Apropo selespeed a totalcar-ról:) "...Mûködik automata üzemmódban, de kézzel is kapcsolgathatunk. Az ilyesmit sokan gyûlölik, ugyanakkor hálás vitatéma; ha késelésbe szeretnénk keveredni, alfás társaságban kezdjük bátran szidni a Selespeedet. Mert az alfások lelkesen védik, és általában tényleg idõ kell, hogy valaki megszeresse az ilyesmit..." Sokat röhögtem ezen :)))
Ez nekem új "Maserati már az Alfáé, nem pedig a Ferrarié"... A Maserati,Ferrari,Alfa,Lancia a Fiat konszern része ergo a Fiat-é.... Akkor most hogy is van?
Alfa Deawoo ütközés! "Budakalász és Szentendre között egy Alfa Romeo és egy Daewoo személygépkocsi ütközött össze. Az Alfa Romeo elöl ülõ utasa, egy középkorú nõ, és a Daewoo sofõrje, egy 30 év körüli férfi a helyszínen életét vesztette. A balesetben még öten, köztük többen életveszéyesen megsérültek. Az Alfa Romeóban három amerikai állampolgár ült. "
Az Alfa motorját kb 50mre találták meg a szántóföldön...
Srácok errõl mi a véleményetek No Speed Limit A jól átgondolt gondolat, bölcs kezdeményezõje Árpa Attila
Saját véleményem hogy ez megint valami agyatlan idióta képzelgése. Bravó...hol vagyunk németországban. Netán van egy autobahn minõségû autópályánk? mire no limit ? arra ami szerintük egy jó autópálya???? LOL gratulálni tudok a csodálatos elképzeléshez. Esküszöm nem értem hogy lehet valaki ennyire idióta. Se infrastruktúra hozzá és ami fontosabb közlekedési kultúránk 0! (tisztelet a kivételnek) Ameddig nem ismerik a közlekedési szabályokat illetve szarnak betartani azokat. (pl index nem használata amiért ÕLNI tudnék) Addig ne akarjanak már száguldozni az autópályákon. Sg-s topik.
Teljesen egyetértek veled! Csak azért mert gyakorlatilag lehet haladni 200 körüli tempóval is az nem jelenti azt hogy kell is. Németországban egy kicsit fejlettebb az autópályák infrastruktúrája mint nálunk. Nem vagyok híve a száguldozásnak mindaddig amíg az mások veszélyeztetésével jár. Márpedig a hazai autópályákon a 110-120-as tempót is kevesen tudják/akarják tartani, hisz az itteni autósok többségének jobban számít a kedvezõ fogyasztás mint az a +10 perc amit a száguldozással nyerne. Így aztán nem sok értelmét látom hogy a többséget képviselõ 100-130-as tempót diktáló autók között néhány újgazdag srác versenyezgessen és veszélyeztessen másokat. Plusz sajnálom azokat az embereket, akiknek nincs nagyobb problémájuk a világon mint hogy mennyivel haladhatnak a 10-20 millás verdájukkal! Szánalmas!
most utaztam német pályán 3 napja néhány száz km-t. Egész más kultúra. Senkinek nem kell villognia senkire, mert jól vezetnek és elengedik a másikat, nem hajt ki eléd, nem megy órákig 100-zal senkisem a belsõ sávban. Ugyanakkor nagyon kell figyelni, mert néhányan nagyon jönnek :) Itthon meg többször miket látok, hogy pl. egy nõ kamion mögül kiugrott, rá kellett fékezni és 95-tel kezdte elõzni a 90-nel menõ kamiont. Aztán úgy 10 mp múlva már sokan megérkeztek, fogta magát befékezett és visszament a kamion mögé. Eszméletlen... Szóval nagy balesetek lennének ebbõl..
,,felségjelzés" nélkül meg lehetne mondani melyik melyik:)
Jó hát az elsõ azért kicsit izmosabbra lett véve :) De széria autókként mindkettõ nagyon szép :) Kb 20-30 különbözõ Amazont láttam eddig élõben, és baromi szép autó! Belülrõl, kívülrõl!
Az Amazon volt az elsõ európai autó, amiben szériafelszereltség volt a biztonsági öv, az oldaltámaszosz ülés stb, szóval igencsak jó autó az is :) Dupla Weber karbival meg istenül megy :D
Az olasz autók tuningolásának egyik legnagyobb gyakorlatú szakmûhelye a stetteni székhelyû német Novitec, Fiattól Ferrariig szinte bármihez hozzányúlnak, lényeg, hogy az eredeti olasz termék legyen. A tuningmesterek most az Alfa GT-t vették kezelésbe. Kiindulási alapjuk a típus 3,2 literes 240 lóerõs V6-ossal felszerelt változata volt, az autó az elvégzett átalakítások után teljes joggal viselheti az Alfa Romeo GT X-supero nevet.
A hat henger tetejébe egy Rotrex kompresszort ültettek, ami majdnem száz lóerõs teljesítménynövekedést eredményezett. Az X-supero maximális teljesítménye 337 lóerõ, nyomatéka eléri a 390 Nm-t. A feltöltött motorral a Novitec mérései szerint 5,4 másodpercre csökken a 0-100-as sprint ideje, míg a végsebesség 270 km/h körül alakul. Természetesen a fékeket, a futómûvet és a kipufogót is a megpiszkált motorhoz igazítják, a 19-es Pirelli P Zerókat feszítõ felniket a Novitec maga gyártja. Rettentõ látványos optikai csomagot is készítettek a GT-hez, melynek legjobb elemei az ég felé nyíló szárnyas ajtók, és nem maradhat el a Scuderia Rosso fényezés sem.
Heló all! Most akarok venni egya kocsit, de ,indenki csak a rosszakat mondja róluk!EZ AZ Érdemes elolvasni az alatta lévõ "népítéletek"et! Nézzétek már meg és segítsetek a választásban! Legfõbb elvárásaim a gynrû külsõ, az már meg van, 2. a mrgbízhatoság! Na ez is fontos
Hi! Gyönyörû a verda, és nem kerül sokba! Én csak ajánlani tudom, általában akik rosszat mondanak az alfákról azok csak az úton láttak elmenni alfát, de még nem, hajtottak ilyen gépet. Nekem is alfám van és én nem csalódtam benne, megbízható és nem valószinû, hogy otthagy valahol pedig az enyém 13 éves, lásd a galériám! Nagyon tudom ajánlani a www.alfaamore.hu oldalt ott tudsz olvasgatni a típusról is többet:) Szerintem ne hagyd ki:)
Ha jól tudom '65-ben gyártották az elsõt. Azt nem tudom, hogy drága-e, de annyi biztos, hogy ritka és a még szép állapotban lévõk szerintem már tuti gyûjtõknél vannak.