csak.. én az A6-ost majd' 400 ezerrel vettem, két éve. Azóta beleszaladt legalább 200 megint. Nem tudom mennyi, mert óracserés volt, most 280 közelében áll... XD Cégautó volt.... XD
Ez az s4 amugy felkeltette az érdeklõdésemet, csak amit most találtam használtautón az el van gázosítva, pedig az egész jól néz ki, de így valahogy nem poén. Meg az nem is ez a modell, hanem eggyel újabb.
Jaja, csak mélyen a pénztárcába kell értük nyúlni. :)
Egy akkora benzines dögtõl el is várom, hogy megegyen annyit. :D Fogyasztást csupán összehasonlitásnak említettem. Az emberek nem hiszik el, de 6-7 max 8 literrel, de az akkor tényleg plafon, simán eljárok.
Nnna ez egy nagyon szép összefoglaló, köszönöm szépen. :) Azt hozzáteszem, hogy figyelem én is egy ideje a 80, 100/a6 (szigorúan c4), 200 vonalat, 2009. szeptemberében sikerült is szert tennem egy '95-ös évjáratú a6-hoz és nagyon szeretem ezt az autót, nagyon lecserélni sem akarom, de azért kacsintgatok erre a 200-asra, lehet, hogy több baj lenne vele, de valahogy csak megoldom. Az A6-osnak is elég húzós a fenntartása, kopó alkatrészek cseréje maga felemészt egy valag pénzt. Mostanra sikerült eljutnom addig, h motoron és váltón kívül szépen lassan minden cserélve volt. Nem azért, mert szar, hanem így legalább tudom, hogy nem hagy ott sehol. :)
Amire igazából lecserélném, az kizárólag egy ugyanilyen a6, kicsit fullosabb, összkerékkel, vagy ugye a 200-as, csak errõl meg elég sokan mondják, hogy sokba kerül, meg nehéz beszerezni az alkatrészeket. Igaz a mostanira is azt mondták, hogy megeszik majd 10 litert, meg ha tönkremegy valami, akkor nincs gyári, csak utángyártott alkatrész (vagy az se), valahogy mégis jól állunk belõle. :)
Több mint egy éve követem a magyar 200-as piacát, jó párat meg is néztem, egyet a nyáron meg is vettem volna. Úgyhogy elég sokat sikerült megtudnom errõl az autóról.
Három típusról beszélünk itt, különbözõ az áruk és különbözõ a ritkaságuk. 10VT fronthajtás 10VT quattro 20VT quattro
Na most ha a pénztárcád szûkösebb azaz 300-400e szeretnél autóvásárlásra költeni és a késõbbiekbe is költséghatékonyabb autót szeretnél akkor csak is 10VT elsõkerekest ajánlom! Ennek rengeteg alkatrésze megegyezik a 100-as szivarral, úgyhogy a bontókból még viszonylag olcsón beszerezhetõek az alkatrészek. Öreg quattroknál elég sok probléma akadhat a hajtással amihez elég kevesen értenek, a legtöbb helyen elég kontár módon szerelik és még az alkatrészek is drágák hozzá.
10VT quattro-k olyan 300-400 szintén kifoghatok, a szebbekért el is kérhetnek 500-600e, de mint leírtam jóval költségesebb a fenntartása. Plusz az összkerék miatt 1-2literrel minimum többet is fogyasztanak.
20VT quattro-k elég ritkán beszerezhetõek félévente 1-2felbukan, 600-1.5m között mozog az áruk, alkatrész beszerezni hozzá már nem a legkönnyebb és jóval drágább, (úgy ez már 20VT) csak összehasonlítás képen egy 10VT moci 100-150e körül mozog, míg egy 20VT motor közel 400-500e. Lóerõ téren is ez már 230 nem 180 úgyhogy a kötelezõ és a teljesítményadó is drágább. Megkockáztatom, hogy ennek a árából már egy 100/S4 is fenntartható... Úgye ami fiatalabb, és "szebb".
Jó, hogy kevesebbet fogyaszt és annak ellenére megy is, de a benzin az igazi. A mostani autómba illik a 2.5 TDi, mert teljesen más stílus, de ebbe valahogy nem. :D Az, hogy ritka, nem oszt nem szoroz, legalább majdnem egyedi az autód és ha mégis szembejön valaki egy ilyennel, tudsz neki integeteni, hogy milyen laza autótok van. :D Audihoz meg így is úgy is drága az alkatrész, szinte akármilyen típust veszel, meg a szerelés sem éppen egyszerû.
Szomszédom most vett egy elég jó állapotú 200 as ódit, bepapirozott 4 es golf 1.9 pd tdi vel. Még nem ültem benne, de a kocsi nagyon megy, és nagyon durva hangja van.Viszont csak elsõkerekes. De így is csorgatom a nyálam:D le lett vizsgáztatva, most fönt is van használtautón ~4 kilóért.
200-as Audival van valakinek esetleg tapasztalata? Nekem nagyon szimpatikus az autó. Formája lehet nem mai, de mindig is bejött, ez a klasszikus "autó-forma". Motor terén sem panaszkodhat, az összkerék magáért beszél, extrákkal is el van látva. Amivel problémám van, az az, hogy nagyon kevés szép állapotút látni, például használtautón, mind párszázezres kacatok. Mostanában volt egy szép, de az meg nagyon hamar elment. Tudom, hogy elég nagy pénztemetõ lenne, mire odajutok, hogy esetleg normális autó legyen belõle. Mire kell figyelni, a gyakorlatilag mindenen kívül, egyáltalán megéri-e belefeccölni a sok munkát?
Akkor Petráéké! Tuti!!!! Voltak vele gondok, a belsõ Chat-en beszéltünk róla , de más csoportba kerültem, így nem tudunk dumcsizni!
Sziasztok! 1996-os A6-hoz, 2.0 16V-hez ACE motorkódhoz nem tud valaki BOSCH KE-Motronic benzinbefecskendezõt? Az enyémet "szakszerûen" javították, így kuka... :( Cikkszáma:0438101039
Hogy lehet törölni az "InS"=inspection szervízre figyelmeztetõ kódot? Opelnél úgy tudom napi számláló gombja + gyujtás és eltünik, ez az Audinál is mûködne? Autóm egy 95-ös Audi A4 1.6 benzines. Válaszokat elõre is köszi.
Üdv.
Sziasztok!
Létezik 2001 12. havi A6-osba gyári navi cd? Magyarország érdekelne. Ha van, milyen árban, vagy esetleg neten valahonnan le lehet tölteni?
Sziasztok! Lenne egy gondom! Bekötöttünk a kocsimba(AUDI 100 C3 quattro) nappalifényt. A bal oldalit amikor kötöttük véletlen letesteltük a kábelt, kivitte a bal oldali világítás biztosítékját. Kicseréltük. Utána beindítottam, de egyik mûszerfal óra sem mozdult meg(vízhõfok, fordulatszám, benzinszint jelzõ, olajhõfok és olajnyomásmérõ, töltésmérõ óra, és a km óra se). Amúgy minden mûködik(motor indul, világítás van, magnó megy, klíma megy, centrálzár is megy). A biztosítékokat néztem ott nincs gond. Mi lehet a baj? Köszi elõre is!
mondjuk elsõre nem ezt akartam, de végre megjött....
Tegnap pécs felé az út szélén láttam egy s1 quattrot, overálba állt a muksó mellette, gondolom a mecsekhez ment. Ahogy néztem eggyel kisebb szett volt raja a pikes peak-nél.
Egy halom benzint nem éget el, tudna ez jobban is menni.