Elég egyedi darab, magam raktam össze, és amúgy sem sok rohangál belõle, szóval ha VÉLETLENÜL valaki esetleg összefutna vele, plz tegye amit jónak lát.
Én idénre tuti befejeztem a bicózást, lehet, hogy egy életre (legalábbis amig Mo-on élek biztosan).
Egyébként Fennt Van a Youtube-on az Olimpiai Pálya http://www.youtube.com/watch?v=lsUuKACOmoE
valaki meg tudná mondani ,h az MTB olimpiát (23.-a szombat),amin Parti András indul ,lehet-e teljes egészében valamelyik csatornán nézni??mer az m1 re van kiírva ,de sztem nem adnak belõle túl sokat,Az extrem pedig nissan világkupát közvetít.
Decathlonba láttam néha,majd ha legközelebb ott járok beszerzek egyet.Jónak tûnik,és amilyen hangja van amikor droidok használják,mint egy sugárhajtású gép:D köszi!
Csuklóddal annyit tudsz csinálni, hogy most pihenteted, aztán meg majd erõsíted, hogy ne húzódjon meg annyira(lehet súlyzóval is, ez alkarra meg csuklóra jó, meg azzal a kis gumikarikával, nem tudom mi a neve, ami szintén jó alkarra meg csuklóra)
Szerintem még mindig nem értitek mi a bajom.A csuklóm gyenge,így amikor elesek,és kézzel támasztok(amihez a kesztyût ajánljátok),akkor a csuklóm gyengeségébõl fakadóan 1 hétig fájni fog vele minden mozdulat.És ezt nem tudom mivel oldhatnám meg,és az a csuklóprotektor jónak tûnik,mert szerintem ha azt meghúzom,akkor tartja a csuklómat rendesen.Sisak meg pályára alap,csakhát fullface-re nincsen pénz,és nem is nagyon lesz.
Hosszúujjas kesztyû tényleg nagyon hatásos, ezt tanusíthatom. Nekem már védte meg a bütykeimet is, meg utánna a tenyeremet, aztán ez már kinyírta, és vettem egy jobbat(Fox), ami nagyon kényelmes és egyszer már ez is megvédett. Meg a sisak szintén nagyon jó dolog, mentem már haza(szédelegve:)) vérzõ fejjel, mert beton pályán ugrálgattam sisak nálkül. Ugye aki hülye....:D
Buikóra nincsen pénzem,mármint állvédõsre,a mostani sima,de nem a cc-s,hanem amit erre találtak már ki.Pryme,nekem azt mondták,hogy szar,de amennyit hordom...és véd ugyan úgy,basztam már be benne a fejem,szegény sörösdoboz összenyomódott rendesen:_D
Viszont kár,hogy az nem védi a csuklómat:S De amúgy olyankor fáj így,amikor kézzel támasztok le esésnél,én úgy értettem,hogy a csuklómra esek,mintha fekvõznék,csak mondjuk 1.5 méter magasról:D
Igazából tegnap egy fél órát elpöcsöltem a fék beállításával és máris kevésbé súrlódik a kanyarokban, ámde olyan keményen fog mint a p**csa :) Mondjuk még nem kopott be rendesen.
Csuklódat nem fogod tudni megvédeni! Az a legjobb ha veszel egy hosszúujjas kesztyüt. És ha esel a kezzel támassz le.. A kesztyü elszakadhat ebbe de a kezed megussza. Meghát térd védõ könyök védõ stb.. Jahh és ha dirt pályán mész és nem vagy egy Steve Peet:D Akkor állvédõs bukó!
Nem kell vele foglalkozni! Nekem átütõs elöl a villa, és igy is surlódik ha keményen rátelhelem az egyik oldalra.. Ennyit tud tekeredni.. Nem baj az jó az úgy..
Egyet értek Bardocz-cal, nekem is ilyenem van (egyelõre csak hátul, de MA ÉRKEZIK MEG AZ ELSÕ KERÉKHEZ IS!!!! :DDDDD [HAPPY]), és valami állatjó fék. Én egy drabig azt hittem, hogy ilyen könnyen behúzható, ilyen hatású fék csakis hidrós lehet, de aztán szerencsére kipróbálhattam egy ilyen Avidot és koppant az állam.
Nyilván jobb egy hidrós rendszer, de ha az beszarik, nem tudod a helyszínen megpreparálni, szal ha nincs rá kurvasok pénzed, akkor ez a fék egy marhajó alternatíva.
