az hogy törik...ha úgy használják,akkor minden váz törik,haverom eltört 2 stp-t meg 1 polarxet is,és stp mégiscsak háromszor anyiba kerül,ez kb olyan dolog,hogy a kona törik,meg nem kell váltó
Most olvastam ez a polarX törik.Szal inkább ezt: Merida '07 UMF Hardy 3 váz veszem vélemény? 26 900 Ft Az a baj ,hogy már vann itt a környéken 1 ardy mondjuk az 4-es.
elõre ha dirtre használod a bicót,akkor nem is olyan fontos váltó,meg ha az nincs rajta könyebben rámegy a láncmerevítõ,nekem volt elöl 2 sebesség,de a kissebik fogaskereket le is szedettem mert semmi hasznát nem láttam
Ohhh, efelõl ne aggódj :) Van törzsvásárlóim (HTX 2 Placebo) a Récsei-ben lévõ Ridebike boltban (vagy nemtom mi a nevük, ridebike.hu volt az oldaluk mig kb. 1 hónapja elérhetetlen nem lett). Ott veszem majd a bicót, õk az ebike szervize is amúgy.
Blasta: Alap gépnek jó. Bár nem ismerem az M191 hajtómûvet, de nekem ez tûnik a leggyengébb elemnek. Tapasztalatból mondom. A bicomon anno elõl a Shimano komfort kategóriás szettjébõl volt fent a hajtómû és az elsõ váltó (talán C050 volt.). Sajnos a hajtómû/hajtókar túl rugalmasnak bizonyult. Ha kicsit erõsebben, izomból nyomtam, vagy kiálltam a nyeregbõl, akkor a lánc már beleért és súrolta a váltó terelõ lemezét. Az elsõ hónap után vittem cserélni. Már vásárláskor érdemes lett volna erre sort keríteni, de ezt akkor még nem tudtam. Már csak használt alkatrésznek vették be a régit (s gondolom újként adták el ismét. ;o) ), valamint perkálhattam a szerelésért is. Szóval szerintem ha van rá mód, még a vásárláskor érdemes ezt lecserélni legalább egy Alivio-ra. Az árkülönbség nem túl vészes és ilyenkor nem szoktak szerelési költséget felszámítani. A ebike mellett mindenkép nézz szét más helyeken is. Sokszor a boltok honlapján nincs fenn az aktuális kínálat, érdemes a helyszínen is nézelõdni. (Ez amúgy is javasolt. A legtöbb helyen a törzsvásárlói kedvezmény még mindig arc alapján megy.)
A lényeg az, hogy összerakni semmiképpen nem akarok bicót, nem az én asztalom az. :) Baszok el elég idõt minden másra :D Aztánmeg a 170k nekem per pill bõven fájdalomküszöb felett van. Az a Merida amit kinéztem (SUB 40D) 120e-ért pont okés, Alvio szettel van, normális vázzal, számomra tûrhetõ és sztem használható telóval. A fékekrõl nemtok nyilatkozni, gõzöm nincs milyenek, de gyanítom nem a legjobbak, viszont per pill nem is nagyon izgat. Ha szar lesz majd cserélem. A bringa fõ vonzereje az ára tehát, másodsorban pedig a felszereltsége és a külalakja, ami nagyon bejön.
Blasta: 170 pénzbõl már össze lehet hozni egy elég kellemes bicot. Ha késõbb fejleszteni szeretnél rajta, akkor ami fontos lehet azok a következõk: Egy jó aluváz. Legalább Simano Acera vagy Alivio váltószett és hajtómû. Tapasztalatom szerint ezek már elég erõsek ahhoz, hogy átlagos igénybevétel esetén ne legyen velük gond. Esetleg, ha van rá keret, a Deore szett is szóba jöhet. Fékbõl legalább Deore V-fék vagy egy késõbbi cserét is figyelembe véve valamilyen tárcsás megoldás. (Ocsoért csak mechanikus lesz, viszont legalább a kerékagyat, felnit már nem kell a késõbbi csere folyamán lecserélni.) A késõbbi cserékre való tekintettel ha van rá mód érdemes külön fék és külön váltó kart venni a kombinált megoldás helyett. Telo ami belefér a költségvetésbe. Gumiból olyat érdemes választani, aminek a mintázata jobban megfelel a vegyes felhasználáshoz. Erre leginkább azok a gumik alkalmasak, aminek a közepén egy futóél húzódik végig vagy a mintázat elrendezése ad ilyen felületet. (A széles, bütykös traktorgumi aszfalton nem egy öröm.)
