másrészt ha igy van, akkor miért nem fejlesztették egy másik motorra, amitõl "nem kell félniük, de mégis csodaszép" ... egyszerûen szarnak a user-ekre...
Az nem lehet, hogy féltek a gépigénytõl és ezért nem merték teljessen kihasználni ? Sztem azért nem véletlenül jön ki a BIA3 jövõre +a többi nagyobb durranás! Várnak a közép kategoriás Gef 8 ra ahogy én is....
Bizony bizony :) A cod2 motorja egy agyontuningolt q3 engine :) Aki kicsit ismeri az utóbbi lelkivilágát, nézzen bele az ifw kiterjesztésû fájlokba. (Sima csomgolt cucc, ugyanúgy mint a pk3.)
A Medal of Honor sorozat használja a kvék motort nem? Vagy én keverem? Ha jól tudom még a legutóbbi rész alatt is az futott, míg a CoD alatt az infinity motorja.
ugy hogy, egy motor csak az alapot szolgáltatja, attolmég pl. a textúrák aplha rétegein lehet tükör sima a normal map, meg a bump map, és máris kiestél soksok fény-árnyékeffektbõl, amiket te a GOW-ban azthiszed polygonok, hát tévedsz... másrészt modellek állhatnak kevesebb polybol, használhatnak alacsonyabb textúrákat.. és csak párat említettem, nézz utána hoyg épül fel egy motor, és rájössz miket lehet elbaszni..
a multit a hamachi nevû program segítségével különösebb gond nélkül bármilyen verzióval ki lehet próbálni. erre - többek között - azért van szükség mert egyenlõre nincsenek netes szerverek amik elérhetõk lennének magyarországon.
nem akarok beleszólni de a magyarítást jó nagy betûvel kellene kirakni hogy jobban lássák, bár a sok béna baszik szétnézni...
Mivel a magyarítási munkálatok miatt elég sokszor "mászom" bele a játékok lelkivilágába ezért már régóta tapasztalom, hogy a látszólag ugyanaz a motor valójában nem mindig ugyanaz. A különbséget az okozza, hogy azok a játékfejlesztõk, akik megvették az alap motort (példánkban most az Unreal3-ast), mennyire nyúltak bele a szoftverbe, mit változtattak rajta, mennyire optimalizált az, amit "ráhúztak", stb stb...
emlékeztek még a quake3-ra? ... és a cod2-re? részemrõl a téma lezárva
ugyanis a cod2motor, televan q3-as alapokkal, és utalásokkal. és akkor mégis sokkal szebb (még a dx különbségek nélkül is)
Hát elvileg mindkettõben UE3 van igaz?
Miért, szerinted melyik szebb?
Ha nem a motor miatt van nagy különbség, akkor mimiatt?
"Egy Gear of War az már inkább kinéz valahogy" ergó azt szebbnek mondod.. "Ennyit tud a nagy UE3? Vagy mi történt?" ebben meg aztmondod hogy az ue3 annyit tud mint vegas.... hát a kettõ nem ellentmond?
Ebben Unreal 3 -van ugye? Hát nem estem hanyat a képek alapján. Egy Gear of War az már inkább kinéz valahogy, de ebben semmi extra nincs. (Elég gáz hogy ilyt kell írnom, mert sose vennék konzolt.)
leirták, amit eddig is tudtunk: lesz*rták a pc verziot :( ez már a double agentnél is megvolt, most ujra ... és sajnos az UBI nem bukik bele, mert agyonhájpolt játékok ... :(
mondjuk az AA hiánya nem zavar, de ha lenne egy 160ezres 8800asom, eléggé felb*szná az agyamat, h a csoda, agyonreklámozott UE3 alatt sz*rt sem ér .. ugyan ez vonatkozik az SLI tulajokra is, meg persze minden mezei gamerre.
k8bal: Légyszíves, csak az oldalam linkjére mutasson a link (http.//ibrik.atw.hu)
Soneji: Az utolsó online játék, amivel játszottam, az még a WET volt. Nem az R6:V lesz, amelyikkel újrakezdeném. Ami pedig, hogy "nem áll módomban", azt nem arra értettem, hogy nincs kivel, hanem azt, hogy az én verzióm az internetrõl lett "vásárolva"... Tehát eleve csatlakozni sem tudok játékhoz és játékot sem tudok létrehozni az én változatommal. És amúgy sem illik warezrõl értekezni errefelé.
