egymás után :))))
A játéknál az egyik leglényegesebb az FPS-nél, hogy te magad játszol, így sokszor inkább csak érzed a több FPS-t és nem feltétlen a szem látja.
Amúgy egy átlagos ember szeme még a 80-90 körüli FPS-nél is látja a különbséget. A folyamatos képet pedig már 15fps környékén látjuk, de hosszan nem túl szerencsés. :) De játéknál sokkal többet számít az érzet, minthogy mennyire kényelmes a szemnek...
Szerintem ez egy tévképzet, ami abból fakad, hogy a legtöbb játék kamufizikája FPS függõ. Azt hiszem a D3/Q4 már nem, de pl. az összes elötte levõ ID motor az volt, meg tán az Unreal is? Volt olyan Forma 1 szimulátor, ahol éppen ezért vagy 30-ra vagy 60-ra (fixen) állította a max. FPS-t a program (mondjuk ott picit összetettebb fizika volt, mint a korai lövöldözõs játékokban) ...
Nem tudom, amikor kijött a demója, akkor megnéztük (a joggal szidott!) GF 5200-es kártyán, és ugyan sokkal randább volt, mint egy csúcskártyán, és közepes alá volt állítva a grafika, de még ezzel együtt is gyönyörû volt az FC és játszható! Az már más kérdés, hogy Dx7-es kártyákon már se gyors, se szép nem volt, de aki ilyet tart a gépben, az játszon régi programokkal ami megy is rajta.
végülis mind1, tulajdonképpen mindenkinél egyéni, hogy mennyi fps-sel szeret játszani, és mi az a minimum, aminél neki "szaggat". de annyiban maradhatunk, hogy a far cry motorja igencsak jól sikerült. az kétségtelen, hogy annak idején igen erõs gép kellett hozzá, meg az akkori csúcskártya (radeon9600-tól felfelé), hogy igazán szép legyen, de maga a motor nem volt optimalizálatlan, egyszerûen nem a szar nvidiás fx-ekre lett kitalálva. inkább azok a kártyák voltak optimalizálatlanok
optimalizálatlannak én az oblivion motorját mondanám, mivel az tényleg nem fut még egy csúcsgépen sem tökéletesen. vagy az átlag, középkategóriás kártyákon iszonyat ronda és szaggató ghost recon 3 motorja, na az optimalizálatlan.
Ez fõképpen a Q3 enginere volt értendõ és igen, van FPS érzeted nem csak az, hogy a fizikai számítások fps függõek (és így bizonyos fps-eknél egészen mások a görbék).
TV-nél, interlaced az adás, ha jól rémlik, akkor a magyar kifejezés a félképek sugárzása, vagyis elõsször a páratlanokat és utána a páros számú sorokat pakolja ki neked.
Csak annyira értünk hozzá, hogy számunkra mindennapos online játéka szolgál kikapcsolódást, emellett ClanBase-en egy európai ladderen elsõ, egy másikon pedig második helyezést értünk el. Tuti nem értünk a játékhoz. -.-
Najó, ez elsõ hely az nemhivatalos. Mert az ellenfél pont az utolsó 5 mp-be foglalta el a zászlót, amikor már senki nem játszott, hanem csak írogatott, gratulált. Szóval Hivatalosan döntetlen lett ezzel a szemét húzással az ellen részérõl, így csak második hely maradtunk itt is, de ettõl eltekintve megvertük õket...