nem éri meg,a kis kategoria hoz legtöbbet a konyhára(250 a limit 300fölött nem támogat bmw mert szerintük ott már nem lehet biztonságos 1 auto ebben van is valami,igy fölös is sztem 100ezer le-s verdákat csinálni
amúgy azt nem értem a BMW M8-asba szánt motor ment bele a McLaren F1 GTR-be az 600Le volt 1994-be azóta eltelt vagy 13év és most 507Le-nél tartanak nem értem mi ez a visszafejlõdés azt tudom hogy a Eu-s normáknak meg kell felelni, de azért elgondolkodtató
hát basszus, bármit csinálok (régebbi vagy legújabb graf driver, reinstall, mindenféle grafikai beállítás, stb.) pálya betöltés végén mindig lefagy és kilép... Pedig a GTR2 amin allapszik ez az egész, gond nélkül ment
cs all láttátok már az új 8-as prototípust?1 kép van róla az auto bild-ben be is teszem mobillal vannak és ujságból szal nem a legjobb minõség az a kocsi a bal felsõ sarokban nem õ de ez sztem látszik
szolj mikor pakoljak:D nem tudom elérhetö-e már nem VIP vendégeknek
Ha már Lipcsében voltam tegnap, elmentem megnézni a gyárat. Sok mindent nem láttam mert csak kívül néztem szét, de a hely szelleme így is áthatott :D
"BMW-erõforrások fogyasztása az egyik legrosszabb volt a mezõnyben. Ennek ellenére különleges edzésmotort építettek, ahol az elektronikának köszönhetõen a motor egy körig hihetetlen 1400 lóerõs teljesítményre volt képes. Ez azt jelentette, hogy 1 literre majdnem 1000 lóerõ jutott! Ezzel a BMW minden idõk legerõsebb Forma-1-es motorját építette meg. Soha senki nem épített ennél erõsebb F1-es erõforrást. "
"Az idényzáró helyszíne, Kyalami mintegy 2000 méterrel van a tengerszint felett, a levegõ sûrûségre érzékeny turbók esetében itt könnyen végzõdhetett motorhibával a hétvége. A Brabham-BMW nem bízott semmit a véletlenre. Az angol gárda a verseny elõtt Kyalamban tesztelt, a bajorok 13 motort gyártottak le a versenyre és az elektronikus befecskendezés mellé, biztos, ami biztos egy mechanikusat is beszereltek az autókba. A Brabham BT52-es nagyobb hûtõket kapott és szénszál erõsítésû féktárcsákat. Mire a mezõny többi tagja megérkezett, Piquet-ék már tudták, hogy mire kell odafigyelni. Piquet és Patrese rögtön a rajt után az élre álltak, Prost pedig megpróbálta a lépést tartani a két Bramhammal. A Renault francia pilótájának esélyei a 35. körben szálltak el, amikor a turbófeltöltõ megadta magát. Piquet innentõl kezdve csak a biztonságos célba érkezésre koncentrált. A versenyt csapattársa Patrese nyerte, az elsõ turbós világbajnoki címet pedig Nelson Piquet Sauto Major és a BMW motorja, elcsenve a címet a Renault orra elõl. 630 napnak kellett eltelnie az elsõ bemutatkozás és a világbajnoki cím között.'"
az F1 -es forúmba senkit seérdekelt azért ide is berakomBajnoki cím Hitler szuperbenzinjével "hiszen a motor hûtését az üzemanyaggal oldották meg és amiatt a BMW-erõforrások fogyasztása az egyik legrosszabb volt a mezõnyben. Ennek ellenére különleges edzésmotort építettek, ahol az elektronikának köszönhetõen a motor egy körig hihetetlen 1400 lóerõs teljesítményre volt képes. Ez azt jelentette, hogy 1 literre majdnem 1000 lóerõ jutott! Ezzel a BMW minden idõk legerõsebb Forma-1-es motorját építette meg. Soha senki nem épített ennél erõsebb F1-es erõforrást."
