Hi! Hogyhogy még egyikõtöket sem látni online-bevetéseken?
Vissza térve az éjszakai küldetésre elképzelhetõ, hogy van ilyen, mert a tüzérségi támogatás kérésénél legalul kérhetsz megvilágítást (illumination). Errõl viszont nem tesz említést a kézikönyv. (Várjuk a következõ patch-et, majd hátha ott.) Köszi a jó tanácsot.
Köszi de a kézikönyv volt az elsõ amit végignyaltam , az idevágó fórumokat is végignéztm a kérdések leõtt de nem találtam kielégítõ választ sehol . Erre a pick map dologra meg képtelen voltam rájönni hogyan mûködik de így már biztosan menni fig . THX. Amíg a mostani melómat be nem fejezem sajnos addig nem hiszem , hogy befejeznék akár egyetlen küldetést is , de utána biztosan nekiállok gyártani õket akkor majd küldök mailban . Szeretek pepecselni a részletekkel így sokáig tart . A NATO és a VSZ elvek is keverednek most egy kicsit bennem , pedig szeretném mindkét oldalt a saját elvei szerint harcba küldeni . Egyébként ha elég sok vagylagos útvonalat és feladatot használsz azzal meglehetõsen randommá tehetõk a küldetések .
Ha valaki nagy mágus a küldetés és térkép szerkesztõben pls dobjon már ide egy röpke összefoglalót mert sajnos az agyteljesítményem kicsi ezekhez a témákhoz ... :(
Kézikönyv 46. oldal 13. fejezet Küldetésszerkesztõ (creating a mission), 58. oldal 14. fejezet térképszerkesztõ (the map editor).
- hogyan lehet éjszakai küldetést csinálni ?
Nem tudom, szerintem ezt kihagyták a játékból. Nagy kár, pedig igazán nem kellett volna sokat dolgozniuk vele. Remélem a köv patch-ben benne lesz. Ha valaki már megoldotta írjon! Engem is érdekel.
- hogyan lehet az idõjárást változtatni ? Lehet egyártalán ? Mintha nem is lenne szél játékban ...
Az idõjárást nem lehet változtatni csak a látótávot ezt pedig a küldetés szerkesztõben tudod megoldani. Menü: options/visibility, ez egyszerû köd képében fog megjelenni a küldetésben. Véleményem szerint az idõjárás efekteket azért nem raktak a játékba, mert a megjelenõ esõcseppek és a szélben lengedezõ fák igen szépen néznek ki, de valójában az idõjárás (hõmérséklet, páratartalom, szélsebesség/irány, stb.)nagyban befolyásolják az irányzást, és ezt nem tudták precizen lemodellezni. Azaz a ballisztikus computerek paraméterezését belekellett volna írni a játékba, ez pedig tudtommal hadititok.
- hogyan lehet elmenteni a szerkesztett térképet ? Szerkeszteni tudom , szerintem el is mentem, aztán amikor behívnám a küldetésszerkesztõben sehol nincsennek a szerkesztett elemek, tehát mégse mentettem el ... :((( amúgy is csak egy kis darabját adja be a nagy térképnek ... :(
1. menü: Map/pick map, új terep betöltése, itt kiválasztod az általad kreált térképet. 2. Amikor betöltöd az új terepet villog a select region, megfogod a négyzetet az egereddel és oda húzod a térképen ahova a térképszerkesztõvel szerkesztettél. 3. Csak kis területet fog elmenteni, ugyanis a Pro PE nem tartalamazza a Larger mission areas funkciót.
Amit viszont vágok mint bálna f*sza az iszapot az a rohamhíd alkalmazása és a MICLIC-es mûszakizár leküzdés. Most ezeket szeretném megbolondítani egy kis sötéttel és idõjárás változatással .
Ha kész vagy a mission-nel, akkor elküldhetnéd e-mail-en, kipróbálnám. Nekem az a bajom ezzel a küldetés szerkesztgetéssel, hogy én csinálom benne a pályákat, és ebbõlkövetkezõleg tudom az ellen mozgását helyzetét, stb., ez nem kicsit ront a játékélményen.
