még pár érdekesség:) /nem félreérteni nagyon várom, csak hogy lássuk nem minden fenékig tejfel...
-a helikopter kikerüli a rakétát:D:D:D -commander megjelöli az otikaikamerával a banditát a terem bal szélén, közbe az átmegy a jobb szélére, és a társak véltlen pont követik a fejükkel, és amint belépnek csak JOBBRA néznek, és arra futnak :) -beugrik az ablakon, 2ember meglátja õt, és mind2õt leszedi ... :S
viszont a torkolattüz gyönyörü
/pont mire kijön a játék, megjön az usa-bol a swat os sisakom :D(airsoftmiatt ugye) majd nyomom a játékot abba
most néztem csak meg a trailer-t, öhm, lesz benne vakon tüzelés? ez tetszik... bár egyéb érdekességek meg nem :)
pl(választópult, tuloldalán a bandita ezen a felén egy rainbow kucorog valamilyen puskával, erre megfordul180°ot a rainbow közbe rátartja a fegyvert és lelövi :D ... azért ilyen nemnagyon van a valóságba :D
meg hogy a commander testeével félig kinttvan a fedezékbõl, és adja a parancsot hogy menjenek oda a társak, már a parancs kiadása óta fut vele szembe egy bandita, aki nem lõ, a társak és a bandita vagy 1-2 másodpercig futnak egymással szembe mig leszedik egymást :S:D
összegezve a preview és a trailer is érdekes jelenetekben gazdag :D sok másodperceg tüzharcok :) valóságban kb. 0.1sec aki elõbb ravaszt huz... :D nincs ilyen hogy ott van a folyosó végén befutok lövünk párat, aztán meg ujra lövök párat, aztán visszafutok bedobok egy gránátot stb.stb...
sebaj akciódusnak akciódus, heteken belül kiderül... bizakodok...
had legyen eltévedve oda sem kell figyelni...
fejléc meg jólett, ma reggel azthittem hogy " én bolond, eddig nem vettem észre? " aztán most hogy irtad, leesett hogy uj :D
én azért reménykedek, hogy a 6600GT-n fusson! Bár, ha nagyon konzol átültetés lesz akkor nem fogok érte egy pillanatig se aggódni, hogy nemm egy esetleg!
nekem a rogue spear volt az elsõ 3d-s fps-em sõt... még kis gyerek voltam 8éves mikor megszereztem, nagyon vártam, az ellenség meghallotta a társak kiálltását, csak csodálkoztam (az más tészta hogy nem vette észre ha csipával kiszedem a mellette álló embert :D) de alapjába véve az biztos hogy nagy alapokat fektetett le a játék, akarom mondani folytatta a rainbow six(alap)nak a jól sikerült részeit és még rá is duplázott, azóta is elõ elõ veszem unalmas délutánokon, jókat kuncogokok a buta AI-on, és viszem végig magányos farkasként :)
Egyrészt a története nagyon magával ragadó volt és jól voltak ráépítve a küldetések. Taktikai résszel sokat lehetett szórakozni, míg a megfelelõ terevt kidolgozta az ember. AAz egység tagjainak összeválogatása stb.
Felcsillant a remény, hogy talán újra éled a Rainbow Six az egyik "A" kedvencem. A Lockdown akkora csalódás volt, mint kevés. Hihetetlen mértékben lebutították. Kivették a legjobbat a taktikai tervezgetést, meg a csapatok öszehangolássát. Társat sem választhattunk és a fegyverek... inkáb diszek voltak. A történet is gyenge volt és erõltetett. Ráadásul az állandó mentegetéssel pillanatok alatt végig lehetett vinni. És még sorolhatnám. A Lockdown ne folytassák, de a Rainbow Six-et igen. Nekem a Raven Shield bejött még, bár tagadhatatlanul a Rogue Spear volt az eddigi legjobb darab.
#82-84 #86-87 Törölve! Ne flémeljétek szét a topikot!
Császtok szerintetek ahhoz hogy eza játék és még ehhez hasonlok jol fussanak milyen videokártya kell?. egy nvidia gf 7600gt 256mb-os elég vagy ati? Mondjatok valamit , jsh és még a medal of honor airborne-nal akarok jo grafikán játszani . elõre is kösz
mutliban szerintem eddig sem elmaradva, legalább én a mai napig rs-ezek barátokkal.
ez igy van, alapvetõen nehéz megszokni a dolgot, és 100%os bizalmat táplálni a másik felé (valóságban is), mert fogtok 2 irányt, neked maximális bizalommal kell a társadhoz fordulni hogy aki onnan jön azt Õ lekeni nincs mese, ha elbukik akkor neked is véged, elvégre az szög neked kiesik a látóteredbõl, de ez igaz fordítva is...
de ilyen bizalmat egy olyan (jelent esetben) bot felé táplálni aki képes befutni elém ha lövök, és magaalá dobja a frag-et mert visszapattan az 1m-re lévõ korlátról... (RS) eléggé nehézkes...
