PFFFFFFFFFF ! ! Nevetséges egy játék szarul van megrajzolva, és ráadásul a stratégiai játékokat is utálom nevetséges hahahahahahahaoááá
Guild Wars megveszed a CD-t es ennyi.
na hát ez ritka szar. olcsó megoldás... a Silkroad ettõl ezerszer szebb, és full ingyenes.
Csak az alap game az ingyenes (ami úgy tartalmazza kb a teljes game felét és 3 kieg van). A kiegek hozzá fizetõsek. És valszeg azért vannak 4-5 éves karik is, mert olyan sz*r a game.
Hát ez elég szocsi
hû ha ritka szar
Azért olcsó, mert sz*r
ja amúgy azt hozzá kell tenni, hogy az "egy szerver" nem egészen igaz az ao-ra. van 3 realm, de egy-egy realm mögött sok szerver van, más-más zónák más-más szervereken vannak, de ugye a játékosok egy realmen belül látják egymást. (emiatt van pl az, hogy egyik zóna játszhatatlanul lagos, mert éppen szarakodik az a szerver, míg egy másik zónában semmi lag nincs)
wowban szerintem nincs zónánként külön szerver, ha van, akkor kurvajól megcsinálták az elosztást.. esetleg a két kontinens lehet külön szerveren vagy az egész cucc egy szép nagy loadbalance-os clusteren megy.
amúgy nagyon szar lenne, ha wowban egy realm lenne.. 5.5 millió ember egy realmben az rettentõ sok, egy mobra jutna tízezer ember :D
hát igen.. ao tényleg komplexebb, csak nekem néha már fejfájásom van attól, hogy 3 órán keresztül szaladgálok buffokért meg buffoló cuccokért, hogy be tudjak gyömöszölni magamba egy symbiantot.. :D wow ilyen szempontból tényleg primitív, megvan a szintkövetelmény, felveszed a cuccot. lépsz szintet, megnézed árulnak-e arra a szintre jó cuccot, ha igen megveszed. emellett viszont nekem nagyon bejön, lehet meg fogom unni én is 3 hónap múlva és teljes mértékben visszamegyek aozni, de most nagyon jól elvagyok vele :)
Viszont ha már mindenáron le akarsz hordani, inkább azt mond, hogy ne alkossak olyan dologról véleményt, amit csak hallásból ismerek. Mert ebben igazad lehet!
Nem figyeltél. Az AO-sok átmentek WOW-ba, de visszajöttek egy idõ után, mert a szép grafika ellenére az AO sokkal komplexebb. Nem annyira egyszerû mint az amcsi gyerekeknek készült wow. Szal Én annyit mondtam, hogy aki ismeri mindkettõt, az azt állítja, hogy az AO izgalmasabb, és nem az van a wowban hogy ha elérsz egy szintet, akkor felveszed az xy cuccot, hanem ha elérsz egy szintet, akkor választhatsz a több 1000 cucc közül a legolcsóbbtól a legdrágábbig a legritkábbtól a common cuccokig (és nincsenek nagyon szinthez kötve a cuccok (kivétel van, de néhány). Ezért van az, hogy a wowban állítólag sok szinte egyforma felépítésû kari hohangál, addig az AOban elég nehéz találni 2 egyformát. (ha egyáltalán van) Szal azt hogy unalmas, azt úgy értem, hogy észjáték is, nem csak levelling.
Ez az! A WoW dogunalom! Semmi content nincs benne! Mi is mar vagy egy eve jatszuk es Hakkar csak tegnap ment le eloszor, Nefariont meg csak hirbol ismerjuk es AQ-rol se tudunk semmit. Szoval nem hinnem, hogy sok olyan content lenne benne amit az elso par honapban ne lattam volna ^.^
Ingyenes MMO Ezen kívûl mindössze 3 server van, (az egyik német!!!! szal inkább csak 2) Bár nem a legjobb a grafika, (diretx8), de fejlõdik, és 2001-tõl létezik a game. Sok ember úgy félév, vagy évek mulva persze megunja, megnézi WOW-ot, tetszikneki, majd néhány hónapon belül visszajön, mert a wow "unalmas" ehhez képest. (itt nincs megkötve a kezed fejlõdésügyben, igaz cserébe elsõ ránézésre kissé bonyolult a game, de ez eleinte nem fog izgatni, mert max nem lesz az elsõ karid full megaszuper)
"egy serveren van mindenki" Ez csak a látszat. A valóság az, hogy egy megfelelõ és piszokul nehezen megírt rutin szépen szétdobálja az emberkéket a szerverek között.
Csürsz! Én
Vagy az "eve online" az is hasonlo egy világu! Bár ott azért vannak ilyen teleport elválaszto ugró kapuk ,de azért egy serveren van mindenki! http://www.eve-online.com/
Ilyen egyszerveres megoldás már létezik: ilyen az említett DnL (félkész) és a WWII Online, ami azonban nem hagyományos MMORPG. Egyértelmûen ez a jövõ, nálam nem jönnek már be az osztottszerveres gammák.
Az egyedi elemeket nem õk, hanem a végleges játék fejlesztõje teszi majd hozzá. Õk csak egy jó alapot adnak. Így a fejlesztõknek több idejük maradna mondjuk a gazdasággal, az egyensúllyal, vagy a PVP rendszerrel törõdni.. Vicces lenne például, ha a játékosokat nem osztanák szét 100 szerverre, hanem egyetlen hatalmas világ lenne. A kezdõk egy egyszerû, de olcsó részébe csöppennének bele, ha pedig át szeretnél utazni egy másik bolygóra/földrészre/városba, akkor belépési illetéket kéne fizetned. Ez pedig folyamatosan változna az adott hely zsúfoltságától függõen. Így létrejöhetnének igazán elit részei a világnak, de mégis adott lenne a lehetõség bárki számára, hogy összetalálkozzon bármelyik másik játékossal - ha más nem, a világ egy eldugott olcsó szegletében...
Hat ahogy ezt elnezem, szinte minden elem ugyanott van mint a WOW-ban, es a kialakitasuk is hasonlo.. Talaljanak ki valami egyedit es akkor aztmondom erdekel.
ahogy így elsõre ránéztem ez a kérdés jutott eszembe: "Húha, micsoda talaj!" :D