"Nem vagyok sem katona, sem burzsuj amcsi köcsög" "Amugy szerinted az a jopar ember aki itt a topicban megvette az mind "burzsuj amerkai kocsog"?!!!" "Nos ahogy en tudom itt a topicban tobben katonak"
... :P :D
A második felére: ez is csak itt jellemzõ, hogy akik (hazai viszonylatban kis túlzással) az életüket kockáztatják, nincsenek normálisan megfizetve... Most egy kicsit utánanéztem konkrétabban, nagyon durva... Amcsi katonai fizuk 2006ban: E-1 with less than 4 months of service 1178.10 (USD/hó) Bõvebben (Kissé szomorú, hogy ha besoroztatnám magam az amcsi seregbe, utolsó kopaszként többet keresnék, mint itthon mérnökként, 5-10 év szakmai gyakorlattal...) De ez most már kezd nagyon offba hajlani.
A fanatikust semmiképp nem degradáló értelemben használtam, csak nem vagyok az.
Ha valaki nagy mágus a küldetés és térkép szerkesztõben pls dobjon már ide egy röpke összefoglalót mert sajnos az agyteljesítményem kicsi ezekhez a témákhoz ... :( - hogyan lehet éjszakai küldetést csinálni ? - hogyan lehet az idõjárást változtatni ? Lehet egyártalán ? Mintha nem is lenne szél játékban ... - hogyan lehet elmenteni a szerkesztett térképet ? Szerkeszteni tudom , szerintem el is mentem , aztán amikor behívnám a küldetésszerkesztõben sehol nincsennek a szerkesztett elemek , tehát mégse mentettem el ... :((( amúgy is csak egy kis darabját adja be a nagy térképnek ... :(
Amit viszont vágok mint bálna f*sza az iszapot az a rohamhíd alkalmazása és a MICLIC-es mûszakizár leküzdés . Most ezeket szeretném megbolondítani egy kis sötéttel és idõjárás változatással .
Ha valaki nagy mágus a küldetés és térkép szerkesztõben pls dobjon már ide egy röpke összefoglalót mert sajnos az agyteljesítményem kicsi ezekhez a témákhoz ... :(
Kézikönyv 46. oldal 13. fejezet Küldetésszerkesztõ (creating a mission), 58. oldal 14. fejezet térképszerkesztõ (the map editor).
- hogyan lehet éjszakai küldetést csinálni ?
Nem tudom, szerintem ezt kihagyták a játékból. Nagy kár, pedig igazán nem kellett volna sokat dolgozniuk vele. Remélem a köv patch-ben benne lesz. Ha valaki már megoldotta írjon! Engem is érdekel.
- hogyan lehet az idõjárást változtatni ? Lehet egyártalán ? Mintha nem is lenne szél játékban ...
Az idõjárást nem lehet változtatni csak a látótávot ezt pedig a küldetés szerkesztõben tudod megoldani. Menü: options/visibility, ez egyszerû köd képében fog megjelenni a küldetésben. Véleményem szerint az idõjárás efekteket azért nem raktak a játékba, mert a megjelenõ esõcseppek és a szélben lengedezõ fák igen szépen néznek ki, de valójában az idõjárás (hõmérséklet, páratartalom, szélsebesség/irány, stb.)nagyban befolyásolják az irányzást, és ezt nem tudták precizen lemodellezni. Azaz a ballisztikus computerek paraméterezését belekellett volna írni a játékba, ez pedig tudtommal hadititok.
- hogyan lehet elmenteni a szerkesztett térképet ? Szerkeszteni tudom , szerintem el is mentem, aztán amikor behívnám a küldetésszerkesztõben sehol nincsennek a szerkesztett elemek, tehát mégse mentettem el ... :((( amúgy is csak egy kis darabját adja be a nagy térképnek ... :(
1. menü: Map/pick map, új terep betöltése, itt kiválasztod az általad kreált térképet. 2. Amikor betöltöd az új terepet villog a select region, megfogod a négyzetet az egereddel és oda húzod a térképen ahova a térképszerkesztõvel szerkesztettél. 3. Csak kis területet fog elmenteni, ugyanis a Pro PE nem tartalamazza a Larger mission areas funkciót.
