Most nézem a hozzászólásomat... jújj de rossz a mondat szerkesztésem, najó ezt nnak tudom be hogy lassan 2 éve alig fórumozok. Tényleg azt akartam mondani hogy a 90-nél régebbi modellekrõl nem rí le hogy cigány verda. De az újabb típusoktól szörnyen berezelek. Fõleg ha sötétített ablak van. Mercedesrõl nem is beszélve...
Messze a BMW halad legjobban a hidrogénüzemû négykerekûek fejlesztésével, ami nem meglepõ, hiszen nem kevesebb, mint harminc éve kísérleteznek ezzel az anyaggal. A gyártó 2000-ben a világon elsõként, a Hannoveri Expón mutatta be 750hl típusú, folyékony hidrogénnel hajtott modellekbõl álló tesztparkját, ezeket az autókat pedig azóta is folyamatosan fejlesztik, használhatóságukat így már több ízben volt lehetõségük bebizonyítani a világnak.
A Hydrogen7-esek egyik legnagyobb gondja ugyanakkor ennek a szeszélyes anyagnak a tárolása volt, a kapacitás korlátozottsága miatt pedig hatótávolságuk kevesebb, mint 200 kilométer. Erre a problémára kerestek gyógyírt a gyártónál, amit úgy néz ki, hogy végre megtaláltak. Az újonnan kifejlesztett, speciális hidrogéntanknak köszönhetõen egy nagy lépéssel közelebb kerültek ezek az autók a szériagyártáshoz, hiszen az eddiginél olcsóbb és nagyobb tárolóegységet fejlesztettek ki a BMW mérnökei több partnercég hatékony együttmûködésével. Az új tank sokkal könnyebb elõdjénél, ráadásul a különbözõ modellekhez lehet igazítani formáját, így szélesebb körben tudják majd alkalmazni. A 10 kilogramm folyékony hidrogén tárolására képes egységnek köszönhetõen a következõ hidrogénhajtású BMW 500 km-nél is többet képes majd megtenni egyetlen feltöltéssel, ez a hatótávolság pedig már igen közel áll egy hagyományos üzemanyaggal hajtott autóéhoz.
Azt még sajnos nem tudjuk, hogy mikor válik szériaéretté a már igen régóta fejlesztett technika, de reméljük, hogy már nem kell nagyon sokat várnunk az elsõ hidrogénnel üzemelõ szériaautóra.
Úgy emlékeszem hogy korábbi hozzászólásban, vagy priviben valakinek írtam, hogy szerintem az 1990-nél régebbi BMW típusok mindegyik olyan dilleres, gengszteres cigány autó. Azok szoktak ilyen új BMW-vel menni, szerintem totálisan bemocskolták a kocsi hírnevét. Viszont ezek a régebbi típusok nagyon kellemesek és lazító kinézetûek....
haverom vett egy közel 30 éves E21-est, mikor beleültem lefostam a bokám, annyira jó érzés volt. az a tudat, hogy megy, hogy benne ülök, hogy bírja, hogy kényelmes, stb. ezekhez már egy külön érzés jár. más mint beleülni egy új E60-ba. biztos abban is fülemig érne a szám, de biztos másfajta érzéssel ülnék benne. sokkal nagyobb látványosság az utakon egy jó állapotú öreg BMW, mint egy vadi új BMW. szerintem, legalábbis én a régebbi autókat jobban csípem minden téren. BMW ez alól kivétel, de én azt mondom hogy például egy régi Countach sokkal nagyobb tiszteletet érdemel, mint az új Murciélago, vagy Gallardo. (csak egy példa volt)
magyarázd ezt annak,aki kis hulladék 1.6-ban ülve autós balesetben elveszti a hozzátartozóit,pedig egy 3 literrel többet fogyasztó nagyautóban (pl Bmw) karcolásokkal megúszták volna. szerinted vigasztalja õket a dumád? nemhiszem...
mi az hogy magyar felfogás? Ezzel kicsit mellélõttél, de lényegtelen! A kocsid Pesten legalább 11-12 litert fogyaszt(ha állatkodsz, akkor sokkal többet), ami barátok között is legalább 3 literrel több, mint egy 1.6-os! Számold csak ki mennyibe kerül ez a különbség, mondjuk három évre levetítve!
tipikus magyar felfogás,ami nagyobb mint 1.6 az már csak sokat ehet,és benzinkút kell hozzá :D idiótaságot írtál már ne is haragudj...
1. Leszarom a sztereotípiákat, a tuskó büdös parasztok véleményét akik semmit nem értenek hozzá. Inkább érdekel azoké akik tudnak értékelni egy ilyen kocsit.
