Szerintem nem, én modellre pontosan kiszúrom õket már messzirõl - igaz én rajongó vagyok... :-) Én a Porschékkal vagyok úgy, hogy szerintem mindegyik egyforma, pláne kicsit régebben, amikor nem volt még Cayman, Cayenne, csak 911-es, de annak több verziója... képtelen vagyok különbséget tenni :D
Jó én is kiszúrom, bár nem vagyok rajongó. A Brera nevû anno tanulmánykocsit, ha jól tudom igy hivják, teljesen lemásolták az elejét, s én erre értettem, igy már nem olyan eredeti az a sportkocsi. A másik, hogy igen sok kocsimárkánál el lehet ezt mondani, pl: merci, bmw vagy lassan már az opelek is tök ugyanolyanok...
Ha már F1 örület van akkor "Mi" se maradjunk ki :)) Dicsõséges idõk...
Ja eszembe jutott a Need For Speed 3 Hot Pursuit :) Aki emlékszik volt benne egy "érdekesség" méghozzá az Italdesign Scighera :) Ami úgye más néven Alfa Romeo Scighera.
Ohh ezt most találtam róla :) V6 Supercharged, 2959cc 400HP 330Km/h feletti max sebesség 0-100Km/h kevesebb mint 5,0s... (természetesen a Ferrari keze is benne volt;) )
Természetesen ez az "utcai változat" adatai. Igazából nem tudok róla hogy valaha is forgalomba került volna...
Lexus optikás 156 :)))) Ha már majmolni kell valamit akkor az Alfások sem mardhatnak ki a sorból :)
Egyébként meg:
Na jó ma már nem dömpingelek ide több képet ígérem. Remélem tetszik majd mindenkinek :) Alfa GT-rõl még nem is raktam fel képet pedig imádom...
Szerintem áll neki olyan jól mint a Lexusoknak... nekem legalábbis bejön, ha van még több kép amin jobban látszik, nyomd má' be lécci. Nekem az a matt piros csík nem nagyon tetszik, de a fekete+lexuslámpa ami ezen a képen van, jó.
Ja, egyébként rohadtul meguntam már ezeket a stílusú lámpákat, kb 1 évig poén volt, de ma már nagyon gagyi hatású.
Viszont az bejön, amikor a régi matt lámpákat kicserélik ilyenekre mondjuk a Golfokon.
Igen, ebben igazad van, hogy a 159, 159SW, Brera, Spider elölrõl szinte full ugyanaz, a 159-159SW, valamint a Brera-Spider párnál ez teljesen érthetõ, hiszen elõbbi esetben ugyanazon modell szedán és kombi verziójáról van szó, utóbbiban pedig adott modell kupé és a kabrió verziójáról és mind a 4 kocsi a Brera-projekt szüleménye.
Ezt értem, csak biztos úgy voltak vele, hogy rájõttek, hogy valami különlegeset alkottak és rögtön minden modelljük elejét ilyenné változtatták, ami nem baj, csak ez olyan, mintha minden Audinak TT eleje lenne, s igy már maga a TT nem olyan különleges......de végülis tök mindegy, hogy milyen, ha szép, akkor...
Ha jól emlékszem pár éve valamelyik metro megállóban (vagy aluljáróban) is kiállítottak egy rommá tört 156-ost a gyorshajtás megfékezésére. Csak képen láttam, de valami magyar szöveg volt körülötte és nekem is nehezemre esett felismerni, hogy egy 56-os.
Mi a véleményetek? Nagyon gondolkodom rajta. Már vagy fél éve eladatlan a gépsárkány...Érdemes lenne megvenni?? http://www.peugeotfabian.hu/index_fv.php?page=used/query
Én biztos hogy nem vennék 50-60ezer km felett Alfát, (írhattam volna hogy semmit) de errõl lehet egy szaki többet tudna mondani. Így képrõl: Nagyon szépen egybevan külsõleg és a belsõ is kifogástalan:) Jó vételnek tûnik. Ha tényleg tipp-topp mindenhogy akkor azonnal :D A V6-nak eszméletlen vadító hangja van :))
Semmilyen autót nem vennék 50-60e km felett! Lehet csak én vagyok túl finnyás. Olasz autónál szerintem nagyon fontos hogy mennyire foglalkoztak vele, tehát rendesen volt-e szervizben stb. Abból meg senki nem csinál titkot hogy az olasz autók nem tartoznak a legmebizhatóbb autók közé. Pláne ha már öregebb.
1. a "jók" az inkább szubjektív ténymegállapítás... kinek mi a jó 2. ezt azért fenntartásokkal kezelem minimum már volt komolyabb alakatrészek cserélye, és felújítás. DE csak akkor tudom elképzelni hogy van ilyen autó. És nem márkafüggõ!!
figy, aki megteheti az vegyen mindi 0-kmest, de pl.: ha neked tetszik egy e28-as bmw, vagy egy régi 155-ös alfa és imádod meg minden, akkor nem leszarod hogy 60e km-nál több van benne? egy német autó 160e kmnél még mindig jobban tartja magát mint egy olasz 60e-nél. persze ha vmi balfaszé volt a kocsi akkor az 20 km alatt tönkreteheti.
Mind1 nem vitázok ezen. Nincsenek örökéletû gépek. Ez nem márkafüggõ. A másik meg ne hozzuk már fel példának a német autókat...elõbb vennék egy japán autót mint akármilyen németet. (persze most 100ezer km felettirõl beszélünk)
ezen én sem vitázok. az h te nem vennél németet az a te bajod. biztos opeled volt a japcsi kocsoik is jók, de az más stílus. de mivé lenne a világ ha mindenki ugyanazt szeretné, nem?
Nagyon nagyon nagyon köszönöm! Örök hála! Az ilyen régebbi anyagok mind külön kics számomra, bár azokra az idõkre én nem igazán emlékszem még, csak azt tudom hogy alfás voltam :-)
Az én gépembe 145000Km van semmi fõdarab nem lett cserélve csak apróságok pl.: légtömegmérõ, lamdaszonda, futómû szilentek, kuplungtárcsa. A motor még mindig kifogástalan és a 150 paci még mindig ott van benne, persze tényleg sokat számít ki hogyan használta!
8C Competizione :) Maserati (Ferrari) V8-as 400 pacis erõforrása lesz természetesen rwd hajtás Maserati (Ferrari) ból ismert váltóval amit lehet selespeednek hívnak majd:D Tavaly olvastam hogy az Alfa Romeo és a Maserati közös fejlesztésekbe kezd. Az meg ugye olyan mintha a Ferrarival kötne szorosabb barátságot konszernen belül:)