Meg a mostanin nincs hátul tárcsafék felfogatás. :(
Amúgy meg sztetek a mech. tárcsa jó v. mindenképp hidrás kéne. Nagyon rossz a mech.-es mert az olcsóbb és nekem igazából nem kell a brutális fékerõ csak fogjon.
Ezt néztem ki. Mi a külömbség a road és mountain között,mert igazából én road-on használom.
Asszem most énis kihagyom, bringaszervizes haverom ledumált róla, mondván ha nem versenyzem, vagy használom durván a gépet, nem sok értelme komoly váltórendszernek, szal ez a dolog most elnapolva :)
Na igen, csakhogy ez a mûvelet 2x annyiba kerülne mintha vennék egy fasza V-fékes Deore fékváltókart. Nincs szükségem komolyabb rendszerre, csak a mostani Shimano V-brake rendszert nem szeretem, és körbenéztem mennyibe fájna egy kicsivel komolyabbra csere
Blasta: Szerintem inkább érdemes külön fék és külön váltó karokat venni. Késõbb ha bármelyiket cserélni akarod, akkor egymástól függetlenül is meg lehet ezt tenni.
Mali Slalom-m2 a neve (mint benne is van a nevében: dual-slalomra van kitalálva nem streetre de addig arra használom még nem tudom free-ride alakitani :D) 20 000- volt szóval ....enyhén megéri
Az elsõ féken van jobb fékhatás.. Nem véetlen az hogy elöl van nagyobb tárcsa.. Ha rövid féktávokat akarsz venni akkor az elsõt kell jobban a hátsót kell gyengébben használni.. A motoroknál ugyan igy van elõl dupla tárcsa és nagy hátul meg szimpla és kicsi..
Szóval együt kell õket használni de inkább az elsõt jobban!
Új bringa-barát szórakozóhely nyílott a Városligetben.
Ha a hõsõktere felõl mentek a királydoNb irányába a 75-79-es vonalán, akkor bal kéz felé fog esni a hely, egy körbekerített ojjektum területén van (õsrégi bnv területe).
A neve KERTEM, sok hely van a bringáknak, a pia olcsóbb mint mondjuk a margitsziget, van kaja is (sült-grill cuccok) és színpad is. Délután Bob Marley lemez szólt :) Este meg kurva hangulatos a fákra akasztott színes égõknek/lampionoknak köszönhetõen, és laptop dj nyomja a lágy muzsikákat, illetve fellépõk is szoknak lenni.
Nekem új törzshelyem van a nyárra, az tuti (5 percre lakom) :D
Nah,nekem meg 160-as van hátul:) Aztán ha bemelegedett fog,mint az állat,alig húzom,és satu:D Viszont nálam nagyon sokat számít hátulra a tárcsa,így már le tudtam jönni gellérthegyen csak hátsó fékkel:D No persze elsõ-hátsó kombó még mindig jobb:) De oda is kéne a fék,igaz mostanában nem nagyon biciklizek sehol sem:S Túl meleg van...
Elõre van értelme 203-as tárcsát tenni? Vagy elég egy 185-ös is? Nem azért mert akkor lenne az árbeli különbség (500ft), de ha pl. nem DH-zom túl sokat, akkor van-e értelme ekkora tárcsának?
Na az Avid BB7 belõve, persze még bekell kopnia, de már most is érzem, hogy iszonyú állat lesz :D
Jövõ hónapban jön a párja elõre, alig várom :)))
A Giant ATX bringái alapvetõen nem rosszak. De egy használ bringa esetén nem árt egy kicsit többet tudni a géprõl. Hány km-et hajtottak bele. Milyen körülmények között és mennyire agresszíven használták. Ki használta. (Más az igénybevétel egy 70 kg-os és egy kicsit nagyobb testtömegû bringás alatt.) A "full Shimano cuccok" nem jelent semmit. A Shimano lényegében minden kategóriában gyárt alkatrészeket a belépõ szinttõl a profiig. Az se mellékes, mennyire vannak kikopva az alkatrészek. Kopott lánc és fogaskerekek nem járulnak hozzá túlságosan a pontos váltáshoz és a megbízható mûködéshez... A kerekeket is érdemes alaposan szemügyre venni. A gumi állapotát is érdemes megnézni.