A többieknek pedig: "Szívesen."
Ibrik! velem kipróbálhatod a multit! most látom milyen sokat írtam. ennyit senki nem fog elolvasni mi?
hálás köszönet! :) (függetlenül attól, h tudok angolul)
egy játék megjelenésekor a legfontosabb kérdés mindig az, hogy mennyire mer újítani. a legtöbben csak követik a divatot és kiszolgálják a tömegigényeket, - lásd Carbon, a sorozat már annyira alulmúlta saját magát, hogy arra nincs szó. a Rainbow Six-el anno a csapat mert újítani, játékélménye semmi máshoz nem volt mérhetõ. a folytatások azonban egyre inkább a trendek felé vitték a sorozatot. most már végképp kijelenthetjük, hogy semmi egyedi nincs a játékban, egy közönséges fps-rõl van szó - nem is feladatok vannak, hanem egymást követõ pályák mint a super-marioban? elõbb vagy utóbb minden jó sorozatnak a pénz lesz a veszte - ez van. a leg szembetûnõbb, és majdnem egyetlen pozitívum: a játék egyszerûen szép. ezzel a kijelentéssel lehet vitatkozni, meg olyan csúnyákat mondani mint: Shader model 3.0, de attól még szép marad. a játékélményt ez valamelyest befolyásolja, bár hosszú távon ez édeskevés. idegesítõ csapattársak, az egyes részek kényszerû újra és újra játszása, és persze a mérhetetlen konzolos veleérzés nekem nagyon hamar elveszi a kedvem. egy színfolt van a játékmenetben: az elbújás. ezt egész jól megoldották, gyakori és megfelelõ használatával egészen "Time Crisis" hangulatba kerülhet a játékos. továbbra is kíváncsi vagyok a többjátékos-élményre, szóljon aki hasonlóan érez!
a maszatosság egy effekt és én sem tudtam kikapcsolni :) az elsõ peccs nem oldott meg :(
ahogy játszok, kezd némi hangulat magával ragadni, de azt továbbra is tartom, hogy az AI a ravenshiledhez képest 0, a grafika pedig skálázhatatlan (akár minimumon, akár maximumon játszom, néha 10fps) és zavaroan homályos.
pár pálya után meglátjuk :) ha a szemem birja, kijátszom :D GRAW-al ugyis már honapok ota elakadtam... (swat4el szintén :( de azzal még régebb óta)
Sziasztok! egyetértek Bond-al, és nekem ép a játékélmény miatt nem tetszett elsõre. a multiját viszont szívesen kipróbálnám hamachi-n keresztül! van már valami szervezõdés ezirányba? ha nincs pont itt az ideje elkezdeni!
Nem tudom mi ez a nagy fújás meg sírás itt. Ha nem tetszik akkor nem tetszik. Ha ronda akkor ronda . Nekem bejött, számomra a játékélmény a lényeg és nem azt figyelem minden sarkon hogy "hú de szar a shader itt meg hogy el van cseszve a szûrés ott". Aki csak erre figyel és ez alapján értékel egy játékot azt csak sajnálni tudom.
na egész jó kis game lesz ez, ha kijön hozzá pár peccs.a grafika szép, sajnos nálam kissé (maszatos)folyik a kép,pedig minden extra grafikát lekapcsoltam, lehet a vidkaridriver miatt, mert amúgy simán bírja. ja és nem a meglövéskori effectre gondolok.a színskála kissé egyhangúaz narancsos barna, ez azért zavaró. nem ettõl lesz életszerû a környezet, inkább lehetett volna olyasmi mint az elõzõ rész
az ai intelligenciájával elégedett vagyok, meglepõen okosak. az eszközök kezelése sem a legjobb
Bezzeg holmi Just Cause-nak egybõl csináltak DVD5-ös release-t :(
errõl van szó Arty! a 3. képen az elsõ oszlopnak milyen homályos már a textúrája? ut2004-ben szebb volt a szûrés ;) és had ne csináljak screenshot-ot 1. kép park, jobb lent, háát mint bármelyik középkategóriás repszim-be ( és ott jóval nagyobb terület van modellezve)...
