harcrendszer fontos... Jah, DQVIII nak oylan harcrendszere mint DQVII-é? a VIIé milyen? megvan a VII, de még nem toltam, csak kiirtam... jo a DQ-ek harcrendszere? :-O
neme...jah, külsö szemleleö szamara gyermeteg, én is igy voltam FF9-el(elsö jrpg-m...ugy voltam vele, h. "na, megnezem mi ez a gaygisag, szépnek szép, kiproba, adunk neki 1 eselyt...); oszt utana meg ugy beszippantott a gém, h. nem láttam mást... :-)
Én nagyon szívesen végigjátszanám újra és újra a játékokat, ha a történet tudna alternatívákat nyújtani, és újabb titkokra lehetne fényt deríteni stb.
Igen, a harc a DQ8-ban nem mutatott semmi újat, olyan volt, mint az eddigi részekben. Ezért is állítottam minden karit "show no mercy" állásba egészen a Dragovian Sanctuary-ig, onnantól már azért kellett a manuális beavatkozás. :) De nálam a Chrono Cross óta nem igazán a harcrendszer a legelsõ egy jRPG-ben, hanem a beleélés, hangulat, zene. Gyermetegnek meg szinte minden jRPG gyermeteg, legalábbis külsõ szemlélõ számára. :)
en szeretem azt is, ha linearis egy gém, nem érzem azt; amit egy multiutvonalas gémnél, h. vmiröl lemaradok, ha elfelejtek bemenni itt vagy ott; megcsinalni ezt vagy azt... :-Digaz, h. nem ujrajatszhatoak a tul linearis gémek; de hat nem is akarok 50szer kinyomni 1 gémet...
Ebben teljesen igazad van a harc itt fényévekkel jobban van megoldva mint a DQ8-ban.
Dragon Quest VIII nálam azért lett a Grandia mögé téve mert nem tetszett a harc és nagyon gyermetegnek találtam az egészet... Pedig a graffal nem lett volna semmi baj, meg a sztorival... dehát a karakter designek és a harc sajna nálam hazavágta. Egyszerûen unalmasak ott a harcok szvsz... Ettõl független azért van egy olyan érzésem,hogy Rogue Galaxy jobb lesz mint ez, FFXIIrõl nem is beszélve.
Nos, az elágazó sztoriról úgyis le kell mondanom, ezt csak a PS1 meg talán a SNES tudta. :) Ha megvan minden helyszínnek az egyedi hangulata (komor, rejtélyes, baljós, otthoni békés napsütéses madárcsiripeléses, utazós, nem evilági stb.), és ezt egyedi zenével (vagy épp csenddel) még jobban tudják fokozni, valamint a történet bõvelkedik meglepõ fordulatokban, akkor örülök a fejemnek. :) Kár, hogy a Dragon Quest 8-ban ez nem nagyon volt meg, de azért az is egy nagyon jó kis játék, nem panaszkodom.
aham... a graf tenyleg scak masodlagos, nem lenyegtelen; de pl. volt mar a szép graf/szar rpg-re is pelda böven; szoval ha a kinezetet nezzük, nem oszt nem szoroz...Pl. hiaba volt szép ps-en a Koudelka(viszonylag)maga a gém 1 nagy hatar fos+szar harcrendszer, lassu+szopatos gémmenet, szar zene........
Szép nagyon Grandia 3 de pl a God of War sokkal szebb de ez nem is baj itt nem ez a lényeg az hogy szép az csak hab a tortán az rpgknél a story és a harcrendszer a legfontosabb szvsz. A linearitáson pedig pontosan azt értettem hogy a storyline-tól nem lehet eltérni semmi mellékszál nincs benne és az ide oda repkedésnek sincs túl sok értelme mert a kaszinón kívül máshol nem tudsz csinálni semmi érdemlegest. Azért ez pl a nemrég megjelent Dragon Quest 8-al összehasonlítva kicsit sajnálatos hisz ott elég sok mellékküldetés volt s rádásul élvezetesek.De ez sem jelent semmit hiszen a játék visz elõre abbahagyhatatlan szal 10-bõl 10
mondjuk azééé szép a grandia3... :-) no meg másképp de, a szép grafra gyurnak jRPG-k is...pl. Final Fantasy 8-9 a maga idejeben a legszebb gém volt... :-) FFVIIröl ne is beszeljünk..az mas kérdés, h. a grafikailag leg unikumabb gémek is az rpg-k; pl. Valkyrie profile; egy masik gémnek sincs olyasmi design-ja... :-D ...of course nem a graf. döntõ; de pl. a Grandia 3(igaz csak videjokat/kepeket lattam)engem lenyügözött szepsegre...(picit elfogult is lehetek, imadom a nagy nyilt tereket...)