2. A benzinre költött pénzt semmi értelme nincs összevetni a kocsi értékével. Aki ezt teszi, nem ért hozzá.
szép-szép, de egy normális motorral annyit fogyasztanak, hogy nem egész másfél év alatt elköltöd a teljes autó árát a benzinkutaknál! Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen korú BMW-hez már inkább csak negatív sztereotípiák tartoznak!
Volt a használtautón egy automata 1.6-os, 50 ezer valós kilóméterrel, totálisan szalonállapotban, magyarországi... azt a hirdetést naponta megnézegettem :D 900,000 Ft volt asszem.
nem a belsejérõl van szó, mindenre lehet vigyázni természetesen, de 100ból 1 autónak volt 20 év alatt egy tulajdonosa szerintem, és a sérülési arány mégrosszabb lehet ...
ja így kép alapján, nem egy autót néztem meg mielõtt megtaláltam a mostanit, utaztam sokszáz kilómétert többek között ilyen szép fotók miatt is totál feleslegesen, a valóság köszönõ viszonyban sem volt a képekkel, amúgy ez a 12 szelepes 2000-es motor sem a legjobb választás, sokkal többet eszik mint az 1,6 vagy 1,8 és alig-alig erõsebb, nem emiatt lett legenda a bmw sorhat ...
Nem a frászt nem. Teljesen tönkre lehet gyilkolni szakszerûtlen használat mellett egy pár éves autót is, de pl tõlem egy 20 éves is szalonállapotban menne el. Simán megvehetsz egy jó állapotú E30-at, alkatrész olcsó és van is hozzá, nem rossz választás. Ami rossz az az itthoni kínálat.
Honnan a viharból jött ez a 93 -as szám egyáltalán?
vagyis hogy ha régebbi akkor már minden jót cserélni kell és az egy vagyon...
Nem érdemes 1993 elõtti BMW-t venni mi???
sajnos sehogy, a kormány meg a vezetõülés kopottséga sokat elárul, de ha rendesen szervizelték végig nem számít hány km van benne (egy bizonyos határig) ...
Tök jó árban találtam kocsikat és egy szakszerû szereléssel nem lehetne rossz. 160.000km az már nem is rossz ugye? Tényleg azért létezik barátságosabb BMW ?? Mer amiket látok azok olyan maffiás, diller féle cigány autó... komolyan. Rossz érzést kelt. 1993-as típusokat néztem, de az alap 316i E30 sokkal barátságosabb kinézetre... jobban elnyerte a tetszésemet mint a nála sokkal de sokkal újabbak. :( Az az igazság hogy nem vagyok oda az autókért mert én motor párti vagyok, de most akkor is autó kell nekem kényszer alapon...
Tudom, tudom, azért keresek embereket akik tudnának jó tanácsokat és tippeket adni. A kocsi vásárlása év vége felé esedékes. Nézegetem ezeket az egyéb kocsikat is, de hát szerintem ezekben a so'90 kocsikban detto nem lehet megbízni. Kifoghatok bármelyiknél szart és aztán befürdök... Egyik ismerõsömnek van egy 89-es E30 316i-je és abban viszonylag kevés km van. A lényeg hogy sose viszi szervizbe mer kutya baja sincs. Õ is mondta hogy az a baj hogy sokan megvesznek az erejétõl és túlhajtják. Az öreg ipse 89 óta alig párszor tekerte fel 200-ra ... finoman vezeti. Szóval így nem csoda hogy az övével kutya baj sincs...
TEEEE, ne nevess de kombit akartam!!!!!!! XDDD Azért mert abba lehet pakolni és amúgy Franciaországot céloztam meg, ott van egy haver!!! Ki mennék dolgozni, csak hogy a faluban nincs semmi közlekedés!
na, 400-at szánnék rá, esetleg ajánlatos a km-t nézni ugye??? Hogy megkímélt legyen... Mert 400-ért már ha keresek, találhatok megbízható kilencvenes évekbeli autót. Csak nekem a BMW egy olyan biztos érzést áraszt magából. Elsõ kocsi vásárlása elõtt vagyok. Mai új autóra semmiképp se gyûjtenék, még hitelre se. Kiábrándítóak a mai kocsik.
Oké, akkor itt is csak megerõsítést kaptam. Szóval magyarul egy jó típust kell kifogni és megkíméltet, kb 7-800 ropi körül. hasznaltauto.hu-n is így láttam. BMW-t akkor ennyiért nem érdemes venni. Igen, gondoltam hogy egy tipikus olyan márka, amit imádnak gyilkolászni. Najó, akkor keresek másik fajta kocsit, ami megbízhatóbb. :(