Ha valaki nagy mágus a küldetés és térkép szerkesztõben pls dobjon már ide egy röpke összefoglalót mert sajnos az agyteljesítményem kicsi ezekhez a témákhoz ... :( - hogyan lehet éjszakai küldetést csinálni ? - hogyan lehet az idõjárást változtatni ? Lehet egyártalán ? Mintha nem is lenne szél játékban ... - hogyan lehet elmenteni a szerkesztett térképet ? Szerkeszteni tudom , szerintem el is mentem , aztán amikor behívnám a küldetésszerkesztõben sehol nincsennek a szerkesztett elemek , tehát mégse mentettem el ... :((( amúgy is csak egy kis darabját adja be a nagy térképnek ... :(
Amit viszont vágok mint bálna f*sza az iszapot az a rohamhíd alkalmazása és a MICLIC-es mûszakizár leküzdés . Most ezeket szeretném megbolondítani egy kis sötéttel és idõjárás változatással .
"Nem vagyok sem katona, sem burzsuj amcsi köcsög" "Amugy szerinted az a jopar ember aki itt a topicban megvette az mind "burzsuj amerkai kocsog"?!!!" "Nos ahogy en tudom itt a topicban tobben katonak"
... :P :D
A második felére: ez is csak itt jellemzõ, hogy akik (hazai viszonylatban kis túlzással) az életüket kockáztatják, nincsenek normálisan megfizetve... Most egy kicsit utánanéztem konkrétabban, nagyon durva... Amcsi katonai fizuk 2006ban: E-1 with less than 4 months of service 1178.10 (USD/hó) Bõvebben (Kissé szomorú, hogy ha besoroztatnám magam az amcsi seregbe, utolsó kopaszként többet keresnék, mint itthon mérnökként, 5-10 év szakmai gyakorlattal...) De ez most már kezd nagyon offba hajlani.
A fanatikust semmiképp nem degradáló értelemben használtam, csak nem vagyok az.
Nos ahogy en tudom itt a topicban tobben katonak (akik nem a hudenagy fizetesukrol hiresek), es van itt olyan is aki feljleszto a jatekban...szoval a fanatikus az egy es elfogadhato jelzo...es en biztos vagyok benne hogy nem lesz warez belole. az is biztos hogy en meg fogom venni, mar latatlanba is.
Nem, nem tartom õket annak. Van hazánkban is vagy 15%nak akkora havi fizetése, mint egy amcsi mcdonaldsos eladónak, persze. Ez meg még az átlag játékoknál is sokkal drágább. Illetve vannak a fanatikusok, akik bármennyi pénzt kiadnak a hobbijukra.
Egyik kategória sem vagyok(remélem egyszer bekerülök az elsõbe), de a stuff érdekelne. Hozzáteszem, pont azért, mert komoly szoftvernek tûnik, és pont ezért érdekelne a fullos, de a "light", amihez várható crack, nem. Viszont ha megszakadsz, sem fogom megvenni úgy, hogy nem láttam. Legfeljebb nem nézem meg, és kimarad az életembõl.
Warez meg mindig lesz, akár jó szemmel nézed, akár nem. Lehet, hogy ehhez soha nem lesz. Akkor így jártam.
Nem nezem joszemmel a warezelest..en mar leszoktam rola par eve...
Amugy szerinted az a jopar ember aki itt a topicban megvette az mind "burzsuj amerkai kocsog"?!!! Mond ezt nekik es kapsz ket olyan pofont hogy anyadert kialtasz!
"katonáknak úgymond otthoni szórakozásra, gyakorlásra," Nem vagyok sem katona, sem burzsuj amcsi köcsög, de érdekelne a dolog. Kifizetni viszont nem fogok ~40e forintot zsákbamacskára. Ugyanis k*rvára nem biztos, hogy tetszene.
Jó kérdés. Ahoz kicsit nagyobb érdeklõdés kellene a játék iránt, mint alább említettem nagyon réteg játék, sõt inkábbkiképzõ program. Nemsokára kijön az SB2 normál áron. (Szerintem ez már warez verzióban is megjelenik.)