Az ingame videók elég meggyõzõek. A Republic Commando-t pont azért szerettem mert ott a csapattársak nem agyatlan golyófogók voltak és a legkisebb kiálló tárgy mögé is megpróbáltak behúzódni az ellenséges tûz elõl illetve képesek voltak önálló cselekedetekre egy váratlan támadás esetén ,nem csak álltak és vártak a parancsomra. Lockdownban viszont a 3 méterre lévõ ellenséget sem vették észre ,ha háttal álltak neki teljesen láthatatlanná váltak számukra. Mondjuk az ilyen játék jó az olyan VérPistáknak akik ha a csapattárs elõbb lelövi a kiszemelt célt mint õ azonnal likvidálja szerencsétlen bajtársát "hogy merészel jobb lenni nálam" alapon. Pedig a csapatalapú FPS-nek pont arról kéne szólnia ,hogy nem kell állandóan azon aggódnod ,hogy lesz-e olyan hülye a csapattárs ,hogy kisétál a nyílt területre egy tank elé (lásd Advanced Warfighter) vagy éppen téged tol ki a fedezékbõl. A videókból hála az égnek az látszik ,hogy a csapattársak aktívak és jó túlélési esélyekkel inndulnak harcba.
a lehetõség megvan rá, de hát ez nem is arról szól, mint a SWAT... AirSoft-ozok versenyszinten épületharc-utcaharcot tanulok és van a csapatunkban 2ember akik hivatásos nevezzük mondjuk elfogóknak... szóval nemjó az hogyha azt szokod, meg többször szorultunk gyakorlás közben meg azért, mert a kilógó könyékre inkább felszólították az embert, mig én rutinból ellõttem volna...
a rainbow a terrorizmus ellen van, és ott nemnagyon van helye kíméletességnek.
Raven Shieldben ha ellõtted a térdét megadta magát és megbilincselhetted.
Ez olyan játék mint a SWAT, tehát minél kevesebb áldozattal kell végigvinni egy-egy pályát? Vagy minden ellenséget le kell mészárolni?
Nem teljesen azért, volt szerencsém R6 Raven Shield-el /Athena Sword-el is játszani és nem teljesen hasonlít azért. A Republic Commando nagyon pörgõs volt, ott minden taktikát pillanatok alatt kellett létrehozni, beállítani az embereket fedezékbe és kiadni az utasításokat. R6-ban volt egy elõre megírt útvonal ahol a másik 2-3 osztag végigment, bár átvehetted bármikor felettük az irányítást igazából csak supportnak voltak jók, pl amikor a snipereket pozícióba állítottad és zöld utat adtál nekik. Ténylegesen az R6-ban csak egyet irányítottál, a többi osztag ment az útvonalán a következõ waypointig és addig minden Tango-t lelõttek...
Ez az interaktív menü még a SWAT4-re hajaz nagyon, bár ott a játékmenet lassabb és jobban meg kell fontolni a következõ lépést mert könnyen mission failed lesz :)
sztem simán megcsinálhatnák azt h beleraknak fps nézöpontot is...(csak azért, mert ez már ugye ugyis UE3, szal itt nincs az mint régen h a tps az jol néz ki a de az fps meg mondjuk már randa mert nincs külön modell...) igy mindenki ugy játszhatna ahogy csak akar...
tény hogy látványos ez a 3ps kamera pl a falaknál, de nemtudom mennyire jó az hogyha, elõer látom mi van bennt, és becélzom-kihajolok-lelövöm ennyi...
jobban tetszene hogyha, maradna fps, be és a csak kisspilázna piciket, lenne rá egy gomb, és akkor lehetne kikukkangatni, akár játszani azzal hogy kétszer ne ugyanott mert az ellen ugye oda figyel alapvetõen hogy ott jöttél ki akkor mostis ottfogsz... meglátjuk
általában a fotos cuccokt kihagyják. amugy ugy tom végre vissza térnek a "gyökerekhez", és rendes taktikai action game lesz belöle. a videok nagyon meggyözöek, ha minden jol megy, a mostani vasam élvezhetöen fogja futtatni a játékot, már nagyon várom, hogy tolhassam!(legalább egy demot dobnának nem csak a boxosoknak...)
szerintetek ha ezt az arclefotózós dolgot, box-live-ba beleteszik, pc-be kihagyják, gondolom, kényltenek leszünk a textúrák után nyulni, pedig szerintem elég hangulatos dolog
lockdown-t kihagytam rs-ig még játszottam vele, de az igazi az valóban a rogue spear (az a zene)... végre tetszik hogy a nagyított célzást (nemtudom hogy fogalmazza másképp), valóban a tus mögé emelt arcal végzõdik...
és mint harcászati, épület és utcaiharc-ot tanuló egyén kiváncsi vagyok, mennyire sikerül kihozni a szarból a játékot...
tps-t meg hagyjuk a fenébe
hat a mostanaban megjelent ubi-s jatekoknak mind igen nagy a gepigenye
ma a pcgurun kiirták h demo lesz, részben igazuk volt, részben pedig nem. hogy miért?mert igen lett demo, de sajna nem pc-re...(de azért reméljük arra is kivágnak egyet sitysuty:P)
rendszerkovetelmenyrol tudtok valamit?
A videókból ítélve talán nem lesz akkora szar mint a Lockdown. De ez még nem jelent semmit.
Remélem az AI mindkét oldalon jó lesz. A Lockdown meg a GRAW AI-ja nevetségesen sz@r volt ,említésre sem méltó. Reméljük most nem a Vérpistákat akarják kielégíteni.
Mé', Splinter Cellben is jó volt. Tudom, hogy az más setting, de én a célzásra gondoltam elsõsorban. Meg a falmászásra mondjuk. Az FPS nézetbõl nem nagy élmény. A szûk látókör meg a "hárdkór" gémerek sajátossága, akiknek a jó játék fogalma még mindig a Rainbow Six elsõ részében merül ki, csak sajnálni tudom õket.
Megnéztem a videókat az IGN -en , nagyon durva lesz a játék. Remélem a TPS módot nem hagyják ki a PC-s válltozatból sem. Amilyen fos volt a Lockdown (mert az volt), olyan jónak tûnik ez a gém.
Szupi! Már csak a játék hiányzik.
banner hogy tetszik?
kérek házigazda jogot ide! Igaz még nem népszerû de elõbb utóbb jönnek majd a cuccok! meg össze dobok egy FAQ-t, hogy mit lehet tudni a játékról, képek, videók!