Szerintem nézz szét minél több boltban, mielõtt döntenél! Kiindulásnak itt van néhány linkgyûjtemény. Nem biztos, hogy naprakész, de google-val megtoldva használható. http://bicikli.lap.hu/ http://hegyikerekpar.lap.hu/
Elõre megy egy Rock Shox Dart 3-ra 185mm tárcsát ír a manual max-ra nem is kellene nekem igazából nagyon tárcsa de úgy jobban néz ki meg csak. Szal majd a tárcsa cserélve lesz egy 185-ös G2 cleanstep-re vagy mire. Meg kondolkozok ezen a a Polarx vázon 30k ért van.
hát milyen bicilid van?országutira ott a road,montira meg a mountain,és az is fontos hogy beleférjen a vázba a tárcsa,most hogy megnéztem enyémet,ha hátrébbhúzom a kereket lehet a 203-as tárcsa is beleférne,bár nem sok értelmét látom
ha montid van a mountain,persze ellenõzizd le,hogy rá tudod-e szerelni,ha országúti bicód akkor meg a road,de szerintem országutira lég a sima fék is,bár még nem mentem olyannal
Oks de akkor meik? Avid '08 BB7 Mountain Pofon egyszerû beállítás és karbantartás, és az Avid-tól megszokott minõség. Golyóscsapágyas müködési rendszer, Egyszerû fékpofabeállítási rendszer 160mm-es (6") Roundagon tárcsával együtt szállítjuk! A 2008-as terméken kiforrottabb a fékpofa állítási rendszer Ajánlott termék Szín: grafit szürke Avid '08 BB7 Road Mechanikus tárcsafék szabványos rögzítéssel és "Post Mount" felszerelési lehetõséggel 140mm-es tárcsával Precíz beállíthatóság, rendkívüli fékhatás, és adagolhatóság, szerszám nélküli fékbetét csere, alacsony karbantartás igény, kedvezõ súly: 318g Országúti kerékpárokhoz
Hát ha nincs leejtõ akkor tulajdonképpen mind1. Amiek jobban tetszik és kényelmesebb. Ha nem akarsz versenyt nyerni akkor nem fogod észre venni a különbséget ugysem.
Nem annak az elönye. Hogy egy darabból van kialakitva. Ez az jelenti hogy nem két csövet hegeszt össze. Hanem kimarja egybe. Majd hozzá hegeszti a csövekhez. Ezért nem csavarodik ugy. Ha megnézed a te vagy az én bicom hátulját a kerék felfogatásnál. Van egy lemez ami rá van hegesztve két csöre. Na most ha ez cnc-zet lenne, akkor az egész egy egséget alkot, és kb 2-3 cm-el arrébb ér a lánc villához. Igy maga a kereket tartó papucs kb 1000x erõsebb és strapa birobb mint igy. Ugyan igy van megcsinálva a hajtómû mögött a kerékjárat alul. Szóval sokkal többet bír.
na téptem aludni holnap suli.fav-ba van a topik tetszik a feeeling na mek cs all.Jócakát
akkor érthetõbben,mert tényleg hülyén fogalmaztam a smartnak kicsi a fordulóköre,gyorsabban fordul,a pantera meg hoszabb,ezért lasabban fordul,de egyenesben stabilabb
Nem azt nem azért csinálják! Ha az a különbség amit irsz akkor ez a magyarázat: A hosszabnak jobb az egyenes futása. Tehát ha leejtõzni akarsz jobb a hosszab nem olyan ideges. Ilyen a Konám is.
A Rövidebb: jobban kanyarodik könyebb irányitani. Nagy tempóknál is jobban feksi a kanyarokat. Na ilyen volt a régi bicom is. Ezt sokkal jobban csiptem benne.
oks akkor elvan döntve long köll.CSAk nem tom mien szinût mert a telóm ezüst,csak azon meg minden kosz meglátszik a feka jobban tetszik csak nincs raktáron bár mire veszem 2-3 hét addigra úgyis lesz.
Jaja. Most már tudjuk. De most a magellan nagyon beujitott ezzel. Régen a polarx-bõl 1 fajta volt. Most van vagy 4. De az amilyeknek már CNC-zet a hátsó kerék felfogatása, meg a hajtómû utáni része. Az de kurva jó.. Na egy olyenra szó nélkül lecserélném a konát. Igaz majd 100000ft a váz:D
Szal a long a jobb,inkább turhára meg mászkálásra kell nem gyilkolom én magam alatt mert összetörik. A tárcsatartó konzol jó?Mert nem tünik erõsnek bár úgyis max.mechás tárcsa menne rá,mert hidrát alfölde fölösleges,mondjuk mechást is de azért nézzen már ki vhogy.