Az eSim Games jóvoltából 2000-ben Steel Beasts néven megjelent egy harckocsi szimulátor, ami a megjelenésekor mindjárt az év szimulátora lett. Az eSim Games (www.esimgames.com) egy katonai tréning-szoftverfejlesztõ vállalkozás. Székhelye Kaliforniában és Hannoverben van, csapat magját négyen alkotják, de valójában egy nagy nemzetközi csapat gyakorló harckocsizókkal. A Steel Beasts igencsak rétegjátéknak mondható az összetettsége és magas szintû realizmusa miatt, ugyanis elsõsorban kiképzõ program. Errõl árulkodik a szoftver felhasználóinak névsora is, többek között kiképzésre alkalmazza a West Point katonai akadémia, Ausztrália, Dánia, Finn ország, Hollandia, Norvégia, Spanyol ország, Svéd ország és a Kanadai légi erõ is. A játékhoz igencsak komoly perifériákat is vásárolhat az ember, például az AFV Sim PC-khez kifejlesztett USB-s kiegészítõit: irányzó és parancsnoki kontrollerek Leopard 2-höz és Abrams-hez. A szakmailag elismert és sikeres elsõ rész után a fejlesztõk a folytatást három részre osztották: - SB Professional egy katonai gyakorlóprogram, amiben van térképimportálás és instruktor mód, elsõsorban hálózati tréningekhez, ez csak hadseregek számára elérhetõ. - SB Pro PE (personal edition) az elõbbi személyi változata, katonáknak úgymond otthoni szórakozásra, gyakorlásra, ami mindenki által megrendelhetõ a fejlesztõktõl 125$-ért. - Az SB2 pedig hétköznapi játékosok számára fog megjelenni, meglehetõsen leegyszerûsítve az SB Professional-hoz képest, de ennek megfelelõen az ára sem ahhoz fog hasonlítani. Egy szép napon úgy döntöttem, hogy kerül amibe kerül nekem az SB Pro PE kell. Megrendelés után 4-5 nap múlva a játékot kézben tarthattam. Nézzük csak, hogy 125$-ért mit is kaptunk. Ami kézzel fogható az nem túl sok: egy darab CD, egy 96 oldalas felhasználói kézikönyv és egy USB hardverkulcs. Nekem személy szerint az elsõ rész a kedvencem volt, és sejtettem, hogy a közel 28 ezer forintot nem a materiális dolgokért kellett leszurkolni. A kézikönyv egyik fele foglalkozik csak magával a programmal, a másik felében pedig olyan érdekes dolgokról olvashatunk, mint például a harckocsik lõszer javadalmazása (APFSDS, HEAT, stb.) vagy a páncélzat technológiája (kompozit páncélzat, NERA, Kontakt-5 ERA, stb.), és még sok minden másról. A kézikönyvön kívül kapunk még rengeteg dokumentumot a programhoz elektronikus formában is, itt találhatunk olyan érdekes olvasmányokat is, mint a 400 oldalnál is terjedelmesebb Battlecat Tacsop. A programot feltelepítve a winchester-ünk tároló kapacitásából körülbelül 1,3 GB-ot foglal el, de ez a méret az idõ múlásával nõhet. Ugyanis a játék a Dokumentumok könyvtárban létrehoz egy eSim Games könyvtárat amibe a különbözõ mod-okat, új pályákat, textúrákat lehet bemásolni. Ennek köszönhetõen az elsõ rész küldetéseit is újra játszhatjuk 1280x1024-es felbontásban és 3D-s környezetben. A játékot elindítva egybõl szembe tûnik, hogy a menü az elõzõ részhez képest semmit nem változott, csak a háttér képet cserélték le és a verzió szám növekedett. A fõmenübõl elérhetjük az oktató részt. Ahol begyakorolhatjuk az irányzó a parancsnok és a harckocsi vezetõ különbözõ feladatait. Aki nem játszott a program elõzõ részével azoknak nem árt ezzel kezdeni a játékkal való ismerkedést. Itt megtanulhatjuk, hogy hogyan kell a ballisztikus computert használni, és azt is, hogy ha ez nem mûködik miként tudjuk bemérni az ellenséget. Valójában itt minden célzást és felderítést segítõ mûszert kipróbálhatunk és begyakorolhatunk. Elsajátíthatjuk még a tüzérségi támogatás kérését, a páncélos és gépesített lövész egységek irányítását. A gyakorlás során alaposan megismerkedhetünk a következõ páncélosokkal: