Szia! Elsõsorban azt tanácsolom, gyere azAlfaamore -réra és olvasgass fórumot. A 156-osokról annyit tudok,hogy ez már az elözõ generációs alfákhoz képest sokat javult a minõsége és megbízhatósága.156-os típushibáról nem tudok, csak TS (TwinSpark) típushibákról.Erre odakell figyelni. PL: Vezérlésmódosító meghibásodása, ha rossz, akkor hallhatóan kattog a motor, mint egy dízelmotor. Légtömegmérõ, talán lamdaszonda amik még hibásak lehetnek. Gyertyákat is meg kell vizsgálni. Szíjak,görgõk,stb. Mint minden autónál. Még egy hely ahol sokat tájékozódhatsz: Népítélet Remélem segítettem!:)
Azért azt szögezzük le hogy a használt autót veszel akkor számolni kell a plusz költségekkel. A futómû alkatrészeinek kopása :) Bár ha ez nem bp-en futott akkor kevesebb rá az esély (asszem ebben a többiek is 1et értenek majd). Elektronika, különbözõ paranormális jelenségek (az érzékelõk nincsenek mindig a helyzet magaslatán):) izzók kiégése mondjuk bõõven idõelõtt. Nemtom hirtelen ennyi. Érdemes elvinni márkaszervízbe vagy valami nagyon hozzáértõ szakihoz.A típushibáját már úgy is "ki"javították az idõ elteltével....valszeg :)
Egyébként szép gép (a színe hááát :) ) Az ára is nagyon kedvezõ!! Én is szeretnék majd lassan egy 156-ot.
sziasztok A segítségeteket szeretném kérni. Egy 1.6-os 2000-res kiadású 156-os Alfát néztem ki magamnak, és mivel nem szeretnék úgy járni mint az elõzõ autómmal ami egy pénznyelõ jó lenne ha tanácsot tudnátok adni mit nézzek meg rajta vásárlás elõtt vagy inkább vigyem márkaszervízbe. Ezt az autót néztem ki Akinek ilyen Alfája van jó lenne ha leírná róla a véleményét segítségeteket elõre is köszönöm.
Alfa Brera kompresszoros V6-ossal J5 3.2 C jelzésû sportkocsi a legismertebb angol Alfa Romeo specialista, az Autodelta munkája.
Az angolok egy Rotrex C30-94 jelzésû mechanikus feltöltõt illesztettek a Brera 3,2 literes, közvetlen befecskendezéses V6-os motorjára, így az 348 lóerõs lett, a maximális forgatónyomatéka pedig 430 Nm-re nõtt. Az eredmény nem is maradt el: a négykerék-megajtású kupé akár 5,3 másodperc alatt is elérheti a 100 km/h-t, a csúcssebessége pedig 260 km/h-ra növekedett.
Bár a J5 3.2 C-n alig látszik, hogy nem egyszerû szériamodell – egyedül az óriási felnik, a szinte észrevétlenül átalakított elsõ lökhárító és a négy hatalmas kipufogóvég árulkodik az átalakításokról – a brit tuningcég mérnökei a motor teljesítményéhez igazodva új rugókkal, lengéscsillapítókkal, és fékrendszerrel szerelték fel a Brerát. Így a leendõ vásárlóknak nem kell attól félniük, hogy a kompresszoros motor miatt az autójuk irányíthatatlanná válhat.
Alfa 8C Competizione: az álom megvalósul "Az Alfa számára egy új V8-as motort fejlesztett a Maserati mérnökgárdája. A GT és a Quattroporte típusokból ismert 4,3 literes motor hengerûrtartalmát 4691 köbcentiméterre növelték, így a legnagyobb teljesítménye 450 lóerõ 7000-es percenkénti fordulatszámon, és 4750-es fordulaton adja le 470 Nm-es csúcsnyomatékát." "Elöl és hátul is kettõs keresztlengõkaros felfüggesztést alkalmaznak. A szuperkönnyû, 20 hüvelykes felnikre elöl 245/35-ös, hátul pedig 285/35-ös gumiabroncsokat szerelnek." Teljes cikk a Totalcaron.
Nekem még a leömlõk vannak hátra és a motorral elégedett vagyok:))
Gyorsulásra várva, a fekete 8 szeleppel és 8 lóerõvel több mint az enyém, kettõt mentünk egyet nyertem egyszer 0.021-del vert meg!
Sziasztok! Hétvégén hatalmas alfa gyorsulás volt kiskunlacházán! Gumiszag és adrenalin ezerrel, isten volt:)))
hát,sejtettem. pedig már nagyon régen felkeltette a figyelmem, aztán sokáig eszembe sem jutott, ..... de...de.....áááá, kell szereznem egy ilyet :)
Ha jól tudom '65-ben gyártották az elsõt. Azt nem tudom, hogy drága-e, de annyi biztos, hogy ritka és a még szép állapotban lévõk szerintem már tuti gyûjtõknél vannak.