Amit viszont vágok mint bálna f*sza az iszapot az a rohamhíd alkalmazása és a MICLIC-es mûszakizár leküzdés. Most ezeket szeretném megbolondítani egy kis sötéttel és idõjárás változatással .
Ha kész vagy a mission-nel, akkor elküldhetnéd e-mail-en, kipróbálnám. Nekem az a bajom ezzel a küldetés szerkesztgetéssel, hogy én csinálom benne a pályákat, és ebbõlkövetkezõleg tudom az ellen mozgását helyzetét, stb., ez nem kicsit ront a játékélményen.
Köszi de a kézikönyv volt az elsõ amit végignyaltam , az idevágó fórumokat is végignéztm a kérdések leõtt de nem találtam kielégítõ választ sehol . Erre a pick map dologra meg képtelen voltam rájönni hogyan mûködik de így már biztosan menni fig . THX. Amíg a mostani melómat be nem fejezem sajnos addig nem hiszem , hogy befejeznék akár egyetlen küldetést is , de utána biztosan nekiállok gyártani õket akkor majd küldök mailban . Szeretek pepecselni a részletekkel így sokáig tart . A NATO és a VSZ elvek is keverednek most egy kicsit bennem , pedig szeretném mindkét oldalt a saját elvei szerint harcba küldeni . Egyébként ha elég sok vagylagos útvonalat és feladatot használsz azzal meglehetõsen randommá tehetõk a küldetések .
Vissza térve az éjszakai küldetésre elképzelhetõ, hogy van ilyen, mert a tüzérségi támogatás kérésénél legalul kérhetsz megvilágítást (illumination). Errõl viszont nem tesz említést a kézikönyv. (Várjuk a következõ patch-et, majd hátha ott.) Köszi a jó tanácsot.
Hirtelenjébe ennyi jutott az eszembe, de ezenkívûl elképzelhtõ, hogy vannak még olyan jármûvek a játékban amit birtokbavehetünk. A kidolgozottság sajonos nem minden jármûnél azonos színvonalú, de a jármûvek sérülésmodellezése, fizikája, a rajtuk alkalmazott fegyverek, célfelderítõ és irányzó mûszerek (ez alatt éretendõ a ballisztika, LRF, TIS, GAS, GPS, stb.), az alkalmazható lõszer típusok (DM33, DM43, DM12, M829A1, BK18, stb.) megvalósítása igencsak reális. Tudtommal más kereskedelmi forgalomba kapható program ezen paraméterekkel nem veszi fel a versenyt.
Legnagyobb sajnálatomra ez a két mozgó TOW indítóállás nem használható.
Egy újabb ígéretesnek tûnõ aktív védelmi rendszer kerül bemutatásra a júniusban esedékes, párizsi Eurosatory 2006 védelmi kiállításon: az Israel Military Industries saját fejlesztésû ADS (Active Defense System) rendszerérõl, az Iron Fist-rõl van szó A Vasököl fejlesztése ezidáig titokban folyt, lévén konkurense a szintén izraeli RAFAEL Trophy rendszerének. (Utóbbi teljes erõbedobással történõ fejlesztése 2005-ben indult be.)
A rendszer elsõsorban kis és közepes jármûvek védelmére készül, ám az eddigi tesztek alapján nagyobb jármûvek (tankok) védelmére is alkalmas. A fejlesztés rohamléptekkel zajlik, így a tervek szerint 2007 közepére már sor kerülhet a csapatpróbákra is.