Leopard 1A5, Leopard 2A4, Leopard 2A5, M1A1(HA) Abrams, M2A2 Bradly. Ha már mindent alaposan begyakoroltunk, akkor kipróbálhatjuk magunkat élesben. A játék nem túl sok küldetést tartalmaz alapból, de ezt orvosolja a nagyon aprólékos küldetés-szerkesztõ és a térkép-szerkesztõ, ahol akár a harckocsik által használt lõszer típusát és számát is mi határozhatjuk meg. A küldetés-editor a NATO által használt szabvány jelöléseket alkalmazza. A két szerkesztõ segítségével bármilyen helyzetet lemodellezhetünk, még akár saját környezetünk lerohanását vagy visszafoglalását is. De ha nincs kedvünk a taktikai térképen szöszmötölni, akkor az internetrõl is tölthetünk le mások által elkészített hadszíntereket (www.steelbeasts.com). A Steel Beasts Pro PE is tartalmaz hálózati és internetes játéklehetõséget. Hálózatban egyszerre nyolcan játszhatunk maximum. Ilyenkor akár egy harckocsiban tevékenykedhet a parancsnok és az irányzó, de ha ahhoz van kedvünk, hogy külön egységeket irányítsunk, akkor azt is megtehetjük. Az elõzõ résszel összehasonlítva a játékot, a legnagyobb változást a grafikán vesszük észre, ugyanis a 640x480-as 2D-s képünk akár 1280x1024-es 3D-sre is változhat, mindez úgy, hogy az 5000 m feletti látótáv is megmarad. A használható jármûvek száma is kibõvült, az elsõ részbõl már jól ismert Leopard 2A4 és M1A1(HA) Abrams mellett most már Leopard 1A5-be, Leopard 2A5-be vagy egy M2A2 Bradly-be is beülhetünk, de ha kedvünk tartja, akkor akár ASLV25-öst, M113A3-ast vagy akár egy Humvee-t is irányíthatunk. Az ellenség arzenálja is bõvült, legfõképp említésre méltó a légierõ megjelenése egy Mi-24D Hind képében. Szerencsére a hangok maradtak a régiek, amik kimondottan hangulatosak és hátborzongatóan realisztikusak. A játékban a lövedékek fizikája, a harcjármûvek sérülés modellezése is egy picit fejlõdött, de ezzel az elsõ részben sem volt semmi gond. Most már irányíthatunk huzalvezérlésû páncéltörõ rakétát is egy infravörös fényforrás segítségével 3200 m-ig. A lézertávmérõ, stabilizátor, ballisztikus computer, stb. mûködése maradt a régi jól lemodellezett, viszont a hõképelemzõ hatékonyságát sikerült normálisan belõniük az elõzõ részhez képest. A játék hardverkövetelménye közepesnek mondható, tapasztalataim szerint maximális grafikai beállítások mellett 1280x1024-es felbontáson egy mai átlag gépen röccenés mentesen elfut. Az igazi játék élményhez nem árt még egy joystick, de jó kézügyességgel rendelkezõk egérrel is elboldogulnak. Összegezve az eddigi tapasztalataimat a programmal kapcsolatban azt mondhatom, hogy akik az elõzõ részével meg voltak elégedve azok nem fognak csalódni a Pro PE-ben sem. Akik viszont most veszik kezükbe elõször ezt a játékot azok számítsanak egy kõkemény szimulációra, ami hosszútávon remek szórakozást tud nyújtani annak aki kitartóan gyakorol. Ez a játék sem bugmentesen jelent meg, rengeteg apró idegesítõ kis hiba maradt benne, ezt hivatott orvosolni a fejlesztõk oldaláról letölthetõ méretes patch, ami nagyon ajánlott mindenkinek. Kitartó tréningezést és jó tankvadászatot mindenkinek, aki belevág ebbe a hardcore szimulátorba. Fire at will!
f2d
Semilyen...nincs autom (ahh ez meg alap brigna..jo bringa 4-500K...egy uber meg akar 1 misi is lehet...)
Jah hat en mindenfelevel foglalkozok...most is pl brgingafelujitas/javitas volt napirenden..elkoltottem megint vagy 100K-t cuccokra....szal majd ha odajutok "anyagilag" akkor megveszem..ugyse szalad el...
Elment a cikk world doc-ban írva. 4 hónapja? Én nem bírnák magammal már csak a kiváncsiság miatt se. Valójában az SB Pro PE-t se most akartam megvenni, de nagyon fúrta az oldalamat a kiváncsiság, egyszerûen nem bírok magammal.
