Olyanra gondoltál, mint ami itt látható a #554 sz. hsz.-ben? Sajnos a www.kampfpanzer.de bezárt, ott elég sok infó volt a harckocsik páncélzatáról. Itt is nézz szét, van sok leírás harckocsikról, steelbeast-ról. Haditechnikával foglalkozó oldalak, forumok, stb hasznosak lehetnek.
Saját vélemény: A OFP legnagyobb hibája a ballisztika hiánya célzásnál, találatok helyének érdektelensége, valamint a távolságok befolyásoló tényezõinek hiánya, és a lõszer típusok közötti külömbség. Itt arra gondolok nem mindegy, hogy egy harckocsit 3000 m-rõl vagy 500 m-rõl találnak el, AP vagy HEAT lõszerrel, és mondjuk még azsem mellékes, hogy ellölrõ vagy oldalrol.
Ezeket az alapvetõ dolgokat is nagyon nehéz bele csempészni az OFP-be, de ha sikerül, akkor már csak a harckocsi mûszerek lemodellezése marad hátra. Most ezzel nem a kedvedet akartam elvenni, csak érzékeltetni, hogy elégnagy fába vágtad a fejszédet. Szerény véleményem szerint az OFP gyalogos hadviselésre lett kiélezve (ebbe viszont jelenleg a legjobb, lásd VBS), a hsználható légi, vizi, szárazföldi jármûvek csak a játék élethûségét/hangulatát fokozzák, többet nem is várhatunk tõle. Ha belegondolsz a valóságban sem úgy mûködik, hogy megy a desszantos és elfoglal egy repteret, majd beleugrik egy F/A-18-asba elér 10 légigyõzelmet, leszáll egy reptéren, utána beugrik egy MBT-be és laposra vasalja vele a környéket, és amikor végzett beugrik egy helikopterbe és leszáll egy hajon, amivel tovább folytatja útját. Ehez azért egy kicsit több speciálisan kiképzett emberre van szükség.
Más nem jöttem rá, hogy hogyan lehet a tankok interior-ját kiszedni a Pro PE-bõl, viszont az SB-bõl a 2D-set simán csak ki kell másolni, dehát ez nem jó az OFP-hez.