Az eddigi széleskörû, könnyû és nehézpáncélzatú jármûvekkel végzett tesztek során a rendszer számos veszélyforrással szemben - RPG, anti-tank rakéták illetve tank lövedékek (kémiai ill. kinetikus egyaránt) - volt képes hatékony védelmet biztosítani: A prototípusokat 2 M113 csapatszállítón és egy Sabra Mk III. változatú M60 harckocsin tesztelték. Az utolsó demonstrációs tesztsorozat keretén belül - erre 2005 novemberben és decemberben került sor - a rendszer sikeresen védte meg a jármûveket többféle anti-tank lövedéktõl, beleértve kinetikus lövedékeket is. A cég vezetõjének elmondása szerint a tesztek többségében a jármûvek semmiféle károsodást nem szenvedtek, viszont néhány esetben a leküzdött lövedék maradványai okoztak némi sérülést.
Jelenleg egy könnyített verzió kidolgozása van folyamatban, mely alkalmas lesz a Humvee-ra történõ telepítésre.
Hogyan is mûködik a dolog? Nos tulajdonképpen hasonlóképpen mint más ADS rendszerek: az elfogó pálya kiszámításához szükséges adatokat (távolság, röppálya) egy fix kiépítésû radar szolgáltatja a tûzvezetõ rendszer számára. A veszélyforrás elkerülhetetlennek minõsítése esetén a rendszer azonnal egy robbanó lövedéket indít annak irányába (Az indítórendszerrõl sajnos egyelõre bõvebb információ nem áll rendelkezésre.) Ez leginkább egy miniatûr aknavetõ gránáthoz hasonlítható.
Az Iron Fist - mondjuk a Tropy-val ellentétben - pusztán a robbanás által kifejtett energiára támaszkodik. Ezt hasznosítva igyekszik megsemmisíteni a robbanótölteteket illetve pályájukról letéríteni, destabilizálni a kinetikus lövedékeket. Azaz nincsenek repeszek, a burkolat egésze felemésztõdik a robbanásban. Emiatt használható a rendszer páncélzat nélküli jármûveken (teherautó), illetve ezért nem probléma, ha a védett jármû közelében sikerül csak a támadó leküzdése. Ezen megoldás ideálissá teszi a zsúfolt városi környezetben történõ használatra, illetve a "hit-to-kill" rendszerekkel szembeni kisebb komplexitás olcsóbbá is teszi ezen megoldást.
Hír a militarypapers.hu-ról származik.
eSim Games Releases Update 2.273 for Steel Beasts Pro PE Mountain View, CA, June 22, 2006
Software developer eSim Games, LLC announced today that the second (free) update for the Personal Edition of Steel
Beasts Professional is now available for download.
"It will address a few bugs that were identified over the past six weeks", said Director of Customer Service Nils
Hinrichsen. "We're happy to offer a fix to some issues that were found annoying and inaccurate, especially the infamous
overly accurate RPG shots. Worth pointing out is that this is an incremental patch that requires an installed version
2.262. Our latest shipments already install this, but customers from before May will need to apply the upgrade from
version 2.251 first."
The 4.5MByte update file can be found at www.eSimGames.com/Downloads.htm
About "Steel Beasts"
"Steel Beasts" is a virtual simulation of combined arms combat tactics ranging from the individual crew position up to
battalion level. The prime focus of "Steel Beasts" is tactical training at company team level for armored and mechanized
units. In addition, the classroom version supports basic and advanced gunnery training for the main battle tanks Leopard
1, Leopard 2, M1A1 "Abrams", and the M2/M3A2 "Bradley" infantry fighting vehicle. Also artillery observer / indirect
fire direction training is offered. "Steel Beasts" is being used by US Military Academy at West Point, and the armies of
Australia, Denmark, Finland, the Netherlands, Norway, Spain, Sweden, and the Canadian air force.
About eSim Games
eSim Games, LLC, is a developer of training software and serious games with a focus on armored and mechanized combat
tactics. The company headquarters are located in Mountain View, California. An additional office is located in Hannover,
Germany.