Jah ok..bar program 0.000%-os ismereteben nem lesz sok velemenyem rola...az elso rezs is itt van mar vagy 4 honapja dobozban a polcon es nem jutottam oda hogy kiprobaljam..mindig voltvalami "fontosabb" teendom...(persze a Pro PE-t is meg akarom venni ha egyszer odajutok mind anyagilag mind "idoben")
10 megaaaaa?!!! ehe..van mailcimem ami tud enyit sot 1 gigat is..de nem nyilvanos es "free" mail rendszer...kitekernek a nyakam erte..szal szerintem optimalizad a kepeket aztan ujra fuss neki! vagy egyenkent kuld at oket...
Igyekeztem megamat modorálni a cikk írása közben. Inkább az a valószínû, hogy nem ér rá. Vasárnap már elküldtem neki, ha gondolod elküldöm neked is e-mail-ben.
Hogyhogy nem tetszett neki?! Kit szidtal benne vagy miert "lehet nem tetszett neki?" ...ha nem rakta ki lehet azert mert nem er ra. Majd kiteszi. Vagy max en kirakom.
Ha gondoljátok, akkor lehetne a topicnak egy fejléce.
Feldobtam egy kicsit a menüt, mert a régi egy kicsit unalmas vol. Új háttér Csináltam azoknak egy csoprtokra osztott bill. kiosztást, akik most kezdenek ismerkedni a játék valamelyik részével (hazsnálható az elsõ részhez is). Szerintem ez jobban használható mint a klaviatura rajzra írt bill. kiosztás. Kép róla.
Bocs a kérdésért, eddig nem láttam a nickedet harckocsi szim fórumokban. Mondjuk gondolhattam volna, hogy aki megveszi ezt a progrmot közel 30 ezer magyar forintért az biztos nem látatlanba teszi. Egyébként akinek bejött az elsõ rész azok egybõl rákattantak a folytatásra. Ha belegondolok, hogy 6 évente adnak ki egy új epizódot az eSim Games-es srácok, akkor nem is olyan sok ez a 125$ 72 hónap színvonalas szórakozásért.
A fejlesztõk még a megjelenés elõtt igérték, hogy lesz a következõ részben irányítható T-72 v T-80, de nem lett belõle semmi. A játék könnyen modolható, így elképzelhetõ, hogy megjelenik hozzá valamiféle keleti tecnika. Erdõben ne száguldozz, mert könnyen ígyjárhatsz, nem beszélve arrol, hogy a szenzorok, rádió, géppuska, ködgránátvetõk, stb is könnyen gajra mehetnek az erdei rally-ban. Én jártam úgy, hogy berongyoltam teljesgázzal az erdõbe és a main gunt nulláztam le. Egyébként nekem nem nagyon tetszik az újrészben az, hogy az erdõben a fákat nem lehet kidöntögetni (ala OFP), valóságban egy tank nyílegyenesen át ballag egy erdõn. Az elõzõ részben, ha volt az embernek türelme, akkor egy erdõt szép módszeresen letarolhatot úgy, hogy egy darab fa sem maradt.
A guta megüt ezektõl a faágaktól , ma már másodjára csaptak ki a toronyból ... Szerkesztettem egy küldit ahol egy orosz ÖPK-ban lévõ gl.szd-t (BTR) kellene becserkészni egy erõben , majd tüzérségi tüzet kérni rá egy M3A2-vel . Az oroszokkal nem is volna nagy probléma - mindennek tudom a helyét hiszen én raktam le - de ezek a tetû ágak szopatnak .
Remélem a következõ patch-ekben lesz valami ruszki tech is játszható , az csak otthonosabb lenne egy kicsit . :)
"Nem tudom, hogy mennyit játszottál az elsõ résszel ... "
Az elsõrésznek van demója, ami a szimulációs nívót tekintve ugynaz, mint Pro PE, csak 3D nélkül és 640x480-as felbontásban. Amit letölthetsz az eSim Games oldaláról. Valóigaz a Pro PE 125$, de az SB2 normál áron lesz kapható, mikor megjelenik, igaz egy kicsit lebutított változatra lehet számítani, itt megnézheted.
Nincs véletlenül ebbõl a játékból egy demo verzió? Kiváncsiává tettetek :)
Nem tudom, hogy mennyit játszottál az elsõ résszel, de ha nem nagyon koptattad a joy-odat a 640x480-as felbontás miatt, akkor van egy jó hírem: amint megérkezik a disc egybõl két játékot is a kezedben tarthatsz. Ugyanis az elõzõ rész összes pályája kompatibilis a Pro PE-vel, és máris max 1280x1024 felbontásban és full 3D-vel végig tolhatod az elsõ részt is. Mellékesen megjegyzem, hogy a küldetés szerkesztõben a Leo2A4-eket simán ki cserélheted Leo2A5-ökre és mégjobb lesz a feeling-je. Csak vigyázz rá ne kattanj!