A játékmenet itt sem lineráis :P Ez a játék nem éppen a grafikára gyúr elhiheted... 2 DVDre meg gondolom azért neméi sztori ráfért :D jRPGnél nem igazán szoktak grafikára gyúrni...max jól néz ki amellett ,hogy szórakoztató. Ilyen erõvel a 2001ben megjelent FFX is grafikára gyúrt rá mert hát azért.... Hdd el nekem megéri végigtolni.
Én sem egynek gondoltam. :) Persze egy sztorinak valamilyen módon el kell érni a végére, azt pedig elõrehaladással lehet elõsegíteni. :) Meg nyilván az ilyen grafikára gyúró játékoknál nem nagyon jöhet szóba, hogy külön szálakat dolgoznak ki. De oly módon is variálhatják pl. a játékot, hogy ide-oda kell mászkálni, és feladatokat megoldani ahhoz, hogy elõre jussunk, a történet ugyan marad lineáris, de a játékmenet nem.
A lineáris sztori azt jelenti,hogy nincsenek elágazások, mellékszálak amiknek külön sztorijuk van stb... A fordulatok és az egyéb dolgok más tészták. A Grandia II is lineáris volt mégis rohadtul meglepõdtem mikor kiderült,hogy Valmer nyert és nem Granas :)
Az eleje teljesen lineáris volt most kb 20óra már van saját repcsim és szabadon be lehet járni a területet és már tudok kaszinózni is. Mászkálás közben csak 1 karakter látszik. A harcrendszer talán a legjobb amivel valaha is játszottam de mindenképp dobogós.
semmi bajom linearis gémekkel, anno survivor horrorokkal kezdtem a nagy PS-gémezeseket; és semmi bajom sem volt a total linearissaggal, pedig a survivor-horrorok oszt tényelg "one way"-es gémek... :-D
"hogy a story teljesen lineáris semmi szabadságot nem ad"
Hát izé. Szóval tényleg semmi elágazás, bóklászás, csak végighúzás a mazzagon? Legalább valami fordulat volt eddig a sztoriban, vagy csak meg kell menteni a világot, és mindenki happy? Valami kaland elem, tárgyhasználat? Többi csapattag látszik, vagy mindez csak PS1-en volt lehetséges? :( ...Nem mintha nem próbálnám ki nemsokára.. :)
Nos asszem Wild Arms 4, Bleach, Tales of Legendia , Dragon Quest VIII...mind elbújhat emelett!!! Errõl ennyit...Final Fantasy mode bekapcs.. kaja+pia és elvonulok játszani :D Nagyon odabasz!
Nehezedik a harc eddig nem tudtam miért is van benne resurrection most meg 2 csatában 3szor is használtam no de nem baj szeretem a kihívásokat.
hát igen és hamarosan jön az uj Shadow Hearts...meg a Kingdom Hearts 2 milesz itt.......
En meg a WA4-et sem vittem vegig es a Magma Cartat el sem kezdtem szal kicsit megremit ez a sok gama egyszerre.
Hát nekem nagyon bejön a game tényleg jólsikerült ésahogy lentebb irja a kolléga pont annyi harc van benne amennyi kell nem 5mp-ként mint ahogy pár játékban!!!Szal nekem pozitív véleményem van a játékról!!!!
A harcok pozitívuma nincs semmibõl elõbukkanó ellenfél látod a szörnyeket fel tudsz készülni mindenre valmint ha sikerül megsuhintani õket harc elõtt a kardoddal "kör" akkor meglepetésszerûen támadsz s ez jó. Csata nincs túl sok szerintem pont elég.Az xp fõként úgyis a fõnököktõl jön. A fõmonsták nem legyõzhetetlenek de figyelni kell rájuk taktikázni kell.