Details about the improvements/fixes since version 2.262:
Set error for infantry firing RPGs to be higher so they miss more often. Fixed bug that caused BRDM2ATs to rise above the ground in network sessions when they engage an enemy. Fixed some problems with the driver's position in network sessions. Fixed bug in which soldiers can see up to 1000m, even if visibility is set to less than this. Fixed bug in which bunkers or abatis moved during the planning phase during a network session by one player would not be
reflected on other machines. Fixed bug in which mounted troops of a spawned units would not be owned by any player once spawned. Fixed various problems related to troop control in network sessions when the squad size is larger than 8. Fixed - non plow tanks should not turn turrets when breaching mine fields. Fixed - key assignment issues after patches are installed. Fixed - M-113 peri view Fixed - Troop icons occasionally show up on map when a APC icon is clicked. Various damage model updates, mostly related to how RPGs penetrate armor.
Szépek. T-72-nek, BMP-nek is lehetne gyártani magyar festést, sõt valami olyat kellene készíteni mint a Finn MOD. Lehet, hogy a következõ hónapba - persze ha lesz idõm - belekezdek.
Kiskorúbzoltánnak: Sötét éjszaka elõvarázsolása a Steel Beasts Pro PE-ben a következõ képpen lehetséges. Ez saját módszer, ha valaki tud jobbat megírhatja. 1. ...\SB Pro PE\textures\sky\ könyvtárba beteszünk egy fekete textúrát. Én a sky_d1-et cseréltem ki, de évszaktól és látási viszonoktól függõen tesz be a játék sky textúrákat a pályákhoz. Lehet próbálkozni, hogy melyik küldi, melyik sky textúrával megy. (Nekem a mod\textures\sky könyvtárba bemásolt fekete sky textúrát valamiért nem rakta be a játékba, így hát az eredetit kellett felülírnom.) 2. ...\SB Pro PE\terrain\alpha\ könyvtárba az alphaA, alphaB, alphaC dds file-okat feketére változtatjuk. Azért ezt a hármat, mert nem volt kedvem próbálgatni, hogy ezek közül melyik befolyásolja a látási viszonyokat. 3. mission editor-ral a kiválasztott/általunk szerkesztett küldetésnek a látótávolságát beállítjuk kedvünk szerint 10 métertõl addig ameddig akarjuk. Nem árt a sky és a alpha könyvtárakat a sötétítés elõtt elmenteni, hogy utána vissza lehessen állítani az eredeti állapotot. Mindenki csak a saját felelõsségére cselekedjen, mert ha nem mented el az elõbb említett két könyvtár tartalmát utána csak "sötétkedés" lesz a játékba.
Tegnap nyomultam egy éjszakai küldetést próbaképpen. Huh.. hát van feeling-je.
Éjszakai képek:
Na úgylátom, hogy képet teljesen lehetetlen mostanába felrakni az SG-re. Itt vannak a link-ek: http://kepup.extra.hu/?ss_19_33_04.jpg http://kepup.extra.hu/?ss_21_23_22.jpg http://kepup.extra.hu/?ss_21_30_52.jpg http://kepup.extra.hu/?ss_21_31_03.jpg http://kepup.extra.hu/?ss_21_38_20.jpg
Ha valakinek van jó minõségû magyar BMP-1, T-72, Ural, BTR-80 fotója (nem ártana minden oldalról) az megdobhatna vele, hogy neki állhassak a MagyarMODnak.
Pro modellben szokott lenni..mostaniban pl kulfoldi missziokban szereplo Wolfok meg BTR-80-asok uj festeseirol van vagy 6 oldal..
Dehogy magas. Egy próbát megér, qrvajó az éjszakai harcászkodás. Ha gondolod, akkor elküldöm a két mod könyvtárat, csak bekell másolnod a helyére, miután az eredetit elmentetted. Utána minden küldi éjszakai lesz, csak a látótávot kell csökkenteni az editorral. Ha meguntad, utána a két eredeti könyvtárat vissza másolod, és minden a régi.
Valaki nem tudja véletlenül, hogy az SB Model Wiver 2.20 mi a nyavajáért nem akarja megnyitni az SB Pro PE mrf file-jait? E nélkül textúrázni igencsak körülményes.
Látom, hogy az sg teljesen kiírtotta a képek beszúrását a forumokba (#188). na ez meg az sgé lehet.