Kicsit körbenéztem én is a neten és én is találtam 1-2 érdekes dolgot.
BMW mûzeum (Németország):
Egy régi és egy új BMW gyorsulási háborúja:
Biztos vannak páran itt is, akik ismereik a GT Legends nevû játékot. Azt tudtam, hogy valóban is létezett 1975-ös évjáratú BMW CSL 3.0 Schnitzer, de hogy ugyanazzal a textúrával, mint játékbeli megfelelõje, nem. Sikerült egy ilyen képet találnom annyi eltéréssel, hogy itt 6-os rajtszáma van, míg a GT Legends-ben 870-es:
Mondom: Magyarszki öreg BMW felejtõs. Németbõ' 1 misibõl kijön(regadóval együtt) egy olyan ami szinte tökéletes gyári állapotban van, szervízkönyvvel, mindennel. Ha most venném elsõ autómat, nem lehetne más mint egy E30 :)
Kb 1-2év múlva szeretnék autót venni, merthát motorral nem tudok 1nél több utast vinni :( Persze gyorsabban oda lehet érni A-ból B-be motorral, dehát autó is kéne.
Mindenféleképpen BMW-t veszek, az biztos. 3-as és 5ös BMW-ket nézegetem... E30, E34 és E36 ami szóba jöhet.
Amit te is említettél, hogy motorikus/esztétikai állapot: Sok olyan van ami nagyon szép, viszont szarrá van hajtva, szét vagy gyilkolva szegény. (ez leginkább az E30 és E36-osokra jellemzõ) Ami meg motorikusan tékeletes, az általában 40-es anyuka autója volt, meghúzva itt-ott, disztárcsa, idióta színek... Sajnos nagyon-nagyon kevés olyat látok, ahogy mindenhogy megfelelne, de néha akad 1-2. Remélem majd meg fogom találni a számomra megfelelõt :P
Egy kedves ismerõsömnek van egy E34-es 540i-je. Gyönyörû, mûszakilag tökéletes, nincs szétgyilkolva, rendben van tartva. Egyetlen dolog ami nem tetszik benne, hogy automata és nem pedig manuális... :( 1-2év múlva talán eladó lesz a bömös, talán megveszem... Addigis megpróbálok megbékélni az automatával :)
Sajnos hányadék állapotban van a belseje, az elsõ kerékjárat is törve, elsõ lámpa törve+egyéb apróságok. Mûszakilag rendben van, de nekem nagyon fontos, hogy gusztusos legyen. Sajnos rá kellett jönnöm, hogy itthon nincs olyan autó ami nekem megfelelne, de szerencsére Németországban akad pár szép darab.
Nem, de már egy ideje fent van használauto-n és én is megcsodáltam amikor régebben láttam. Aztán most hogy mondtad, eszembe jutott, hogy mint ha én ezt már láttam volna valahol...
Ezt szeretni fogod, bár biztos olvastad már, de nagyon érdekes :)
30 éves a BMW Fahrer-Training ,,Egyébként a mi 316-os E21-esünkben alig volt 1800 kilométer, aztán átültünk egy E30-as 316i-be is, aminek meg éppen akkortájt fordult át a számlálója ezerbe. Káprázatos, vadi új öreg BMW mind."
Na! Nyomassátok be szépen a képeket, vagy kurvanagy balhét rendezek!!!
Hehe. Én vasárnap mentem egy 7-esbõl kivett, 220 lóerõs 3000 köbcentis motorral szerelt E30-cal :D Tolta a seggét rendesen :DD
Inkább linkeljétek a képeket ezrével! Jöhetnek az E30-asok meg a régebbi dögök, most ezekre vagyok totál rákattanva :)
Én erre a beszélgetésbe nem akarok belfolyni csak a véleménymet mondtam el de ha te is elovastad a véleményet akkor lehet te is igy reagálnál. "Én vagyok itt a legnagyobb BMW FAN"