Na kis szerncsével holap megjön az áhított korong nekem is szûk két hónap nyálcsorgatással töltött várakozás után . Pach lent van (gyönge fél nap alatt jött le) remélem holnap lesz mire feltennem . :)
daskal !
Leszedtem a progikat amiket említettél , fel is tettem , de túl hülye vagyok a beállításokhoz . Tudnál írni egy rövid szamárvezetõt hozzá ? A DW-ben nagyon megszerettem a hangal történõ irányítást de ott be volt építve és nem kellett beállítani semmit .
THX !
Hát igen, ez a játék sem bug mentesen jelent meg. Eddig sajna csak kevés idõm volt vele játszani, de rengeteg apró idegsítõ hibát vettem észre én is. A patch-ben ezek nagyrészét orvosolják.
Csak egy pillantást vetettem a játékra, de azthiszem mostantól minden szabadidõm kilesz töltve. Eddig ez volt nálam a csúcs gém, de ezis maradt!
Idõközben bekövetkezett amitõl tartottam - teljesen rákattantam az On-line játékra
Már meg is jött a játék. Pénteken délután megrendeltem, és szerda 13 óra körül megis érkezet, azt lehet mondani, hogy nem tököltek a kiszállításal. Most már nagyon várom a hétvégét, hogy kipróbálhassam, azt hizsem nekem már lõttek a húsvétnak.
Végre hazaértem Kecskemétre, és azonnyomban rendeltem is egy példányt az SB Pro PE-bõl. Mostmár csak kb kettõ hét és már nyomulhatok is a kedvenc tankjaimmal.
Installálni kell a Microsoft "Voice recognition engine"-jét (ingyenes) - ezután a számítógép értelmezni tudja majd a mikrofonba bemondott szavakat, mondatokat. Kell még egy Shoot! nevû program is (200 kb - szintén ingyenes). Itt elég egyszerûen be lehet állítani, hogy az egyes szóbeli parancsok melyik billentyû lenyomásának feleljenek meg.
Mellesleg most vagyok túl az elsõ SB PRO-s multiplayeres bevetésemen. Egyszerûen HIHETETLENÜL jó és izgalmas volt. Egy cooperativ küldetésben vehettem részt 2 USA-beli emberrel. Az egyszemélyes játék is rendkívül szórakoztató volt - de így még kolosszálisabb az élmény egyáltalán nem is szaggatott, a mikrofon keresztüli kommunikációban sem volt késés vagy csúszás. Attól tartok teljesen rá fogok kattanni....
Szerintem is fontos az árnyékolás - ebbõl a progiból érdekes módon azonban mégse hiányolja az ember - szerintem ezzel te is így leszel ha kipróbálod (azért a tankok belsejében van árnyékolás - pl: amikor kinyitja/becsukja az ember a tetõnyilást : )
Amúgy tegnap sikeresen beállítottam egy hangfelismerõ-programot hozzá - és így már tényleg teljes az élvezet :) olyan mintha "ott" lenne az ember és õ osztaná a parancsokat.
Ez teljesen másként hangzik mint a hivatalos gépigény, mondhatni kb majdnem mindennek a duplája kell egy jó képminõséghez és fps számhoz. Szerintem az árnyékokra is szükség van a teljes fílinghez, de majd meglátom, ha egyszer végre nekem is felkerül a gépemre. Köszi a tájékoztatást.
Tapasztalataim: P4 3 Ghz-es proci + 1024 DDR Ram + Ati x800 GTo 256 MB-os videókártya; 1024x768-as felbontás + 2xAA + 4xFA mellett 30-50 FPS-ot produkál stabilan Ez a jó teljesítmény nagyrészt annak köszönhetõ, hogy nincs árnyékolás (de jobb is így szerintem) és ez rengeteg processzor idõt takarít meg. Pl: "A village called Netrebana" c. küldetésnél kb 100 db páncélos + gyalogság vesz részt az ütközetben EGYSZERRE 4 KM-es méteres látótávolság mellet és még csak be sem lassul
Ezek a hivatalosan kiadott gépigények nem mindig állják a helyüket. Azért kérdeztem, hogy valós gép igénye, mert ezt én is olvastam. A Te tapasztalataidra lettem volna kiváncsi. Ha az elõbb említett felsorolás fedi a valóságot, akkor nem kell túlzottan erõs gép a futtatásához.