Az a helyzet, hogy nem változott, mivel egy folyamatos fejlesztés eredménye a mostani 2.273-as verzió, inkább a progi szépen kigöbölyödött. A steelbeasts.com-on azt írják, hogy a 2.20 verzió tudja kezelni a Pro PE mrf file-jait.
"Viszont nem lehet valahogy kioperálni a tank belsejét pl 3ds-be, jó szolgálatot tenne ofp alatt?:)"
Ezt nem tudom, majd utána nézek. Az biztos, hogy az OFP-nek baromi jót tenne egy komolyabb harckocsis mod.
Ha valakinek nem mûködne jól a CodeMeter-je az most upgrade-elheti. Spec eddig nekem semmi bajom nem volt vele.
Mountain View (CA), Jul 13, 2006 - Game developer eSim Games, LLC announced today that a firmware upgrade for the anti piracy device "CodeMeter" has just been released. The CodeMeter device, developed by German company Wibu Systems AG, is essential to run eSim Games' software "Steel Beasts Professional".
"We strongly recommend our customers to perform the free upgrade to the new firmware 1.10", said Director of Customer Support Nils Hinrichsen. "The new firmware will further increase the reliability of the CodeMeter stick especially for end users. The risk of downtime will be further reduced."
To perform the upgrade, users should 1) make sure that their computer is connected to the internet. 2) Insert your CodeMeter stick 3) Start the CodeMeter runtime software (the "C" icon will appear in the system tray) 4) Right-click the CodeMeter Icon in the system tray and select the option "view as window". 5) Start the Firmware Update utility by selecting the option "Process | Update CM-Stick Firmware". 6) Enter their CodeMeter password ("CodeMeter" by factory settings). 7) Select the CM-Stick in the dialog window, and execute the Firmware Update by clicking the "Update" button.
Under no circumstances should the CodeMeter stick be unplugged from its USB port during the firmware upgrade process.
A mailer daemon állandóan vissza dobálja a levelet. Elképzelhetõ, hogy tele van a póstafiókod, vagy 1,6 megát nem tud fogadni a freemail.
Köszi, ez nekem is eszembe jutott, csak az a helyzet, hogy most melóhelyen vagyok és itt a rapidshare levan tiltva. Na mindegy majd holnap, egyszer csak eljuttatom valahogy. (Lehet ám a freemail-on kívül más ingyenes postafiókokat is használni, modjuk olyat ami 10 MB-os leveleket küldözget, és több giga tárhellyel rendelkezik. Pár kattintás és semmibe nem kerül.)
OFF: ofp alatt elkezdtem egy valós modot csinálni, aminél a harckocsikat is minnél reálisabban szeretném lemodellezni lehetöségekhez mérten. Ehhez kellene segítség, info páncélzatról a rájuk gyakorolt fegyverek hatásairól. Meg ugy ált. mi az amit valaki hiányol vagy elkerülhetetlennek gondol egy harckocsi szimulátórnál müködés, viselkedés stb.
Steel Beasts Pro Pe-böl is szeretnék átvenni dolgokat.
www.easymail.hu 100 MB tárhely, 10 MB levelek küldése/fogadása. (angol, magyar) www.gmail.com 3GB tárhely, 10 Mb levelek Küldése/fogadása, meghívós. Küldök, ha kell. (angol, magyar) Az elõbbi kettõ reklám mentes. www.yahoomail.com 3GB tárhely 10 MB levelek küldése/fogadása, sajnos reklámokkal teli. (angol, német)
Olyanra gondoltál, mint ami itt látható a #554 sz. hsz.-ben? Sajnos a www.kampfpanzer.de bezárt, ott elég sok infó volt a harckocsik páncélzatáról. Itt is nézz szét, van sok leírás harckocsikról, steelbeast-ról. Haditechnikával foglalkozó oldalak, forumok, stb hasznosak lehetnek.