az egyik hoszabb mint a másik,nekem long van,és tökéletes,emellett nekem is 100mm-es benne a teló,és tökéletes,a kerekek tökéletesek benne,a fékek tökéletesek,a váltó tökéletes,a hajtás tökéletes,az ülés tökéletes,egyszóval tökéletes bicikli
egy 100mm-s telóval pont jó lenne,lehet el is kezdek gyûjteni rá. 29 999 Ft Miaz ,hogy Short vagy Long verzió? "Azonos vázmagasság mellett Short és Long verzi"
polar-x table top nagyon jó váz,és feketében gyönyörû:))) én már csak tudom:) ha kilpek a szobámból azt látom meg elõször:D(meg is nézem nincs-e semmi baja:-))
A polarX Table Top jó váz? Tetszik bár parasztvakításra lenne.DE lehet csak újra fújatom a régit az is megteszi.RÁkenni hogy KTM vagy Specialized Azt jóvan
rst gila t7 szerintem elégé jó teló,nekem az van polarx-en és eddig semi különösebb baja,nem nyúzom nagyon durván,de használom azért:) mondjuk következõ teló egy manitou stance lenne szerintem
Jaja. Azon azt kell majd.. De persze nem holnap:D Mondjuk nézz körül! Fölleg ha pesten laksz. Menj fel a Hajduba (kiss jános altábornagy utca{déli felett}) Mert jó amit kinéztél félre ne értsd csak szerintem lehetne még egy picit jobbat venni. Pl hogy octalinges vagy isise hajtómû legyen rajta, vagy jobb villa. Ha az még + rajta lenne kiru gépezet lenne.
Azt nem találom már hogy bassza meg.. De itt van pl ez a Kona. Szerintem jobb mint a Merida. Rock Shock Villa van benne. Sajnos még ennek is a hajtókar gynge pont. Persze ez plusz 20. Jobb a fék ami rajta van. Azért a Hayes az csak hayes. :kona
Amúgy ha lenne rá 170k-m, most 100% ilyet vennék. Gyönyörû, okos, csudaszép, sütfõztakarítúesbés :D
Kedvelem a Meridát. A Kelly's-t nem (gyorsétterem/édesség jut jóra az eszembe :D), a Kona nekem drága, KTM szintén. A Rock Machine kihalóban itthon, Magellanban még nemláttam ami teccene.
Oké, de mi ér rajta +30k-t? Amúgy ez már fájdalomküszöb felett van. Már ígyis elvonási tüneteim vannak, az a 120k pedig márciusra összejön, 150k sajna nem.
Hát persze. Én ugy csinálom hogy egyedül sem igazán megyek vele. Tehát általában 3-4 en vagyunk. Ha be kell menni közértbe stb. Mindig van 2 "örszem". Ha hegyre megyünk fel akkor a fogasnál szokott kicsit egyedül maradni egy-ket percre de ott meg majdnem mindenki haver figyelnek rá. Szóval nincs más megoldás örizni kell !!
Pedig az jóféle.Mért nem én jártam arra.:D Azért nem akarok vázat cserélni mert aztán túl feltünõ lesz,meg jó ez a CroMo-váz tartós darab.Haljátok,nem tudjátok miért ugrik a lánc ha 2*7-esbe rakom mert azon mindig ugrik és nem tom használni a szerelõ rakta össze azt mondta nem tudja miért van.Acera váltó,Shimano lánc,a fogaskerékrõl nem tok semmit de az biztos sírmanó.Lehet Sramot kelett volna venni,csak ahoz Tigershift-et kapni lehetetlen.
így van. Más megoldás nincs, énis emellett a megoldás mellett tettem le a voksom. Egyszerûen ha fél szemem nincs rajta, nem fogom otthagyni sehol és pont.
Na ezért kérdezem. Arra jó. Szerintem a hajtó mûve nem az igazi. Az Rst Gila is határ eset de a többi cucc jó rajta. 120000ft megér. Mondjuk ha tudnál még 20-at rátenni sokkal jobbat tudnál venni.
Sztem nem rosz,bár már vagy egy éve nem vok mélyen benne a témába.Sírmanó fékeket nem ismerem ,de összevetve a többi sírmanó termékkel sztem nem egy életbiztosítás.Sztem ami fék az AVID. Én is CC-z nék csak sajna alföldön nehéz.
Érdekelne a véleményetek errõl a bringáról. Megéri, milyen a felszereltsége, mi a gagyi mi a jó? HTX elõre is
THX A hajtókar(kb5 éves) elhajlott.Szal gondolkozok egy cserén ,akkor már isis-es mono-t veszek bele.(De most nincs cash a cserére de tervbe van véve.)
Az isises minden képpen jobb. Nem csak extreme felhasználás eseten hanem álltalában. Ha turázol vele letekersz 100 kilométereket akkor is irdatlan nagy terhelés jut az alkatrészekre. A négyszög tengely kevesebbet bir jóval ráadásul ha egy rossz felrakás történik dobhatod ki a hajtókart. Szóval ha most négyszög tengelyes cucod van és jó akkor hagyd az egészet a fenébe, de ha bármelyik meghibásodik eltörik stb akkor mindenképpen isis-es megoldást vegyél. Ráadásul nem is sokkal drágább mint a sima.
Hali!Van egy Rock Shox Dart 3-mam.Hol lehet ne a közelbe (Békés Megye) szervizelni ,mert át akarnám kenetni,mert a gyári trutyi szart se ér. Van vmi külömbség a négyszögtengely és az ISIS-es monoblok között.Utcai használat esetén?THX