Ezt nem egészen értem, mert a UPC-nek legalább egy éve van spam- és vírus-szûrõje az email-szerverén.
Az "ügyfélbarát" UPC még arra fem veszi a fáradságot, hogy JOGOS panaszokra válaszoljon az ügyfélszolgálat igazgatója! Kérdem én, hogy akkor mia fészkes fenét keres ott????? gondolom a jutalmát, mert más biztosan nem !
Ítéletet mondani sokkal könnyebb egy ismeretlen cég, igénybe nem vett "bárakármilyen szolgáltatása" kapcsán... Majd amikor egy olyan cégnél dolgozol, amelyiknél az ügyfelekkel való emailes kapcsolattartás életbevágó és amelyiket egyik hétrõl a másikra olyan szintû spamáradat önti el, hogy a szûk keresztmetszetnek a 10 Mbites internetkapcsolat minõsül, és nem lehet ésszerû mértékû erõforrásokkal gátat szabni neki, akkor majd rájössz, hogy a "bárakármilyen" outsourceolt spam- és vírusszûrés igencsak hasznos tud lenni.
Ha az ISP-k komolyabban vennék a hálózatbiztonságot (spam, vírusok), akkor nagyságrendekkel kevesebb sz*r keringene a neten. Teljesen korrektnek tartom, hogy fellépnek az olyan szolgáltatók ellen, akik semmit sem csinálnak ezügyben, különösen ha törvényi kötelezettségük lenne.
Két hete jeleztem a szolgáltatómnak, hogy a routerem logja televan a DoS-os syn flood-ról szóló figyelmeztetésekkel, a netkapcsolat sebesség pedig érezhetõen visszaesett. 2 nap múlva kaptam egy választ, hogy hát megvizsgálták a panaszomat, de nem tudnak mit tenni, mert nem korlátozhatják le a kívülrõl érkezõ forgalmat. Fasza.
Minden jótett, minden kedvesség mögött áll valami ok - de muszály megtalálni? Hisz senki sem hiba nélküli. Végül nem lesz érdemes rendesnek lenni, mert úgyis "lelepleznek".
egyetértek. Bármennyire is igazuk van a upc tekintetében, ez szánalmas lépés a részükrõl.