Saját vélemény: A OFP legnagyobb hibája a ballisztika hiánya célzásnál, találatok helyének érdektelensége, valamint a távolságok befolyásoló tényezõinek hiánya, és a lõszer típusok közötti külömbség. Itt arra gondolok nem mindegy, hogy egy harckocsit 3000 m-rõl vagy 500 m-rõl találnak el, AP vagy HEAT lõszerrel, és mondjuk még azsem mellékes, hogy ellölrõ vagy oldalrol. Ezeket az alapvetõ dolgokat is nagyon nehéz bele csempészni az OFP-be, de ha sikerül, akkor már csak a harckocsi mûszerek lemodellezése marad hátra. Most ezzel nem a kedvedet akartam elvenni, csak érzékeltetni, hogy elégnagy fába vágtad a fejszédet. Szerény véleményem szerint az OFP gyalogos hadviselésre lett kiélezve (ebbe viszont jelenleg a legjobb, lásd VBS), a hsználható légi, vizi, szárazföldi jármûvek csak a játék élethûségét/hangulatát fokozzák, többet nem is várhatunk tõle. Ha belegondolsz a valóságban sem úgy mûködik, hogy megy a desszantos és elfoglal egy repteret, majd beleugrik egy F/A-18-asba elér 10 légigyõzelmet, leszáll egy reptéren, utána beugrik egy MBT-be és laposra vasalja vele a környéket, és amikor végzett beugrik egy helikopterbe és leszáll egy hajon, amivel tovább folytatja útját. Ehez azért egy kicsit több speciálisan kiképzett emberre van szükség.
Más nem jöttem rá, hogy hogyan lehet a tankok interior-ját kiszedni a Pro PE-bõl, viszont az SB-bõl a 2D-set simán csak ki kell másolni, dehát ez nem jó az OFP-hez.
Kissé be vagyok havazva egy költözés miatt , még nem tudam megnézni sajnos ... :(
Eredeti M240 coax hang effektek a SB PRO PE-hez - kb 2hónapja megcsináltam már ezt a sound mod-ot, de itt elfelejtettem reklámozni a dolgot. A steelbeasts.com-ról letölthetõ, de megadom hozzá a közvetlen linket is:
Pár hónapja lõttem vele , igaz nem párhuzamosított volt hanem Hummvee-rõl , de nekem nem tûnt fel , hogy a játékban lévõ nem lenne jó . Mindenesetre majd leszedem és kipróbálom , köszi a linket .
A himnusz alatta elegge szurrealis nekem...de ha kulfoldieknek keszitetted akkor ok..onekik ez a zene semmit se jelent..csak egy kornyikalo tomeget a hangszorokbol...
Úgy tûnik pár nap múlva akár már Bagdad utcáin "száguldozhattok" :) - a pályával & a várossal már kész vagyok, már csak az utolsó simítások vannak hátra.
Csináltam egy kisebb "dokumentum" videót a CV9040-rõl.... elvileg mér letölthetõ a steelbeasts.com-ról.
Klassz nagyon a video. A sötétedés már megoldott a játékban gyárilag? Ugyanis a videoban igen sötét minden, nagyon tetszik. Ha létezik valmilyen éjszak/nappal mod a játékhoz légyszi tájékoztass. (Remélem hamarosan lehet kérni a tüzérségtõl megvilágítást.)
Sötét a videó? Hmm... amennyiben tényleg sötétnek tûnik a videó, akkor szerintem ellenõrizd a videókártya beállításodat & a monitorodat. Éjszakai bevetés még mindig nem lesz az új update után sem - viszont a www.steelbeasts.com fórumon a mod-ok között már található éjszakai-mod. Én még nem próbáltam, úgyhogy nem tudok róla véleményt alkotni Egy online bevetéshez nem lenne vmikor kedvetek?
Codec probléma volt:( Teljesen beleéltem magam. Pedig tök jól nézett ki. Online bevetéshez nekem spec mindig lenne kedvem, de sajnos csak Vodafonos netem van, ami nem alkalmas internetes játékokhoz. (Sávszélessége: kb 36k) Tavasszal, ha a költözködés összejön, akkor lesz valami komolyabb. Addig nem akarok 2 éves szerzõdést kötni egyetlen internet szolgáltatóval sem.