szóval nem kell ettõl hasra esni, szép-szép de közelsem maxra huzott ue3.0
"nah igen, ez az, amit PC-n még SOHA nem láttunk (bár valamelyik lámi mindjárt jol beszol hogy a quake 4-nek meg a doom3-nak meg a hl2-nek jobb volt a grafja:D)"
egészen pontosan melyik shothoz foghatot nem láttunk még másik pc-s játéákban? :))) sztem ezek pont nem olyan képek, amik szépnek mutanák ...
(persze, van akinek a csillogo fények a mindene, õk az nfs undergroundtol is el voltak ájulva anno)
Olyan progi kéne ami tudja a data.cab fájlokat szerkeszteni mer azokban van gondolom a felesleges nyelv.Ha találnék ilyen progit akkor tesztelném is hogy müködik-e a dolog. De egyenlõre nem találok :(
Szeretném kiírni.De 4.84Gb-nál tartok,és még utána is szeretnék késõbb majd írni.Ki lehet valamit szedni belõle UltraISO-val,vagy valami hasonló progival amit nem kér telepítéskor? Vagy vegyek kétrétegû dvd-ét?
1ébként hány FPS-t megy a game?:D nah igen, ez az, amit PC-n még SOHA nem láttunk (bár valamelyik lámi mindjárt jol beszol hogy a quake 4-nek meg a doom3-nak meg a hl2-nek jobb volt a grafja:D)
Nekem nagyon tetszik a játék ! itt van pár kép fúl grafikán 1680 x 1050. a gépem az aláírásban. [IMG]http://pokolclan.uw.hu/R6Vegas_Game 2006-12-16 23-34-06-34.jpg[/IMG] [IMG]http://pokolclan.uw.hu/R6Vegas_Game 2006-12-16 23-36-26-70.jpg[/IMG] [IMG]http://pokolclan.uw.hu/R6Vegas_Game 2006-12-17 17-48-20-89.jpg[/IMG] [IMG]http://pokolclan.uw.hu/R6Vegas_Game 2006-12-17 18-08-12-23.jpg[/IMG] [IMG]http://pokolclan.uw.hu/R6Vegas_Game 2006-12-17 18-10-43-48.jpg[/IMG] [IMG]http://pokolclan.uw.hu/R6Vegas_Game 2006-12-17 18-13-47-29.jpg[/IMG] [IMG]http://pokolclan.uw.hu/R6Vegas_Game 2006-12-17 18-44-12-43.jpg[/IMG]
csak aszt nem értem mér ilyen fos a grafika? ez u3 engine? olyan mint a quake2...elmosott textúrák, az árnyékok botrányosan rosszak, fizika nuku...a videónál meg semmit nem lehet állítani :)
CD Galaxiséknál most néztem és még nincs csak az Xbox360-as verzió!
Muszáj megvenni. Ebben a játékban is a multi móka a lényeg, mint a raven shieldben.
Srácok. Elõ lehet rendelni valahol rá? És mikor kapható egyáltalán?
Gyors vagy mint egy cápa!!
látom azért a házigazda dolgozik:P lol sztem lehet törölni a fele topicot:)
Ez mind szép ,és jó ,csak nekem valamiért ha új verziós démont akarok telepíteni ,csak friss rendszerre lehet ,mert különben nem tom feltenni ,és a korábbi verzió is eltünik. Attol még hogy jönnek a patchek lessz crack hiszen ,fel lehet tenni a játékot patch nélkül is egy egyszerû ggomb lenyomással a modem hátulján . Minden Securomos játékhoz van crack max 1 hónapon velül.
ugyhogy én valoszinnünek tartom, h amig igy hetente jönnek a peccsek, söt, majdhogynem mindig frissül vmit, addig szvsz nem lesz crack, mert feleslges...