a Tiéd e66-os :) az e65 ilyen: http://www.streetbeatcustoms.com/productImages_thumbBIG/90be8797_6958.jpeg ahogy elnéztem a legtöbbeteknek a legújabb vasakat jönnek be...szépek,szépen...mert ugye bömös. amúgy a 2.generációs 6-os is tetszik nagyin,a póni fenekû :) az új 6-os hát-hát...a hátulja király az eleje nem annyira...bár a angeleyes-t nagyon eltalálták. kár,hogy a Bangle-korszak véget ért,õ tudott olyan kocsikat alkotni,amirõl bármilyen szögbõl megmondtak melyik széria. Most a BMW is eltolódik az audi (egyen kinézete) felé..ami szerintem nem jó,de úk tudják.
1 kérdés?...szerintetek direkt basszák el az 1-es BMW-k elejét? Oké,hogy a 3-as compactból nõtte ki magát,de azért jobb eladásokat produkálnának,ha mondjuk egy vadabb(szokásos bmw "arcot") raknának fel...sajna az M-es kiadás sem ment rajta semmit.Az új 1-es béka szemû...a régi 1-es meg eléggé karaktertelen,ha nem a bajor logó lenne rajta,le is tagadhatná a pedigréjét. Nah,mondjuk,ha az 1-es ilyen lenne: http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/201201/bmw-2-series-coupe_600x0w.jpg egy szavam se lenne.
nincs,bár nem sok értelme lenne,valamiféle sportdob van hátul,3ezerig öblös,felette már a motorzaj nyer,amolyan városi cirkáló :) de a gyenge-kis motor miatt,ez egyelõre úgysem jelentõs-maradandó :)
Akkor rögtön vitáznék is veled :-) Az E65-bõl van facelift és azelõtti változat.(nekem faceliftes E65 volt, #2726 ) Az E66, az a hosszított változat. A legszebb talán az M6, meg a régi 8-asok. legrondábbat nem tudnék mondani. :-)
hogy adjak nektek egy kis vita indítót: Szerintetek melyik az eddigi legszebb,illetve legrondább BMW? Saját vélemény: a legszebb nálam az e46, örök No.1 (kivéve a e46 compactot) a legrondább: talán az e46 compact,de az e65(nem faceliftes) 7-es is elég csúnya elõlrõl...a e66-os facelift viszont király lett :) anno a Bangle féle 5-ös megosztó volt,vagy nagyon tetszett,vagy nagyon utálták a vevõk...a külseje bejött a belseje nem annyira. szerintetek?
Nem egy gyorsulásbajnok.De ha kell 1 szép akkor nekem van 1 eladó.2008 óta van nálam. Sok mindent alakítottam rajta.Multi kormány stb.
Sziasztok! ma vettem át a kicsikét a MAG3-ba. Remélem megbízható, hosszú kapcsolatunk lesz! Igen egy X5-ös 3.0 dízel! Legjobb választás szerintem, de nem is húzom tovább, beszéljenek a képek helyettem:
nekünk volt egy ilyen, 2000-2001-ben, németbõl hoztuk be, 2.5 TDS motor volt benne, akkor még fiatal gyerek voltam, automata váltós volt, ez a tipikus 6 hengeres dízelmotor elég erõs volt asszem 140 lóerõ lehet. Jól lehetett pörögni vele kavicsos úton, amíg el nem adtuk elõszeretettel használtam, akkor még nagyon menõ voltam vele 19 évesen a suli elõtt vagánykodtam :DDD Aztán 2,2 millió ft-ért adtuk el 2001 végén... Nagyon sajnáltam, mert tuti kis autó volt. Igaz nem ilyen alacsonyan ült mivel teljesen gyári volt.
ugyanilyet akkor en is venni csak 2.5 es kb ilyen felnivel s gumival kellene: a gumi: a felni:
A friss családtag! :) 520i 24V
Imádom! <3
Sziasztok, új vagyok a BMW részlegen, de a segítségeteket szeretném kérni. A kérdésem a következõ lenne: Ha van egy 2001-es Bmw e46 coupe-m amit nem multifinkciós kormánnyal vettem, de van hozzá 1 M3-mas kormányom, ami multifunkciós,akkor nagyon nagy munka bekötni a kormányvezérlést ? Választotokat elõre is köszönöm ! :)
Helló! Tud valaki segíteni? BMW e46 318i SRS hibajelzés. Mi lehet az oka? hogy lehet javítani?! Ha valakinek volt már ilyen, vagy tud valamit Írjon! köszi!
köszönöm a segítséget remélem össze jön egy ilyen.