Hi! Gyönyörû a verda, és nem kerül sokba! Én csak ajánlani tudom, általában akik rosszat mondanak az alfákról azok csak az úton láttak elmenni alfát, de még nem, hajtottak ilyen gépet. Nekem is alfám van és én nem csalódtam benne, megbízható és nem valószinû, hogy otthagy valahol pedig az enyém 13 éves, lásd a galériám! Nagyon tudom ajánlani a www.alfaamore.hu oldalt ott tudsz olvasgatni a típusról is többet:) Szerintem ne hagyd ki:)
Heló all! Most akarok venni egya kocsit, de ,indenki csak a rosszakat mondja róluk!EZ AZ Érdemes elolvasni az alatta lévõ "népítéletek"et! Nézzétek már meg és segítsetek a választásban! Legfõbb elvárásaim a gynrû külsõ, az már meg van, 2. a mrgbízhatoság! Na ez is fontos
Az olasz autók tuningolásának egyik legnagyobb gyakorlatú szakmûhelye a stetteni székhelyû német Novitec, Fiattól Ferrariig szinte bármihez hozzányúlnak, lényeg, hogy az eredeti olasz termék legyen. A tuningmesterek most az Alfa GT-t vették kezelésbe. Kiindulási alapjuk a típus 3,2 literes 240 lóerõs V6-ossal felszerelt változata volt, az autó az elvégzett átalakítások után teljes joggal viselheti az Alfa Romeo GT X-supero nevet.
A hat henger tetejébe egy Rotrex kompresszort ültettek, ami majdnem száz lóerõs teljesítménynövekedést eredményezett. Az X-supero maximális teljesítménye 337 lóerõ, nyomatéka eléri a 390 Nm-t. A feltöltött motorral a Novitec mérései szerint 5,4 másodpercre csökken a 0-100-as sprint ideje, míg a végsebesség 270 km/h körül alakul. Természetesen a fékeket, a futómûvet és a kipufogót is a megpiszkált motorhoz igazítják, a 19-es Pirelli P Zerókat feszítõ felniket a Novitec maga gyártja. Rettentõ látványos optikai csomagot is készítettek a GT-hez, melynek legjobb elemei az ég felé nyíló szárnyas ajtók, és nem maradhat el a Scuderia Rosso fényezés sem.
A WTCC negyedik fordulója, Oschersleben pillanatképek. Sajna nem nagyon tudjuk megszorítani a gyári mezõnyt, majd jövõre.
Jó hát az elsõ azért kicsit izmosabbra lett véve :) De széria autókként mindkettõ nagyon szép :) Kb 20-30 különbözõ Amazont láttam eddig élõben, és baromi szép autó! Belülrõl, kívülrõl!
Az Amazon volt az elsõ európai autó, amiben szériafelszereltség volt a biztonsági öv, az oldaltámaszosz ülés stb, szóval igencsak jó autó az is :) Dupla Weber karbival meg istenül megy :D
most utaztam német pályán 3 napja néhány száz km-t. Egész más kultúra. Senkinek nem kell villognia senkire, mert jól vezetnek és elengedik a másikat, nem hajt ki eléd, nem megy órákig 100-zal senkisem a belsõ sávban. Ugyanakkor nagyon kell figyelni, mert néhányan nagyon jönnek :) Itthon meg többször miket látok, hogy pl. egy nõ kamion mögül kiugrott, rá kellett fékezni és 95-tel kezdte elõzni a 90-nel menõ kamiont. Aztán úgy 10 mp múlva már sokan megérkeztek, fogta magát befékezett és visszament a kamion mögé. Eszméletlen... Szóval nagy balesetek lennének ebbõl..
Teljesen egyetértek veled! Csak azért mert gyakorlatilag lehet haladni 200 körüli tempóval is az nem jelenti azt hogy kell is. Németországban egy kicsit fejlettebb az autópályák infrastruktúrája mint nálunk. Nem vagyok híve a száguldozásnak mindaddig amíg az mások veszélyeztetésével jár. Márpedig a hazai autópályákon a 110-120-as tempót is kevesen tudják/akarják tartani, hisz az itteni autósok többségének jobban számít a kedvezõ fogyasztás mint az a +10 perc amit a száguldozással nyerne. Így aztán nem sok értelmét látom hogy a többséget képviselõ 100-130-as tempót diktáló autók között néhány újgazdag srác versenyezgessen és veszélyeztessen másokat. Plusz sajnálom azokat az embereket, akiknek nincs nagyobb problémájuk a világon mint hogy mennyivel haladhatnak a 10-20 millás verdájukkal! Szánalmas!
Srácok errõl mi a véleményetek No Speed Limit A jól átgondolt gondolat, bölcs kezdeményezõje Árpa Attila
Saját véleményem hogy ez megint valami agyatlan idióta képzelgése. Bravó...hol vagyunk németországban. Netán van egy autobahn minõségû autópályánk? mire no limit ? arra ami szerintük egy jó autópálya???? LOL gratulálni tudok a csodálatos elképzeléshez. Esküszöm nem értem hogy lehet valaki ennyire idióta. Se infrastruktúra hozzá és ami fontosabb közlekedési kultúránk 0! (tisztelet a kivételnek) Ameddig nem ismerik a közlekedési szabályokat illetve szarnak betartani azokat. (pl index nem használata amiért ÕLNI tudnék) Addig ne akarjanak már száguldozni az autópályákon. Sg-s topik.