"Hidd el, ha egy típust gyakran kell szervízelni, akkor annak híre lesz, de vevõje egyre kevesebb." Lásd Citroenek.. lol
"Ezt nem biztos, hogy megfizetné a vevõkör"
Hidd el, ha egy típust gyakran kell szervízelni, akkor annak híre lesz, de vevõje egyre kevesebb. Sokan nagyon fontosnak tartják a megbízhatóságot. A gyárak meg a bevételbõl élnek, és inkább engednek a haszonból, persz csak úgy, mintha a vérüket ontanák cseppenként....
Hozzászólásod alapján fogalmad sincsen az autógyártásrol.Ha a vevõnek 1 millióbol 20 hibás alkatrészt szállítasz ki már felbontják a szerzõdésed....Az elektronikai ipar megbizhatatlan egyszerûen.
Aki ezt nyilatkozta biztos nem ismeri az autógyárak költségvetését, és egyéb gazdasági tulajdonságait. Nagyon nagy dolognak kell történnie ahhoz, hogy az autógyárak átáljanak a drágább, jobb, (akár túl drága alkatrészekre) Mert most abban dolgoznak, hogy olcsó, de jó legyen. Pont annyira jó, amennyire kell. Nem költenek rá többet. Ha minden kis mütyûr csak 2-3 ezerrel lenne több, akkor az egész autó több millióval !! Ezt nem biztos, hogy megfizetné a vevõkör. Akkor inkább megveszi a konkurensét, ami milliókkal olcsóbb, és nem lát köztük különbésget. Ezért nem fog átállni az autógyár erre egykönnyen.