Szerintem a E34 esBMW tökéletes autó számodra. Nagy kényelmes és 7-8 liter megálítja az 524 est persze dízelrõl beszélek. Nekem ilyen van és 13 éve van BMW-m és ez nagyon megbízható autó ajánlom neked is! sok sikert
DanielT megvan még az e21-ed?
tudnátok mondani nekem vmi olyan tipusu régebbi bmw-t ami ugy annyira nem sokat fogyaszt?kb 92-93-as évjáratok érdekelnének. (elsõ autónak szánnám :D) elõre is köszönöm:)
Bmw E34 520i-rõl mondjatok már véleményt. Felmerült vásárlás gyanújából, de nem nagyon ismerem a szériát. Azt mondták, hogy a 2000-res a legjobb belõle. Tapasztalatot, véleményt kérnék.
Elõre is köszönöm! :) Üdv Falkon.
sztem fix hogy besült.. olaj nélkül elég sokat mentél vele a leirtak szerint és itt nem kilométerekre gondolok ismerösömnek kb 400m alatt ugy összesült,hogy alig birták kiverni a dugokat a blokkbol(hozzáteszem érzékelte hogy az auto lassul és ekkor visszaváltott az állat és ugy nyomta) ilyen szervizbe meg ne vidd ahol azt mondja a szerelõ,hogy "valamilyen elektronikus blokkra gondol"
mikor menet közben leállt már akkor nagy volt a baj onnantól be se szabadott volna indítani, inkább le kellett volna tolni az útról
Remélem találok egy hozzáértõt, aki tud nekem segíteni.
Egy e46 compactom van, amiben a 146 lóerõs IS motor van. A problémám a következõ. A kertelteknõbõl szép fokozatosan észrevehetetlenül el folyott az olaj, amit nem vettem észre mert az olajgomba nem jelezte vissza a mûszerfalra. Menet közben leállt a motor majd újra beindult 4-5x mire félre tudtam állni egy kúton. Olaj a minimum alatt a víztartályból koszos víz folyott ki tehát elszállt a hengerfejtömítés. Ez oké, de a motor járt fel is pörgött. Ekkor leállítottam a motort leadtam a kulcsot a kúton egy szerelõ ismerõsömnek címezve, aki trailerrel elvitte a kocsit a szervizükbe. Kipucolták a rendszert új olaj új szûrõk a víz kicserélve ám ekkor a motor be sem indul. Az egyik szerelõ valamilyen elektronikus blokkra gondol a másik meg arra, hogy be van sülve a motor. És most jön a lényeg. Hogy ha én úgy hagytam ott a kocsit, hogy járt és fel is pörgött, hengerfejtömítésre utaló problémákkal, akkor hogy lehet, hogy amíg átért trailerrel a szervízbe addig besült a motor? Mert én kifejezetten megtiltottam nekik, hogy beinditsák, hisz féltem, hogy besül. Ez lehetséges, vagy beinditották olaj nélkül és bõgették és ezért sült be vagy tényleg besülhet ilyen körülmények között?
Mert nem új, ez tetszett, és ez volt megfelelõ a pénztárcámnak. :D Majd tuningoltatom kicsit a motort, aztán majd ez is megy.
Tapasztalatokat szeretnék hallani az E46 316i 4ajtós verzióról. Eddig egy 316ti Compactom volt, rettentõen meg vagyok/voltam vele elégedve és most váltottam egy 4ajtós 316ire. Viszont ahogy pár tesztet elolvastam, igencsak gyengus a motorja, pedig 1,8-as motorral van szerelve az enyém. Ez a típus lenne amúgy:
Üdv mindenkinek!
Elsõsorban tulajok tapasztalataira lennék kíváncsi (persze ha valaki szerel ilyeneket, az se rossz) az E30 318-cal kapcsolatban, ezen belül is az M10 és M42 (ez az "is") motorkódú érdekelne legjobban.
Nézegettem róla teszteket, népítéleteket, sok mindent, alkatrészárakat is, de mégis kíváncsi lennék, hátha vannak itt tulajok, akiknek vannak értékes tapasztalatai.
Mindenféle érdekel, de különösen mondjuk a fogyasztása, meg hoyg mely alkatrészek hozzá a leghúzósabbak (mármint olyanok, amik azért kelleni is szoktak).
Tudom, hogy a BMW azért presztízsmárka, de a 318-ast azért néztem ki, mert ez fenntartás szempontjából is azért vállalható annak is, aki ööö... nem gazdag. :)
A bal oldali az E66-os (facelift, 2005 utáni) a jobb oldali pedig az E65.
#2694 pont, hogy annak nincs semmi köze az egészhez, hogy long-e vagy sem.
köszönöm:)
írtam hogy a Long változatnak (e66) "hosszúkás" a lámpája, ez a rövid változat, e65, a fészliftnek meg nincs köze hozzá, csak az elsõ lámpa változott...