Ja és ami a legfontosabb nem lehet elszakadni tõle még hajnal 2-kor is "na még picit játszom na még elmegyek a következõ save pontig" szindróma van szóval csak óvatsan mert függõséget okozhat ;)
bizti aranyos lehet, most nezem screenshotokat... :-)
Én már több mint 10 órája játszom teljesen jó a harc és skillrendszer az átvezetõ videók szépek nem FF-X mert az felülmulhatatlan de , szép a történet érdekes humoros , megható szal változatos ahogy a japóktól megszoktuk. Ami negatívumot találtam , hogy a story teljesen lineáris semmi szabadságot nem ad eddig, valamint az átvezetõ videókban nincs feliratozás bár nem annyira vészes mert szépen érthetõen beszélnek de ide kell némi angol tudás. A harcrendszerrõl még tudnák írni mert sok érdekesség van benne de mindenki fedezze fel maga nem akarok SPOILER-eket nyomni.
Szal énis kipróbáltam igaz mégcsak az eslõ 10percet!Szép a grafika de azért nemvagyok elájulva tõle történet érdekesnek ígérkezik nagyon!Összességében nekem tetszik de majd kiderül ha belemerültem!
Nos ma hajnalban sikerült kipróbálnom , a hangulat a grafika csodás a harcrendszer a Grandia 2-õn alapul vannak benne kis plusszok , a fejlõdés kicsit eltér a G2-tõl megszüntek a magic és skill coinok ezt még kicsit át kell gondolni és játszani vele hogy véleményt mondjak hogy miként mûködik. Fantasztikusan megfogott jrpg-rajongóknak kötelezõ darab a nem rajongók pedig azzá vállhatnak általa.
Ha valaki publikus helyrõl "szerzi be", privibe el tudná küldeni a címet?
Ha valakinek már megvan gyorsan írjon már valamit fõleg a harcrendszerrõl mert már nagyon kiváncsi vagyok de csak holnap lesz meg :(
én is linearis gém drukker vagyok, a mai MORPG/MOFPS-es(az még jövö mondjuk) gémekben elvesznék, mondjuk ps-es tapasztalatok Residentekkel kezdödtek nalam, szoval multiobjectives/több bejarhatoutvonalas gémeket nem szoktam meg, jo nekem a linearis FFsorozat+stb...még a valkyrie profile is tetszik, nah az linearis vazz---
De várom már hogy este legyen és beiizítom majd nyomok be beszámolót!!!
nem baj, ha lináris, csak mellette legyen lehetõség tápolásra, urambocsá` aljátékokra (a`la Final Fantasy széria)
En imadom a linearis gamakat :D
nah már felis került tényleg 2dvd zuzom is lefelé este meg game:))))
Hát énmeg imádom ha egy rpg nem linearis szeertem ha több szálon fut az esemény!!!
neha lehuznak eleg sok mindent, oszt kiderül h. nem is rossz gém..végülis ök is csak emberek...ha jol tudom, a sztorit kritizaltak + linearis gémmenetet; ami meg nem gáz; én sohasem votlam oda a "megaatommultimission" RPG-kért; szeretem ha van 1 max.2irany; akkor nicns oylan érzésed, h. ellepnek a mission-ök... :-D Graf durvaszép+harcrendszer jo, többi lekakilva:-D
Én már játszani akarok vele 2dvd-s ! Igaz az ign-n lehuzták 7.6 pont de szarok a tesztjükre annó a Syberia 2-t is leoltoták meg az mgs 3at és miylen játékok voltak ezek? Nemis kell mondanom ugye?:)
Hmmpf... amig nekem ez megjon...meg sem rendeltek meg :(
nehiszem el hoigy megjelenttttttttttt wáwáwáwáwáwwá
hol olvasod ezt ?????????????nforcon még nincs kinnnn
vááá :))
Game.....: Grandia III (c) GameArts (SquareEnix published)
Origin...: USA - NTSC - Filename.....: e-gran3a/b.001 Released.: February 14th 2006! - Format.......: Primo DVD (ISO) Platform.: PlayStation 2 (PS2) - DVD(s).......: 2 DVD Info.: d1 81 RARS x 50 MB - Ripped.......: N/A d2 76 RARS x 50 MB
Yuki has idolized the legendary pilot Schmidt since he was a young boy and has been trying to build his own airplane ever since. Loving the freedom of flight, he dreams of one day leaving his small island and reaching the mainland.
In the woods not far away, Alfina rides alone on a horse-drawn carriage. She is a Communicator, one of the few who can speak with the Guardians, gods that protect the world. She is hurrying to a temple to take the place of her brother, Emelious.
Resentment of his obligated duty as a Communicator has turned Emelious into a cruel and violent being filled with hate. Fate will bring Yuki and Alfina together just as the world is about to fall apart.
helyesebben befejezem,70 óránál vagyok gondolom nincs sok hátra