Bayfender! NA VÉGRE, hogy másnak is megvan : ) remélem hamarosan beindul már a hazai multi-playerezés is.... Hétvégén megpróbáltam beszállni egy-két USA-ból host-olt játékba, de sajna a router kibabrált velem :( Nem akarlak nagyon "letámadni", de vmikor nem lennél benne egy cooperativ bevetéshez neten keresztül?
A cég szerint (esimGames) a min. gépigény a következõ 1.5 GHz CPU --- 2,5GHz javasolt 256 MB RAM --- 512MB RAM ajánlott 64 (128MB ajánlott) MB, DirectX9-Capable Graphics Accelerator (GeForce 3 kaliberû, vagy jobb ajánlott) 1.6 GB hard disk space Free USB port for dongle (hardverkulcs). Mouse CD-ROM Microsoft Windows 2000 / XP with Service Pack 2 installed. Microsoft DirectX version 9.0 (or better) installed minõségi hangkártya javítja a hangzást, ill. joystick ajánlott (bár pl. én nem használok). Elvileg lehet kapni olyan vezérlõt, mint a Leopardé vagy Abramsé, de igen drága (800 angol font!!!) http://afvsim.com Ha nyernék a lottón, joysticket ugyan nem, de ezt biztos beszereznék !!! Érdemes elátogatni erre a weboldalra: http://www.esimgames.com
"Ugyan már elég sok játékprogramot kipróbáltam, de eddig is az volt a véleményem, hogy a Steel Beasts (I) a legjobb program, amit valaha játszottam" Ezzel én is ugyanígy vagyok, mondhatni a számból vetted ki a "billengyûzetet". Ha minden jól megy hamarosan nekem is lesz. Kb mekkora a valós gépigénye jó grafikai beállítások mellett, gondolok itt max. látótávra, részletes modellre és texturára, stb?
Végre feltelepítettem a Steel Beasts Pro PE-t, mert sajna elötte nem ment, emiatt szervízben volt a gép, de most végre gyönyörûen megy a játék! Ugyan már elég sok játékprogramot kipróbáltam, de eddig is az volt a véleményem, hogy a Steel Beasts (I) a legjobb program, amit valaha játszottam (emlékszem, a demot 2-3 hónapig is tudtam élvezni), de ez az új (ne is nevezzük játékprogramnak, mert annál komolyabb) valami frenetikus!!! Olyat tettek (esimgames), amit más programírók még nem!!! Kár, hogy otthon nincs még internet, de már alig várom, hogy multiplayer módban is kipróbálhassam a programot! De még így is csodálatos, fantasztikus! Egyszerûen nem találok szavakat!!! Kétségtelen nem egyszerû döntés 125 dolcsit kiadni egy programért (fõleg Magyarországon), de megéri!!! Mindenkinek javaslom, aki szerelmes a lánctalpas szörnyetegekbe!!! Amikor katona voltam volt szerencsém harckocsit vezetni, el kell hogy mondjam, nagyon jól eltalálták a szimulátorban a feelinget, már-már tökéletes! Csak a megfelelõ környezet hiányzik (bár a számítógépasztal mellett is hamar elfelejted, hogy valójában nem egy igazi tankban csücsülsz), a poén kedvéért érdemes egy dieselolajos rongyot kitenned az asztalra, és már majdnem élethû a feeling!!! Nem akarok okoskodni tovább, de mindenkinek javaslom a programot, nem fogjátok megbánni!!!
egy jó világháborús elérhetõ áron és bolti forgalomban...
A képek és a beigért feature-ok alapján jónak tûnik (még motorbicikli is lesz benne). Mellékesen megjegyzem, hogy a T-72 BiF is többet ígért mint végül lett belõle. Várjuk meg az elsõ demót, és majd meglátjuk. Spec én örülnék egy igazán jó II. vh-s tank sim-nek, az utolsó ilyen a Panzer Elite volt, de sajnos az idõ már elhaladt felette. (A G5 és az IDDK se alkotott edig semmi maradandót szimulátor területen, legalábbis számomra.)